Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 68  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2015 22:09 

Hardtraxx Veteran

Of dan kom je juist later zodat je het feest wel mee maakt maar minder geld uitgeeft aan consumpties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2015 00:22 

Hardtraxxer

Exterkate schreef:
Miwer schreef:
Exterkate schreef:
23:00 gaat dus het doek open? Wordt een lang avondje zeg; voor 23:00 aanwezig zijn.

Dat snap ik nooit he, mensen die 50 tot 70 euro neer leggen voor een feest maar dan pas na 12e ofzo binnen komen.

Het is niet dat het geld op mijn rug groeit of zo, maar ik vind het niet heel erg om 2 uurtjes later binnen te komen nee. Het is niet dat ik letterlijk alles uit mijn 70 euro wil halen nee :)

Idd, Qlimax is dan ook het enige feest waar ik echt voor het begin binnen ben. Of het moet zo uitkomen dat we met event gravel gaan dan ben je er altijd vroeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2015 13:46 

Hardtraxx Addict

Joey schreef:
Of dan kom je juist later zodat je het feest wel mee maakt maar minder geld uitgeeft aan consumpties.

Dat valt voor mij persoonlijk altijd wel mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2015 15:07 

Kraak... Piep...

Het eerste uur is toch alleen maar sfeermuziek, dat boeit me niet zo, en gezien dat Isaac niet echt early/tijdmachine gaat draaien interesseert hij me ook geen fluit. Als ik maar op tijd ben voor Bass Modulators
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2015 16:01 

Hardtraxx Veteran

Wat gaat Isaac draaien dan? Ik hoorde namelijk dat er best een kans is dat hij wat ouder gaat draaien... (geen super goede bron ofzo)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2015 16:17 

Hardtraxx Addict

Even door z'n twitter gekeken, enige wat 'ie er zelf over heeft gezegd is dit: https://twitter.com/djisaac/status/654719134765191168 en dit https://twitter.com/djisaac/status/654718814383280128

Als ik dat zo lees zal het wel weer grotendeels freestyle worden met een keer een ouder plaatje tussendoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2015 17:04 

Kraak... Piep...

The Skribbler schreef:
Wat gaat Isaac draaien dan? Ik hoorde namelijk dat er best een kans is dat hij wat ouder gaat draaien... (geen super goede bron ofzo)

Op de Qlimax site staat bij de line up bij elke artiest een minimix en wat je kan verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2015 02:29 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:

Doet me denken aan Qlimax 2009. Dat was zo heerlijk. :drool: Zoals Broken Balance hierboven al zegt zal dat alleen wel niet het geval zijn, gezien die minimix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2015 13:41 

Hardtraxx Veteran

ik ben bijna nooit voor 12uur binnen
loopt t tenminste lekker door bij de ingang en sta je geen 30/45 minuten buiten te wachten zoals ik wel vaker meegemaakt heb in de vroegere jaren.

nu is dat in de zomer geen probleem maar in deze tijd van het jaar sta ik het liefst zo min mogelijk buiten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2015 13:48 

AniThing schreef:
ik ben bijna nooit voor 12uur binnen
loopt t tenminste lekker door bij de ingang en sta je geen 30/45 minuten buiten te wachten zoals ik wel vaker meegemaakt heb in de vroegere jaren.

nu is dat in de zomer geen probleem maar in deze tijd van het jaar sta ik het liefst zo min mogelijk buiten :P

Idem
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2015 15:05 

Hardtraxx Addict

Exterkate schreef:
Maar Isaac opent dus van 22:00 tot 23:00? Om 23:00 is dus de èchte opening laat maar zeggen?

Je kan vaak al rond 9 uur naar binnen, dan hoor je 'junglegeluiden', om 22:00 begint Isaac te draaien met het doek nog dicht en om 23:00 zal het doek opengaan met het begin van de set van Bass Modulators. Althans, zo ging het de vorige jaren, na de eerste set het doek open...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2015 15:05 

Hardtraxx Veteran

Wel prettig dat het om 9 al open gaat. Is weer eens wat anders dan Euphoria waar de setjes om 10 begonnen en de deuren pas kwart over 10 open gingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2015 15:12 

Hardtraxxer

ThaBomba. schreef:
Wel prettig dat het om 9 al open gaat. Is weer eens wat anders dan Euphoria waar de setjes om 10 begonnen en de deuren pas kwart over 10 open gingen.

Hoe moet ik dit zien, staat de dj dan voor een lege zaal in een leeg gebouw te draaien? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2015 15:23 

Hardtraxx Veteran

Makreel schreef:
ThaBomba. schreef:

Hoe moet ik dit zien, staat de dj dan voor een lege zaal in een leeg gebouw te draaien? :P

Is op veel festivals toch ook zo?
DJ's beginnen bijv. te draaien om 11:00u, terwijl ook de deuren dan open gaan. Eer dat er dan mensen bij bepaalde stages/tenten aankomen ben je ook alweer 10 minuten verder.

En bij Euphoria had t volgens mij ook deels te maken dat ze bij 013 nog zoekende zijn na de hele verbouwing, zowel organisatorisch als qua licht/geluid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2015 17:25 

Hardtraxx Elite

The Skribbler schreef:

Ik verwacht zelf veel oud spul en wat recentere hitjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2015 18:08 

Hardtraxx Addict

Ik download mijn tickets net opnieuw en mijn ingang is van Q naar E gegaan op de kaarten.
Beetje vreemd vind ik, of gebeurt dat wel vaker?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2015 18:44 

Hardtraxx Addict

Miwer schreef:
Ik download mijn tickets net opnieuw en mijn ingang is van Q naar E gegaan op de kaarten.

Heb je dan ook andere barcodes gekregen?
Lijkt me niet dat een .pdf uit het niets veranderd kan worden van ingang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2015 18:45 

Hardtraxx Addict

SAIN7 schreef:
Miwer schreef:

Nee de barcodes zijn het zelfde gebleven.
Heb nu 2x 4 kaarten die identiek zijn op Dat ene ingang lettertje na :s
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2015 18:46 

Hardtraxx Addict

Miwer schreef:
SAIN7 schreef:
Miwer schreef:

Mail Q-Dance hier anders over, ik denk niet dat hier mensen zijn die hetzelfde probleem hebben gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2015 20:41 

Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
SAIN7 schreef:
Miwer schreef:

Dat is wel heel gek, als je dus niet opnieuw had geprint zou je dus bij de verkeerde ingang staan opeens. Benieuwd wat Q hier over verklaart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2015 20:58 

Hardtraxx Addict

Ja ik heb dus geen idee welke van de 2 de juiste ingang is.
Ook leuk is dat ik dus al een kluis gehuurd heb bij E
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2015 09:40 

Hardtraxxer

Miwer schreef:

Volgens mij heb ik dit ook, ik zit namelijk op whatsapp terug te kijken en zit daar overal te verkondigen dat ik entrance E heb, terwijl ik net keek, en op mijn tickets staat nu Q. Ik zal straks thuis even kijken naar de gedownloade file op m'n pc..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2015 11:40 

Hardtraxx Addict

stanlesz schreef:
Miwer schreef:

Volgens mij heb ik dit ook, ik zit namelijk op whatsapp terug te kijken en zit daar overal te verkondigen dat ik entrance E heb, terwijl ik net keek, en op mijn tickets staat nu Q. Ik zal straks thuis even kijken naar de gedownloade file op m'n pc..

Het is bij mijn beide bestellingen gebeurt zie ik nu (had ook kaarten voor een kennis gehaald)
allebei met een pre sale code
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2015 11:40 

Hardtraxx Addict

stanlesz schreef:
Miwer schreef:

Het is bij mijn beide bestellingen gebeurt zie ik nu (had ook kaarten voor een kennis gehaald)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2015 12:09 

Hardtraxxer

Miwer schreef:
stanlesz schreef:
Miwer schreef:

Ik heb inderdaad het zelfde probleem, ik heb Q-dance gemaild met daarin het probleem. Eventjes afwachten dus ^^
Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten