Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 33 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Qlimax Equilibrium
Past

Qlimax Equilibrium

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
provehito wrote:Qlimax is uitverkocht
Bron: Q-Dance Facebook
Maar als je dan naar de verkoop pagina gaat zie je dat dat niet zo is :P
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Heeft iedereen meteen een locker er bij gehaald? Ik ben dat namelijk vergeten, maar lijkt me wel heel chill om dat van te voren te fixen :P
Hardtraxx Veteran
5519 posts member since 2010
Ze weten precies hoeveel kaarten er verkocht zijn, ik denk dat het er tegenaan hangt (99%) ofzo en dat je nu nog geluk hebt maar over een half uur niet meer ;)
Hardtraxx Addict
1506 posts member since 2014
last seen Oct 2016
Misschien raar, maar het kan ook zo zijn dat ze op de lange kant het podium zetten en zo dus meer tickets konden verkopen. Of werkt dat zo niet?

edit 21:39: Op de ticketpagina kan je geen tickets meer kopen, officieel uitverkocht.
Hardtraxx Veteran
SAIN7 wrote:Misschien raar, maar het kan ook zo zijn dat ze op de lange kant het podium zetten en zo dus meer tickets konden verkopen. Of werkt dat zo niet?
Volgens mij zijn er dan juist minder kaarten omdat je de decks op de lange kant dan kwijt bent en het podium vreet de nodige m2 af van je vloer. Bij de korte kant is dat minder.
Vorig jaar was er wel een 2e verkoop ronde die toen best lang geduurt heeft, bijna een dag volgens mij.
Misschien hebben ze nu meer kaarten naar de eerste ronde gehaald en krijg je geen 2e ronde meer. (gokje)
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 1 day ago
2e ronde bestaat toch altijd uit kaarten die de eerste ronde niet afgerond zijn, qua betaling etc...?
Hardtraxx Veteran
provehito wrote:2e ronde bestaat toch altijd uit kaarten die de eerste ronde niet afgerond zijn, qua betaling etc...?
Dat klopt, maar ik had zelf het idee dat ze wat achter de hand hadden gehouden om zwarthandelaren dwars te zitten.
Ik ben benieuwd of er dit jaar nog een 2e ronde komt.
Hardtraxx Addict
1506 posts member since 2014
last seen Oct 2016
hurricane wrote:
provehito wrote:2e ronde bestaat toch altijd uit kaarten die de eerste ronde niet afgerond zijn, qua betaling etc...?
Dat klopt, maar ik had zelf het idee dat ze wat achter de hand hadden gehouden om zwarthandelaren dwars te zitten.
Ik ben benieuwd of er dit jaar nog een 2e ronde komt.
Mensen die de tickets doorverkopen hebben alle kans gekregen door simpel wat emails te sturen voor een presale code.
D
Hardtraxxer
225 posts member since 2010
last seen Feb 2025
Aristo wrote:Codes waren geldig tot gisteravond.
daarom kocht ik om 13:00 er ook nog kaarten mee :$
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Rickzel wrote:Heeft iedereen meteen een locker er bij gehaald? Ik ben dat namelijk vergeten, maar lijkt me wel heel chill om dat van te voren te fixen :P
Of je nou met 7 euro of met een papiertje naar die balie loopt maakt denk ik weinig verschil
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Miwer wrote:
Rickzel wrote:Heeft iedereen meteen een locker er bij gehaald? Ik ben dat namelijk vergeten, maar lijkt me wel heel chill om dat van te voren te fixen :P
Of je nou met 7 euro of met een papiertje naar die balie loopt maakt denk ik weinig verschil
als het goed is, zoals q-dance aangaf, kan je lockers nog steeds kopen via die qlimax tickets website
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Miwer wrote:
Dat verschilt wel degelijk, je loopt namelijk of met een papiertje of met 7 euro naar de balie!
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
Nee hoor....als die kluisjes met code er staat krijg je paar dagen voor qlimax een mailtje met je kluiscode
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
AniThing wrote:Nee hoor....als die kluisjes met code er staat krijg je paar dagen voor qlimax een mailtje met je kluiscode
Dat kan dus alvast niet want ze hebben geen idee door welke ingang je gaat.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Iemand een link? Kon alleen in combinatie met een ticket vinden, en die heb ik al :P
T
Donateur
3777 posts member since 2009
Link naar locker http://qlimax.tickets.q-dance.nl/

En daar kan je aangeven welke ingang je neemt, dus code voor kluisje zou je wel kunnen krijgen vooraf
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
The-Znayzer wrote:Link naar locker http://qlimax.tickets.q-dance.nl/

En daar kan je aangeven welke ingang je neemt, dus code voor kluisje zou je wel kunnen krijgen vooraf
eerst was de optie er voor een kleine of grote locker, nu dus voor ingang.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Aah het is inmiddels aangepast inderdaad! Heb maar zo'n ding gehaald, bij Hardbass was het afgelopen jaar drama bij die kluisjes, nu is dat tenminste geregeld :D
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Rickzel wrote:Aah het is inmiddels aangepast inderdaad! Heb maar zo'n ding gehaald, bij Hardbass was het afgelopen jaar drama bij die kluisjes, nu is dat tenminste geregeld :D
Ik heb altijd een kluisje binnen 1 min net als na afloop de sleutel ook zo weer ingeleverd is.
Gewoon om de hele menigte lopen die meteen links gaat halen en haal rechts van de balie, daar staat bijna nooit iemand :P
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Lekker tips van partyflock hier als je eigen ideeën neerzetten Miwer want no freakin' way dat je in staat bent om dat zelf te bedenken.
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 57 minutes ago
Jordi wrote:Lekker tips van partyflock hier als je eigen ideeën neerzetten Miwer want no freakin' way dat je in staat bent om dat zelf te bedenken.
Jordi maat ga jij ook?
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Qlimax Equilibrium (21-11-2015, GelreDome, Arnhem)
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Jazeker Sander :D
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 57 minutes ago
Jordi wrote:Jazeker Sander :D
Jeej, gezellig samen dansen en lichtjes bekijken
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Miwer wrote:
Rickzel wrote:Aah het is inmiddels aangepast inderdaad! Heb maar zo'n ding gehaald, bij Hardbass was het afgelopen jaar drama bij die kluisjes, nu is dat tenminste geregeld :D
Ik heb altijd een kluisje binnen 1 min net als na afloop de sleutel ook zo weer ingeleverd is.
Gewoon om de hele menigte lopen die meteen links gaat halen en haal rechts van de balie, daar staat bijna nooit iemand :P
Je hebt het hier wel tegen de absolute koning van het subtiel voordringen he! Dat doe ik inderdaad ook meestal. Maar vorig jaar was het geen kwestie van om de menigte heen, het was gewoon he-le-maal vol. (Hardbass was dat dus)