Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 16:07 
 
Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Ook de meeting gemist, wel Milan nog gemeet! En nog een dude gezien met hardtraxx shirt :P
Was een fijn feest! :drool: Het geluid was goed, het decor was nice, maar ik vond de setjes tot aan NC veel te veel breaks bevatten, je staat steeds zo weer stil joh. Moet ook opmerken dat het publiek al gewoon na 4 uurtjes doodmoe is ofzo?
Plus ik vind het maar raar dat mensen voor aan gaan staan terwijl ze staan te hyven. Ja. Te hyven. Ik sta godverdomme een half uur naast die gek te feesten, en al die tijd is ie bezig met hyves berichtjes sturen. Gast, ga dan op de tribune zitten en flikker op van de al veel te drukke dansvloer. En als je stil staat, loop dat alsjeblieft een beetje naar achter, het heeft geen zin om voor aan te gaan staan als je stil staat; hinderlijk.


haha wat een sukkel!! Maar dat decor wat moest het precies voorstellen iets van een boom ofz :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 16:09 
 
Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Ook de meeting gemist, wel Milan nog gemeet! En nog een dude gezien met hardtraxx shirt :P
Was een fijn feest! :drool: Het geluid was goed, het decor was nice, maar ik vond de setjes tot aan NC veel te veel breaks bevatten, je staat steeds zo weer stil joh. Moet ook opmerken dat het publiek al gewoon na 4 uurtjes doodmoe is ofzo?
Plus ik vind het maar raar dat mensen voor aan gaan staan terwijl ze staan te hyven. Ja. Te hyven. Ik sta godverdomme een half uur naast die gek te feesten, en al die tijd is ie bezig met hyves berichtjes sturen. Gast, ga dan op de tribune zitten en flikker op van de al veel te drukke dansvloer. En als je stil staat, loop dat alsjeblieft een beetje naar achter, het heeft geen zin om voor aan te gaan staan als je stil staat; hinderlijk.

na 4 uur alles geven moest ik echt wel even zitten hoar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Mol schreef:
Ook de meeting gemist, wel Milan nog gemeet! En nog een dude gezien met hardtraxx shirt :P
Was een fijn feest! :drool: Het geluid was goed, het decor was nice, maar ik vond de setjes tot aan NC veel te veel breaks bevatten, je staat steeds zo weer stil joh. Moet ook opmerken dat het publiek al gewoon na 4 uurtjes doodmoe is ofzo?
Plus ik vind het maar raar dat mensen voor aan gaan staan terwijl ze staan te hyven. Ja. Te hyven. Ik sta godverdomme een half uur naast die gek te feesten, en al die tijd is ie bezig met hyves berichtjes sturen. Gast, ga dan op de tribune zitten en flikker op van de al veel te drukke dansvloer. En als je stil staat, loop dat alsjeblieft een beetje naar achter, het heeft geen zin om voor aan te gaan staan als je stil staat; hinderlijk.


haha wat een sukkel!! Maar dat decor wat moest het precies voorstellen iets van een boom ofz :huh:


The Shaman ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 16:33 
 
Hardtraxx Veteran

FRArnold schreef:
Timmer schreef:
Mol schreef:
Ook de meeting gemist, wel Milan nog gemeet! En nog een dude gezien met hardtraxx shirt :P
Was een fijn feest! :drool: Het geluid was goed, het decor was nice, maar ik vond de setjes tot aan NC veel te veel breaks bevatten, je staat steeds zo weer stil joh. Moet ook opmerken dat het publiek al gewoon na 4 uurtjes doodmoe is ofzo?
Plus ik vind het maar raar dat mensen voor aan gaan staan terwijl ze staan te hyven. Ja. Te hyven. Ik sta godverdomme een half uur naast die gek te feesten, en al die tijd is ie bezig met hyves berichtjes sturen. Gast, ga dan op de tribune zitten en flikker op van de al veel te drukke dansvloer. En als je stil staat, loop dat alsjeblieft een beetje naar achter, het heeft geen zin om voor aan te gaan staan als je stil staat; hinderlijk.


haha wat een sukkel!! Maar dat decor wat moest het precies voorstellen iets van een boom ofz :huh:


The Shaman ;)


Dat is toch een indiaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 16:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Moet nog wel even toevoegen dat het feest VEEL beter was dan vorig jaar!
Plus ik heb me heerlijk vermaakt de hele nacht, maar weinig stil gestaan.
Maar wat was ik blij met de Noisecontrollers zeg! Je kan wel zeggen standaard tracklist maar daar was dan ook ZOO hard behoefte naar! Echt super dat ze de Pounding Senses edit draaiden, voor mij het nummer van de avond :P Het mixwerk dat ze lieten zien was ook gewoon straight in your face, heerlijk.
Deepack heeft me echt gesloopt, en daar was ik ook wel aan toe. Ook al kwam ik stoned binnen en voor de rest nuchter gebleven, ik wou toch wel even wat gerag horen :P
Neemt niet weg dat alle DJ's topsets hebben neergezet. Heb bij iedere DJ genoten, maar in tegenstelling tot iedereen vond ik HHZ niet echt boeiend, al zijn een paar van die nieuwe platen wel erg dik! Moet nog even uitzoeken wat wat is enz. Technoboy heeft ook lekker van zich laten horen, fijn setje ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 17:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hee, ben gewoon zonder moeite binnen gekomen ! super chill

ik vond het echt een super gaaf feest, en brennan heart heeft zich toch bewezen voor mij nu !

maar, noize supressor, ik heb hou al niet van hardcore, maar hij sloeg nog eens langs de beat met z'n sonar, jezus christus, wat een klote apparaat !~

btw, het geluid was ongeloofelijke goed voor zo'n grote arena !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, vet vet, mijn eerste hardstylefeest en ik heb me uitstekend vermaakt :bomb: Het geluid was geweldig, de mensen waren geweldig (sfeer enzo). Helemaal los gegaan en zonder drugs en alcohol de nacht doorgekomen xd, maar nu ben ik wel gebroken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier mijn verhaal, dit was mijn eerste keer dat ik naar een groot feest ging, mijn verwachting was redelijk groot,
toen ik het stadium binnen liep viel het mij gewoon tegen!

Toen eindelijk klokslag 10 begon Isaac te draaien? Ik dacht waar is Allusion? maar fijn
Isaac draaide HEERLIJK!, deze set ga ik zeker even downloaden.

PS: Wat vonden jullie van de opening van Qlimax? ik vond het tegenvallen, misschien omdat
de DVD van 2008 te vaakn heb gezien, ik miste iets, het wow/cool moment.

Toen kwam Allusion, ik had hoge verwachtingen van hem maar ik vond hem toch een beetje tegenvallen,
het was het net niet voor mij.

Daarna Davide Sonar was altijd een held van mij, maar viel mij ook een beetje tegen, dat was
echt een tegenvaller, ondanks draaide hij wel een paar heerlijke nummers.
Na een korte eet pauze werd Brennan Heart aangekondigd, ik heb hem nooit wat gevonden en had
ook niets van hem verwacht, hij heeft me enigzins wel wat verrast maar ik blijft nog steeds bij mn oordeel... :sick:

1 van de mannen waar ik zo erg naar uitkijk, TECHNOBOY :woot: , dat is gewoon mijn held wat voor set zet hij neer
ongelofelijk! Hier werden ook eindelijk de lazers aangezet, een wow moment voor mij!

D-block en S te fan, ik had meer van ze vewacht en de Anthem stelde zelfs alleen maar meer teleur :( ,
misschien was het de bass die ik niet lekker vond van hun of dat ik even een down moment had maar ik heb
niet op hun setje los kunnen gaan.

Headhunterz, niet veel van verwacht, aangezien ik elk nummer van Willem uit mn hoofd kent, maar wat een set
echt waar, deze set plus die met die van Technoboy waren voor mij de helden van de avond, hij leek echt alles
uit de kast hebben te getrokken! Super! :thumbsup:

Noisecontrollers en dat live dat moest wel goed gaan en dat ging het ook :cool: , helaas zat ik
en mijn maten er even doorheen en zaten we even op de tribune ik heb eigenijk maar 10
minuutjes kunnen genieten van hem :(, setje word wel gedownload...

Deepack, ik hem hem nooit echt gevolgd en echt beluisterd op Defqon 2008 na...
het zal vast wel super zijn geweest voor de mensen die zijn muziek goed vinden,
maar ik had geen zin om voor mij hardcore te raggen, het was voor mij te hard.

Ondertussen had ik gewoon geen zin meer, het werd te hard voor mij, dus het werd tribune zitten voor
mij en mijn maten :$ .

Laatste half uurtje Noize supressor Live, ik had niet verwacht dat deepack zo lang draaide en op de
tribune werd zijn muziek eendradig om te horen, dus ik had eigenlijk geen zin meer om naar beneden te gaan
en dat laatste half uurtje te raggen op sonar wat mij een beetje teleurstelde, maar ik moest en zal
het einde mee maken :yes:

De stage, echt heel mooi om te zien en de bewegende delen top! toch miste ik iets...
Misschien was het de opening of omdat ik even een down moment had...
Ik zal het nooit weten, maar wel wat een feest zeg! en wat ging de tijd snel!

Ik werd een paar weken geleden al getipt om dopjes mee te nemen, en wat heb ik daar van
geprofiteed zeg, heeft me tientallen euro's gescheeld, aan het einde had ik zelfs nog muntjes
over :P en wat moest ik er mee dacht ik toen, totdat een maat zei, he daar staan ze met de CD
van Qlimax, en met wat kon/moest je betalen, MUNTJES!! xd dus die was ook kwijt en ik had mn CD :P

Ik zeg op naar 2010, maar eerst nog een paar andere feesten mee pakken, na mijn eerste
grote feest ben ik verslaafd geraakt ben ik bang... :innocent:

PS : in rij leek ik wel in Duitsland te zijn beland ( blijft echt een raar volk ) en de kluisjes waren kleiner dan ik had verwacht!
PS 2 : D-block en Stefan vond ik net HHZ met hun handjes... haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 17:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
en de kluisjes waren kleiner dan ik had verwacht

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PS : D-block en Stefan vond ik net HHZ met hun handjes... :huh: haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 17:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mijn eerste hardstyle feest, en wat heb ik genoten!! :)
was keihard. De mensen waarmee ik heen ging, zeiden dat het veel beter was dan vorig jaar, qua geluid, decor en dr werd beter gedraaid.
Ja was echt top avond, beetje jammer dat ik kotsmisselijk was door te veel bier... achja kan gebeuren.
Op naar InQontrol!:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 18:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Mijn eerste hardstyle feest, en wat heb ik genoten!! :)
was keihard. De mensen waarmee ik heen ging, zeiden dat het veel beter was dan vorig jaar, qua geluid, decor en dr werd beter gedraaid.
Ja was echt top avond, beetje jammer dat ik kotsmisselijk was door te veel bier... achja kan gebeuren.
Op naar InQontrol!:)

eeh? hardbass zit ik nu meer op te wachten, terwel dat ook nog een pokke end weg is :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 18:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja, was heerlijk!
intro en het einde vond ik wel een beetje mager, maar goed. verder weer een goede show :thumbup:
Geluid was ook lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 19:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

was echt een super feest :bomb: geluid stond lekker hard, werd lekker gedraaid en de show was ook super
alleen wat moest je lang bij ingang E wachten om binnen te komen zeg :sleep: daardoor het begin van isaac gemist maar blijkbaar was de opening niet echt heel vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 19:46 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

3 filmpjes online gezet: http://www.youtube.com/jorzor88

Die van TBY is de mooiste, helaas was z'n set de slechtste -_-

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 19:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:thumbsup: toffe filmpjes

En het feest :love: , geluid was nu goed in orde ivm afgelopen jaar en hardbass. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaa, mooie filmpjes hoor, zo zie je echt die Shaman (schrijf ik dat goed? :P :$ ) super mooi, vanaf de zijkant kon je hem toch iets minder duidelijk zien. Prachtig gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 21:15 
 
Hardtraxxer

Net wakker, decor en geluid waren top, maar eerlijk gezegd vond ik de sets nogal tegenvallen, zat eigenlijk geen een set bij die me echt wist te verrassen behalve die van Isaac en A-Lusion omdat ik die 2 nog niet eerder heb zien draaien...

Ook leek het wel alsof iedereen opeens stilstond bij Deepack? Heb me wel geamuseerd maar niet het beste feest waar ik naartoe ben geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 21:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heerlijkheerlijkheerlijk feest was dit! Alles klopte, de sfeer, de sets, deco en vooral de sets die iedereen neerzette was echt geniaal! Vooral bij de laatste drie, Noisecontrollers, Deepack en Noize Supressor was het echt beuken geblazen!!
Tof dat de meeting alsnog in kleinere mate is gelukt, volgende meer mensen erbij!! Conclusie: TOPFEEST!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 21:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vond t echt geweldig! Heerlijke sets, vet decor etc!

Mijn top en flop lijstje van de avond:

Top:
Brennan Heart
Headhunterz
Noisecontrollers
Noize Suppressor

Flop:
Deepack

Deepack had echt een beetje een vage set.. T klonk wel lekker, maar t was niks speciaals, en idd, ze kregen de zaal ook echt totaal niet mee.
Headhunterz overigens wel echt een heldenset! Had wel weer een standaard HHZ setje verwacht, maar dit was toch wel erg vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 21:29 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Deepack z'n set was gewoon raggen en beuken, heerlijk!
En dan nog die malloot die op het podium gaat staan tijdens Deepack z'n set :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Milán schreef:
Heerlijkheerlijkheerlijk feest was dit! Alles klopte, de sfeer, de sets, deco en vooral de sets die iedereen neerzette was echt geniaal! Vooral bij de laatste drie, Noisecontrollers, Deepack en Noize Supressor was het echt beuken geblazen!!
Tof dat de meeting alsnog in kleinere mate is gelukt, volgende meer mensen erbij!! Conclusie: TOPFEEST!!


Ben je Chiel en zo nog tegengekomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 21:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tering wat een feest! Decor was echt super vet gedaan (Ik zag in het begin het gezicht niet :x )
Elke DJ heeft een lekkere set neer gezet, DBSTF waren wel het minst.. Ze konden net zo goed hun album op play zetten. Headhunterz heeft mij voor de zo veelste keer weten te verbazen, zijn nieuwe tracks klinken wederom echt geniaal, en de algehele set was een en al los gaan! Ook Brennan Heart heeft mij verbaasd, hier en daar wel de bekende break overgangen, maar hij heeft echt wat super lekkere platen gedraaid! Rockstar DJ remix was echt te bruut voor woorden! Davide Sonar was ook echt om bij te smullen, hij draaide alleen maar nieuwe platen, en de edit van believe was ook super vet uitgevoerd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Deepack z'n set was gewoon raggen en beuken, heerlijk!
En dan nog die malloot die op het podium gaat staan tijdens Deepack z'n set :lol:


Idd! Ik zou ze zo neerzetten eigenlijk van best naar minst goed :P

Headhunterz
Deepack
Brennan Heart
Davide Sonar
Technoboy
Noisecontrollers en DBSTF

A-lusion niet helemaal meegemaakt, en Noize Suppressor valt er niet echt mee te vergelijken. HC is ook niet helemaal mijn ding, maar wel ff leuk op t laatst. Ik moet ook zeggen dat DBSTF en NC zelfs met imo de 'slechtste' sets van de avond alsnog gewoon goed waren. Voor mij zeker de beste avond muzikaal gezien die ik op HS-gebied ooit heb meegemaakt (maar ik ga ook nog geen jaar naar feesten). Had Donkey Rollers, Frontliner en Activator neergezet ipv NC, DBSTF en TBY, en het was echt extreem vet geworden. Vervang NS dan ook meteen door een half uur avio live trouwens ;)

EDIT: Ik sluit me ook echt helemaal aan bij wat Teknizion net zei ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 21:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Vervang NS dan ook meteen door een half uur avio live trouwens ;)

dit zie ik nog lang niet gebeuren dat avio op qlimax gaat staan
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten