Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 68  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 14:23 

Hardtraxx Veteran

Vorig jaar begin oktober pas voor het eerst iets van het anthem,
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 14:30 

Donateur

Nou Tim kennende moet er eerst nog een videoclip gemaakt worden dus misschien kan het anthem op Freaqshow al gedraaid worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 15:00 

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 15:10 

TiMOTHYb schreef:
Nou Tim kennende moet er eerst nog een videoclip gemaakt worden dus misschien kan het anthem op Freaqshow al gedraaid worden.

ja Freaqshow 2016-2017
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 15:13 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:

Dat lag geloof ik meer aan Q-Dance wat eerst de aftermovie van Qlimax online wou hebben voordat de beelden ergens anders voor gebruikt worden. Best logisch eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 15:19 

Donateur

Ja dat, of een van de andere 3 statements:
Citaat:
My promise, release is coming as soon as the videoclip is done, along with the story of how it changed my life.. I'm in a better place now.
Peace

Waar is eigenlijk the story of how it changed my life? Heb ik dat over het hoofd gezien? Ik reken iig weer op anthem vlak voor het feest gepaard met een hoop teasers en uitstellen.

Op zich wel vertrouwen in een dik anthem. Beter laat hij die kicks van die laatste collab wel lekker thuis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 15:54 

Hardtraxx Elite

Ik kan nergens vinden dat Atmozfears hem gaat maken. Ook heb ik er geen vertrouwen in, omdat hij het simpelweg niet verdient en zijn producties vind ik technisch gezien niet geweldig. Kicks van hem vind ik echt dramatisch als je het vergelijkt met andere grote mainstream artiesten.

B-Front heeft het verdiend om hem te maken, al 4 jaar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 16:10 

Hardtraxx Veteran

Bij voltooid deelwoord komt er een D op het einde!!!!1!!
DUS HET IS VERDIEND! Jezus :/ :list:

Ben t er trouwens wel mee eens dat B-Front 't verdient hem een keer te mogen maken, qua stijl sluit hij precies aan op de sfeer die veel mensen met Qlimax associƫren.

En zonder bron geloof ik t sowieso nog niet dat Atmozfears het doet. En waarschijnlijk zal die bron wel weer "niet bekendgemaakt mogen worden" ofzo.. ;)

Edit: oh je hebt t al aangepast haha. Nu heb je t bij t stuk over Atmozfears ook veranderd, alleen daar is t wel met een T haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 16:15 

Hardtraxx Elite

Haha godverdomme, dankje voor het corrigeren dan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 16:18 

Hardtraxxer

hotymoty schreef:
Ik kan nergens vinden dat Atmozfears hem gaat maken. Ook heb ik er geen vertrouwen in, omdat hij het simpelweg niet verdiend en zijn producties vind ik technisch gezien niet geweldig. Kicks van hem vind ik echt dramatisch als je het vergelijkt met andere grote mainstream artiesten.

Technisch gezien zijn de producties van Atmozfears van ongekende kwaliteit. En de kicks van atmozfears zijn veruit een van de beste mainstream kicks van dit moment. Er zit veel drive en toch zijn ze heel clean.

dus imo, zou ik het alleen maar terecht vinden dat hij het anthem maakt, Gold skies was ook gewoon een heerlijk anthem!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 16:21 

Donateur

hardstyle-releases/atmozfears-devin-wild-tba-t48527.html

Technische verhaal over de schoonheid rondom te kick interesseert me niet zoveel. Dit geeft veel te weinig impact.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 16:24 

Hardtraxx Elite

sensa schreef:
hotymoty schreef:
Ik kan nergens vinden dat Atmozfears hem gaat maken. Ook heb ik er geen vertrouwen in, omdat hij het simpelweg niet verdiend en zijn producties vind ik technisch gezien niet geweldig. Kicks van hem vind ik echt dramatisch als je het vergelijkt met andere grote mainstream artiesten.

Technisch gezien zijn de producties van Atmozfears van ongekende kwaliteit. En de kicks van atmozfears zijn veruit een van de beste mainstream kicks van dit moment. Er zit veel drive en toch zijn ze heel clean.

dus imo, zou ik het alleen maar terecht vinden dat hij het anthem maakt, Gold skies was ook gewoon een heerlijk anthem!

De kicks van Noisecontrollers en zelfs die van Audiotricz vind ik beter afgewerkt, vorig jaar op Qlimax kwamen de kicks van Atmozfears totaal niet door had ik het idee.
En nu heb je het over Gold Skies, maar de kicks van de mid intro zijn werkelijk nog dunner dan die van Pherato. xd
En die Synth in de climax klinkt erg slecht afgewerkt.
Maar goed, het blijft een kwestie van smaak ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 17:38 

Hardtraxx Addict

Ben even langs de 2014 feestjes van Q-Dance gelopen via Partyflock, en B-Front kwam aardig vaak voor.. is dus nog best kans op. Weet niet hoe het in 2013 zat met B-Front en Q-Dance kwa boekingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 17:49 

Donateur

Is dat een graadmeter ja?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 17:51 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Is dat een graadmeter ja?

Laat wel zien dat ze hem waarderen. Hopelijk krijgt hij de kans, want Qlimax past perfect bij zijn stijltje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 17:51 

Hardtraxx Veteran

xd man man man..

In dat geval gok ik op Festuca voor het anthem, die heeft ook aardig wat boekingen gehad voor Q-Dance in 2014
(niets ten nadele van Festuca trouwens, op Decibel weekend voor t eerst een setje van hem bijgewoond en die was prima!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 17:53 

Donateur

Dat ze inschatten dat hij voor het meeste geld kan zorgen op basis van zijn populariteit bedoel je? Ja da's waar.

Festuca kan niet, die heeft een regel dat hij geen anthems doet terwijl hij wel vaak gevraagd wordt maar dat is omdat anthems vaak van korte duur zijn. Hij heeft trouwens wel heel veel opzetjes klaarliggen die hij had bewaard voor een anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 18:02 

Hardtraxxer

pecola-tje schreef:
xd man man man..

In dat geval gok ik op Festuca voor het anthem, die heeft ook aardig wat boekingen gehad voor Q-Dance in 2014

Op zich zie ik er wel iets in. Q-Dance is ook helemaal fan van Gunz For Hire en zij kregen het anthem. Het is dus mogelijk, maar hopelijk gebeurt het daadwerkelijk.

Welke dj's zijn realistisch? Wildstylez, B-Front? Atmozfears heeft al soundtrack van Decibel gemaakt, maar hij zou ook nog een optie kunnen zijn. Misschien Coone of Max Enforcer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 18:05 

Donateur

Wat bedoel je nu precies met fan / waarderen? Ze pakken gewoon de grootste hype / act waar ze denken het meeste profijt van te hebben op dat moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 18:07 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Wat bedoel je nu precies met fan / waarderen? Ze pakken gewoon de grootste hype / act waar ze denken het meeste profijt van te hebben op dat moment.

Dat bedoel ik ook. Vandaar dat een keuze op B-Front, gezien zijn populariteit, ook een realistische optie zou zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 18:46 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Dat ze inschatten dat hij voor het meeste geld kan zorgen op basis van zijn populariteit bedoel je? Ja da's waar.

Festuca kan niet, die heeft een regel dat hij geen anthems doet terwijl hij wel vaak gevraagd wordt maar dat is omdat anthems vaak van korte duur zijn. Hij heeft trouwens wel heel veel opzetjes klaarliggen die hij had bewaard voor een anthem.

Ik kan dit verhaal inderdaad bevestigen. Hij heeft die opzetjes bedacht onder de douche..

Persoonlijk denk ik dat Noisecontrollers dit jaar het anthem zal maken. Als je terug kijkt in de anthem geschiedenis kan je zien dat ze hem erg waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 21:28 

Hardtraxxer

Ik denk dat FeestDJRUthless anthem gaan maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 22:14 

Hardtraxx Elite

Ik heb gehoord dat het Anthem dit jaar word verzorgd door een Amerikaanse rockband, maar ik mag m'n bron niet bekend maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 22:26 

Hardtraxxer

MeneerEend schreef:
Ik heb gehoord dat het Anthem dit jaar word verzorgd door een Amerikaanse rockband, maar ik mag m'n bron niet bekend maken

Noisecult?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 22:28 

Hardtraxx Elite

Hard Invasion schreef:
MeneerEend schreef:

Noisecult?

Darksiderz
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten