Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2009 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Echt heerlijk was dat stukje, maar waarom hoor ik dat stukje niet op de live set??
of ben ik nog een beetje doof van zaterdag....


Dat stuk zit er niet in, is denk ik overgeslagen door stream problemen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2009 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
Kepro schreef:
Echt heerlijk was dat stukje, maar waarom hoor ik dat stukje niet op de live set??
of ben ik nog een beetje doof van zaterdag....


Dat stuk zit er niet in, is denk ik overgeslagen door stream problemen :x



:( dat stukje was zo lekker, iemand enig idee hoe dat nummer/stukje heet? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2009 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

www.youtube.com/deepackdj

Backstage stuff! Hopelijk later meer van andere artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2009 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Ik heb trouwens na elk vet hardstyle feest waar ik ben geweest 1 gevoel; Hoe kunnen mensen in godsnaam nog tevreden zijn met een house feest? Een guus meeuwis in concert? Of een half failliete Marco Borsato? Ik ben zo erg blij dat ik van the harder styles hou!


Je moet er op los kunnen gaan idd, maar daarvoor hoeft het nog geen hardstyle (of iets vergelijkbaars) te zijn voor mij dan. Laatst nog een Arctic Monkeys concert gehad, en dat was echt ongelofelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2009 19:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ff uitgebreid verslag. Voor mensen die niet van veel lezen houden sla dit over :D
____________________________

Na een half uurtje wachten voor niet al te strenge controles, een rondje langs de hondjes en muntjes kopen komen we het Gelredome binnen. Duurde nog ongeveer 20 minuten voordat het circus ging beginnen.
Het podium was onzichtbaar. Het enige wat zichtbaar was, was een wit doek met daarop wat donkerblauwe-projecties. 10 uur begint de show met een verhaaltje en een stukje van de anthem.

Isaac is de eerste DJ van de avond, dus dat beloofde een goeie portie early hardstyle te worden. Het doek blijft het complete podium verdekken. Isaac gaat achter dit doek draaien. Het geeft een erg tof effect, je zag alleen zijn schaduw in meervoud op het doek. Het was nog niet druk maar echt los ging het ook nog niet. Het geluid stond ook behoorlijk zacht voor mijn gevoel. Pas toen Isaac Zombie Nation erop legde kwam de sfeer er pas echt goed in en begonnen er ook meer voetjes van de vloer te komen. Daarna nog een paar leuke oudere plaatjes langs horen komen zoals Derb, Demolition en als laatste On The Edge. Een leuke opwarmer maar geen speciale early-set ofzo. Gewoon lekker om erin te komen!

Daarna viel het doek. Wat dus betekende dat de show nu echt ging beginnen. De val van het doek was wat minder spectaculair en voorspelbarer dan vorig jaar, het podium en het decor daarintegen… om je vingers bij af te likken! Een hele grote boom waar uit iedere hoek wel ergens een lichtje uit kwam.
A-Lusion, voor mij dé verrassing in de line-up, mocht de eerste echte hardstyle-set gaan verzorgen. Hij deed het naar behoren. Veel mensen zijn geen fan van zijn stijl maar ik ben er helemaal gek van. Hij opende met een remix van Drummer Beat, wat ik sowieso al een fantastisch nummer vind en de remix is van vergelijkbaar niveau. Verder weet ik nog dat Veritas en Visual Perception (heerlijke space-melodie!) werden gedraaid, voor de rest staat de hele set mij niet meer zo heel goed in m’n geheugen. Zo speciaal was het dus niet, maar voor het tijdstip gewoon een fijn setje! Maar ik heb mij er goed op kunnen vermaken.

A-lusion werd opgevolgd door Davide Sonar, die live zou gaan draaien. Persoonlijk boeide het mij niet zo heel erg dus besloot ik om het even vanaf de tribune te gaan aanschouwen. De opening was weer erg vet, rondom het hele stadion stonden een hoop vuurspuwers. Dat gaf een leuk effect maar gezien de enorme teringhite die er al heerste in het stadion was het ook niet erg fijn op een gegeven moment haha. De set zelf kende een hoop nummers die ik nooit had gehoord, dus de meesten zullen ook wel nieuw zijn. Niet echt een speciale set…
Tegen het einde van zijn set maar weer terug gelopen om weer te kunnen gassen met Brennan Heart.

Brennan Heart is vreemd genoeg iemand die mij niet echt kan boeien als ik thuis naar zijn nummers luister, maar op een feest knallen ze zo fucking hard dat ik geen seconde stil kan blijven staan. Bij zijn aankondiging gingen ook de lasers aan en na weer een vette show mocht BH een uur lang knallen. En inderdaad, was gewoon aan 1 stuk los gaan. De remix van Just As Easy is superlekker, een remix van Come As One doet het natuurlijk altijd goed, en daarnaast hoorde ik ook nog Audiometric (heldenplaat!), Remember Remember, First Cut, Venom remix en ergens midden in de set een van mijn alltime-favorieten, Fuck It Up. Maximaal los op deze set! De beste van de avond tot dan toe.

Voor de volgende set was ik enorm benieuwd. Bij de introductie van Technoboy gebeurde er iets onverwachts gaafs: het decor ging bewegen! De takken, de bloemen die dingen aan het plafond… alles begon opeens te bewegen. Dat zag ik niet aankomen en dat was ongelofelijk gaaf en goed bedacht. Daarmee begon de set van Technoboy. De eerste plaat die hij oplegde was volledig nieuw en mij verder onbekend, maar hij klonk erg lekker en deed het goed op de dansvloer! Verder was het niet echt het standaard-Saifam lijstje wat ik had verwacht. Kwam oa een nieuwe Showtek-plaat van het album langs en NRGizer van Bass Modulators. Op die plaat kan je niet anders dan moeilijk hard los gaan. Verder de Sexbusters-remix die het erg goed doet op de dansvloer en het Undersound-plaatje is ook zeker niet verkeerd. Alleen vind ik wel dat Lento Violento geen rage moet worden.
Wel jammer van dat laatste plaatje, Black High Heels vond ik een beetje uit de toon vallen. Maar verder is TBY’s set deze keer goedgekeurd!

Na de traditionele-anthem show (erg mooi hoewel ik de anthem niet erg speciaal vind) is het tijd voor de makers van de anthem: D-Block & S-te-fan. Nja, standaard-setje. Niet dat het slecht was, maar ook weinig verfrissend. Alle bekende platen kwamen nog een keer langs en die heb ik inmiddels wel een beetje gehad... Wel respect voor het einde van hun set, eerst kwam Magic van B-Front en Frontliner (smerig harde knalplaat zeg!!), Gangsta en ten slotte Shiverz. Kippenvel bij die plaat en tegelijkertijd keihard rammen. Heerlijk!

Vervolgens was het tijd voor Headhunterz, die ook weer een hele toffe aankondiging kreeg. Daarna zouden de aankondigingen helaas meer van hetzelfde gaan worden. Headhunterz had een paar nieuwe platen klaarliggen, dus was wel benieuwd hoe die het gingen doen. Hij begon al meteen met zijn eerste, psychadelic dacht ik… die klonk errug sterk, en niet bepaald standaard-hhz. De rest van de set was vooral het bekende materiaal, maar het blijft oh zo heerlijk en iedereen ging weer helemaal uit z'n plaat. En ik ook want ik zit met iedere noot die mij bekend voorkomt helemaal uit m’n plaat te gaan. Hij blijft dat toch maar flikken iedere keer weer. De Subsonic-edit, Her Voice remix, Hate it or love it, Sutra… kon geen seconde stil blijven staan op deze set. De beste set die ik van HHZ heb gehoord na zijn Hardbass-set dan. Ronduit genieten.

Na iets meer dan een uur HHZ was het wel genoeg en werd het tijd voor de Noisecontrollers Live met MC Renegade. Die maakten er een fijn feestje van. Paar leuke edits, en Paranoid voor het eerst live mogen horen. Die gaat dus inderdaad heeeel heerlijk. Verder lekker voor de zoveelste keer meebleren met Attack Again en het laatste restje energie voor de set eruitrammen met Pounding Senses. Het was een beetje erg standaard en zeker niet dat wat ik ervan verwacht had (had toch echt veel meer nieuwe shit verwacht) maar desondanks erg tof, want hun nummers worden niet minder geniaal.

