Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 21:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Noize Suppressor live was echt zoooo dik! Juist beter dan bijvoorbeeld een neophyte die afsluit met mainstream hardcore.. Of Zany Vs. Vince.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 21:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

SanderM schreef:
Ben je Chiel en zo nog tegengekomen?

Nope, helaas niet..


Teknizion schreef:
Noize Suppressor live was echt zoooo dik! Juist beter dan bijvoorbeeld een neophyte die afsluit met mainstream hardcore.. Of Zany Vs. Vince.

Inderdaad ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Noize Suppressor live was echt zoooo dik! Juist beter dan bijvoorbeeld een neophyte die afsluit met mainstream hardcore.. Of Zany Vs. Vince.


Sowieso beter dan mainstream ja, maar ik ga toch harder los op een half uur avio dan op welke hc dan ook. Maarja, persoonlijke smaak he. En k weet dat avio ook niet op qlimax zal staan, maarja, een droomlineup kan een droomlineup blijven, hoe onrealistisch dan ook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 22:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik heb trouwens na elk vet hardstyle feest waar ik ben geweest 1 gevoel; Hoe kunnen mensen in godsnaam nog tevreden zijn met een house feest? Een guus meeuwis in concert? Of een half failliete Marco Borsato? Ik ben zo erg blij dat ik van the harder styles hou!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 22:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Ik heb trouwens na elk vet hardstyle feest waar ik ben geweest 1 gevoel; Hoe kunnen mensen in godsnaam nog tevreden zijn met een house feest? Een guus meeuwis in concert? Of een half failliete Marco Borsato? Ik ben zo erg blij dat ik van the harder styles hou!


+1

Ik snap wat je bedoelt :O, maarja iedereen heeft z'n voorkeur. Maar geef mij maar de harder stylez dan iets anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn rijtje ook dan maar:

Ik vond ze eigenlijk allemaal wel lekker maar er zaten uitzonderingen bij die me wat extra's gaven.

1. Brennan Heart (Wat een Set)
2. Technoboy (Heerlijke Italian Beats)
3. Davide Sonar (Geweldige Liveset)
4. Noisecontrollers (Altijd goed)
5. HeadhunterZ (T'viel me alles mee)
6. A-Lusion (Draaide alles lekker in + dat DJ Isaac zijn oude sound liet herleven)
7. D-Block & S-Te-Fan (Na de Anthem en Music Made Editz tijd voor een peukkie buiten)
8. Deepack (Was toen al aardig naar de klote, en ja, laat het dan precies een beukset zijn)
9. Noize Suppressor (Niet helemaal meegemaakt)

Nog een leuk fotootje :P...

Afbeelding

Qlimax was in 1 woord 'Geweldig'!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 23:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hebben jullie aan de skitless gezeten @ hierboven xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2009 02:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben nu helemaal kapot. Ben na Qlimax ook nog eens naar Ajax geweest en in plaats van dat ze een kutwedstrijd neerzetten waarbij je slaap in kan halen, zetten ze een gave pot neer waar je ogen tekort voor komt. Gevolg: kan nu niet meer slapen omdat ik dat vanaf half 6 gedaan heb :p

Maar Qlimax was zeker geslaagd, het was zeer goed te doen, ik had minder verwacht.

Pluspunten:
- Geluid vanaf DBSTF
- Goeie revanche van DBSTF voor een slechte anthem, ze draaiden (ondanks dat hun halve album werd gedraaid) erg goed met zeer vloeiende overgangen en korte breaks, waardoor het stampen aan één stuk doorging.
- Positief gedraaid van Headhunterz. Die heeft mij echt weer verrast en heeft zich goed gerevancheerd voor de mindere sets de afgelopen feesten.
- Noisecontrollers LIVE (helden v/d avond!) Wat een beukwerk was dat, en die edits van hun... :worship:
- Ruffian niet enorm veel gehoord! Als hij sprak was het op het goede moment. En niet tijdens de climax van nummers (of ik moet het niet gehoord hebben, want ik hoor hem tijdens de gedownloade sets beter dan in de zaal :p )
- Sfeer
- Stage
- Geen honden gezien
- Het weer! (het was goed te doen in blote borst buiten )

Minpunten:
- VUUR!!!
- Geluid vóór DBSTF (was drama, kon elkaar op een meter afstand voor aan bij het podium nog steeds horen) Het had gewoon vanaf het begin zo hard moeten gaan als het eind!
- Let The Bass Kick (gadveredamme commerciële house-hardstyle troep!)
- Intro's (niet echt bijzonder)
- Security die om ID-vragen, maar dat gelukkig wel aan de verkeerde mensen deden die wél 18 waren...
- Deepack viel wat tegen, vooral het eerste pak-hem-beet half uur.

Ik vond het een redelijk geslaagd feest. Nog niet top, maar heb me goed vermaakt. Zeker een vooruitgang t.o.v. vorig jaar. Grootste kritiekpunt vond ik het vuur, alsjeblieft zeg het is daar al zo knelbenouwd, dat vuur maakt het er echt niet koeler op hoor. Als je het één keer of twee keer per set doet, is het goed, maar het was in het begin constant aan bij ELKE climax in elk nummer en vanaf DBSTF ook weer. Alsjeblieft zeg! Voor de sfeer goed, maar niet te vaak aub!
Verder vond ik het helemaal NIET druk eigenlijk. Tenminste, je had genoeg ruimte (rechts vooraan). Waarschijnlijk kwam dat ook wel omdat vanaf Technoboy de tribune non-stop helemaal vol zat. Prima dus!
Ik heb vanaf Brennan Heart geen stap meer vanaf de dansvloer gezet tot aan Deepack, dus dat is zéér positief! Op naar X-Qlusive en Hardbass!

Cijfer: 7,5
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2009 10:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zooo de tering wat was dit een vette Qlimax :yay: :yay:
Decor viel me iets tegen....kmiste wel de grote schermen!
maar het geluid maakte weer alles goed :woot: :thumbsup:

De beste set vond ik van headhunterz!!!! :drool:
Die gast heeft mij zo weten te verbazen met z'n set!!! damn!!!!

over het algemeen was het gewoon weer een Top editie:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2009 11:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
Deepack had echt een beetje een vage set.. T klonk wel lekker, maar t was niks speciaals, en idd, ze kregen de zaal ook echt totaal niet mee.

Headhunterz overigens wel echt een heldenset! Had wel weer een standaard HHZ setje verwacht, maar dit was toch wel erg vet :D


Ze kregen het publiek niet mee omdat het gewoon pussy publiek was tbh :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2009 11:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ja idd leek wel of ik de enigste was die los aan het gaan was op deepack, komt misschien ook omdat iedereen toen al naar de klote was
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2009 11:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rickie schreef:
ja idd leek wel of ik de enigste was die los aan het gaan was op deepack, komt misschien ook omdat iedereen toen al naar de klote was


Ik had dus precies hetzelfde, rechtsvooraan. Vlakbij zo'n gast in zo'n rolstoel.. D'r was nog 1 groepje daar dat ook hard ging, die waren ook blij om wat Fusion te hebben gehad :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2009 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Rickie schreef:
ja idd leek wel of ik de enigste was die los aan het gaan was op deepack, komt misschien ook omdat iedereen toen al naar de klote was


Ik had dus precies hetzelfde, rechtsvooraan. Vlakbij zo'n gast in zo'n rolstoel.. D'r was nog 1 groepje daar dat ook hard ging, die waren ook blij om wat Fusion te hebben gehad :P



Die man in zo'n electrische rolator die aan het lucht zat?

Respect voor die man :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2009 12:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2009 12:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

@ Kepro; jup!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2009 12:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Psyko Punkz - After MTFR Knalde trouwens echt hard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2009 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Mol schreef:
Rickie schreef:
ja idd leek wel of ik de enigste was die los aan het gaan was op deepack, komt misschien ook omdat iedereen toen al naar de klote was


Ik had dus precies hetzelfde, rechtsvooraan. Vlakbij zo'n gast in zo'n rolstoel.. D'r was nog 1 groepje daar dat ook hard ging, die waren ook blij om wat Fusion te hebben gehad :P



Die man in zo'n electrische rolator die aan het lucht zat?

Respect voor die man :thumbup:

Dan heb je waarschijnlijk naast mijn groepje gestaan hahahaha :D Heb nog een hele tijd bij die gast gestaan en steeds rondjes gelopen om zijn rolstoel :D

Maar mensen... ik snap ECHT niet wat iedereen loopt te zeiken over het decor en de tegenvallende sets... Vorig jaar was echt ZO bout dat dit echt alles helemaal goed maakte. Supter groot decor, gewaagd ook met al dat hout en heeeeeel veel vuur en vuurwerk tussendoor. Die vlammen ook BOVENOP de speakerarray's, echt, vet gewoon. Het geluid... machtig goed voor het Gelredome! Ging richting het eind ook steeds harder en heb echt respect voor Q-Dance en Rentall dit ze dit voor elkaar hebben gekregen na als die jaren met loze beloftes. Headhunterz draaide echt de beste set van de avond wat ik trouwens bijna niet toe durf te geven ;) De rest was ook dik prima, op Technoboy na dan, en A-Lusion. Oke oke, Deepack draaide heel standaard, niet zo dik als op Q-Base maar het was wel even lekker. En het laatste half uur was helemaaaaal lekker. Nog even keihard alles eruit trappen op die Sonar :P

Alles bij elkaar echt een TOP feest en dit was voor mij echt het één na beste feest van dit jaar. Decibel wint al kun je het niet echt vergelijken natuurlijk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2009 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik krijg gewoon echt weer kippenvel als ik alles terughoor. Wat een feest was dit. Staat op indoor feest op de 2de plaats nu, na XQlusive.
Die gast in die rolstoel is er trouwens elke keer. Echt respect! Dan kan ik je misschien ook wel gezien hebben Mol als je rechtsvooraan stond, daar stonden wij namelijk ook :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2009 14:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik stond naast zo'n groepje waarvan 1 gast HHZ de vinger gaf, dus als een van jullie dat was? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2009 14:41 
 
Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Ik krijg gewoon echt weer kippenvel als ik alles terughoor. Wat een feest was dit. Staat op indoor feest op de 2de plaats nu, na XQlusive.
Die gast in die rolstoel is er trouwens elke keer. Echt respect! Dan kan ik je misschien ook wel gezien hebben Mol als je rechtsvooraan stond, daar stonden wij namelijk ook :p


Volgens mij was die gast ook op fusion,, zat ook aan de lucht! En een biertje met 2 rietjes aanelkaar ;) Wel respect voor die gast
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2009 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ik krijg gewoon echt weer kippenvel als ik alles terughoor. Wat een feest was dit. Staat op indoor feest op de 2de plaats nu, na XQlusive.
Die gast in die rolstoel is er trouwens elke keer. Echt respect! Dan kan ik je misschien ook wel gezien hebben Mol als je rechtsvooraan stond, daar stonden wij namelijk ook :p


Rechts vooraan, helemaal vooraan? Want wij stonden ook redelijk rechts vooraan, vlak bij die trappen?

Ongetwijfeld heb ik ook mensen gezien van hier, maar zonder foto's van mensen is iedereen zeg maar gelijkwaardig :P

Net ff dat filmpje van Jor-D gekeken van TBY, dan ben ik weer helemaal met mijn gedachten daar. Het was zo vet voor mijn eerste feest, echt dit blijf je je herinneren tot je 80e xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2009 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Staat op indoor feest op de 2de plaats nu, na XQlusive.


+1, XQlusive wordt moeilijk om te overtreffen :woot:

Alhoewel dit toch aardig in de buurt kwam :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2009 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

remkovzki schreef:



Echt heerlijk was dat stukje, maar waarom hoor ik dat stukje niet op de live set??
of ben ik nog een beetje doof van zaterdag....
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2009 16:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
remkovzki schreef:



Echt heerlijk was dat stukje, maar waarom hoor ik dat stukje niet op de live set??
of ben ik nog een beetje doof van zaterdag....


ik vond het zo dom dat veel mensen met hun middelvinger richting technoboy stonden, vonden het blijkbaar niet vet :S echt jammer want ik vind het super !
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2009 16:29 
 
Hardtraxx Veteran

stynch schreef:
Kepro schreef:
remkovzki schreef:



Echt heerlijk was dat stukje, maar waarom hoor ik dat stukje niet op de live set??
of ben ik nog een beetje doof van zaterdag....


ik vond het zo dom dat veel mensen met hun middelvinger richting technoboy stonden, vonden het blijkbaar niet vet :S echt jammer want ik vind het super !

dat komt omdat ruffian zij: i want you to put ONE finger up xD
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten