Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 139  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2016 17:22 

Hardtraxx Addict

Vergeet niet dat een aantal DJs samen zullen draaien, heeft Qlimax laatste paar keren iedere keer gehad.
Ik zie bijv. Sound Rush & Audiotricz best samen draaien, en zullen er nog wel meer zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2016 17:22 

Hardtraxx Newbie

En ik hoor the paradox liver in het HMH, dat geluid is toch net wat beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2016 17:25 

Hardtraxx Veteran

Dark Moon Qlimax 2016 edit als intro a la z'n mysterias opkomst in 2013(?) en je kunt mij opvegen.

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2016 17:30 

Bierkoning

Ik ben tevreden :D B-Front, Frequencerz, Bass Modulators, Audiotricz, Tuneboy en natuurlijk Project 1 allemaal prima! Tijdens Coone en BH wordt het meer socializen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2016 17:30 

Hardtraxxer

Aristo schreef:
Vergeet niet dat een aantal DJs samen zullen draaien, heeft Qlimax laatste paar keren iedere keer gehad.
Ik zie bijv. Sound Rush & Audiotricz best samen draaien, en zullen er nog wel meer zijn.

Sound rush staat niet op qlimax? Maar als dat zo is hoop ik dat coone en brennan heart samen draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2016 17:32 

Hardtraxx Addict

RikxMusic schreef:
Aristo schreef:

Sound rush staat niet op qlimax? Maar als dat zo is hoop ik dat coone en brennan heart samen draaien.

Ohja klopt, las eerder in dit topic van wel dus dat was verwarrend. Bovendien zal Coone als hij de anthemmaker is wel gewoon solo draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2016 17:38 

Hardtraxx Veteran

corneelwr schreef:
Van Coone en Audiotricz ken ik nagenoeg niks, dus dat gaat een verrassing worden. Nu nog hopen dat B-Front er staat en dan hebben we toch een best leuke line-up? :) Oja Brennan Heart, als je meeleest:

Unknown Analoq - Blackout (Brennan Heart Re-Edit)
Brennan Heart - This is Not... (!!!!!!!!!!!!)
Brennan Heart - Zaag Tool (Scantraxx Live)
The Beholder and Balistic - Decibel Anthem 2002 (Brennan Heart Edit)
Brennan and Heart - Hardstate Channel
Brennan Heart - One-Master-Blade
Brennan Heart - Rush The Rmx
Alpha Twins vs Brennan Heart - Innocence (Exclusive Qlimax DJ-Tool)
Blademasterz - Audio Care
Blademasterz - Still Here
Blademasterz - The Golden Era
Brennan Heart - Get Wasted (Blademasterz Rmx)

Kies hier aub even wat nummers uit voor je set. Gr

Still Here en The Golden Era geef ik wel een kans, voor de rest moet je je verwachtingen echt bijschaven, want dat gaat anders echt tegenvallen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2016 17:40 

Hardtraxxer

Chroman schreef:
corneelwr schreef:
Van Coone en Audiotricz ken ik nagenoeg niks, dus dat gaat een verrassing worden. Nu nog hopen dat B-Front er staat en dan hebben we toch een best leuke line-up? :) Oja Brennan Heart, als je meeleest:

Unknown Analoq - Blackout (Brennan Heart Re-Edit)
Brennan Heart - This is Not... (!!!!!!!!!!!!)
Brennan Heart - Zaag Tool (Scantraxx Live)
The Beholder and Balistic - Decibel Anthem 2002 (Brennan Heart Edit)
Brennan and Heart - Hardstate Channel
Brennan Heart - One-Master-Blade
Brennan Heart - Rush The Rmx
Alpha Twins vs Brennan Heart - Innocence (Exclusive Qlimax DJ-Tool)
Blademasterz - Audio Care
Blademasterz - Still Here
Blademasterz - The Golden Era
Brennan Heart - Get Wasted (Blademasterz Rmx)

Still Here en The Golden Era geef ik wel een kans, voor de rest moet je je verwachtingen echt bijschaven, want dat gaat anders echt tegenvallen xd

This Is Not... zou opzich ook nog wel kunnen. Ik hoop iig op die :innocent:
Brennan Heart - Audiometric (Qlimax 2009 Mix) zou ook wel leuk zijn ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2016 17:48 

Hardtraxxer

Hele toffe line-up uiteindelijk. Brennan Heart en Coone zal wel even afzien worden, maar er moet ook gegeten worden natuurlijk. :cool:
De raw artiesten waar ik op hoopte :$

Ohja, B-Front :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2016 18:17 

Hardtraxx Veteran

Als brennan heart nou even een classic setje er in gooit is deze avond echt perfect. Zo niet dan kan ik even wat eten en drinken. Dikke line up verder! Zolang Coone Faye draait kan hij al weinig fout doen verder
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2016 18:18 

Hardtraxxer

Ben ik de enige die denkt dat Brennan Heart nog best leuk kan worden? Hij draaide echt een prima setje op Q-Base.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2016 18:28 

Hardtraxxer

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: B-FRONT :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Maakt de line up echt af!

