Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 21:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ibo vertelde mij dat dit plaats gaat vinden op de eerstvolgende dinsdag na Qountdown.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 21:33 
 

Ibo vertelde mij dat hij geen stembanden heeft en helemaal niet kan praten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ibo vertelde mij niks, ken hem niet. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 21:53 
 
Hardtraxx Elite

Banaanslak schreef:
Ibo vertelde mij dat hij van frikandellen met joppiesaus houd, en dat de stage daarom een frikandellenbos met joppiesausfontijnen wordt.


:lol: :worship: joppiesausfontijnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Ibo vertelde mij dat hij van frikandellen met joppiesaus houd, en dat de stage daarom een frikandellenbos met joppiesausfontijnen wordt.

Je liegt!

Hij houdt van kipnuggets met chilisaus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 22:20 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Schijnt dat je ook doritos met dipsaus kan halen hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Schijnt dat je ook doritos met dipsaus kan halen hier.

Werkelijk waar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 22:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Pommer schreef:
Schijnt dat je ook doritos met dipsaus kan halen hier.

Werkelijk waar?

Alleen voor de échte liefhebbers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Olijfboompje schreef:
Pommer schreef:
Schijnt dat je ook doritos met dipsaus kan halen hier.

Werkelijk waar?

Alleen voor de échte liefhebbers.

Net zoiets als flippo's dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoorde dat hier een pokémon-kaarten event wordt gehouden.
Onder andere handje-klap en het muurspel komen aan bod. Natuurlijk mogen er ook kaarten woorden geruild met elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar is mijn epic post van vorig jaar? Dat is toch veel beter dan deze nep-trolls? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ik hoorde dat hier een pokémon-kaarten event wordt gehouden.
Onder andere handje-klap en het muurspel komen aan bod. Natuurlijk mogen er ook kaarten woorden geruild met elkaar.

Handje klap heb ik met Klos afgelopen zaterdag al gedaan.

Is er geen Yu-Gi-Oh toernooi?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Is er geen Yu-Gi-Oh toernooi?


Die is er ook. Je krijgt bij het begin ook een Duel Disk om te strijden tegen de mede Yu-Gi-Oh'ers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Daveytl schreef:
Ik hoorde dat hier een pokémon-kaarten event wordt gehouden.
Onder andere handje-klap en het muurspel komen aan bod. Natuurlijk mogen er ook kaarten woorden geruild met elkaar.

Handje klap heb ik met Klos afgelopen zaterdag al gedaan.

Is er geen Yu-Gi-Oh toernooi?

Yu-Gi-Oh is voor de nepperts man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duel Disk is wel baas.

Waarom een nepperd? :(
Dan wil ik wel poké balls, anders gaat het helemaal fout.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 22:48 
 
Hardtraxx Veteran

Inderdaad Yu-Gi-Oh. De monsters die opgeroepen worden, worden tevens in het groot geprojecteerd op een LED-wall achter de DJ, die constant het themesong van het welbekende televisieprogramma ten gehore spreidt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Inderdaad Yu-Gi-Oh. De monsters die opgeroepen worden, worden tevens in het groot geprojecteerd op een LED-wall achter de DJ, die constant het themesong van het welbekende televisieprogramma ten gehore spreidt.

Dat zou wel gruwelijk zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 22:52 
 

Banaanslak schreef:
Ibo vertelde mij dat hij van frikandellen met joppiesaus houd, en dat de stage daarom een frikandellenbos met joppiesausfontijnen wordt.

O

M

G

!!!!

Ik ga weer naar Qlimax!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Ibo vertelde mij dat hij van frikandellen met joppiesaus houd, en dat de stage daarom een frikandellenbos met joppiesausfontijnen wordt.

:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 23:55 
 

1 2 3 2 1

knal boem pats
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

opaa schreef:
vorig jaar was ook alleen 1 nachtvergunning gebruikt voor Sensation white? :P Bovendien schijnt de ArenA 's winters niet warm te krijgen te zijn.

beter die kou dan die zieke warmte van de feestfabriek :O
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 00:01 
 

warmte zorgt voor wrijving tussen ons levende organismen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 00:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wow, wat een hoop onzin in 1 topic. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 00:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Ibo vertelde mij dat hij van frikandellen met joppiesaus houd, en dat de stage daarom een frikandellenbos met joppiesausfontijnen wordt.

:yay: :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 09:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Waar is mijn epic post van vorig jaar? Dat is toch veel beter dan deze nep-trolls? :$


Hah inderdaad, toen kwam Ibo zelfs persoonlijk langs op Hardtraxx :worship:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten