Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 83  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2010 11:01 

Hardtraxx Veteran

No worries, heb zelf een kaartje (2 zelfs), maar ben eigenlijk op zoek naar nog 1 kaartje, omdat een maatje toch wel mee wil :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2010 15:44 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
No worries, heb zelf een kaartje (2 zelfs), maar ben eigenlijk op zoek naar nog 1 kaartje, omdat een maatje toch wel mee wil :')

haha, handig dat hij daar nu nog meer komt.
na ja succes ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2010 19:25 

Donateur

Hmm weet het nu al wel zeker..Heb mijn kaartje Qlimax verkocht na het zien van de HardBass line-up. Voor minder geld, veel en veeeeeeel betere line-up!! Ben de laatste tijd echt verschoven qua smaak, happy hardstyle is niet zo heel veel meer aan, Raw Hardstyle des te meer!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2010 19:54 

Hardtraxxer

En beide was geen optie? :huh:
Liggen namelijk wel wat maandjes uit elkaar, zelfde dat je niet naar Defqon gaat omdat de line-up van Qountdown beter is... :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2010 20:06 

Hardtraxx Elite

DarkNoize schreef:
En beide was geen optie? :huh:
Liggen namelijk wel wat maandjes uit elkaar, zelfde dat je niet naar Defqon gaat omdat de line-up van Qountdown beter is... :D

xd Das dan wel weer heel erg overdreven :P Meer Defqon en Q-Base ;) ik ga overigens gewoon lekker naar beide :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2010 20:10 

Hardtraxxer

Op partyflock gaat rond dat er 15 dj's zijn en op de trailer 16,
Iemand idee wat,
Verrasings in petto
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2010 20:11 

Hardtraxxer

Ricardo1991 schreef:
Iemand idee wat,
Verrasings in petto

Op de trailer zijn 16 mensen te zien, bij het filmpje van de bekendmaking van de line-up zijn er 15 te zien.. Dus of ze hebben iemand eruit geflikkerd, of er komt een verassingsact. Maar ik gok het eerste
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2010 20:13 

Hardtraxx Veteran

Ebbie schreef:
Ricardo1991 schreef:
Iemand idee wat,
Verrasings in petto

Op de trailer zijn 16 mensen te zien, bij het filmpje van de bekendmaking van de line-up zijn er 15 te zien.. Dus of ze hebben iemand eruit geflikkerd, of er komt een verassingsact. Maar ik gok het eerste

Eruit geflikkerd vind ik een groot woord. JDX (als dat hem al is) is nou eenmaal niet iemand die heel vaak optreed, waarschijnlijk vrij bewust.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2010 20:14 

Hardtraxxer

''Gaat rond dat er 15 Dj's zijn''

Line-up:
Pavelow
Stephanie
Wildstylez
TNT
Brennan Heart
D-Block & S-Te-Fan
Psyko Punkz
Zatox
Endymion & Evil Activities
Hosted by MC Ruffian

Dit zijn 14 DJ's en een MC, ik denk dat er geen verrassingsact komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2010 20:31 

Hardtraxx Veteran

Ik denk gewoon dat JDX & Wildstylez samen gaan, aangezien Scantraxx toch met een nieuw project zou komen na Second Identity??
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2010 20:34 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Ik denk gewoon dat JDX & Wildstylez samen gaan, aangezien Scantraxx toch met een nieuw project zou komen na Second Identity??

Bron daarvoor? Komt genoeg aan van Scantraxx gok ik zo als ik een beetje naar hun activiteiten kijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2010 20:37 

Hardtraxx Veteran

Stond hier laatst geloof ik op het forum, dat Scantraxx na Project One en Second Identity nog een project wilde starten waar mogelijk Wildstylez bij betrokken was.. dus zou me niets verbazen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2010 20:40 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Stond hier laatst geloof ik op het forum, dat Scantraxx na Project One en Second Identity nog een project wilde starten waar mogelijk Wildstylez bij betrokken was.. dus zou me niets verbazen..

Kan het me niet herinneren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2010 21:02 

Khadber schreef:
p-stylez schreef:

dat dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 11:44 

Donateur

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 11:58 

Hardtraxx Veteran

Dat worden een hoop anthems die avond! Next Dimensional World Re-edit, The Nature Of Our Mind Re-edit + de 2 Qlimax anthems van dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 13:21 

Hardtraxx Veteran

Nandohs schreef:
Dat worden een hoop anthems die avond! Next Dimensional World Re-edit, The Nature Of Our Mind Re-edit + de 2 Qlimax anthems van dit jaar.

+Hardbass anthem van Zatox ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 13:28 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
p-stylez schreef:

Tja het is lastig zoeken maar het heeft hier echt ergens gestaan, misschien zelfs in dit topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 13:39 

Hardtraxx Veteran

Zullen we dit soort tafarelen weer krijgen? :woot:

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 13:42 

Donateur

haha denk't wel, waaronder jij er 1 van bent :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 13:43 

Hardtraxx Veteran

:worship:

zover ga ik nooit
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 13:51 

Hardtraxx Veteran

Haha op zich wel heldig om te zien, maar ik vind het ook wel zielig. Laat mensen gewoon lekker in hun waarde en laat ze genieten. De rest van de wereld hoeft het niet te weten.

Maar goed, daar VDK VDW is een wekelijks item geweest door 2 gasten die alles gefilmd hebben, staan een stuk of 50 filmpjes op hun Tubekanaal van vage gasten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 16:37 

Bierkoning

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 17:08 

Hardtraxx Veteran

Snap ik egt niet he :D betaal je zoveel geld voor een feest en lig je daar helemaal van de kaart :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 17:51 

Hardtraxx Veteran

Meestal zoek je je grenzen wel op. Maar het is de kunst om er niet over heen te gaan. Als je al 300mg op zo'n avond op hebt en je wilt nog harder gaan of ervoor zorgen dat de werking tot het einde van het feest duurt, is het slim om dan met halfjes te gaan werken ipv met helen. Maar sommige mensen snappen dat niet en gaan dus over hun limiet heen :P
Vorige  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 83  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten