Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Bericht Geplaatst op 11 sep 2012 18:09 
 

Meestal kan ik erom lachen, maar dit is een klein beetje kinderlijk hoor. Dit kan dus al niet meer als Qlimax topic dienen en gaat sowieso dicht. Have fun in het verzieken van dit topic nu het nog kan heren ;).
Bericht Geplaatst op 11 sep 2012 18:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Pommer schreef:
Oei robert, je begeeft je op opaa's territorium, kijk uit!


Maar mijn verhaal klopt.. Ik heb het van een betrouwbare bron.



Van een vriend van een neef zijn broer zijn kennis zijn neefje zijn vader die bij Q-Dance werkt zeker.
Bericht Geplaatst op 11 sep 2012 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dit jaar wel B-front en Adaro :).
Hoop verder op Tuneboy, Deepack en Headhunterz.
Hele kleine hoop op Crypsis live :P
Bericht Geplaatst op 11 sep 2012 18:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoop op Hard Driver (live)
Bericht Geplaatst op 11 sep 2012 18:49 
 
Hardtraxx Veteran

Hoop zo erg op een setje van Geck-E als openingsset!
Bericht Geplaatst op 11 sep 2012 18:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Hoop zo erg op een setje van Geck-E als openingsset!

Nou, dat zit er vast niet in
Bericht Geplaatst op 11 sep 2012 19:43 
 
Hardtraxx Veteran

Alleen aanwezig als ik op de een of andere manier een gratis kaartje weten te ritselen, heb geen zin om veel geld neer te tellen voor een nacht mainstream :)
Bericht Geplaatst op 11 sep 2012 19:45 
 
Hardtraxx Veteran

Ik was wel weer eens van plan te gaan :). Kan me prima vermaken met mainstream en de show is toch altijd een speciaal iets.
Bericht Geplaatst op 11 sep 2012 19:48 
 
Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Ik was wel weer eens van plan te gaan :). Kan me prima vermaken met mainstream en de show is toch altijd een speciaal iets.

Ik heb dus echt helemaal maar niks met die show, geef daar echt 0% aandacht aan.
Bericht Geplaatst op 11 sep 2012 19:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denk gewoon dat het 24 november is op het oude vertrouwde plekkie het gelredome :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 11 sep 2012 19:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rossieking schreef:
Denk gewoon dat het 24 november is op het oude vertrouwde plekkie het gelredome :thumbsup:

Neeeee het is in de Arena op 31 december...
Bericht Geplaatst op 11 sep 2012 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Rossieking schreef:
Denk gewoon dat het 24 november is op het oude vertrouwde plekkie het gelredome :thumbsup:

Neeeee het is in de Arena op 31 december...

:lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 11 sep 2012 20:20 
 
Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Rossieking schreef:
Denk gewoon dat het 24 november is op het oude vertrouwde plekkie het gelredome :thumbsup:

Neeeee het is in de Arena op 31 december...


Dit wordt een gevalletje p-stylez hè, dat je je dat iig realiseert als je mis zit :P.
Bericht Geplaatst op 11 sep 2012 20:30 
 

9 kaarten = 9 dj's
en dan de kaars voor de MC?

:huh:
Bericht Geplaatst op 11 sep 2012 20:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
roberttt schreef:
Rossieking schreef:
Denk gewoon dat het 24 november is op het oude vertrouwde plekkie het gelredome :thumbsup:

Neeeee het is in de Arena op 31 december...


Dit wordt een gevalletje p-stylez hè, dat je je dat iig realiseert als je mis zit :P.


Ibo vertelde mij hetzelf tijdens de vorige qountdown, lijkt me een betrouwbare bron. :cool:
Bericht Geplaatst op 11 sep 2012 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet iemand of de ID controle hier streng is? Wil hier wel graag heen maar denk niet dat ik binnen kom. :(
Bericht Geplaatst op 11 sep 2012 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Robert en Nando :worship:


Jurheinen schreef:
Firetrap schreef:
Ik was wel weer eens van plan te gaan :). Kan me prima vermaken met mainstream en de show is toch altijd een speciaal iets.

Ik heb dus echt helemaal maar niks met die show, geef daar echt 0% aandacht aan.

Haha, dat heb ik ook altijd. De show zelf doet me niks, dan zie ik het thuis en dan denk ik 'what the fuck.... :love: :love: '
Bericht Geplaatst op 11 sep 2012 21:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wel aanwezig. Vorig jaar toch wel een tof feest en Gelredome is altijd pracht.
Bericht Geplaatst op 11 sep 2012 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Ik was wel weer eens van plan te gaan :). Kan me prima vermaken met mainstream en de show is toch altijd een speciaal iets.


Show welke show? Ik kan me 2010 nog heel goed herinneren :/ voorgaande edities zijn dus geen garantie (2009)
Bericht Geplaatst op 11 sep 2012 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso niet aanwezig, zelfs al de line up gaat meevallen.

Weet gewoon elk jaar van te voren al dat ik achteraf super blij ga zijn om een gigantische smak geld bespaard te hebben door dit feest te skippen.
Bericht Geplaatst op 11 sep 2012 21:23 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

roberttt schreef:

Ibo vertelde mij hetzelf tijdens de vorige qountdown, lijkt me een betrouwbare bron. :cool:


Nu geloof ik het al helemaal niet meer :P
Bericht Geplaatst op 11 sep 2012 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
roberttt schreef:

Ibo vertelde mij hetzelf tijdens de vorige qountdown, lijkt me een betrouwbare bron. :cool:


Nu geloof ik het al helemaal niet meer :P

Ibo vertelde het mij ook hoor.
Ik stond erbij tijdens het gesprek tussen hem en Robert.
Bericht Geplaatst op 11 sep 2012 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ibo vertelde mij dat hier een 9 uur durende The Prophet showcase komt
Bericht Geplaatst op 11 sep 2012 21:30 
 

Ibo vertelde mij dat hij van frikandellen met joppiesaus houd, en dat de stage daarom een frikandellenbos met joppiesausfontijnen wordt.
Bericht Geplaatst op 11 sep 2012 21:31 
 
Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Ibo vertelde mij dat hij van frikandellen met joppiesaus houd, en dat de stage daarom een frikandellenbos met joppiesausfontijnen wordt.

:lol:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten