Neophyte stond al op Qlimax in 2007.wrote:Tha Playah & Neophyte misschien wat logischerwrote:Ik gok zelfs Tha Playah & Nosferatu.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Dus? Evil Activities stond er ook in 2010 en in 2012.wrote: Neophyte stond al op Qlimax in 2007.
Zoals verwacht zijn Wasted Penguinz niet op Qlimax dit jaar.
Dacht, ik laat het even weten voordat iemand dat denkt.
inb4 'Wasted Penguinz op Qlimax dit jaar?'
Bron: Youtube livestream.
Het zou ook eigenlijk best wel een deplorabele grap zijn als ze er wél stonden. Beeld je eens in dat die zware Qlimax-stem de Wasted fucking Penguinz aankondigt...wrote:Zoals verwacht zijn Wasted Penguinz niet op Qlimax dit jaar.
Openingsset zou nog best passen, zijn best te doen als ze in de sfeer van qlimax zullen draaien.wrote:Het zou ook eigenlijk best wel een deplorabele grap zijn als ze er wél stonden. Beeld je eens in dat die zware Qlimax-stem de Wasted fucking Penguinz aankondigt...wrote:Zoals verwacht zijn Wasted Penguinz niet op Qlimax dit jaar.
Denk je dat ze het zouden zeggen als ze er wel stondenwrote:Zoals verwacht zijn Wasted Penguinz niet op Qlimax dit jaar.
Dat komt omdat EA en Endymion destijds enorm veel collaboreerde. En dat doen Tha Playah en Neophyte nu niet. Nu juist Nosferatu.wrote:Dus? Evil Activities stond er ook in 2010 en in 2012.wrote: Neophyte stond al op Qlimax in 2007.
Als Neophyte er staat staat hij er waarschijnlijk met Tieum en eventueel Rob Gee als Riot Squad.
Ik hoop echt van harte dat het geen Neophyte wordt, alles is beter dan hij, zo ver afgegleden naar mijn mening 
-
ZHardtraxxer
- 311 posts member since 2015
- last seen Dec 2015
http://www.vkmag.com/magazine/gast_op_f ... ende_vrouwwrote:Ik hoop echt van harte dat het geen Neophyte wordt, alles is beter dan hij, zo ver afgegleden naar mijn mening
Lekker glijden!1!
Ik hoop natuurlijk ook op Tha Playah en Nosferatu maar Neophyte & Tieum zijn ook een hele goede mogelijkheid, gezien dat deze twee ook wel populair bij Q-Dance zelf zijn.
tieum vind ik echt helemaal niks voor een qlimaxwrote:Ik hoop natuurlijk ook op Tha Playah en Nosferatu maar Neophyte & Tieum zijn ook een hele goede mogelijkheid, gezien dat deze twee ook wel populair bij Q-Dance zelf zijn.
k gok op tha playah of nossie...
het liefst zie ik ophidian
Oh god alsjeblieft ja.wrote:het liefst zie ik ophidian
Doe maar Ophidian als hardcore afsluiter en B-Front met het anthem. 
Ophidian zou helemaal geweldig zijn
maar zie ik niet snel gebeuren
-
B
Nee please... Die man heeft echt helemaal niets laten zien t afgelopen jaar... De jaren daarvoor trouwens ook niet
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Nee had crypsis dat vorig jaar wel dan? Ook totaal niet...wrote:Nee please... Die man heeft echt helemaal niets laten zien t afgelopen jaar... De jaren daarvoor trouwens ook niet
Neophyte? Dan toch liever Unexistwrote:Ik hoop natuurlijk ook op Tha Playah en Nosferatu maar Neophyte & Tieum zijn ook een hele goede mogelijkheid, gezien dat deze twee ook wel populair bij Q-Dance zelf zijn.
Tha Playah & Nosferatu lijkt me meest voor de hand liggend.
Gok toch weer op een uptempo naam gezien de populariteit...
TERRORRRRRRRRR
Hahahaha het gaat nooit gebeuren maar moet er aan denken omdat jij uptempo zegt... wat nou als The DJ Producer of Deathmachine een keer Qlimax zou afsluiten. 10/10 would go
Of nog beter (qua vermaak voor een kwartiertje) Dr. Peacock
Hahahaha het gaat nooit gebeuren maar moet er aan denken omdat jij uptempo zegt... wat nou als The DJ Producer of Deathmachine een keer Qlimax zou afsluiten. 10/10 would go
Of nog beter (qua vermaak voor een kwartiertje) Dr. Peacock
Dr. Peacock is nog best toegankelijk en ook razend populair, zou me eerlijk gezegd nog niet eens zo heel erg verbazen 
Last edited by Norther66 on , edited 1 time in total.
Dan ga ik eerder weg.
Maarja zatox zit behoorlijk wat foto's te plaatsen, je zou bijna denken dat hij het Anthem maakt.
Maarja zatox zit behoorlijk wat foto's te plaatsen, je zou bijna denken dat hij het Anthem maakt.