Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 68  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 21:17 

Hardtraxx Addict

provehito schreef:
Qlimax is uitverkocht
Bron: Q-Dance Facebook

Maar als je dan naar de verkoop pagina gaat zie je dat dat niet zo is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 21:20 

Hardtraxx Veteran

Heeft iedereen meteen een locker er bij gehaald? Ik ben dat namelijk vergeten, maar lijkt me wel heel chill om dat van te voren te fixen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 21:20 

Hardtraxx Veteran

Ze weten precies hoeveel kaarten er verkocht zijn, ik denk dat het er tegenaan hangt (99%) ofzo en dat je nu nog geluk hebt maar over een half uur niet meer ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 21:35 

Hardtraxx Addict

Misschien raar, maar het kan ook zo zijn dat ze op de lange kant het podium zetten en zo dus meer tickets konden verkopen. Of werkt dat zo niet?

edit 21:39: Op de ticketpagina kan je geen tickets meer kopen, officieel uitverkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 21:40 

Hardtraxx Veteran

SAIN7 schreef:
Misschien raar, maar het kan ook zo zijn dat ze op de lange kant het podium zetten en zo dus meer tickets konden verkopen. Of werkt dat zo niet?

Volgens mij zijn er dan juist minder kaarten omdat je de decks op de lange kant dan kwijt bent en het podium vreet de nodige m2 af van je vloer. Bij de korte kant is dat minder.
Vorig jaar was er wel een 2e verkoop ronde die toen best lang geduurt heeft, bijna een dag volgens mij.
Misschien hebben ze nu meer kaarten naar de eerste ronde gehaald en krijg je geen 2e ronde meer. (gokje)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 21:42 

Hardtraxx Veteran

2e ronde bestaat toch altijd uit kaarten die de eerste ronde niet afgerond zijn, qua betaling etc...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 21:45 

Hardtraxx Veteran

provehito schreef:
2e ronde bestaat toch altijd uit kaarten die de eerste ronde niet afgerond zijn, qua betaling etc...?

Dat klopt, maar ik had zelf het idee dat ze wat achter de hand hadden gehouden om zwarthandelaren dwars te zitten.
Ik ben benieuwd of er dit jaar nog een 2e ronde komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 21:49 

Hardtraxx Addict

hurricane schreef:
provehito schreef:

Dat klopt, maar ik had zelf het idee dat ze wat achter de hand hadden gehouden om zwarthandelaren dwars te zitten.
Ik ben benieuwd of er dit jaar nog een 2e ronde komt.

Mensen die de tickets doorverkopen hebben alle kans gekregen door simpel wat emails te sturen voor een presale code.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 00:53 

Hardtraxxer

Aristo schreef:
Codes waren geldig tot gisteravond.

daarom kocht ik om 13:00 er ook nog kaarten mee :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 13:14 

Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
Heeft iedereen meteen een locker er bij gehaald? Ik ben dat namelijk vergeten, maar lijkt me wel heel chill om dat van te voren te fixen :P

Of je nou met 7 euro of met een papiertje naar die balie loopt maakt denk ik weinig verschil
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 13:26 

Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
Rickzel schreef:

Of je nou met 7 euro of met een papiertje naar die balie loopt maakt denk ik weinig verschil

als het goed is, zoals q-dance aangaf, kan je lockers nog steeds kopen via die qlimax tickets website
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 15:49 

Donateur

Miwer schreef:
Rickzel schreef:

Dat verschilt wel degelijk, je loopt namelijk of met een papiertje of met 7 euro naar de balie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 16:38 

Hardtraxx Veteran

Nee hoor....als die kluisjes met code er staat krijg je paar dagen voor qlimax een mailtje met je kluiscode
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 16:45 

Hardtraxx Addict

AniThing schreef:
Nee hoor....als die kluisjes met code er staat krijg je paar dagen voor qlimax een mailtje met je kluiscode

Dat kan dus alvast niet want ze hebben geen idee door welke ingang je gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 17:17 

Hardtraxx Veteran

Iemand een link? Kon alleen in combinatie met een ticket vinden, en die heb ik al :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 18:42 

Donateur

Link naar locker http://qlimax.tickets.q-dance.nl/

En daar kan je aangeven welke ingang je neemt, dus code voor kluisje zou je wel kunnen krijgen vooraf
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 18:57 

Hardtraxx Veteran

The-Znayzer schreef:
Link naar locker http://qlimax.tickets.q-dance.nl/

En daar kan je aangeven welke ingang je neemt, dus code voor kluisje zou je wel kunnen krijgen vooraf

eerst was de optie er voor een kleine of grote locker, nu dus voor ingang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 19:36 

Hardtraxx Veteran

Aah het is inmiddels aangepast inderdaad! Heb maar zo'n ding gehaald, bij Hardbass was het afgelopen jaar drama bij die kluisjes, nu is dat tenminste geregeld :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 23:11 

Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
Aah het is inmiddels aangepast inderdaad! Heb maar zo'n ding gehaald, bij Hardbass was het afgelopen jaar drama bij die kluisjes, nu is dat tenminste geregeld :D

Ik heb altijd een kluisje binnen 1 min net als na afloop de sleutel ook zo weer ingeleverd is.
Gewoon om de hele menigte lopen die meteen links gaat halen en haal rechts van de balie, daar staat bijna nooit iemand :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 23:45 

Hardtraxx Veteran

Lekker tips van partyflock hier als je eigen ideeën neerzetten Miwer want no freakin' way dat je in staat bent om dat zelf te bedenken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 23:49 

Hardtraxx Veteran

Jordi schreef:
Lekker tips van partyflock hier als je eigen ideeën neerzetten Miwer want no freakin' way dat je in staat bent om dat zelf te bedenken.

Jordi maat ga jij ook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 23:49 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 23:53 

Hardtraxx Veteran

Jazeker Sander :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 23:56 

Hardtraxx Veteran

Jordi schreef:
Jazeker Sander :D

Jeej, gezellig samen dansen en lichtjes bekijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 23:58 

Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
Rickzel schreef:

Ik heb altijd een kluisje binnen 1 min net als na afloop de sleutel ook zo weer ingeleverd is.
Gewoon om de hele menigte lopen die meteen links gaat halen en haal rechts van de balie, daar staat bijna nooit iemand :P

Je hebt het hier wel tegen de absolute koning van het subtiel voordringen he! Dat doe ik inderdaad ook meestal. Maar vorig jaar was het geen kwestie van om de menigte heen, het was gewoon he-le-maal vol. (Hardbass was dat dus)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten