Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 83  Volgende
Bericht Geplaatst op 26 nov 2010 23:14 

Hardtraxx Veteran

begint om 22:00 maar wat bedoelen jullie met de L gedoe zegm aar?
Bericht Geplaatst op 26 nov 2010 23:17 

Hardtraxxer

Thanks for info,

Maar beetje sarcasme van KSwoosh & mij, sowieso van mij, misschien weet KSwoosh wel waar die over praat xd Des al niet te min dit is een L-acoustic K1:
Afbeelding
Bericht Geplaatst op 26 nov 2010 23:19 

Hardtraxx Veteran

Wat levert dat voor verschil dan op? Ik heb zoals je merkt er totaal geen verstand van.
Bericht Geplaatst op 26 nov 2010 23:25 

Hardtraxxer

Ja ik dus ook niet hahaha, ik lulde maar wat :P Maar las iets hier op het forum dat er nu maar 12 van die banaantjes aan het dak hangen vergeleken de 16 van vorig jaar. Dus ik denk dat 2/4 van die dingen op de stage het verschil van vorig jaar gelijk moet gaan treklken oid? :huh: :x
Bericht Geplaatst op 26 nov 2010 23:29 

Donateur

Struikrover schreef:
Persoonlijk had ik dan voor iets anders gekozen, maarja het blijft de keuze van Q en Rentall...

ff een btwtje: Begint de eerste DJ om 21:00 of om 22:00 uur te draaien? Aangezien de deuren om 21:00 uur open gaan?

Van 21:00 tot 22:00 is er een of ander space-muziekje zodat iedereen rustig binnen kan komen en om 22:00 uur begint de echte show met Pavelow.
Bericht Geplaatst op 26 nov 2010 23:34 

Hardtraxxer

Struikrover schreef:
Persoonlijk had ik dan voor iets anders gekozen, maarja het blijft de keuze van Q en Rentall...

Wat had jij gekozen dan, ID&T en Rent-all zijn gewoon inovatief en als er iets verbeterd kan worden wordt dat ook gedaan.
Ben zelf ook benieuwt hoe het klikt dus dat wordt morgen even goed luisteren. De Sensation tour beschikt ook over K1.

K1 is de opvolger van de V-dosc, L-acoustic komt alleen met nieuwe speakers als het echt beter is dan de oude zover ik weet.
Bericht Geplaatst op 26 nov 2010 23:38 

Hardtraxxer

Rob!n schreef: