Voor mij ook!wrote:voor ons sowiesowrote:al sets worden gwn geweldig
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Pre Qlimax – Top 10wrote:wrote:Wildstylez gaat zeker niet de set van de avond worden.
1. Wildstylez – Back 2 Basics
2. Wildstylez & Noisecontrollers – A Different Story
3. Wildstylez – Huh?
4. Noisecontrollers & Wildstylez – Stardust
5. Alpha² & Wildstylez – Breath
6. D-Block & S-te-Fan – Music Made Addict (Headhunterz & Wildstylez Remix) =
7. Noisecontrollers – Escape / Disco Is The Music
8. The Pitcher feat. Slim Shore – This Is Who We Are
9. Zany & Brennan Heart – Bang The Bass
10. Noisecontrollers – Big Bang
Als je dat zo ziet word het een nek aan nek strijd met Zatox voor de nominatie van beste set van de avond!
TnT wordt de beste set van de avond. Tenminste, dat kan haast niet anders als ze een beetje hun standaard-niveau halen 
Ik denk dat we op een set kunnen rekenen met o.a. Yeah, Pulsation, Catfight, Hear This. Heb ik geen problemen mee!wrote:TnT wordt de beste set van de avond. Tenminste, dat kan haast niet anders als ze een beetje hun standaard-niveau halen
alle credits naar Marco026 @ Partyflockwrote:http://img641.imageshack.us/img641/6408/11667965275myj.jpg
Hier een (mogelijke) foto de stage+booth.
Zoals verwacht en stiekem vind ik het er echt saai uit zienwrote:http://img641.imageshack.us/img641/6408/11667965275myj.jpg
Hier een (mogelijke) foto de stage+booth.
maar ik wacht nog tot zaterdag.
wrote:Zoals verwacht en stiekem vind ik het er echt saai uit zien![]()
![]()
Het lijkt zo onaangekleed wel wat saai ja, maar verleden jaar was de stage ook gewoon echt af, dat is zowiezo niet zo makkelijk te overtreffen, maar het zal toch wel weer een heus spektakel worden, VREES IK
op de lange zijde dan toch ??wrote:wrote:Zoals verwacht en stiekem vind ik het er echt saai uit zien![]()
![]()
Het lijkt zo onaangekleed wel wat saai ja, maar verleden jaar was de stage ook gewoon echt af, dat is zowiezo niet zo makkelijk te overtreffen, maar het zal toch wel weer een heus spektakel worden, VREES IK
-
A
Ja, dit staat op de lange zijde 
Lijkt me dat als ze het op de lange zijde doen dan het dan een vooral brede stage wordt. En eigenlijk is alles in de trailer al verklapt (Lineup, Timetable, Stage).. Ben wel heel erg benieuwd!
Aangezien er allemaal hekken staan op die verhogen langs die midden tredeachtig iets denk ik dat je ook wel kan verwachten dat er mensen op kunnen (beetje zoals bij de feestfabriek). Althans dat vermoed ikwrote:Lijkt me dat als ze het op de lange zijde doen dan het dan een vooral brede stage wordt. En eigenlijk is alles in de trailer al verklapt (Lineup, Timetable, Stage).. Ben wel heel erg benieuwd!
Ik heb een klein vermoeden dat de DJ booth van boven naar beneden kan 'schuiven' over die rails in het midden. Verder las ik op partyflock dat ze gebruik gaan maken van 3D-projectie.
Ach...al laat je alle DJ's draaien terwijl ze op een dixie zitten dan gaat iedereen nog los!
Wordt max mooi!!!
Ach...al laat je alle DJ's draaien terwijl ze op een dixie zitten dan gaat iedereen nog los!
Wordt max mooi!!!
ben heel erg benieuwd!.. ik hoop dat deze verandering van de opstelling van de stage bij mij het Qlimax gevoel niet verpest..
Dit is nu me 5de keer en heb iedere keer versteld gestaan van de show en het spektakel
(hoewel ze nog steeds 2006 nog niet hebben overtroffen vind ik persoonlijk)
Ik hoop dat dit niet alleen weer een actie is om weer nog meer mensen dan vorig jaar in dit stadion te proppen.. wat ze elk jaar weer proberen namelijk.. beetje jammer dat je dan vervolgens er 20 minuten tot een half uur over doet om vanaf de vloer naar de ring te komen.. (vorig jaar)
Dit is nu me 5de keer en heb iedere keer versteld gestaan van de show en het spektakel
(hoewel ze nog steeds 2006 nog niet hebben overtroffen vind ik persoonlijk)
Ik hoop dat dit niet alleen weer een actie is om weer nog meer mensen dan vorig jaar in dit stadion te proppen.. wat ze elk jaar weer proberen namelijk.. beetje jammer dat je dan vervolgens er 20 minuten tot een half uur over doet om vanaf de vloer naar de ring te komen.. (vorig jaar)
Zouden ze niet uit dat portaal geval komen en dan naar beneden schuiven ??wrote:Ik heb een klein vermoeden dat de DJ booth van boven naar beneden kan 'schuiven' over die rails in het midden. Verder las ik op partyflock dat ze gebruik gaan maken van 3D-projectie.
Wordt max mooi!!!
Zou vet gemaakt zijn
Tering, al die speculaties.. Krijg de kriebels in me buik
Kan echt niet wachten tot zaterdag om dit hele schouwspel te aanschouwen 
Dat zou idd ook heel goed kunnen! Laat me lekker verrassen...alles zal wel weer machtig mooi worden!!wrote:Zouden ze niet uit dat portaal geval komen en dan naar beneden schuiven ??wrote:Ik heb een klein vermoeden dat de DJ booth van boven naar beneden kan 'schuiven' over die rails in het midden. Verder las ik op partyflock dat ze gebruik gaan maken van 3D-projectie.
Wordt max mooi!!!
Zou vet gemaakt zijn
Dat wordt wel door veel mensen gezegd. Maar goed...eerst zien dan geloven. Eerlijk is eerlijk: mocht het zo zijn, dan is het echt gruwelijk! 
Van Twitter
Atmozfears
This saturday we are part of a special act on Qlimax! more info on saturday..
Atmozfears
Grapje zeker of zijn ze net bij Scantraxx of DWX gesigned en komen ze daar ff langs ofzo?wrote:Van Twitter
Atmozfears
"A special act" wil natuurlijk niet zeggen dat ze er als DJ's alleen staan.wrote:Grapje zeker of zijn ze net bij Scantraxx of DWX gesigned en komen ze daar ff langs ofzo?wrote:Van Twitter
Atmozfears
Ah ik weet het al... mss onderdeel van het Schoolplein in de VIP?wrote:"A special act" wil natuurlijk niet zeggen dat ze er als DJ's alleen staan.wrote:Grapje zeker of zijn ze net bij Scantraxx of DWX gesigned en komen ze daar ff langs ofzo?wrote:Van Twitter
Atmozfears
De trailer verklapt inderdaad wel heel veel van de stage als je die foto nu ziet. Ben benieuwd naar het eindresultaat zaterdag!wrote:Lijkt me dat als ze het op de lange zijde doen dan het dan een vooral brede stage wordt. En eigenlijk is alles in de trailer al verklapt (Lineup, Timetable, Stage).. Ben wel heel erg benieuwd!
Dat is grappig, die Q-dance manager Ibo twitterde dat filmpje volgens mij een hele tijd geleden. Staat me namelijk iets vaags van bij... Zou best wel eens mogelijk kunnen zijn