hij maakte het anthem van 2011 al he.wrote:Dan ga ik eerder weg.
Maarja zatox zit behoorlijk wat foto's te plaatsen, je zou bijna denken dat hij het Anthem maakt.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
kunnen ze zatox niet gewoon bij de ingang kaartjes laten scannen?
Lijkt me een prima optiewrote:kunnen ze zatox niet gewoon bij de ingang kaartjes laten scannen?
Gaat ie waarschijnlijk een paar uur hetzelfde kaartje staan scannen.wrote:kunnen ze zatox niet gewoon bij de ingang kaartjes laten scannen?
Ik moest lachenwrote:Gaat ie waarschijnlijk een paar uur hetzelfde kaartje staan scannen.wrote:kunnen ze zatox niet gewoon bij de ingang kaartjes laten scannen?
een half uur stoppen met kaartjes scannen omdat hij per se die sitdown wilt zienwrote:Ik moest lachenwrote:Gaat ie waarschijnlijk een paar uur hetzelfde kaartje staan scannen.wrote:kunnen ze zatox niet gewoon bij de ingang kaartjes laten scannen?
En dat Dave Revan naast hem staat te schreeuwen om hem aan te moedigen.
Zat ik net ook al aan te denken xD Stel je voorwrote:En dat Dave Revan naast hem staat te schreeuwen om hem aan te moedigen.
Trouwens ik zag dat Noisecontrollers geen boeking had in het weekend van Qlimax dus misschien staat hij hier ?
Gaat met zen moeder een weekend naar zee.wrote:Trouwens ik zag dat Noisecontrollers geen boeking had in het weekend van Qlimax dus misschien staat hij hier ?
Nog zoveel dj's die op de dag van Qlimax nog niet geboekt zijn, dat ik daar nog maar niet naar kijk. Anders wordt het een druk Qlimax qua dj's.
-
JHardtraxxer
- 514 posts member since 2013
- last seen Nov 2024
Tharec heeft ook nog geen boeking staan dat weekend, het zou toch niet? 
Down, at the bottomwrote:Gaat met zen moeder een weekend naar zee.wrote:Trouwens ik zag dat Noisecontrollers geen boeking had in het weekend van Qlimax dus misschien staat hij hier ?
Of the ocean..wrote:Down, at the bottomwrote:Gaat met zen moeder een weekend naar zee.wrote:Trouwens ik zag dat Noisecontrollers geen boeking had in het weekend van Qlimax dus misschien staat hij hier ?
wrote:Gaat ie waarschijnlijk een paar uur hetzelfde kaartje staan scannen.wrote:kunnen ze zatox niet gewoon bij de ingang kaartjes laten scannen?
Maakt niet uit, uiteindelijk pakt Blutonium Boy ze wel af.
-
CHardtraxx Newbie
- 21 posts member since 2009
- last seen Jun 2026
Op wikipedia staat al vast dat Atmozfears het anthem heeft gemaakt 
wikipedia kan iedereen aanpassen dus heel geloofwaardig is dat nietwrote:Op wikipedia staat al vast dat Atmozfears het anthem heeft gemaakt
Pas als er een bronvermelding bij staat, wil ik wikipedia geloven idd