Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 40 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 23 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 20 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Poster: Qlimax 2016 - Rise of the Celestials
Past

Qlimax 2016 - Rise of the Celestials

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Addict
1247 posts member since 2010
last seen 27 days ago
Vergeet niet dat een aantal DJs samen zullen draaien, heeft Qlimax laatste paar keren iedere keer gehad.
Ik zie bijv. Sound Rush & Audiotricz best samen draaien, en zullen er nog wel meer zijn.
J
7 posts member since 2016
last seen Jan 2017
En ik hoor the paradox liver in het HMH, dat geluid is toch net wat beter
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 4 hours ago
Dark Moon Qlimax 2016 edit als intro a la z'n mysterias opkomst in 2013(?) en je kunt mij opvegen.

:cry:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Ik ben tevreden :D B-Front, Frequencerz, Bass Modulators, Audiotricz, Tuneboy en natuurlijk Project 1 allemaal prima! Tijdens Coone en BH wordt het meer socializen denk ik.
R
Hardtraxxer
221 posts member since 2014
last seen Dec 2024
Aristo wrote:Vergeet niet dat een aantal DJs samen zullen draaien, heeft Qlimax laatste paar keren iedere keer gehad.
Ik zie bijv. Sound Rush & Audiotricz best samen draaien, en zullen er nog wel meer zijn.
Sound rush staat niet op qlimax? Maar als dat zo is hoop ik dat coone en brennan heart samen draaien.
Hardtraxx Addict
1247 posts member since 2010
last seen 27 days ago
RikxMusic wrote:
Aristo wrote:Vergeet niet dat een aantal DJs samen zullen draaien, heeft Qlimax laatste paar keren iedere keer gehad.
Sound rush staat niet op qlimax? Maar als dat zo is hoop ik dat coone en brennan heart samen draaien.
Ohja klopt, las eerder in dit topic van wel dus dat was verwarrend. Bovendien zal Coone als hij de anthemmaker is wel gewoon solo draaien.
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 13 days ago
corneelwr wrote:Van Coone en Audiotricz ken ik nagenoeg niks, dus dat gaat een verrassing worden. Nu nog hopen dat B-Front er staat en dan hebben we toch een best leuke line-up? :) Oja Brennan Heart, als je meeleest:

Unknown Analoq - Blackout (Brennan Heart Re-Edit)
Brennan Heart - This is Not... (!!!!!!!!!!!!)
Brennan Heart - Zaag Tool (Scantraxx Live)
The Beholder and Balistic - Decibel Anthem 2002 (Brennan Heart Edit)
Brennan and Heart - Hardstate Channel
Brennan Heart - One-Master-Blade
Brennan Heart - Rush The Rmx
Alpha Twins vs Brennan Heart - Innocence (Exclusive Qlimax DJ-Tool)
Blademasterz - Audio Care
Blademasterz - Still Here
Blademasterz - The Golden Era
Brennan Heart - Get Wasted (Blademasterz Rmx)

Kies hier aub even wat nummers uit voor je set. Gr
Still Here en The Golden Era geef ik wel een kans, voor de rest moet je je verwachtingen echt bijschaven, want dat gaat anders echt tegenvallen xd
S
Hardtraxxer
811 posts member since 2015
last seen May 2025
Chroman wrote:
corneelwr wrote:Van Coone en Audiotricz ken ik nagenoeg niks, dus dat gaat een verrassing worden. Nu nog hopen dat B-Front er staat en dan hebben we toch een best leuke line-up? :) Oja Brennan Heart, als je meeleest:

Unknown Analoq - Blackout (Brennan Heart Re-Edit)
Brennan Heart - This is Not... (!!!!!!!!!!!!)
Brennan Heart - Zaag Tool (Scantraxx Live)
The Beholder and Balistic - Decibel Anthem 2002 (Brennan Heart Edit)
Brennan and Heart - Hardstate Channel
Brennan Heart - One-Master-Blade
Brennan Heart - Rush The Rmx
Alpha Twins vs Brennan Heart - Innocence (Exclusive Qlimax DJ-Tool)
Blademasterz - Audio Care
Blademasterz - Still Here
Blademasterz - The Golden Era
Brennan Heart - Get Wasted (Blademasterz Rmx)

Still Here en The Golden Era geef ik wel een kans, voor de rest moet je je verwachtingen echt bijschaven, want dat gaat anders echt tegenvallen xd
This Is Not... zou opzich ook nog wel kunnen. Ik hoop iig op die :innocent:
Brennan Heart - Audiometric (Qlimax 2009 Mix) zou ook wel leuk zijn ^^
Hardtraxxer
692 posts member since 2013
last seen Jul 2025
Hele toffe line-up uiteindelijk. Brennan Heart en Coone zal wel even afzien worden, maar er moet ook gegeten worden natuurlijk. :cool:
De raw artiesten waar ik op hoopte :$

Ohja, B-Front :loving:
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Als brennan heart nou even een classic setje er in gooit is deze avond echt perfect. Zo niet dan kan ik even wat eten en drinken. Dikke line up verder! Zolang Coone Faye draait kan hij al weinig fout doen verder
Hardtraxxer
606 posts member since 2014
last seen 22 days ago
Ben ik de enige die denkt dat Brennan Heart nog best leuk kan worden? Hij draaide echt een prima setje op Q-Base.
Hardtraxxer
745 posts member since 2011
last seen 22 days ago
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: B-FRONT :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Maakt de line up echt af!

Die hardcore act maakt me vrij weinig uit
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Zal nog wel een Ran-D en een Angerfist ofzo komen... beide natuurlijk weinig aan. Hopen op Phuture Noize & N-Vitral ofzo.
G
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen Sep 2023
Als die hardcore act voor mij totaal niet boeiend is kan ik lekker wat eerder weg. :cool:
Hardtraxx Veteran
8666 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
ShatterDJ wrote:
Chroman wrote:

-geweldige platen-

This Is Not... zou opzich ook nog wel kunnen. Ik hoop iig op die :innocent:
Brennan Heart - Audiometric (Qlimax 2009 Mix) zou ook wel leuk zijn ^^
Verwachtingen? Was dat maar zo :( Ik verwacht eigenlijk weer Lose Your Mind en dat soort meuk
S
Hardtraxxer
811 posts member since 2015
last seen May 2025
G1LL wrote:Zal nog wel een Ran-D en een Angerfist ofzo komen... beide natuurlijk weinig aan. Hopen op Phuture Noize & N-Vitral ofzo.
Vgm zijn er bepaalde mensen geweest die hun mond niet konden mbt de line-up want ik heb van meerdere mensen al een line-up gekregen en daarop staan de artiesten die tot nu toe zijn aangekondigd, Coone als anthem maker, maar ook Technoboy, Ran-D en Angerfist xd
Jij weet natuurlijk ook meer? :innocent:
R
Hardtraxxer
114 posts member since 2015
last seen Jul 2025
Phuture Noize zou erg vet zijn :$ Maar waarschijnlijk te vroeg gevraagd nog.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
ShatterDJ wrote:
G1LL wrote:Zal nog wel een Ran-D en een Angerfist ofzo komen... beide natuurlijk weinig aan. Hopen op Phuture Noize & N-Vitral ofzo.
Vgm zijn er bepaalde mensen geweest die hun mond niet konden mbt de line-up want ik heb van meerdere mensen al een line-up gekregen en daarop staan de artiesten die tot nu toe zijn aangekondigd, Coone als anthem maker, maar ook Technoboy, Ran-D en Angerfist xd
Jij weet natuurlijk ook meer? :innocent:
Ik weet niks.. Coone als anthem maker heb ik ook al voorbij zien komen ergens, ook dat hoop ik toch echt niet. xd xd xd
B
Hardtraxxer
728 posts member since 2011
last seen Apr 2021
Heb de namen van Ran-D en Angerfist ook meerdere malen horen vallen
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Angerfist zou verdiend zijn maar heel onwaarschijnlijk gezien AoD. Ik hoop het maar ik gok eerder Nosferatu.
Ran-D lijkt me ook onwaarschijnlijk gezien dat er al 2 Rough State namen staan. Ik zou eerder E-Force denken.

Ik hoop eerlijk gezegd op die twee. Dat zou deze line up, voor mij, een van de beste sinds jaren maken.
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
E-Force en Nosferatu er nog bij en ik ben echt een heel gelukkig meisje.
Last edited by Sarabande on , edited 1 time in total.
Hardtraxxer
578 posts member since 2010
last seen Feb 2026
Broken Balance wrote:Angerfist zou verdiend zijn maar heel onwaarschijnlijk gezien AoD. Ik hoop het maar ik gok eerder Nosferatu.
Ran-D lijkt me ook onwaarschijnlijk gezien dat er al 2 Rough State namen staan. Ik zou eerder E-Force denken.

Ik hoop eerlijk gezegd op die twee. Dat zou deze line up, voor mij, een van de beste sinds jaren maken.
Nosferatu zit ook bij Most Wanted dus dat argument gaat niet op. Tha Playah die vorig jaar afsloot overigens ook :) denk dat Angerfist best een goeie kans maakt.
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Waarom vergeten veel mensen dat de mensen op qlimax die dag nergens anders draaien. Angerfist staat die dag/nacht al in Frankrijk..

Kleine kans dat hij er dus staat tenzij hij die boekingen afzegt
T
1 posts member since 2016
last seen Oct 2016
Rickzel wrote:Dark Moon Qlimax 2016 edit als intro a la z'n mysterias opkomst in 2013(?) en je kunt mij opvegen.

2012, zou je moeten weten aangezien dat optreden zelfs je avatar is en je een fan parade voor em wou geven.
Hardtraxxer
692 posts member since 2013
last seen Jul 2025
Troj wrote:
Rickzel wrote:Dark Moon Qlimax 2016 edit als intro a la z'n mysterias opkomst in 2013(?) en je kunt mij opvegen.

2012, zou je moeten weten aangezien dat optreden zelfs je avatar is en je een fan parade voor em wou geven.
Inderdaad, schandalig zeg.