Mag ik meedoen?wrote:Jeej, gezellig samen dansen en lichtjes bekijkenwrote:Jazeker Sander
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 14 days ago
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
tsja het grootste deel van de mensen denkt gewoon niet na en toont alleen maar kudden gedrag, zo ook die man hier boven
Hahahahaha het Miwer-gehalte van deze post is zo ziek hoog dat het niet in procenten uit te drukken valtwrote:tsja het grootste deel van de mensen denkt gewoon niet na en toont alleen maar kudden gedrag, zo ook die man hier boven
Een vraagje voor de Qlimax veteranen onder ons
. Is de kans groot dat je geen kluisje kan krijgen als je geen kluisjescode hebt?
Dat je het hele feest je winterjas aan moet houden? Nee dat lijkt mij stug.
Was trouwens op de Feestfabriek destijds wel zo (alle lockers vol), toen m'n vest maar ergens op in een vak gelegd en uiteindelijk vergeten welk vak dat was. Laatst was er ook nog een feest waarbij mensen werden verzocht hun jas in de auto te leggen omdat alles vol was, weet alleen niet meer welk feest.
Was trouwens op de Feestfabriek destijds wel zo (alle lockers vol), toen m'n vest maar ergens op in een vak gelegd en uiteindelijk vergeten welk vak dat was. Laatst was er ook nog een feest waarbij mensen werden verzocht hun jas in de auto te leggen omdat alles vol was, weet alleen niet meer welk feest.
Een paar jaar geleden is het wel voorgekomen dat alle lockers idd vol waren. Mensen mochten zelfs naar de andere ingang toe om te kijken of daar wel nog lockers beschikbaar waren..
Dus als je zekerheid wil, gewoon vooraf al halen
Dus als je zekerheid wil, gewoon vooraf al halen
Lijkt me wel grappig, feest waar geen kluisjes zijn. Iedereen boos in z'n jas aan het klagen. Een flinke berg jassen, De droom van een dief 
-
PHardtraxxer
- 275 posts member since 2011
- last seen Mar 2018
Als ik een dief was zou ik toch andere dingen dromen.wrote:Lijkt me wel grappig, feest waar geen kluisjes zijn. Iedereen boos in z'n jas aan het klagen. Een flinke berg jassen, De droom van een dief
Ligt er wel heel dik bovenop heAtmozfears
10 mins ·
On my way to the studio in full warrior mode. Time to finish my biggest tune yet
Ik vind het door die Defqon.1 hoofdband eerder waarschijnlijk dat het het anthem is van Defqon.1 Chili.
Denk ik ook inderdaad.
(Ook omdat z'n vriendin op die foto gereageerd heeft met "Defqon Anthem?
")
(Ook omdat z'n vriendin op die foto gereageerd heeft met "Defqon Anthem?
ik blijf hopen dat het anthem door Blutonium Boy gemaakt wordt 
ik heb van de 11 feesten die ik ben geweest in het gelredome maar 1x meegemaakt dat kluisjes uitverkocht waren. wij hadden het geluk dat er toen geen lange rij stond dus wij zijn stukje terug gelope naar auto...daar jassen gedropt en snel weer terug naar ingang waar we in 1x door konden lopen naar binnenwrote:Een vraagje voor de Qlimax veteranen onder ons. Is de kans groot dat je geen kluisje kan krijgen als je geen kluisjescode hebt?
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
Kaartjes zijn binnen voor mijn eerste keer Qlimax
. Heb wel een vraagje: hoe zit het met de hitte in de Gelderdome?
Laatste jaren dak op een kier en goed te doen. Groetjes.
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
Groetjes.wrote:Laatste jaren dak op een kier en goed te doen. Groetjes.
Ik vond het dit jaar met Hard Bass best te doen.
Hopen op een goede line-up, en dan ben ik helemaal tevreden
Rustaaahgggwrote:Ik vond het dit jaar met Hard Bass best te doen.
-
B
Helaas wegens omstandigheden m'n kaartje moeten verkopen 
-
B
Dat is raar, ik heb kreeg net een sms dat het geld morgen word overgemaakt
Ik zie je al meerdere malen op Ticketswap voorbij komen.wrote:Ik heb dus per ongeluk tegelijk met een vriend tickets gekocht.
Als je meer dan €400,- voor een evenement open hebt staan of al uitbetaald heb gekregen, dan moet je voor het volgende ticket een extra kruisje aanklikken. Hierin staat dat je ermee akkoord gaat dat je pas uitbetaald krijgt als het evenement is geweest.
Na die update van Zatox hoop ik nog altijd intens dat hij er NIET staat...