Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 68  Volgende
Bericht Geplaatst op 02 nov 2015 15:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Tenzij The Prophet het anthem maakt :surrender:


Wanneer gaat hij hem draaien dan? Voor de tijd op de parkeerplaats? :huh:
Bericht Geplaatst op 02 nov 2015 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In 2004 was het anthem ook door een artiest die niet draaide, dus het kan allemaal best en op Sensation Black 2005 zelfde verhaal dus het kan gewoon hoor!!!!11!!!1!!!1!1!1
Bericht Geplaatst op 02 nov 2015 16:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
In 2004 was het anthem ook door een artiest die niet draaide, dus het kan allemaal best en op Sensation Black 2005 zelfde verhaal dus het kan gewoon hoor!!!!11!!!1!!!1!1!1


OKE SORRY :cry:
Bericht Geplaatst op 02 nov 2015 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik las de reacties al en wist niet wat ik moest denken. Hele beste troll deze. :lol:
Bericht Geplaatst op 02 nov 2015 17:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik denk dat Headshot het anthem is eigenlijk
Bericht Geplaatst op 02 nov 2015 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja maar qlimax is niet raw dus wat boeit het ons nou eigenlijk?
Bericht Geplaatst op 02 nov 2015 18:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat dit het anthem zou zijn.

https://www.youtube.com/watch?v=NPxkff7_dPc
Bericht Geplaatst op 02 nov 2015 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat dit het anthem zou zijn.

https://www.youtube.com/watch?v=NPxkff7_dPc


Blijft een grandioos nummer :lol:

edit: uiteraard weer 5 keer aan gehad :drool:
Bericht Geplaatst op 02 nov 2015 19:35 
 
Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
DL22 schreef:
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat dit het anthem zou zijn.

https://www.youtube.com/watch?v=NPxkff7_dPc


Blijft een grandioos nummer :lol:

so catchy :loving:
Bericht Geplaatst op 02 nov 2015 23:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Anthem rip?
Bericht Geplaatst op 02 nov 2015 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jonah_psvfan schreef:


Anthem rip?

Iedereen heeft de nieuwste iPhone/Samsung, maar als het anthem voorbij komt hebben ze opeens een aardappel
Bericht Geplaatst op 02 nov 2015 23:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat klinkt meer als een in een uur of 3 in elkaar geflansde amateur productie. :x

Nee dus.
Bericht Geplaatst op 03 nov 2015 02:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nee dat is m niet :lol:
Bericht Geplaatst op 03 nov 2015 03:37 
 
Hardtraxxer

Ik heb zo'n gevoel dat het anthem er bijna aankomt!
Bericht Geplaatst op 03 nov 2015 08:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zephyrus schreef:
Ik heb zo'n gevoel dat het anthem er bijna aankomt!

Ja ik denk ook binnen nu en 3 weken
Bericht Geplaatst op 03 nov 2015 15:08 
 
Hardtraxx Veteran

jonah_psvfan schreef:


Anthem rip?

Nope.
Bericht Geplaatst op 03 nov 2015 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik van een betrouwbare bron gehoord dat het anthem helaas niet op tijd af zal zijn. Hierdoor wordt Qlimax verplaatst naar 28-11-2015. Zet het even in je agenda.
Bericht Geplaatst op 03 nov 2015 17:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Ik van een betrouwbare bron gehoord dat het anthem helaas niet op tijd af zal zijn. Hierdoor wordt Qlimax verplaatst naar 28-11-2015. Zet het even in je agenda.


Zijn mijn NS tickets dan nog geldig? ;)
Bericht Geplaatst op 03 nov 2015 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt voor deze nuttige mededeling, ik heb namelijk geen social media en had anders gewoon 21 november voor het Gelredome gestaan!!
Bericht Geplaatst op 03 nov 2015 17:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Van Rebellion meteen naar Qlimax, gaat een mooie dag worden :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 03 nov 2015 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Ik van een betrouwbare bron gehoord dat het anthem helaas niet op tijd af zal zijn. Hierdoor wordt Qlimax verplaatst naar 28-11-2015. Zet het even in je agenda.

Gelredome is dan niet beschikbaar, er wordt uitgeweken naar Club Rodenburg.
Bericht Geplaatst op 03 nov 2015 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
ThaBomba. schreef:
Ik van een betrouwbare bron gehoord dat het anthem helaas niet op tijd af zal zijn. Hierdoor wordt Qlimax verplaatst naar 28-11-2015. Zet het even in je agenda.

Gelredome is dan niet beschikbaar, er wordt uitgeweken naar Club Rodenburg.


Als alle bezoekers gewoon ff meehelpen afbreken, is het op tijd klaar voor de derby zondag :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 03 nov 2015 18:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Genoeg mensen met een overschot aan energie die graag een handje toesteken :whistle:
Bericht Geplaatst op 03 nov 2015 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoezo wordt het nou weer verzet dan is ook convoi maat ik snap die arrogantie niet van Q dat ze gewoon geen rekening houden met andere feestjens enzo.
Bericht Geplaatst op 03 nov 2015 18:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja egt he sinds sfx het heeft gekocht is het alleen maar ellende tikets en bacoz worden duurder en bij b2s hetzelfde verhaal!!
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten