Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Met de eerste officiële hint (bron: Q-base krantje) Mag het speculeren beginnen! Line-up? Misschien ziggodome? Misschien Niels Geusebroek live on stage?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 16:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik hoop echt zo op Henk Westbroek, Dries Roelvink en vooral niet te vergeten André Pronk. Man man man wat zou dat episch zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Ik hoop echt zo op Henk Westbroek, Dries Roelvink en vooral niet te vergeten André Pronk. Man man man wat zou dat episch zijn.

OOOOOHHH WAT ZIEEEEKKK!!!!!! :lol: :lol: :lol:

Het is trouwens onbekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Datum onbekent. :lol: :lol: :lol: :lol:
Oh lol nando, je was me voor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

fixed fucking grammar-nazi's hier altijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, admit it, je bent gewoon een beetje dom :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 16:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Ik hoop echt zo op Henk Westbroek, Dries Roelvink en vooral niet te vergeten André Pronk. Man man man wat zou dat episch zijn.

Je vergeet De Stoopjes

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 16:49 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ga er maar niet van uit dat het in het Ziggodome is hoor xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 16:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Jeff3rd schreef:
Ik hoop echt zo op Henk Westbroek, Dries Roelvink en vooral niet te vergeten André Pronk. Man man man wat zou dat episch zijn.

Je vergeet De Stoopjes




Zanger Rinus ook niet vergeten he!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 16:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het komt in de arena. De arena heeft namelijk nog 1 nacht vergunning over.

Dus u kunt de locatie veranderen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha al die grappen van die nederlandse artiesten zijn nog nooit gemaakt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 16:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Special act:


Beukendepinwings

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Het komt in de arena. De arena heeft namelijk nog 1 nacht vergunning over.

Dus u kunt de locatie veranderen


14 november
Nederland - Duitsland

17 november
Ajax - VVV Venlo

21 november
Ajax - Borussia Dortmund

01 december
Ajax - PSV

08 december
Ajax - FC Groningen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 17:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maar het komt nu ook niet in November. Daarom is er ook nog geen nieuws item over.


dit word de nieuwe Qountdown. Dat is ook het thema van dit jaar.. :) Heb dit allemaal van een betrouwbare bron
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 17:17 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wil je zeggen dat Qlimax voortaan op 31/12 is? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 17:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jah, dat kan je er inderdaad uit halen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 17:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Komen de Headhunterz ook?

Zijn er kluisjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 17:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zucht. Elk jaar het zelfde geziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 17:34 
 
Hardtraxxer

vorig jaar was ook alleen 1 nachtvergunning gebruikt voor Sensation white? :P Bovendien schijnt de ArenA 's winters niet warm te krijgen te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 17:34 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Ga er maar niet van uit dat het in het Ziggodome is hoor xd


Inderdaad, dat is vernietiging van het mogelijke kapitaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 17:35 
 
Hardtraxxer

roberttt schreef:
Maar het komt nu ook niet in November. Daarom is er ook nog geen nieuws item over.


dit word de nieuwe Qountdown. Dat is ook het thema van dit jaar.. :) Heb dit allemaal van een betrouwbare bron


Vorig jaar kwam de 1e teaser ook in de q-base krant.... meer info 1-2 weken er na... en de verkoop ongeveer de 26e. Dus het gaat gewoon precies 't zelfde....
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Special act:


Beukendepingwings

Afbeelding


:$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 17:36 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Oei robert, je begeeft je op opaa's territorium, kijk uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 18:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Oei robert, je begeeft je op opaa's territorium, kijk uit!


Maar mijn verhaal klopt.. Ik heb het van een betrouwbare bron.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet, dan ga ik gelijk mijn kaarten bestellen dan ben ik wel verzekerd in ieder geval!
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten