Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 83  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2010 13:31 

Hardtraxxer

22:00 - 00:00 Het Schoolplein
00:00 - 02:00 Donnie Darko & MC Gokil

Van alle 2 ook gewoon echt niets over te vinden op youtube oid, of ik zoek niet goed :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2010 14:02 

Donateur

Kan er ook helemaal niks over vinden >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2010 15:38 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Q-dance
‎Qlimax will be broadcast at Q-dance Radio, LIVE from the GelreDome.

This year Q-dance Radio Dj Fausto will host the Qlimax radioshow.

...

Qlimax LIVE
Time: 22.00 - 07.00 (GMT+1)
Online: http://radio.q-dance.nl/
MSN: [email protected]

Leuk, nog alles is nabeleven dag erna :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2010 16:33 

Hardtraxxer

Jaaaa!! :D
Als er leuke setjes worden neergezet neem ik ze mee. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2010 18:52 

Struikrover schreef:

Van alle 2 ook gewoon echt niets over te vinden op youtube oid, of ik zoek niet goed :huh:

wtf xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2010 19:55 

Bierkoning

Milán schreef:
roberttt schreef:
Voor de gene die vip kaarten hebben :P Hier de line up & TT van de vip area.

Timetable Qlimax VIP

02:00 - 04:00 Thilo & Evanti

Wat voor een muziekstijl is "et schoolplein' :huh:

Zal wel iets van terug in de tijd zijn ofzo, toen wij nog op t schoolplein liepen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2010 20:02 

Hardtraxx Veteran

Ik kan alleen vinden dat Donnie een rapper is.

http://www.neversodeeprecords.com/blog/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2010 20:03 

Donateur

Rap op Qlimax hmmm, niet echt mijn ding :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2010 21:52 

Hardtraxx Veteran

Verdomme, waarom heb ik nou geen VIP kaartje :'(

In ieder geval weten we nu ook wat het schoolplein is: een house-set van HHZ.

DoubleDutch schreef:
Citaat:
Q-dance
‎Qlimax will be broadcast at Q-dance Radio, LIVE from the GelreDome.

This year Q-dance Radio Dj Fausto will host the Qlimax radioshow.

...

Qlimax LIVE
Time: 22.00 - 07.00 (GMT+1)
Online: http://radio.q-dance.nl/
MSN: [email protected]

Leuk, nog alles is nabeleven dag erna :thumbsup:

Fucking YES!!! Eindelijk geen Jeff-E als host! Zouden ze hem hebben ontslagen? :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2010 22:44 

Hardtraxx Veteran

Euhm, domme vraag, maar er waren toch geen VIP kaarten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2010 22:53 

Donateur

maarten1410 schreef:

jahwel :P voor €80,-
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2010 22:56 

Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:

Ik heb ze niet zien staan :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2010 01:10 

Hardtraxx Veteran

"Gerucht" gaat rond op PF dat de stage dit jaar op de lange zijde zal staan. Nou is dat natuurlijk niet de beste bron, maar weet iemand hier misschien meer over? Misschien handig om te weten ivm de meeting. Vooralsnog ga ik er gewoon van uit dat het op de korte zijde staat, maar na Defqon zou ik er niet verbaasd over zijn als het niet zo is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2010 10:32 

Hardtraxx Veteran

Dan moeten ze het podium wel heeeeel groots aanpakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2010 11:34 

Chukkels schreef:
"Gerucht" gaat rond op PF dat de stage dit jaar op de lange zijde zal staan. Nou is dat natuurlijk niet de beste bron, maar weet iemand hier misschien meer over? Misschien handig om te weten ivm de meeting. Vooralsnog ga ik er gewoon van uit dat het op de korte zijde staat, maar na Defqon zou ik er niet verbaasd over zijn als het niet zo is.

waarom zouden ze dat in godsnaam doen?
dat is vet onhandig met drinken halen, laat staan met de ingangen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2010 11:58 

Donateur

Lijkt me niet dat ie op de lange zijde komt te staan, is veel te breed gek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2010 12:15 

Hardtraxx Newbie

p-stylez schreef:
nja, ze doen er niets ana, ik moet rust houden, en als de zwelling weg is moet ik hem gewoon intapen. en ik kan minimaal tot volgende week woensdag niet los gaan, daarna is nog de vraag.

Fock it.. ik ga gewoon los, nog last er van of niet. Gebroken teen is het mist erge (1 van de) gebroken onderdeel van je lichaam ofzo. volgens de dokter

Ik ben twee jaar geleden voor de dag van Qlimax vol in het glas gaan staan onder het stampen. De ochtend voor Qlimax naar de huisartsenpost, die heeft alle kleine splinters nog uit die wond onder mijn dikke teen gepeuterd.
Lopen was heel pijnlijk, maar na genoeg biertjes ben ik gewoon vol los gegaan. De pijn komt de dag erna wel, dat kan ik je zeggen.... ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2010 12:23 

Hardtraxx Veteran

Souter W. schreef:
p-stylez schreef:
nja, ze doen er niets ana, ik moet rust houden, en als de zwelling weg is moet ik hem gewoon intapen. en ik kan minimaal tot volgende week woensdag niet los gaan, daarna is nog de vraag.

Fock it.. ik ga gewoon los, nog last er van of niet. Gebroken teen is het mist erge (1 van de) gebroken onderdeel van je lichaam ofzo. volgens de dokter

Ik ben twee jaar geleden voor de dag van Qlimax vol in het glas gaan staan onder het stampen. De ochtend voor Qlimax naar de huisartsenpost, die heeft alle kleine splinters nog uit die wond onder mijn dikke teen gepeuterd.
Lopen was heel pijnlijk, maar na genoeg biertjes ben ik gewoon vol los gegaan. De pijn komt de dag erna wel, dat kan ik je zeggen.... ;)

Alcohol doet hele gekke dingen met je pijngrens. Ik heb een paar jaar geleden m'n kruisband gescheurd. Ik kermde het uit van de pijn op het voetbalveld, kon helemaal niks meer. Een paar maanden later, waren een maat en ik zo dronken dat we aan het kloten waren in de sneeuw. Viel hij op een gegeven moment boven op me. Op dat moment geen pijn of wat dan ook, ging gewoon vrolijk verder met feesten die hele avond. Volgende dag toen de drank was uitgewerkt, werd ik gewoon bijna schreeuwend wakker van de pijn. Bleek dat ik hem opnieuw gescheurd had, maar die avond er niks van gemerkt had. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2010 12:47 

Hardtraxx Veteran

Alcohol doet zeker gekke dingen met je, paar jaar geleden pleurde ik buiten van iemand zn nek af in een zwaar dronkenbui, ik lache als een gek, had totaal geen pijn, liep weer naar binnen en er kwam een jongen naar me toe en die vroeg

uh.. ziet jou hand er altijd zo uit?
Ik wlke hand?
Nou.. euh.. er steekt iets uit?

Open botbreuk, xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2010 12:53 

Hardtraxx Elite

p-stylez schreef:
Alcohol doet zeker gekke dingen met je, paar jaar geleden pleurde ik buiten van iemand zn nek af in een zwaar dronkenbui, ik lache als een gek, had totaal geen pijn, liep weer naar binnen en er kwam een jongen naar me toe en die vroeg

uh.. ziet jou hand er altijd zo uit?
Ik wlke hand?
Nou.. euh.. er steekt iets uit?

Open botbreuk, xd

het is en blijft een verdoof middel :P
had 2 en een halve week terug me kaak gebroken kwam net uit de stad dus wel wat op .
maar echt het enigste wat ik merkte was dat me kaak niet goed stond en spugte kapot veel bloed,
geen pijn of wat dan ook.

zelfde als jaar terug kwam ook uit de stad ging onderuit met me fiets kwam op me hand terecht
hand helaal onder het bloed plos zwaar gekneust. geen pijn niks volgende dag fucking veel pijn
denk ga douche werd het gewoon even zwart voor me ogen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2010 14:42 

Hardtraxx Veteran

Op de VIP van Qlimax zetten ze altijd wat anders neer. Dit jaar denk iets van Techno en dus Thilo & Evanti.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2010 15:58 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2010 19:03 

Hardtraxxer

Kan iemand even vertalen wat hij gezegd heeft? Nee ik heb geen moeite met Engels, ja ik heb moeite met zijn Engels. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2010 22:53 

Donateur

Hij vertelt een hoop maar zegt niks.
Wat een diepte interview, ze hadden de vragen net zo goed zelf in kunnen vullen. Alleen z'n visie op het rawhardstyle-gebeuren vind ik wel interessant (maar ik vind hem ook niet echt "raw" zegmaar).
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2010 00:26 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Hij vertelt een hoop maar zegt niks.
Wat een diepte interview, ze hadden de vragen net zo goed zelf in kunnen vullen. Alleen z'n visie op het rawhardstyle-gebeuren vind ik wel interessant (maar ik vind hem ook niet echt "raw" zegmaar).

Je moet ook niet verwachten dat hij zijn hele ziel blootlegt in een interview van de grootste organisator van Nederland ;).
Daar komt bij dat ik een beetje een naar smaakje aan dat hele onderverdelen vind zitten, zeker in het stuk waar het er tussenin ligt zeg maar. Hij zegt het eigenlijk voortreffelijk: je hebt het allebei nodig en ik kan het allebei maken. Met de verschillen in Andromeda, The Crew tegenover Ear Fucking en Gangsta/Choirs mashup zegt dat eigenlijk wel genoeg.
Vorige  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 83  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten