Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 68  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 11:12 

Hardtraxx Newbie

bloemkool schreef:
Thanks Norther66!!!

Inderdaad, dank je wel (ook namens 3 vrienden). Maar begrijp ik nu goed dat 2 mensen met dezelfde presale code kaartjes hebben gekocht (bloemkool en ik)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 11:20 

Hardtraxxer

Frank85 schreef:
bloemkool schreef:
Thanks Norther66!!!

Inderdaad, dank je wel (ook namens 3 vrienden). Maar begrijp ik nu goed dat 2 mensen met dezelfde presale code kaartjes hebben gekocht (bloemkool en ik)?

Je kan er normaal 4 Kaarten met kopen .
Dus als Bloemkool er maar 1 heeft aangeschaft, kan jij er nog 3 aankopen .

Echter heb ik om 10:27u geprobeerd en kreeg ik de melding "Geef a.u.b. een geldige vouchercode op " .
Dus ofwel is er iets mis met het systeem, of jullie zaten allebei al binnen voor 10:27
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 11:22 

Hardtraxx Veteran

Vortraxx schreef:
Frank85 schreef:
bloemkool schreef:
Thanks Norther66!!!

Echter heb ik om 10:27u geprobeerd en kreeg ik de melding "Geef a.u.b. een geldige vouchercode op " .
Dus ofwel is er iets mis met het systeem, of jullie zaten allebei al binnen voor 10:27

Haha nee, je kan met 1 code maar 1x tickets aankopen, is dit er maar 1 of 4 dat maakt niet uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 11:27 

Hardtraxx Newbie

Vortraxx schreef:
Frank85 schreef:
bloemkool schreef:
Thanks Norther66!!!

Ik heb om 10:32 (toen heb ik de betaling gedaan iig, ik weet niet meer hoe laat ik binnen was) 4 kaartjes gekocht. Misschien een race condition (tegelijkertijd de code gebruikt)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 11:29 

Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
stanlesz schreef:
Adrenalize schreef:
Remember this track that I did 2 years ago?
Maybe it's time to do something with this kind of vibe again.
I mean.. Qlimax is around the corner, so why not?!

Vind het niet echt een waarde voor Qlimax ofzo..

Ben een grote fan van zijn muziek, hoop echt dat hij er dit jaar staat :worship:

Vind het sowieso niet verdient als hij hier staat, de hype begon in 2012 toen met het hhz feest, en eigenlijk hierna weinig meer van vernomen? Heeft wel releases gehad maar je hoort er weinig over? Andere artiesten die veel langer in de scene zijn verdienen eerder een plekkie dan hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 11:30 

Hardtraxx Veteran

Frank85 schreef:
Ik heb om 10:32 (toen heb ik de betaling gedaan iig) 4 kaartjes gekocht. Misschien een race condition (tegelijkertijd de code gebruikt)?

Bloemkool loopt maar te trollen joh :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 11:31 

Norther66 schreef:
bloemkool schreef:
Thanks Norther66!!!

Graag gedaan witte broccoli ^^

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 11:36 

Kut Bloemkool
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 11:39 

provehito schreef:
Vind het sowieso niet verdient als hij hier staat, de hype begon in 2012 toen met het hhz feest, en eigenlijk hierna weinig meer van vernomen? Heeft wel releases gehad maar je hoort er weinig over? Andere artiesten die veel langer in de scene zijn verdienen eerder een plekkie dan hem.

Exact dit! Heb zelf ook niks met z'n tracks
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 11:46 

Donateur

Kiloknaller schreef:
provehito schreef:

Inderdaad. Best raar. Stel je voor dat Noisecult ofzo zo gepusht was door HHz destijds. Over welke plaat heeft hij het?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 11:48 

Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
provehito schreef:

Ben het met je eens dat andere artiesten het meer verdienen om op Qlimax te staan! Toch denk ik voor Qlimax dat 'tie alsnog populair genoeg is. Hij treed wel veel op in het buitenland. Meer dan in Nederland heb ik de indruk

Hij heeft dit jaar 10 boekingen gehad, waarvan 0 voor q-dance, denk je dan werkelijk dat ze zo iemand op qlimax gaan zetten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 11:59 

TiMOTHYb schreef:
Kiloknaller schreef:
provehito schreef:

Inderdaad. Best raar. Stel je voor dat Noisecult ofzo zo gepusht was door HHz destijds. Over welke plaat heeft hij het?

Ga lekker tof lopen doen mierenneuker.. Ik heb persoonlijk niks met z'n tracks trouwens! Zo goed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 12:05 

Donateur

Kiloknaller schreef:
Ga lekker tof lopen doen mierenneuker.. Ik heb persoonlijk niks met z'n tracks trouwens! Zo goed?

Ik meende het man, stel je voor dat Noisecult die aandacht + boeking van HHz had gehad. Waar hadden die dan nu gestaan? Ik kan, ondanks dat ik de laatste jaren weer meer mainstream ben gaan luisteren, geen plaat van hem opnoemen. Van Noisecult allemaal.

Heb je azijn in je koffie gedaan vanmorgen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 12:14 

Hardtraxx Veteran

Mierenneuker
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 12:51 

Hardtraxx Crew

TiMOTHYb schreef:
Van Noisecult allemaal.

Van wie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 12:51 

Hahahahahahaha een rockband op Qlimax!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 12:56 

Hardtraxxer

Dus echt niemand een pre-sale code over ? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 12:59 

TiMOTHYb schreef:
Kiloknaller schreef:

Ik meende het man, stel je voor dat Noisecult die aandacht + boeking van HHz had gehad. Waar hadden die dan nu gestaan? Ik kan, ondanks dat ik de laatste jaren weer meer mainstream ben gaan luisteren, geen plaat van hem opnoemen. Van Noisecult allemaal.

Heb je azijn in je koffie gedaan vanmorgen?

Zo kwam het niet over! Mijn welgemeende excuses! Koffie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 13:05 

Hardtraxxer

Vortraxx schreef:

Ik ben bang dat deze allemaal al gebruikt/weggegeven zijn haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 13:11 

Hardtraxx Addict

stanlesz schreef:
Vortraxx schreef:

Vermoed zomaar dat er vlak voor 12 nog wel wat aangeboden gaan worden

(en dat er morgen nog mensen om vragen :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 13:11 

Hardtraxx Addict

stanlesz schreef:
Vortraxx schreef:

Vermoed zomaar dat er vlak voor 12 nog wel wat aangeboden gaan worden

(en dat er morgen nog mensen om vragen :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 13:14 

Donateur

Kiloknaller schreef:
Zo kwam het niet over! Mijn welgemeende excuses! Koffie?

Doet maar een bakkie in de Dome tzt. Hoeft er niet per sé azijn in wmb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 13:52 

Hardtraxx Veteran

voor het eerst sinds ze met pre-sale codes hebben staan strooien niks in me inbox gekregen xd nu doe ik dan wel niet mee aan die twitter acties enz...maar vorig jaar kreeg ik ze gewoon in me mail zonder wat te doen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 14:02 

Hardtraxxer

AniThing schreef:
voor het eerst sinds ze met pre-sale codes hebben staan strooien niks in me inbox gekregen xd nu doe ik dan wel niet mee aan die twitter acties enz...maar vorig jaar kreeg ik ze gewoon in me mail zonder wat te doen :D

Had ik voorgaande 2 jaren ook, omdat je dan meerdere q-dance feesten had bezocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 14:04 

Hardtraxx Veteran

stanlesz schreef:
AniThing schreef:

Had ik voorgaande 2 jaren ook, omdat je dan meerdere q-dance feesten had bezocht.

ik kreeg ze altijd omdat ik nieuwsbrief ontving en nog steeds trouwens :P
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten