Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 83  Volgende
Bericht Geplaatst op 26 nov 2010 23:14 

Hardtraxx Veteran

begint om 22:00 maar wat bedoelen jullie met de L gedoe zegm aar?
Bericht Geplaatst op 26 nov 2010 23:17 

Hardtraxxer

Thanks for info,

Maar beetje sarcasme van KSwoosh & mij, sowieso van mij, misschien weet KSwoosh wel waar die over praat xd Des al niet te min dit is een L-acoustic K1:
Afbeelding
Bericht Geplaatst op 26 nov 2010 23:19 

Hardtraxx Veteran

Wat levert dat voor verschil dan op? Ik heb zoals je merkt er totaal geen verstand van.
Bericht Geplaatst op 26 nov 2010 23:25 

Hardtraxxer

Ja ik dus ook niet hahaha, ik lulde maar wat :P Maar las iets hier op het forum dat er nu maar 12 van die banaantjes aan het dak hangen vergeleken de 16 van vorig jaar. Dus ik denk dat 2/4 van die dingen op de stage het verschil van vorig jaar gelijk moet gaan treklken oid? :huh: :x
Bericht Geplaatst op 26 nov 2010 23:29 

Donateur

Struikrover schreef:
Persoonlijk had ik dan voor iets anders gekozen, maarja het blijft de keuze van Q en Rentall...

ff een btwtje: Begint de eerste DJ om 21:00 of om 22:00 uur te draaien? Aangezien de deuren om 21:00 uur open gaan?

Van 21:00 tot 22:00 is er een of ander space-muziekje zodat iedereen rustig binnen kan komen en om 22:00 uur begint de echte show met Pavelow.
Bericht Geplaatst op 26 nov 2010 23:34 

Hardtraxxer

Struikrover schreef:
Persoonlijk had ik dan voor iets anders gekozen, maarja het blijft de keuze van Q en Rentall...

Wat had jij gekozen dan, ID&T en Rent-all zijn gewoon inovatief en als er iets verbeterd kan worden wordt dat ook gedaan.
Ben zelf ook benieuwt hoe het klikt dus dat wordt morgen even goed luisteren. De Sensation tour beschikt ook over K1.

K1 is de opvolger van de V-dosc, L-acoustic komt alleen met nieuwe speakers als het echt beter is dan de oude zover ik weet.
Bericht Geplaatst op 26 nov 2010 23:38 

Hardtraxxer

Rob!n schreef:
Struikrover schreef:

Wat had jij gekozen dan, ID&T en Rent-all zijn gewoon inovatief en als er iets verbeterd kan worden wordt dat ook gedaan.
Ben zelf ook benieuwt hoe het klikt dus dat wordt morgen even goed luisteren. De Sensation tour beschikt ook over K1.

K1 is de opvolger van de V-dosc, L-acoustic komt alleen met nieuwe speakers als het echt beter is dan de oude zover ik weet.

Als je een paar posts terug leest dan zie je dat ik maar wat zwamde, en net deed of dat ik er verstand van had ;) :P Maar ik verwacht ook niet dat ze met troep gaan staan nee, het zal 1 van de betere geluids instalaties zijn die er te krijgen is.
Bericht Geplaatst op 27 nov 2010 00:10 

Struikrover schreef:
Als je een paar posts terug leest dan zie je dat ik maar wat zwamde, en net deed of dat ik er verstand van had ;) :P Maar ik verwacht ook niet dat ze met troep gaan staan nee, het zal 1 van de betere geluids instalaties zijn die er te krijgen is.

kijk alleen al naar het formaat :P
het kan aan mij liggen, maar deze lijken wel 3x zo hoog als wat er eerst hing
en dat ze anndere opstelling e.d. hebben lijkt me ook we logisch, gezien ze het geluid nu juist in de breedte moeten verspreiden iipv in de diepte, lijkt mij een stuk lastiger.
Bericht Geplaatst op 27 nov 2010 00:20 

Hardtraxxer

Je main aray hoeft nu minder ver het geluid de zaal in te sturen dus zijn er alleen delays nodig in de breete. De K1 wordt zover ik weer alleen gebruikt al hoofd array en de v-dosc als delay en backbones (gevlogens subs).
Deze set up zal zowel in theorie als in de praktijk getest zijn, Q moet en zal het zelfde geluid of zelfs beter dan vorig jaar proberen te krijgen.
Bericht Geplaatst op 27 nov 2010 01:25 

Bierkoning

Morgen rond deze tijd :yay:
Bericht Geplaatst op 27 nov 2010 03:26 

Hardtraxx Veteran

Kan niet slapen :(

Zit al de hele week in een fase dat ik niet voor 3 uur 's nachts slaap. Achja, dan ben ik morgen ook wel wakker rond deze tijd denk ik. ^^
Bericht Geplaatst op 27 nov 2010 10:13 

Donateur

Haha zelfde hier, ook lekker vroeg wakker geworden.
'T is zo ver, we mogen eindelijk vandaag :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 27 nov 2010 10:30 

Hardtraxxer

Net contact gehad met Randy, vanavond opent Zatox met een nummer van Ran-D & Zatox, geweldig!!!
Heb er zin an! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 27 nov 2010 11:03 

Donateur

dawasiknie schreef:
Haha zelfde hier, ook lekker vroeg wakker geworden.
'T is zo ver, we mogen eindelijk vandaag :thumbsup:

Jij ook al vroeg wakker ^^
Bericht Geplaatst op 27 nov 2010 11:18 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
HEB DR ZIN IN!!!!!!!!!!!!
Bericht Geplaatst op 27 nov 2010 11:45 

Hardtraxx Elite

Parvuz schreef:
KSwoosh schreef:
HEB DR ZIN IN!!!!!!!!!!!!
Bericht Geplaatst op 27 nov 2010 12:15 

Bierkoning

VANAVOND!!! :clap:
Bericht Geplaatst op 27 nov 2010 12:24 

Vanavond :woot:
Bericht Geplaatst op 27 nov 2010 12:26 

Hardtraxx Newbie

Ben dr helemaal klaar voor! :yay:
Bericht Geplaatst op 27 nov 2010 12:44 

Hardtraxxer

wesletje92 schreef:
Net contact gehad met Randy, vanavond opent Zatox met een nummer van Ran-D & Zatox, geweldig!!!
Heb er zin an! :thumbsup:

Kun je niet eens vragen wanneer hij van plan is al zijn tracks van de afgelopen 2 jaar te releasen :D Wordt wel eens tijd.... :innocent:
Bericht Geplaatst op 27 nov 2010 12:50 

Hardtraxx Elite

Citaat:
djbrennanheart Brennan Heart
first of all...yesterday I saw the #Qlimax2010 stage!!! Without a doubt the most impressive stage ever made by Q-dance!!!!So excited!

Dat beloofd :cool:
Bericht Geplaatst op 27 nov 2010 12:50 

Hardtraxx Elite

Net 2 vip kaarten gekregen :surrender:
Bericht Geplaatst op 27 nov 2010 12:53 

Gekregen? :drool:
Bericht Geplaatst op 27 nov 2010 12:57 

Hardtraxx Elite

Jazkert! Mijn lieftallige oompje heeft weer kaarten geregeld via zijn werk daar. Netzoals vorig jaar op de dag van Qlimax weer vips gekregen :woot:
Bericht Geplaatst op 27 nov 2010 12:59 

Hardtraxxer

Tel schreef:
Jazkert! Mijn lieftallige oompje heeft weer kaarten geregeld via zijn werk daar. Netzoals vorig jaar op de dag van Qlimax weer vips gekregen :woot:

wat een onaangename verrassing:p
Vorige  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 83  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten