Ibo vertelde mij dat dit plaats gaat vinden op de eerstvolgende dinsdag na Qountdown.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
B
Ibo vertelde mij dat hij geen stembanden heeft en helemaal niet kan praten.
Ibo vertelde mij niks, ken hem niet. 
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
wrote:Ibo vertelde mij dat hij van frikandellen met joppiesaus houd, en dat de stage daarom een frikandellenbos met joppiesausfontijnen wordt.
Je liegt!wrote:Ibo vertelde mij dat hij van frikandellen met joppiesaus houd, en dat de stage daarom een frikandellenbos met joppiesausfontijnen wordt.
Hij houdt van kipnuggets met chilisaus.
Schijnt dat je ook doritos met dipsaus kan halen hier.
Werkelijk waar?wrote:Schijnt dat je ook doritos met dipsaus kan halen hier.
Alleen voor de échte liefhebbers.wrote:Werkelijk waar?wrote:Schijnt dat je ook doritos met dipsaus kan halen hier.
Net zoiets als flippo's dus.wrote:Alleen voor de échte liefhebbers.wrote:Werkelijk waar?wrote:Schijnt dat je ook doritos met dipsaus kan halen hier.
Ik hoorde dat hier een pokémon-kaarten event wordt gehouden.
Onder andere handje-klap en het muurspel komen aan bod. Natuurlijk mogen er ook kaarten woorden geruild met elkaar.
Onder andere handje-klap en het muurspel komen aan bod. Natuurlijk mogen er ook kaarten woorden geruild met elkaar.
Waar is mijn epic post van vorig jaar? Dat is toch veel beter dan deze nep-trolls? 
Handje klap heb ik met Klos afgelopen zaterdag al gedaan.wrote:Ik hoorde dat hier een pokémon-kaarten event wordt gehouden.
Is er geen Yu-Gi-Oh toernooi?
Die is er ook. Je krijgt bij het begin ook een Duel Disk om te strijden tegen de mede Yu-Gi-Oh'ers.wrote:Is er geen Yu-Gi-Oh toernooi?
Yu-Gi-Oh is voor de nepperts man.wrote:Handje klap heb ik met Klos afgelopen zaterdag al gedaan.wrote:Ik hoorde dat hier een pokémon-kaarten event wordt gehouden.
Is er geen Yu-Gi-Oh toernooi?
Duel Disk is wel baas.
Waarom een nepperd?
Dan wil ik wel poké balls, anders gaat het helemaal fout.
Waarom een nepperd?
Dan wil ik wel poké balls, anders gaat het helemaal fout.
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 3 days ago
Inderdaad Yu-Gi-Oh. De monsters die opgeroepen worden, worden tevens in het groot geprojecteerd op een LED-wall achter de DJ, die constant het themesong van het welbekende televisieprogramma ten gehore spreidt.
Dat zou wel gruwelijk zijn.wrote:Inderdaad Yu-Gi-Oh. De monsters die opgeroepen worden, worden tevens in het groot geprojecteerd op een LED-wall achter de DJ, die constant het themesong van het welbekende televisieprogramma ten gehore spreidt.
-
G
Owrote:Ibo vertelde mij dat hij van frikandellen met joppiesaus houd, en dat de stage daarom een frikandellenbos met joppiesausfontijnen wordt.
M
G
!!!!
Ik ga weer naar Qlimax!
wrote:Ibo vertelde mij dat hij van frikandellen met joppiesaus houd, en dat de stage daarom een frikandellenbos met joppiesausfontijnen wordt.
-
E
1 2 3 2 1
knal boem pats
knal boem pats
beter die kou dan die zieke warmte van de feestfabriek :Owrote:vorig jaar was ook alleen 1 nachtvergunning gebruikt voor Sensation white?Bovendien schijnt de ArenA 's winters niet warm te krijgen te zijn.
-
E
warmte zorgt voor wrijving tussen ons levende organismen.