begint om 22:00 maar wat bedoelen jullie met de L gedoe zegm aar?
Maar beetje sarcasme van KSwoosh & mij, sowieso van mij, misschien weet KSwoosh wel waar die over praat

Van 21:00 tot 22:00 is er een of ander space-muziekje zodat iedereen rustig binnen kan komen en om 22:00 uur begint de echte show met Pavelow.wrote:Persoonlijk had ik dan voor iets anders gekozen, maarja het blijft de keuze van Q en Rentall...
ff een btwtje: Begint de eerste DJ om 21:00 of om 22:00 uur te draaien? Aangezien de deuren om 21:00 uur open gaan?
Wat had jij gekozen dan, ID&T en Rent-all zijn gewoon inovatief en als er iets verbeterd kan worden wordt dat ook gedaan.wrote:Persoonlijk had ik dan voor iets anders gekozen, maarja het blijft de keuze van Q en Rentall...
Als je een paar posts terug leest dan zie je dat ik maar wat zwamde, en net deed of dat ik er verstand van hadwrote:Wat had jij gekozen dan, ID&T en Rent-all zijn gewoon inovatief en als er iets verbeterd kan worden wordt dat ook gedaan.wrote:Persoonlijk had ik dan voor iets anders gekozen, maarja het blijft de keuze van Q en Rentall...
Ben zelf ook benieuwt hoe het klikt dus dat wordt morgen even goed luisteren. De Sensation tour beschikt ook over K1.
K1 is de opvolger van de V-dosc, L-acoustic komt alleen met nieuwe speakers als het echt beter is dan de oude zover ik weet.
kijk alleen al naar het formaatwrote:Als je een paar posts terug leest dan zie je dat ik maar wat zwamde, en net deed of dat ik er verstand van had![]()
Maar ik verwacht ook niet dat ze met troep gaan staan nee, het zal 1 van de betere geluids instalaties zijn die er te krijgen is.
Jij ook al vroeg wakkerwrote:Haha zelfde hier, ook lekker vroeg wakker geworden.
'T is zo ver, we mogen eindelijk vandaag
wrote:HEB DR ZIN IN!!!!!!!!!!!!
wrote:wrote:HEB DR ZIN IN!!!!!!!!!!!!
Kun je niet eens vragen wanneer hij van plan is al zijn tracks van de afgelopen 2 jaar te releasenwrote:Net contact gehad met Randy, vanavond opent Zatox met een nummer van Ran-D & Zatox, geweldig!!!
Heb er zin an!
Dat beloofddjbrennanheart Brennan Heart
first of all...yesterday I saw the #Qlimax2010 stage!!! Without a doubt the most impressive stage ever made by Q-dance!!!!So excited!