Naast DBSTF > Noizesupresor?? gewoon een idee.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Ja of daar links naast technoboywrote:Rechtsboven = Crypsis?
Ja volgens mij indd daar links hoor! Qlimax forum net 2 uur online en al 200+ kijken en 3 pagina'swrote:Ja of daar links naast technoboywrote:Rechtsboven = Crypsis?
Last edited by Kevin-Raw on , edited 1 time in total.
Wordt wel een erg dure maand zo 
Mysteryland
Q-Base
Verkoop Qlimax
Mysteryland
Q-Base
Verkoop Qlimax
Ze hebben ons bij Q-dance weer lekker liggen, dat plaatje voor het namen gokken
Extra publiciteit ofzo
vind het wel leuk gedaan, toch maar eens afwachten
zowizo ga ik wel omdat het men eerste keer is en ik wul het feest meemaken, goede line up of niet 
Heb hetzelfde , word ff zuinig aandoen!wrote:Wordt wel een erg dure maand zo
Mysteryland
Q-Base
Verkoop Qlimax
Mysteryland
Q-base
Hysteria
Project Hardcore
Kaartjes kopen Qlimax
Q-dance Present Fusion
Maar ik heb het er voor over!!
Ik kom uit op....
* Luna
* Davide Sonar
* Brennan Heart
* D-Block & S-Te-Fan
* Showtek
* Crypsis
* DJ Stephanie
* Alpha Twins
* Psyko Punkz
* Zany
* Nosferatu
Dit zijn er 15 en er staan er 16 op het plaatje.
De MC kan ik er niet uit ophalen!
* Luna
* Davide Sonar
* Brennan Heart
* D-Block & S-Te-Fan
* Showtek
* Crypsis
* DJ Stephanie
* Alpha Twins
* Psyko Punkz
* Zany
* Nosferatu
Dit zijn er 15 en er staan er 16 op het plaatje.
De MC kan ik er niet uit ophalen!
waar zie jij noisecontrollers dan?
\
en hopelijk geen showtek..
en hopelijk geen showtek..
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Da's veel te ontoegankelijk voor het publiek wat daar komt denk ik.wrote:Allemaal leuk en aardig al die namen. Maar als er een iemand op Qlimax hoort te staan is het B-Front wel, en die zie ik nergens voorbij komen
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Of JDX hoor ik net ook voorbij komen, dat zou ook wel dik zijn!wrote:Ja volgens mij indd daar links hoor! Qlimax forum net 2 uur online en al 200+ kijken en 3 pagina'swrote:Ja of daar links naast technoboywrote:Rechtsboven = Crypsis?
Zoals ik 'm zie:
Boven (vlnr): Wildstylez & JDX, TnT, Brennan Heart, D-Block & S-te-Fan, Alpha2, Nosferatu, Max Enforcer (óf Evil Activities)
Onder (vlnr): Pavelow, Stephanie, MC Ruffian Psyko Punkz
Boven (vlnr): Wildstylez & JDX, TnT, Brennan Heart, D-Block & S-te-Fan, Alpha2, Nosferatu, Max Enforcer (óf Evil Activities)
Onder (vlnr): Pavelow, Stephanie, MC Ruffian Psyko Punkz
Achter Society staat Davide Sonar, niet Ruffian! Davide heeft nl, een bril! 
Ik denk het volgende:
http://i55.tinypic.com/drbc4i.jpg
De man met de pet is denk ik eerder Nosferatu dan Zatox. Zijn gezicht lijkt er meer op en Nosferatu maakte ook al het anthem voor een B2S feest. Daarnaast wordt Zatox nooit geboekt voor een Qlimax..
De gast links van Wildstylez lijkt een beetje op Mental Theo, maar dat lijkt me niet dat hij geboekt wordt voor Qlimax en die daarnaast staat lijkt niet op Charly Lownoise. Dus die kans ik 1%.
http://i55.tinypic.com/drbc4i.jpg
De man met de pet is denk ik eerder Nosferatu dan Zatox. Zijn gezicht lijkt er meer op en Nosferatu maakte ook al het anthem voor een B2S feest. Daarnaast wordt Zatox nooit geboekt voor een Qlimax..
De gast links van Wildstylez lijkt een beetje op Mental Theo, maar dat lijkt me niet dat hij geboekt wordt voor Qlimax en die daarnaast staat lijkt niet op Charly Lownoise. Dus die kans ik 1%.
Vreemd, want Ruffian is toch degene samen met Psyko Punkz die het duidelijkste lijken op de afbeelding. En er is wel vaker met MC's geschoven, dus misschien dat Ruffian dat feestje wel cancelled voor Qlimax..
Ik denk nog steeds dat degene die naast Nosferatu staat Outblast is. Pak er maar eens een foto bij, heb je hetzelfde gezicht..
Begin nou toch weer te twijfelen over D-Block & S-te-Fan, volgens mij zijn die 2 toch Second Identity ook ivm hen nieuwe album.
@Ronzz, vind m net veeel meer lijken op Max Enforcer
@Ronzz, vind m net veeel meer lijken op Max Enforcer
Wordt wel zwaar, ben dan net terug uit milaan! 
Ik weet niet of i kheen ga, ik hoor steeds dat er teveel show is en te weinig HARDstyle
Ik wacht de line up wel af :X
Dan is t al uitverkocht, maar als je van rawstyle houdt raad ik Qlimax af. Beter maandje wachten en Loudness gaan.wrote:Ik weet niet of i kheen ga, ik hoor steeds dat er teveel show is en te weinig HARDstyleIk wacht de line up wel af :X
Die line-up is al sinds mei bekend, lijkt me sterk dat ze dan de gehele line-up voor Qlimax al klaar hebben
Ik gok zo dat Ruffian daar vervangen wordt
Want Ruffian is wellicht de duidelijkste persoon op die still screen
Dat dus! Vorig jaar Qlimax gehad, alleen Deepack ging als een gek te keer! De show is wel een spectakel, maar daar kom ik niet voor.wrote:Dan is t al uitverkocht, maar als je van rawstyle houdt raad ik Qlimax af. Beter maandje wachten en Loudness gaan.wrote:Ik weet niet of i kheen ga, ik hoor steeds dat er teveel show is en te weinig HARDstyleIk wacht de line up wel af :X
Ruffian ook.wrote:Achter Society staat Davide Sonar, niet Ruffian! Davide heeft nl, een bril!
Trouwens als Psyko Punkz op Qlimax staan, dan krijg je een uur lang een set met alleen maar lyrics.