Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 43 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Poster: Qlimax 2010
Past

Qlimax 2010

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxxer
766 posts member since 2010
last seen Jun 2019
22:00 - 00:00 Het Schoolplein
00:00 - 02:00 Donnie Darko & MC Gokil

Van alle 2 ook gewoon echt niets over te vinden op youtube oid, of ik zoek niet goed :huh:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Kan er ook helemaal niks over vinden >.<
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Q-dance
‎Qlimax will be broadcast at Q-dance Radio, LIVE from the GelreDome.

This year Q-dance Radio Dj Fausto will host the Qlimax radioshow.

...

Qlimax LIVE
Time: 22.00 - 07.00 (GMT+1)
Online: http://radio.q-dance.nl/
MSN: qdanceradio@live.nl
Leuk, nog alles is nabeleven dag erna :thumbsup:
Hardtraxxer
406 posts member since 2010
last seen Jun 2014
Jaaaa!! :D
Als er leuke setjes worden neergezet neem ik ze mee. :P
A
Struikrover wrote:22:00 - 00:00 Het Schoolplein

Van alle 2 ook gewoon echt niets over te vinden op youtube oid, of ik zoek niet goed :huh:
wtf xd
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Milán wrote:
roberttt wrote:Voor de gene die vip kaarten hebben :P Hier de line up & TT van de vip area.

Timetable Qlimax VIP

22:00 - 00:00 Het Schoolplein
02:00 - 04:00 Thilo & Evanti
Wat voor een muziekstijl is "et schoolplein' :huh:
Zal wel iets van terug in de tijd zijn ofzo, toen wij nog op t schoolplein liepen xd
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 2 days ago
View on YouTube

Ik kan alleen vinden dat Donnie een rapper is.

http://www.neversodeeprecords.com/blog/
Donateur
last seen Sep 2014
Rap op Qlimax hmmm, niet echt mijn ding :')
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Verdomme, waarom heb ik nou geen VIP kaartje :'(

In ieder geval weten we nu ook wat het schoolplein is: een house-set van HHZ.
DoubleDutch wrote:
Q-dance
‎Qlimax will be broadcast at Q-dance Radio, LIVE from the GelreDome.

This year Q-dance Radio Dj Fausto will host the Qlimax radioshow.

...

Qlimax LIVE
Time: 22.00 - 07.00 (GMT+1)
Online: http://radio.q-dance.nl/
MSN: qdanceradio@live.nl
Leuk, nog alles is nabeleven dag erna :thumbsup:
Fucking YES!!! Eindelijk geen Jeff-E als host! Zouden ze hem hebben ontslagen? :loving:
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 17 days ago
Euhm, domme vraag, maar er waren toch geen VIP kaarten?
Donateur
last seen Sep 2014
maarten1410 wrote:Euhm, domme vraag, maar er waren toch geen VIP kaarten?
jahwel :P voor €80,-
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 2 days ago
maarten1410 wrote:Euhm, domme vraag, maar er waren toch geen VIP kaarten?
Ik heb ze niet zien staan :huh:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
"Gerucht" gaat rond op PF dat de stage dit jaar op de lange zijde zal staan. Nou is dat natuurlijk niet de beste bron, maar weet iemand hier misschien meer over? Misschien handig om te weten ivm de meeting. Vooralsnog ga ik er gewoon van uit dat het op de korte zijde staat, maar na Defqon zou ik er niet verbaasd over zijn als het niet zo is.
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Dan moeten ze het podium wel heeeeel groots aanpakken.
G
Chukkels wrote:"Gerucht" gaat rond op PF dat de stage dit jaar op de lange zijde zal staan. Nou is dat natuurlijk niet de beste bron, maar weet iemand hier misschien meer over? Misschien handig om te weten ivm de meeting. Vooralsnog ga ik er gewoon van uit dat het op de korte zijde staat, maar na Defqon zou ik er niet verbaasd over zijn als het niet zo is.
waarom zouden ze dat in godsnaam doen?
dat is vet onhandig met drinken halen, laat staan met de ingangen...
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Lijkt me niet dat ie op de lange zijde komt te staan, is veel te breed gek.
S
Hardtraxx Newbie
30 posts member since 2010
last seen Nov 2018
p-stylez wrote:nja, ze doen er niets ana, ik moet rust houden, en als de zwelling weg is moet ik hem gewoon intapen. en ik kan minimaal tot volgende week woensdag niet los gaan, daarna is nog de vraag.

Fock it.. ik ga gewoon los, nog last er van of niet. Gebroken teen is het mist erge (1 van de) gebroken onderdeel van je lichaam ofzo. volgens de dokter
Ik ben twee jaar geleden voor de dag van Qlimax vol in het glas gaan staan onder het stampen. De ochtend voor Qlimax naar de huisartsenpost, die heeft alle kleine splinters nog uit die wond onder mijn dikke teen gepeuterd.
Lopen was heel pijnlijk, maar na genoeg biertjes ben ik gewoon vol los gegaan. De pijn komt de dag erna wel, dat kan ik je zeggen.... ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Souter W. wrote:
p-stylez wrote:nja, ze doen er niets ana, ik moet rust houden, en als de zwelling weg is moet ik hem gewoon intapen. en ik kan minimaal tot volgende week woensdag niet los gaan, daarna is nog de vraag.

Fock it.. ik ga gewoon los, nog last er van of niet. Gebroken teen is het mist erge (1 van de) gebroken onderdeel van je lichaam ofzo. volgens de dokter
Ik ben twee jaar geleden voor de dag van Qlimax vol in het glas gaan staan onder het stampen. De ochtend voor Qlimax naar de huisartsenpost, die heeft alle kleine splinters nog uit die wond onder mijn dikke teen gepeuterd.
Lopen was heel pijnlijk, maar na genoeg biertjes ben ik gewoon vol los gegaan. De pijn komt de dag erna wel, dat kan ik je zeggen.... ;)
Alcohol doet hele gekke dingen met je pijngrens. Ik heb een paar jaar geleden m'n kruisband gescheurd. Ik kermde het uit van de pijn op het voetbalveld, kon helemaal niks meer. Een paar maanden later, waren een maat en ik zo dronken dat we aan het kloten waren in de sneeuw. Viel hij op een gegeven moment boven op me. Op dat moment geen pijn of wat dan ook, ging gewoon vrolijk verder met feesten die hele avond. Volgende dag toen de drank was uitgewerkt, werd ik gewoon bijna schreeuwend wakker van de pijn. Bleek dat ik hem opnieuw gescheurd had, maar die avond er niks van gemerkt had. :/
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Alcohol doet zeker gekke dingen met je, paar jaar geleden pleurde ik buiten van iemand zn nek af in een zwaar dronkenbui, ik lache als een gek, had totaal geen pijn, liep weer naar binnen en er kwam een jongen naar me toe en die vroeg

uh.. ziet jou hand er altijd zo uit?
Ik wlke hand?
Nou.. euh.. er steekt iets uit?

Open botbreuk, xd
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
p-stylez wrote:Alcohol doet zeker gekke dingen met je, paar jaar geleden pleurde ik buiten van iemand zn nek af in een zwaar dronkenbui, ik lache als een gek, had totaal geen pijn, liep weer naar binnen en er kwam een jongen naar me toe en die vroeg

uh.. ziet jou hand er altijd zo uit?
Ik wlke hand?
Nou.. euh.. er steekt iets uit?

Open botbreuk, xd
het is en blijft een verdoof middel :P
had 2 en een halve week terug me kaak gebroken kwam net uit de stad dus wel wat op .
maar echt het enigste wat ik merkte was dat me kaak niet goed stond en spugte kapot veel bloed,
geen pijn of wat dan ook.

zelfde als jaar terug kwam ook uit de stad ging onderuit met me fiets kwam op me hand terecht
hand helaal onder het bloed plos zwaar gekneust. geen pijn niks volgende dag fucking veel pijn
denk ga douche werd het gewoon even zwart voor me ogen
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Op de VIP van Qlimax zetten ze altijd wat anders neer. Dit jaar denk iets van Techno en dus Thilo & Evanti.
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
View on YouTube
Hardtraxxer
406 posts member since 2010
last seen Jun 2014
Kan iemand even vertalen wat hij gezegd heeft? Nee ik heb geen moeite met Engels, ja ik heb moeite met zijn Engels. :)
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Hij vertelt een hoop maar zegt niks.
Wat een diepte interview, ze hadden de vragen net zo goed zelf in kunnen vullen. Alleen z'n visie op het rawhardstyle-gebeuren vind ik wel interessant (maar ik vind hem ook niet echt "raw" zegmaar).
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
dawasiknie wrote:Hij vertelt een hoop maar zegt niks.
Wat een diepte interview, ze hadden de vragen net zo goed zelf in kunnen vullen. Alleen z'n visie op het rawhardstyle-gebeuren vind ik wel interessant (maar ik vind hem ook niet echt "raw" zegmaar).
Je moet ook niet verwachten dat hij zijn hele ziel blootlegt in een interview van de grootste organisator van Nederland ;).
Daar komt bij dat ik een beetje een naar smaakje aan dat hele onderverdelen vind zitten, zeker in het stuk waar het er tussenin ligt zeg maar. Hij zegt het eigenlijk voortreffelijk: je hebt het allebei nodig en ik kan het allebei maken. Met de verschillen in Andromeda, The Crew tegenover Ear Fucking en Gangsta/Choirs mashup zegt dat eigenlijk wel genoeg.