Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 68  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 14:07 

Hardtraxxer

AniThing schreef:
stanlesz schreef:
AniThing schreef:
voor het eerst sinds ze met pre-sale codes hebben staan strooien niks in me inbox gekregen xd nu doe ik dan wel niet mee aan die twitter acties enz...maar vorig jaar kreeg ik ze gewoon in me mail zonder wat te doen :D

Had ik voorgaande 2 jaren ook, omdat je dan meerdere q-dance feesten had bezocht.

ik kreeg ze altijd omdat ik nieuwsbrief ontving en nog steeds trouwens :P

Die krijg ik ook nog altijd haha, maar ik had dan altijd zo'n mailtje van "jij als vast bezoeker bla bla".
Had ik afgelopen jaar ook met Defqon. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 16:03 

Hardtraxx Veteran

Als iemand altijd kaarten koopt wil het nog niet zeggen dat het een vaste bezoeker is :P
Degene kan bij wijze van spreken nog nooit een festival of feest hebben bezocht maar alles voor de verkoop hebben gedaan >.<
Lekkere "trouwe bezoeker" ben je dan xd
Wat dat betreft zou ik het goed vinden wanneer Q een systeem bedenkt waarbij wel de echte trouwe bezoekers worden beloond.
Hoe? Ja dat weet ik ook niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 16:16 

Hardtraxxer

hurricane schreef:
Als iemand altijd kaarten koopt wil het nog niet zeggen dat het een vaste bezoeker is :P
Degene kan bij wijze van spreken nog nooit een festival of feest hebben bezocht maar alles voor de verkoop hebben gedaan >.<
Lekkere "trouwe bezoeker" ben je dan xd
Wat dat betreft zou ik het goed vinden wanneer Q een systeem bedenkt waarbij wel de echte trouwe bezoekers worden beloond.
Hoe? Ja dat weet ik ook niet :P

Ja, maar dat kan Q niet weten. In hun ogen koop jij tickets waardoor ze denken dat je er ook naar toe gaat.
Ik vind het overigens wel ongelofelijk laf van de mensen die tickets kopen om ze vervolgens voor 90 euro te gaan verkopen (ticketswap bijvoorbeeld). Je ontneemt zo de mensen die er wel graag naar toe willen de kans om voor een toch al belachelijke prijs een kaartje te kopen. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 16:28 

Hardtraxx Veteran

stanlesz schreef:
Ja, maar dat kan Q niet weten. In hun ogen koop jij tickets waardoor ze denken dat je er ook naar toe gaat.
Ik vind het overigens wel ongelofelijk laf van de mensen die tickets kopen om ze vervolgens voor 90 euro te gaan verkopen (ticketswap bijvoorbeeld). Je ontneemt zo de mensen die er wel graag naar toe willen de kans om voor een toch al belachelijke prijs een kaartje te kopen. :thumbdown:

Klopt dat is best lastig haha :P
Slaat idd nergens op, wel een presale code hebben en meteen ook 4x je kaart te koop zetten.
Best brutaal ook want je kunt die gasten gewoon vinden via facebook als ze op ticketswap staan.
Echte liefhebbers zijn dat.. not :/
Vind t jammer dat Q dance de strijd tegen zwarthandelaren heeft gestaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 16:30 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Kiloknaller schreef:
Zo kwam het niet over! Mijn welgemeende excuses! Koffie?

Doet maar een bakkie in de Dome tzt. Hoeft er niet per sé azijn in wmb.

Dit is best chill trouwens. Op Q-base hadden Dirk en ik een bak koffie gehaald alvorens naar de PRSPCT bunker te gaan voor de DJ producer. Strak aan 200+ BPM op uwen bakkes en wij stonden mooi midden in de zaal bakje koffie te leuten. Waren we opzich wel aan toe. Blikken die we kregen waren onbetaalbaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 16:38 

Hardtraxxer

hurricane schreef:
Klopt dat is best lastig haha :P
Slaat idd nergens op, wel een presale code hebben en meteen ook 4x je kaart te koop zetten.
Best brutaal ook want je kunt die gasten gewoon vinden via facebook als ze op ticketswap staan.
Echte liefhebbers zijn dat.. not :/
Vind t jammer dat Q dance de strijd tegen zwarthandelaren heeft gestaakt.

Ja dat klopt. Achja, ik bekijk het dan maar van de zonnige kant; Ik heb m'n tickets ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 16:59 

Hardtraxx Newbie

Iemand nog baat bij een pre-sale code? Stuur me dan even een berichtje! Ik heb er 2 gekregen, waarvan ik er maar 1 heb hoeven gebruiken.

-edit-

Heb er iemand blij mee kunnen maken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 17:26 

Hardtraxx Veteran

Jordi schreef:
TiMOTHYb schreef:
Kiloknaller schreef:
Zo kwam het niet over! Mijn welgemeende excuses! Koffie?

Doet maar een bakkie in de Dome tzt. Hoeft er niet per sé azijn in wmb.

Dit is best chill trouwens. Op Q-base hadden Dirk en ik een bak koffie gehaald alvorens naar de PRSPCT bunker te gaan voor de DJ producer. Strak aan 200+ BPM op uwen bakkes en wij stonden mooi midden in de zaal bakje koffie te leuten. Waren we opzich wel aan toe. Blikken die we kregen waren onbetaalbaar :P

Bakkie troost op een feest (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 17:48 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Heb je azijn in je koffie gedaan vanmorgen?

:lol:

Waar konden jullie die koffie scoren dan? Gewoon bij de barren? :P Ik heb vaak momenten gehad dat ik best een bakkie zou lusten op zo'n avond haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 18:05 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
TiMOTHYb schreef:

Waar konden jullie die koffie scoren dan? Gewoon bij de barren? :P Ik heb vaak momenten gehad dat ik best een bakkie zou lusten op zo'n avond haha.

Dit dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 18:10 

Hardtraxx Veteran

Wacht, m'n quote lijkt vreemd :lol: Koffievraag was dus voor Davey & Jordi >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 18:59 

Hardtraxx Newbie

5p0c3l5 code voor 4 qlimax kaartjes over. Zie jullie daar.. :thumbup:

https://frontoffice.paylogic.nl/?event_ ... le_id=1517
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 19:15 

Hardtraxx Addict

Ik heb nog een presale code over. Iemand die er nog eentje nodig heeft?

edit: De code is inmiddels weggegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 20:00 

Hardtraxx Veteran

De loempiakraam had een mooie DE machine staan aan de zijkant, alleen was die door alle koffie heen (meer mensen die dat ingenieus idee hadden? :lol:). Toen is Dirk ergens anders koffie gaan halen, ik gok ergens bij zo'n hipsterfoodtruck. Kan me nog herinneren dat er ook een koffie verkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 20:08 

Hardtraxx Addict

ook wel eens aan de koffie gezeten ergens midden in een zaal. Het is altijd wel ff zoeken maar dan heb je ook wat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 21:27 

Hardtraxx Veteran

Jordi schreef:
De loempiakraam had een mooie DE machine staan aan de zijkant, alleen was die door alle koffie heen (meer mensen die dat ingenieus idee hadden? :lol:). Toen is Dirk ergens anders koffie gaan halen, ik gok ergens bij zo'n hipsterfoodtruck. Kan me nog herinneren dat er ook een koffie verkocht.

Bedoel je toevallig dat ding dat eerst voor Old-Amsterdam "Kaasenvelopjes" verkocht en later tosti's? Volgens mij stond er daar ook één.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 22:35 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
TiMOTHYb schreef:

Bij de fruitkraam verkochten ze ook koffie. Ik vond het wel een rare combinatie, fruitsalades en koffie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 23:17 

Hardtraxxer

Man man man. Telkens als ik op m'n werk ben gaan jullie presale
Codes uitdelen ;(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 23:31 

Hardtraxx Addict

SAIN7 schreef:

No problem hoor, maar dat ik je netjes een pm stuur is nog niet voldoende om aanspraak op de code te maken die je later dan weer aanbiedt hier ;) ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 23:52 

Hardtraxx Addict

Godver, heb ik op de valreep nog een code gekregen van iemand, heeft ING storing :mad:

Code werkt nu ook niet meer...

Via paylogic staat mijn bestelling nog wel open, hopelijk kan ik de betaling nog op een of andere manier morgen afronden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 23:52 

Hardtraxxer

tommeh schreef:
SAIN7 schreef:

No problem hoor, maar dat ik je netjes een pm stuur is nog niet voldoende om aanspraak op de code te maken die je later dan weer aanbiedt hier ;) ?

Ik heb 'm gisteren ook een pm gestuurd zonder resultaat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2015 03:49 

Hardtraxx Addict

Aristo schreef:
Godver, heb ik op de valreep nog een code gekregen van iemand, heeft ING storing :mad:

Code werkt nu ook niet meer...

Via paylogic staat mijn bestelling nog wel open, hopelijk kan ik de betaling nog op een of andere manier morgen afronden.

Hoop het voor je maar ben bang van niet
Na t kiezen van het aantal kaarten had je namelijk 30 min om de bestelling af te ronden
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2015 08:37 

Hardtraxx Veteran

Vortraxx schreef:
tommeh schreef:

Ik heb 'm gisteren ook een pm gestuurd zonder resultaat..

Haha wauw, sneu inderdaad..netjes ook tegenover jullie :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2015 08:58 

ik ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2015 09:10 

Wie mij een code geeft krijgt een naam uit de line-up :cool:
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten