Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 20 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 46 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Qlimax Equilibrium
Past

Qlimax Equilibrium

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
Lennard95 wrote:
stanlesz wrote:
Lennard95 wrote:Hoelaat begint het eigenlijk? de ene site zegt 22:00 en de ander weer 21:00.
21.00 - 22.00 allemaal vage geluidjes
22.00 - 23.00 opener
Thanks! moet ook nog het Ov open houden als optie omdat ik gok dat de bus die ik heb geboekt niet rijdt (alweer >.< )
Eene keer ben je ook met 5 min binnen en de andere keer duurt het rustig een half uur.
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Vind de intro wel veel weg hebben van The Source Code of Creation, verder toch wel de wat donkere kant van Atmozfears, klinkt vet. Melodie is ook goed te doen, maar had imo een nog wat donkerder tintje mogen hebben.

Edit: sorry filmpje stond er al
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Hardtraxxer
369 posts member since 2015
last seen Dec 2025
Vind het een prima plaatje ! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
8660 posts member since 2013
last seen 2 hours ago
Blackhit55 wrote:Vind het een prima plaatje ! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
provehito wrote:
wat denk je van de eerste? Qlimax Equilibrium (21-11-2015, GelreDome, Arnhem) (page 50)
Scrolde gewoon naar boven voor de eerste die ik zag :lol:
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 26 days ago
View on SoundCloud

Het RAWW anthem is nu ook te beluisteren, voor de liefhebbers :lol: :lol: :lol: :lol:
M
Hardtraxx Veteran
14192 posts member since 2013
Betafearz. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
4809 posts member since 2014
last seen 2 hours ago
:lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Wat een super saai anthem trouwens...

Vind er echt totaaaaaaal geen Qlimax-feel in zitten.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 55 minutes ago
yowan wrote:View on SoundCloud
Hoe kan Q-Dance soiets nou aksepteren!!?? Hopelyk bedenken ze zig nog wand dit kan egt niet!!! :evil: :evil:
Hardtraxx Addict
1506 posts member since 2014
last seen Oct 2016
Meeting op Qlimax?
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
SAIN7 wrote:Meeting op Qlimax?
Goed idee. Zullen we meeten bij de EHBO? Als we nou allemaal om half 2 een halve gram M droppen kunnen we daar gezellig met z'n allen gaan zitten. Niet zo groot bij de EHBO dus kunnen we elkaar makkelijk vinden!
Hardtraxx Elite
2653 posts member since 2014
last seen 17 hours ago
Joey wrote:
Goed idee. Zullen we meeten bij de EHBO? Als we nou allemaal om half 2 een halve gram M droppen kunnen we daar gezellig met z'n allen gaan zitten. Niet zo groot bij de EHBO dus kunnen we elkaar makkelijk vinden!
Ik vind het een goed idee.
Hardtraxx Addict
last seen Oct 2016
Lennard95 wrote:
Joey wrote:
Is het goed als ik de M laat zitten en alsnog rond half 2 langs de EHBO ga om jullie bad te zien gaan?
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 14 days ago
SAIN7 wrote:
Lennard95 wrote:
Joey wrote: Goed idee. Zullen we meeten bij de EHBO? Als we nou allemaal om half 2 een halve gram M droppen kunnen we daar gezellig met z'n allen gaan zitten. Niet zo groot bij de EHBO dus kunnen we elkaar makkelijk vinden!
Is het goed als ik de M laat zitten en alsnog rond half 2 langs de EHBO ga om jullie bad te zien gaan?
Pfffff niet terugtrekken nu man. Drugs is goed
Hardtraxx Addict
last seen Oct 2016
View on YouTube
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
2de climax exact hetzelfde als de 1ste, jammer..
Hardtraxxer
628 posts member since 2015
last seen 19 days ago
Heb het anthem live gehoord op Euphoria afgelopen weekend, en dan klinkt hij toch wel heel erg lekker hoor! :cool:

Dus aan het anthem zal het niet liggen. Zelf sla ik Qlimax over en heb voor Hardbass gekozen.
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Exterkate wrote:23:00 gaat dus het doek open? Wordt een lang avondje zeg; voor 23:00 aanwezig zijn.
Dat snap ik nooit he, mensen die 50 tot 70 euro neer leggen voor een feest maar dan pas na 12e ofzo binnen komen.
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Exterkate wrote:23:00 gaat dus het doek open? Wordt een lang avondje zeg; voor 23:00 aanwezig zijn.
Dat snap ik nooit he, mensen die 50 tot 70 euro neer leggen voor een feest maar dan pas na 12e ofzo binnen komen.
Hardtraxx Addict
last seen Oct 2016
Miwer wrote:
Sommigen mensen hebben geld genoeg, maakt geld niet zoveel uit, moeten de volgende dag werken, moeten langer doorwerken waardoor ze pas rond 12u op een feest aankomen, hebben misschien voor die tijd nog iets anders te doen?

Meer redenen nodig?
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Exterkate wrote:
Miwer wrote:
Het is niet dat het geld op mijn rug groeit of zo, maar ik vind het niet heel erg om 2 uurtjes later binnen te komen nee. Het is niet dat ik letterlijk alles uit mijn 70 euro wil halen nee :)
Dat snap ik dan wel. Maar ik zou juist hebben dat als je al weinig geld hebt of te wel niet al te vaak kan dat je dan op tijd binnen wil zijn. Ach ieder zijn ding, de rijen zouden alleen maar erger worden :P