Best frisjes hoor 's ochtendswrote:Heerlijk weer
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
surprise act van fracture4 of dolphin kunnen we dus wel shaken...wrote:Hoezo wordt het nou weer verzet dan is ook convoi maat ik snap die arrogantie niet van Q dat ze gewoon geen rekening houden met andere feestjens enzo.
-
DHardtraxxer
- 225 posts member since 2010
- last seen Feb 2025
Anthem dus Atmozfears - Equilibrium
Dat is onverwachtswrote:Anthem dus Atmozfears - Equilibrium
-
ZHardtraxxer
- 311 posts member since 2015
- last seen Dec 2015
Best wel.wrote:Dat is onverwachtswrote:Anthem dus Atmozfears - Equilibrium
nee, dit is de cd, niet het anthem
Not sure if...Nah just stupidwrote:nee, dit is de cd, niet het anthem
-
ZHardtraxxer
- last seen Dec 2015
Tenzij degene die de cd mixed ook automatisch het anthem maakt.
wie gaat er in godsnaam 16 euro voor 1 track betalen oh en de cad id is qcd012 oh en mixed by atmozfears staat er op de cover dus betekend qua anthem nog steeds nikswrote:Not sure if...Nah just stupidwrote:nee, dit is de cd, niet het anthem
dit is niet altijd zo, de 2013 cd is gemixt door code black en die heeft geen anthem gemaaktwrote:Tenzij degene die de cd mixed ook automatisch het anthem maakt.
-
ZHardtraxxer
- last seen Dec 2015
Ik had uit betrouwbare bronnen wel gehoord dat Atmozfears iets met het anthem te maken heeft.
Heb ik ook gehoord, ik weet zelfs meer! Hij zou op het feest draaien waar het anthem voor gemaakt iswrote:Ik had uit betrouwbare bronnen wel gehoord dat Atmozfears iets met het anthem te maken heeft.
dat is bbest mogelijk, maar de mensen hier trekken veel te snel conclusies, oh een qlimax 2015 release met atmozfears ? IS ANTHEM BAL BLA en gewoon niet verder kijken ofzowrote:Ik had uit betrouwbare bronnen wel gehoord dat Atmozfears iets met het anthem te maken heeft.
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Tekst op de site van de CD is weggehaald maar er stond dat Atmozfears het anthem maakt en dat er gunz for hire, brennan heart, dblock Stefan tracks op staan en ook Solar.
Staat Deetox er ook?wrote:Tekst op de site van de CD is weggehaald maar er stond dat Atmozfears het anthem maakt en dat er gunz for hire, brennan heart, dblock Stefan tracks op staan en ook Solar.
-
HHardtraxx Elite
- last seen Jun 2025
Het stond in verhaalvorm geschreven maar volgens mij nietwrote:Staat Deetox er ook?wrote:Tekst op de site van de CD is weggehaald maar er stond dat Atmozfears het anthem maakt en dat er gunz for hire, brennan heart, dblock Stefan tracks op staan en ook Solar.
Bron: Q-Dance“Qlimax. We’ve been looking forward to it for the entire year. We’ll make sure you get in the party mood by releasing the official Qlimax compilation on November 20th The compilation is mixed by multi talent: Atmozfears who is also responsible for this years’ anthem: Equilibrium.
Dit. Wacht nou gewoon even af. Alle mensen hebben hun grapje gehadwrote:dat is bbest mogelijk, maar de mensen hier trekken veel te snel conclusies, oh een qlimax 2015 release met atmozfears ? IS ANTHEM BAL BLA en gewoon niet verder kijken ofzowrote:Ik had uit betrouwbare bronnen wel gehoord dat Atmozfears iets met het anthem te maken heeft.
Hier in de cache:wrote:Bron: Q-Dance“Qlimax. We’ve been looking forward to it for the entire year. We’ll make sure you get in the party mood by releasing the official Qlimax compilation on November 20th The compilation is mixed by multi talent: Atmozfears who is also responsible for this years’ anthem: Equilibrium.
http://webcache.googleusercontent.com/s ... clnk&gl=nl
vanochtend stond dat er nietwrote:Lees je mee Jeffrey![]()
-
HHardtraxx Elite
- last seen Jun 2025
Gisteravond iig wel, toen had ik het geconstateerd.wrote:vanochtend stond dat er nietwrote:Lees je mee Jeffrey![]()
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
Toen was het gunz 4 hire, een life act dus niet zo gek dat die geen cd mixen. alle andere jaren was het wel zo. dus eigenlijk is zijn cd mixen en anthem maken altijd samen.wrote:dit is niet altijd zo, de 2013 cd is gemixt door code black en die heeft geen anthem gemaaktwrote:Tenzij degene die de cd mixed ook automatisch het anthem maakt.
wrote:Toen was het gunz 4 hire, een life act dus niet zo gek dat die geen cd mixen. alle andere jaren was het wel zo. dus eigenlijk is zijn cd mixen en anthem maken altijd samen.wrote:dit is niet altijd zo, de 2013 cd is gemixt door code black en die heeft geen anthem gemaaktwrote:Tenzij degene die de cd mixed ook automatisch het anthem maakt.