Met de eerste officiële hint (bron: Q-base krantje) Mag het speculeren beginnen! Line-up? Misschien ziggodome? Misschien Niels Geusebroek live on stage?
Last edited by Jordi on , edited 1 time in total.

OOOOOHHH WAT ZIEEEEKKK!!!!!!wrote:Ik hoop echt zo op Henk Westbroek, Dries Roelvink en vooral niet te vergeten André Pronk. Man man man wat zou dat episch zijn.
Je vergeet De Stoopjeswrote:Ik hoop echt zo op Henk Westbroek, Dries Roelvink en vooral niet te vergeten André Pronk. Man man man wat zou dat episch zijn.
wrote:Je vergeet De Stoopjeswrote:Ik hoop echt zo op Henk Westbroek, Dries Roelvink en vooral niet te vergeten André Pronk. Man man man wat zou dat episch zijn.
View on YouTube
14 novemberwrote:Het komt in de arena. De arena heeft namelijk nog 1 nacht vergunning over.
Dus u kunt de locatie veranderen
Inderdaad, dat is vernietiging van het mogelijke kapitaal.wrote:Ga er maar niet van uit dat het in het Ziggodome is hoor
Vorig jaar kwam de 1e teaser ook in de q-base krant.... meer info 1-2 weken er na... en de verkoop ongeveer de 26e. Dus het gaat gewoon precies 't zelfde....wrote:Maar het komt nu ook niet in November. Daarom is er ook nog geen nieuws item over.
dit word de nieuwe Qountdown. Dat is ook het thema van dit jaar..Heb dit allemaal van een betrouwbare bron
Maar mijn verhaal klopt.. Ik heb het van een betrouwbare bron.wrote:Oei robert, je begeeft je op opaa's territorium, kijk uit!