B-Front, Tuneboy classics... heerlijke line up als je het mij vraagt 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
SHardtraxxer
- 878 posts member since 2011
- last seen Dec 2024
Kon wel eens de beste line-up sinds jaren worden. Tuneboy, Project One, Bass Modulators, Frequencerz, B-Front, wat dik zeg!
Benieuwd wat er nog aan extra raw act(s) bijkomt.
-
T
Ik verwacht idd nog een raw-act van de wat hardere kant, anders zou ik het wel jammer vinden als alleen freq en b-front raw draaien. Voor de rest heerlijke line-up idd.wrote:Kon wel eens de beste line-up sinds jaren worden. Tuneboy, Project One, Bass Modulators, Frequencerz, B-Front, wat dik zeg!Benieuwd wat er nog aan extra raw act(s) bijkomt.
Ben nu trouwens wel een beetje bang aan het worden.
Wat nou als ze een soort freestyle achtige hardcore act na B-Front zetten met daarna nog een 'normale' hardcore naam
We zullen het vandaag wel horen denk ik.
Wat nou als ze een soort freestyle achtige hardcore act na B-Front zetten met daarna nog een 'normale' hardcore naam
Darkraver ofzowrote:Ben nu trouwens wel een beetje bang aan het worden.
Wat nou als ze een soort freestyle achtige hardcore act na B-Front zetten met daarna nog een 'normale' hardcore naam![]()
![]()
-
T
Als dat zo is ga ik alvast in de bus terug zittenwrote:Darkraver ofzowrote:Ben nu trouwens wel een beetje bang aan het worden.
Wat nou als ze een soort freestyle achtige hardcore act na B-Front zetten met daarna nog een 'normale' hardcore naam![]()
![]()
We zullen het vandaag wel horen denk ik.![]()
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 2 hours ago
was graag hierheen gegaan, maar niemand wilde mee
-
THardtraxxer
- 345 posts member since 2015
- last seen Jun 2026
Lijkt me niet. Qlimax heeft een beetje een duister thema en mag toch hopen dat ze dan nietwrote:Darkraver ofzowrote:Ben nu trouwens wel een beetje bang aan het worden.
![]()
Voor van die blije vrolijke deuntjes kiezen. Hoop gewoon op nog een raw dj dan kan ik dat laatste uurtje hardcore ook nog wel uitzingen.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 23 days ago
Ik ga alleen en zit in de openbare inschrijving van party-vervoer.nl. Voor mij dus totale verrassing met wie ik in de bus zit en of er bekenden of onbekenden aanwezig zijn. Na jaren samen te gaan met m'n vriendin weer een keer solo. Heeft ook z'n charmes.wrote:was graag hierheen gegaan, maar niemand wilde mee
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
Als Darkraver een early hardcore set zou draaien zou het wel top zijnwrote:Darkraver ofzowrote:Ben nu trouwens wel een beetje bang aan het worden.
![]()
Beste G1LL,wrote:Zal nog wel een Ran-D en een Angerfist ofzo komen... beide natuurlijk weinig aan. Hopen op Phuture Noize & N-Vitral ofzo.
Blijf aub thuis deze avond..
Als je het allemaal niets vind, en dat laat je duidelijk blijken, doe ons dan een lol en blijf thuis
Ja er is echt megaveel vraag naar een early hardcore set van Darkraver op Qlimax.
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Dat zeg ik niet, ik zou het alleen persoonlijk wel vet vinden.wrote:Ja er is echt megaveel vraag naar een early hardcore set van Darkraver op Qlimax.
edit: oke gezeik op Miwer hebben we al genoeg, ANGERFIST, GRUWELIJK
Waaaah Angerfist bevestigd!! Helemaal te gek.
Hoe zit dat dan, iedereen met zijn Angerfist zal niet komen??

Hoe zit dat dan, iedereen met zijn Angerfist zal niet komen??
In Frankrijk draait gewoon iemand anders met een Angerfist masker 
-
T
Zou er dan nog een suprise-act ofzo tussen zitten(b-freqz?) of draait P1 dan gewoon een heel uur?
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Villain maakt net ook bekend dat hij de mc is 
Project One, B-Front, Angerfist en de rest valt ook niet tegen.
Q-Dance
edit, Villain deed het vorig jaar anders prima
Q-Dance
edit, Villain deed het vorig jaar anders prima
Last edited by Mcvk on , edited 1 time in total.
Dan zal bij deze de line-up wel compleet zijn. Toch wel één van de betere line-ups in jaren voor Qlimax! Ik ben zeer tevreden. 
-
KHardtraxxer
- 334 posts member since 2014
- last seen 1 day ago
Het kan ook zijn dat BM een uur en half draait waarvan een half uurtje NCBM...
-
IHardtraxxer
- 160 posts member since 2013
- last seen Feb 2021
Wauw eindelijk, Angerfist op Qlimax
Line up ziet er nu toch wel heel goed uit met Project One, B-Front en Angerfist
Wel benieuwd of dit de laatste act is
Last edited by ivo024 on , edited 1 time in total.