Die hardcore act maakt me vrij weinig uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2016 18:37 

Hardtraxx Veteran

Zal nog wel een Ran-D en een Angerfist ofzo komen... beide natuurlijk weinig aan. Hopen op Phuture Noize & N-Vitral ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2016 18:40 

Hardtraxxer

Als die hardcore act voor mij totaal niet boeiend is kan ik lekker wat eerder weg. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2016 18:41 

Hardtraxx Veteran

ShatterDJ schreef:
Chroman schreef:
corneelwr schreef:

-geweldige platen-

This Is Not... zou opzich ook nog wel kunnen. Ik hoop iig op die :innocent:
Brennan Heart - Audiometric (Qlimax 2009 Mix) zou ook wel leuk zijn ^^

Verwachtingen? Was dat maar zo :( Ik verwacht eigenlijk weer Lose Your Mind en dat soort meuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2016 18:42 

Hardtraxxer

G1LL schreef:
Zal nog wel een Ran-D en een Angerfist ofzo komen... beide natuurlijk weinig aan. Hopen op Phuture Noize & N-Vitral ofzo.

Vgm zijn er bepaalde mensen geweest die hun mond niet konden mbt de line-up want ik heb van meerdere mensen al een line-up gekregen en daarop staan de artiesten die tot nu toe zijn aangekondigd, Coone als anthem maker, maar ook Technoboy, Ran-D en Angerfist xd
Jij weet natuurlijk ook meer? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2016 19:01 

Hardtraxxer

Phuture Noize zou erg vet zijn :$ Maar waarschijnlijk te vroeg gevraagd nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2016 19:02 

Hardtraxx Veteran

ShatterDJ schreef:
G1LL schreef:

Vgm zijn er bepaalde mensen geweest die hun mond niet konden mbt de line-up want ik heb van meerdere mensen al een line-up gekregen en daarop staan de artiesten die tot nu toe zijn aangekondigd, Coone als anthem maker, maar ook Technoboy, Ran-D en Angerfist xd
Jij weet natuurlijk ook meer? :innocent:

Ik weet niks.. Coone als anthem maker heb ik ook al voorbij zien komen ergens, ook dat hoop ik toch echt niet. xd xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2016 19:18 

Hardtraxxer

Heb de namen van Ran-D en Angerfist ook meerdere malen horen vallen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2016 19:51 

Kraak... Piep...

Angerfist zou verdiend zijn maar heel onwaarschijnlijk gezien AoD. Ik hoop het maar ik gok eerder Nosferatu.
Ran-D lijkt me ook onwaarschijnlijk gezien dat er al 2 Rough State namen staan. Ik zou eerder E-Force denken.

Ik hoop eerlijk gezegd op die twee. Dat zou deze line up, voor mij, een van de beste sinds jaren maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2016 19:55 

Hardtraxx Addict

E-Force en Nosferatu er nog bij en ik ben echt een heel gelukkig meisje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2016 20:04 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Angerfist zou verdiend zijn maar heel onwaarschijnlijk gezien AoD. Ik hoop het maar ik gok eerder Nosferatu.
Ran-D lijkt me ook onwaarschijnlijk gezien dat er al 2 Rough State namen staan. Ik zou eerder E-Force denken.

Ik hoop eerlijk gezegd op die twee. Dat zou deze line up, voor mij, een van de beste sinds jaren maken.

Nosferatu zit ook bij Most Wanted dus dat argument gaat niet op. Tha Playah die vorig jaar afsloot overigens ook :) denk dat Angerfist best een goeie kans maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2016 20:07 

Hardtraxx Veteran

Waarom vergeten veel mensen dat de mensen op qlimax die dag nergens anders draaien. Angerfist staat die dag/nacht al in Frankrijk..

Kleine kans dat hij er dus staat tenzij hij die boekingen afzegt
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2016 20:08 

Hardtraxx Newbie

Rickzel schreef:
Dark Moon Qlimax 2016 edit als intro a la z'n mysterias opkomst in 2013(?) en je kunt mij opvegen.

2012, zou je moeten weten aangezien dat optreden zelfs je avatar is en je een fan parade voor em wou geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2016 20:12 

Hardtraxxer

Troj schreef:
Rickzel schreef:

2012, zou je moeten weten aangezien dat optreden zelfs je avatar is en je een fan parade voor em wou geven.

Inderdaad, schandalig zeg.
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 139  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten