Inderdaad, dank je wel (ook namens 3 vrienden). Maar begrijp ik nu goed dat 2 mensen met dezelfde presale code kaartjes hebben gekocht (bloemkool en ik)?wrote:Thanks Norther66!!!
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
FHardtraxx Newbie
- 45 posts member since 2015
- last seen Mar 2026
Je kan er normaal 4 Kaarten met kopen .wrote:Inderdaad, dank je wel (ook namens 3 vrienden). Maar begrijp ik nu goed dat 2 mensen met dezelfde presale code kaartjes hebben gekocht (bloemkool en ik)?wrote:Thanks Norther66!!!
Dus als Bloemkool er maar 1 heeft aangeschaft, kan jij er nog 3 aankopen .
Echter heb ik om 10:27u geprobeerd en kreeg ik de melding "Geef a.u.b. een geldige vouchercode op " .
Dus ofwel is er iets mis met het systeem, of jullie zaten allebei al binnen voor 10:27
Haha nee, je kan met 1 code maar 1x tickets aankopen, is dit er maar 1 of 4 dat maakt niet uit.wrote:Je kan er normaal 4 Kaarten met kopen .wrote:Inderdaad, dank je wel (ook namens 3 vrienden). Maar begrijp ik nu goed dat 2 mensen met dezelfde presale code kaartjes hebben gekocht (bloemkool en ik)?wrote:Thanks Norther66!!!
Echter heb ik om 10:27u geprobeerd en kreeg ik de melding "Geef a.u.b. een geldige vouchercode op " .
Dus ofwel is er iets mis met het systeem, of jullie zaten allebei al binnen voor 10:27
-
FHardtraxx Newbie
- 45 posts member since 2015
- last seen Mar 2026
Ik heb om 10:32 (toen heb ik de betaling gedaan iig, ik weet niet meer hoe laat ik binnen was) 4 kaartjes gekocht. Misschien een race condition (tegelijkertijd de code gebruikt)?wrote:Je kan er normaal 4 Kaarten met kopen .wrote:Inderdaad, dank je wel (ook namens 3 vrienden). Maar begrijp ik nu goed dat 2 mensen met dezelfde presale code kaartjes hebben gekocht (bloemkool en ik)?wrote:Thanks Norther66!!!
Last edited by Frank85 on , edited 1 time in total.
Vind het sowieso niet verdient als hij hier staat, de hype begon in 2012 toen met het hhz feest, en eigenlijk hierna weinig meer van vernomen? Heeft wel releases gehad maar je hoort er weinig over? Andere artiesten die veel langer in de scene zijn verdienen eerder een plekkie dan hem.wrote:Ben een grote fan van zijn muziek, hoop echt dat hij er dit jaar staatwrote:wrote:Remember this track that I did 2 years ago?
Maybe it's time to do something with this kind of vibe again.
I mean.. Qlimax is around the corner, so why not?!
Vind het niet echt een waarde voor Qlimax ofzo..
Bloemkool loopt maar te trollen johwrote:Ik heb om 10:32 (toen heb ik de betaling gedaan iig) 4 kaartjes gekocht. Misschien een race condition (tegelijkertijd de code gebruikt)?
wrote:Graag gedaan witte broccoliwrote:Thanks Norther66!!!
-
B
Kut Bloemkool
-
K
Exact dit! Heb zelf ook niks met z'n trackswrote:Vind het sowieso niet verdient als hij hier staat, de hype begon in 2012 toen met het hhz feest, en eigenlijk hierna weinig meer van vernomen? Heeft wel releases gehad maar je hoort er weinig over? Andere artiesten die veel langer in de scene zijn verdienen eerder een plekkie dan hem.
Inderdaad. Best raar. Stel je voor dat Noisecult ofzo zo gepusht was door HHz destijds. Over welke plaat heeft hij het?wrote:Exact dit! Heb zelf ook niks met z'n trackswrote:Vind het sowieso niet verdient als hij hier staat, de hype begon in 2012 toen met het hhz feest, en eigenlijk hierna weinig meer van vernomen? Heeft wel releases gehad maar je hoort er weinig over? Andere artiesten die veel langer in de scene zijn verdienen eerder een plekkie dan hem.
Hij heeft dit jaar 10 boekingen gehad, waarvan 0 voor q-dance, denk je dan werkelijk dat ze zo iemand op qlimax gaan zetten?wrote:Ben het met je eens dat andere artiesten het meer verdienen om op Qlimax te staan! Toch denk ik voor Qlimax dat 'tie alsnog populair genoeg is. Hij treed wel veel op in het buitenland. Meer dan in Nederland heb ik de indrukwrote:
Vind het sowieso niet verdient als hij hier staat, de hype begon in 2012 toen met het hhz feest, en eigenlijk hierna weinig meer van vernomen? Heeft wel releases gehad maar je hoort er weinig over? Andere artiesten die veel langer in de scene zijn verdienen eerder een plekkie dan hem.
-
K
Ga lekker tof lopen doen mierenneuker.. Ik heb persoonlijk niks met z'n tracks trouwens! Zo goed?wrote:Inderdaad. Best raar. Stel je voor dat Noisecult ofzo zo gepusht was door HHz destijds. Over welke plaat heeft hij het?wrote:Exact dit! Heb zelf ook niks met z'n trackswrote:Vind het sowieso niet verdient als hij hier staat, de hype begon in 2012 toen met het hhz feest, en eigenlijk hierna weinig meer van vernomen? Heeft wel releases gehad maar je hoort er weinig over? Andere artiesten die veel langer in de scene zijn verdienen eerder een plekkie dan hem.
Ik meende het man, stel je voor dat Noisecult die aandacht + boeking van HHz had gehad. Waar hadden die dan nu gestaan? Ik kan, ondanks dat ik de laatste jaren weer meer mainstream ben gaan luisteren, geen plaat van hem opnoemen. Van Noisecult allemaal.wrote:Ga lekker tof lopen doen mierenneuker.. Ik heb persoonlijk niks met z'n tracks trouwens! Zo goed?
Heb je azijn in je koffie gedaan vanmorgen?
Van wie?wrote:Van Noisecult allemaal.
-
B
Hahahahahahaha een rockband op Qlimax!
Dus echt niemand een pre-sale code over ? 
-
K
Zo kwam het niet over! Mijn welgemeende excuses! Koffie?wrote:Ik meende het man, stel je voor dat Noisecult die aandacht + boeking van HHz had gehad. Waar hadden die dan nu gestaan? Ik kan, ondanks dat ik de laatste jaren weer meer mainstream ben gaan luisteren, geen plaat van hem opnoemen. Van Noisecult allemaal.wrote:Ga lekker tof lopen doen mierenneuker.. Ik heb persoonlijk niks met z'n tracks trouwens! Zo goed?
Heb je azijn in je koffie gedaan vanmorgen?
Ik ben bang dat deze allemaal al gebruikt/weggegeven zijn hahawrote:Dus echt niemand een pre-sale code over ?
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
Vermoed zomaar dat er vlak voor 12 nog wel wat aangeboden gaan wordenwrote:Ik ben bang dat deze allemaal al gebruikt/weggegeven zijn hahawrote:Dus echt niemand een pre-sale code over ?
(en dat er morgen nog mensen om vragen
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
Vermoed zomaar dat er vlak voor 12 nog wel wat aangeboden gaan wordenwrote:Ik ben bang dat deze allemaal al gebruikt/weggegeven zijn hahawrote:Dus echt niemand een pre-sale code over ?
(en dat er morgen nog mensen om vragen
Doet maar een bakkie in de Dome tzt. Hoeft er niet per sé azijn in wmb.wrote: Zo kwam het niet over! Mijn welgemeende excuses! Koffie?
voor het eerst sinds ze met pre-sale codes hebben staan strooien niks in me inbox gekregen
nu doe ik dan wel niet mee aan die twitter acties enz...maar vorig jaar kreeg ik ze gewoon in me mail zonder wat te doen 
Had ik voorgaande 2 jaren ook, omdat je dan meerdere q-dance feesten had bezocht.wrote:voor het eerst sinds ze met pre-sale codes hebben staan strooien niks in me inbox gekregennu doe ik dan wel niet mee aan die twitter acties enz...maar vorig jaar kreeg ik ze gewoon in me mail zonder wat te doen
ik kreeg ze altijd omdat ik nieuwsbrief ontving en nog steeds trouwenswrote:Had ik voorgaande 2 jaren ook, omdat je dan meerdere q-dance feesten had bezocht.wrote:voor het eerst sinds ze met pre-sale codes hebben staan strooien niks in me inbox gekregennu doe ik dan wel niet mee aan die twitter acties enz...maar vorig jaar kreeg ik ze gewoon in me mail zonder wat te doen