Daarna kwam Deepack. Mijn lichaam wil eigenlijk niet meer helemaal meewerken maar toch zal ik moeten blijven gaan. Deepack heeft een hele aparte maar wel energieke stijl. In het begin was het heerlijk beuken alleen na een minuut of 30 begon het toch redelijk eentonig te worden en aangezien ik door al heel de nacht die harde muziek om mn oren al op een punt was aanbeland dat ik het gevoel had dat alle geluiden hetzelfde waren vond ik dit niet zo boeiend. Kort voor half 7 was het dan zo ver, Deepack was klaar. Ik vond er uiteindelijk niet zo heel veel aan. Teveel van hetzelfde.

Noize Suppressor zou de boel gaan afsluiten met hun live-act. Ik had ze nog nooit eerder gezien en was er altijd enorm benieuwd naar, en nu op Qlimax dus de gelegenheid om er goed op los te gaan. Maar op de een of andere manier wilde het allemaal niet. Mijn energie was echt zo goed als op dus had de grootste moeite om nog los te gaan, het tempo lag een beetje te laag in het begin (niet wat ik van ze had verwacht), het verschil tussen dit en wat net door Deepack gedraaid werd was te groot, de nummers waren niet echt bijzonder en dat gescratch begint bij het 4e of 5e nummer ronduit irritant te worden want dan weet je het wel. Had toch liever wat meer mainstream-platen gehoord...
Tegen het einde van de set kwamen er wat leukere tracks langs en afgesloten werd er natuurlijk met Fingerz, altijd heerlijk! Nog even voor de allerlaatste keer alles helemaal eruit gooien. Dat was meteen het laatste nummer en na nog één laatste keer de anthem zit Qlimax 2009 er officieel op.

Wat kan ik zeggen van het feest over het algemeen: Hele leuke, grote locatie waar toch alles vrij overzichtelijk is, heel erg goed geluid dat zuiver en hard door heel het Gelredome knalde (hoewel het met Isaac en A-lusion wel wat harder mocht), goed geregeld met de barren (hoefde geen enkele keer te wachten), en waar ik stond en voor zover ik voor me kon kijken: hele goeie sfeer! Tot Deepack ging het van ongeveer de camera tot vooraan vrij goed los. Daarna kakte alles enorm in, maar dat is begrijpelijk. 95% van het volk gezellige leuke partypeople zoals het hoort!
Het decor was super! Heel veel moeite gestoken in de allerkleinste details en heel origineel dat het opeens ook nog eens ging bewegen. Echt vet, petje af! De lichten en lasers waren ook erg goed maar heb geen vergelijkingsmateriaal van de jaren daarvoor.

Minpunten zijn er niet echt. Tenminste niet echt dingen waar de organisatie wat aan kan doen.
Het was verschrikkelijk warm in het Gelredome, niet normaal dat ik het haast non-stop vol heb gehouden in die sauna. Daarnaast was het tot Technoboy bizar druk op de trappen. De tering zeg ik had gewoon de halve set van Davide Sonar nodig om ff te gaan zeiken. Erg fijn vond ik het niet iig. Daarna gingen een hoop mensen gewoon zitten en was het op de dansvloer ook niet meer zo’n drukte die vooral bij bier halen/pissen irritant was. Maar misschien dat Q volgend jaar beter een paar duizend kaarten minder ter beschikking stelt, zou wel aardig wat schelen…
Die paar duizend kaarten die dan maar beter niet naar het buitenland kunnen gaan. Damn die mensen, met name onze oosterburen, blijven een maf volkje. De ene helft gaat bizar en lachwekkend gekleed, de andere helft denkt blijkbaar dat een trip naar Nederland een excuus is om flink aan de drugs te gaan. Helaas dat bijna niemand van die gasten er verantwoord mee om kan gaan. Heb echt flink wat (vooral) Duitsers abnormaal zien wauzen en spacen. En probeer zo iemand maar is uit te leggen dat ie met zn vrienden de EHBO op moet zoeken… en ook jammer dat die sufferds denken dat iedereen wat ter beschikking voor ze heeft. “Hast du ektasieeeee???” Wel lachen om zo’n lutser dan wijs te maken dat je wel hebt alleen niet voor hem haha. Ach ja verder had ik dr geen last van op een negatieve manier en mensen zijn op zich ook wel in orde, alleen feest ik toch net ff wat liever met mensen uit mn eigen land.

Maar dit was echt een topfeest. Als Q-dance dit nog wil overtreffen moeten ze erg hard hun best doen!
Topfeessie, Q-dance bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2009 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Ik stond naast zo'n groepje waarvan 1 gast HHZ de vinger gaf, dus als een van jullie dat was? :P


Nee, dat zal waarschijnlijk niet, want ik was alleen maar met pro-HHZ-fans die hem liever hadden dan bijvoorbeeld Frontliner of Ran-D. Ze hebben wel gelijk gekregen want hij draaide een heldenset, had meer een standaardset verwacht zoals op Defqon en Decibel.
Maar we stonden ongeveer anderhalve meter aan de rechter kant van de laatste rechtse box die op de grond stond en 3-4 'rijen' vanaf het hek aan de voorkant :p Terwijl we toch écht begonnen bij de trap ongeveer, zo'n beetje in de doorgang naar de WC's :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2009 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
In het begin was het heerlijk beuken alleen na een minuut of 30 begon het toch redelijk eentonig te worden en aangezien ik door al heel de nacht die harde muziek om mn oren al op een punt was aanbeland dat ik het gevoel had dat alle geluiden hetzelfde waren vond ik dit niet zo boeiend.


Haha ik had precies het zelfde, heb hele tijd op de tribune gezeten, vond er echt geen zak aan.
Maar nu ik de sets hoor vind ik die van Deepack een van de vetste :drool:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2009 23:13 
 
Hardtraxxer

was een lekker feestje! zo hoort het te zijn :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2009 00:09 
 
Hardtraxx Veteran

Maximize schreef:
dawasiknie schreef:
In het begin was het heerlijk beuken alleen na een minuut of 30 begon het toch redelijk eentonig te worden en aangezien ik door al heel de nacht die harde muziek om mn oren al op een punt was aanbeland dat ik het gevoel had dat alle geluiden hetzelfde waren vond ik dit niet zo boeiend.


Haha ik had precies het zelfde, heb hele tijd op de tribune gezeten, vond er echt geen zak aan.
Maar nu ik de sets hoor vind ik die van Deepack een van de vetste :drool:.

hehe mee too xD deepack werd een beetje entonig na een aantal minuten xD

voor de rest ben ik het wel eens met je verhaal, behalve dan dat ik davide super vond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2009 00:37 
 
Hardtraxx Newbie

Geweldig feest met heerlijk geluid in de Arnhemse dome :D Ben door al die vlammenwerpers wel twee keer achter elkaar out gegaan (nog nooit meegemaakt en niks raars op), snee in m'n kin, dokter heeft het gelijmd en verder tot het eind :P

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2009 00:43 
 
Hardtraxx Veteran

JDnAJ schreef:
Geweldig feest met heerlijk geluid in de Arnhemse dome :D Ben door al die vlammenwerpers wel twee keer achter elkaar out gegaan (nog nooit meegemaakt en niks raars op), snee in m'n kin, dokter heeft het gelijmd en verder tot het eind :P


vanaf 06:30.. wat heb ik iedereen omver gebeukt toen zeg :D zalige shit
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2009 01:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Ik stond naast zo'n groepje waarvan 1 gast HHZ de vinger gaf, dus als een van jullie dat was? :P

Ownee dat waren wij dan niet hahaha :D

dj-rico01 schreef:
JDnAJ schreef:
Geweldig feest met heerlijk geluid in de Arnhemse dome :D Ben door al die vlammenwerpers wel twee keer achter elkaar out gegaan (nog nooit meegemaakt en niks raars op), snee in m'n kin, dokter heeft het gelijmd en verder tot het eind :P

vanaf 06:30.. wat heb ik iedereen omver gebeukt toen zeg :D zalige shit


Die plaat op 5:15 ook, zo hard staan gaan toen, heerlijke edit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2009 01:49 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Het begon al zo lekker met Isaac en A-lusion, toen een lekkere liveset van Sonar, maar echt knallen was het met Brennan Heart. Toen technoboy, vind ik heerlijk klinken thuis, maar de set vond ik niet heel speciaal. Daarna hard gebeukt met D-Block & S-Te-Fan, vond dat ze lekker mixten. Headhunterz was goed, maar moest halverwege toch echt pauzeren om de laatste 2 uur mee te maken. Vond zijn set ook wel veel lijken op vorige sets, maar ik zat dan ook op de tribune, als je in de zaal staat is het natuurlijk altijd anders. Noisecontrollers deed het netjes live, maar ook op de tribune meegemaakt.
Laatste 2 uurtjes nog even keihard beuken op Deepack en natuurlijk NoizeSupressor. Ik vond het echt heerlijk om nog ff alle energie eruit te knalllen op die keiharde beats, vond het echt niet tegenvallen. En noizesuppressor draaide ook een paar lekkere beuk-tracks.
De livesets zullen me nog een hoop kippenvel geven, wat een avond, wat een feest! Helemaal geweldig Qlimax!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2009 16:56 
 
Hardtraxxer

was een fijn feestje, geluid viel me alles mee:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2009 16:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goed om te horen dat het geluid zo verbeterd is.
Dan toch maar naar Hardbass dit jaar om het zelf even te ervaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2010 01:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kuch kuch: De dvd is vanaf NU te bestellen in de webshop van Q-Dance! :clap:

Duurde dus even maar ik heb em meteen besteld :D Als je hem binnen nu en 3 dagen besteld betaal je geen verzendkost :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2010 01:55 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Kuch kuch: De dvd is vanaf NU te bestellen in de webshop van Q-Dance! :clap:

Duurde dus even maar ik heb em meteen besteld :D Als je hem binnen nu en 3 dagen besteld betaal je geen verzendkost :)


Citaat:
3 DISC! CD DVD BLU-RAY
USUALLY €24.99 NOW €20.99
OFFER LASTS TO SUNDAY FEBRUARY 21st 2010!
ORDER BEFORE MONDAY EN RECEIVE THE DVD BEFORE THE 2nd OF MARCH
OFFICIAL RELEASE DATE THURSDAY THE 5th OF MARCH!


Hopen dat ze beetje opschieten met versturen :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2010 02:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop het ook :D Zal wel een dikke lijst met orders worden!

De mailmeneer schreef:
Het limited edition digipack is in een speciale 3-disc editie uitgebracht. Dit pakket bevat naast de DVD en CD, een Blu-Ray met de Qlimax Live show in High Definition beeld. Naast Dolby Digital 5.1 kan nu ook gekozen worden voor een DTS-HD audio track voor de meest veeleisende liefhebber. Meer informatie over de inhoud vind je in de store.

De prijs is €24,99. Ter introductie en om onze nieuwe online shop te vieren zal het pack komende drie dagen met 4 euro korting, dus voor slechts 20,99 verkrijgbaar zijn. Tevens zijn er in een kleine oplage een aantal combinatiepakketten beschikbaar, check it out!

Als je tijdens de actieperiode bestelt, heb je in normale omstandigheden Qlimax Live vóór 26 februari in huis.

Vanaf 5 maart zijn de pakketten ook verkrijgbaar in alle bekende winkels, zolang de voorraad strekt. Eerdere edities zijn altijd uitverkocht gegaan, dus wees gewaarschuwd.


Wat is het nou, 26 feb of 2 maart?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2010 02:06 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Als je hem binnen nu en 3 dagen besteld betaal je geen verzendkost :)


QLIMAX 2009 BLU-RAY DVD & CD 1 € 20.99

Price ex. VAT € 17.64
VAT € 3.35
Subtotal € 20.99
Shipping Cost € 3.90
Total Price € 24.89


eh? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2010 02:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja nee ja. De korting staat gelijk aan geen verzendkosten :whistle: Als je er nog iets bij besteld klopt me praatje natuurlijk niet meer...

Lekker boeiend, BESTELLON!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2010 02:13 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Ja nee ja. De korting staat gelijk aan geen verzendkosten :whistle: Als je er nog iets bij besteld klopt me praatje natuurlijk niet meer...

Lekker boeiend, BESTELLON!

xd

Besteld en betaald. Nu wachten :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2010 02:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kreeg net ook in 1x een email van Q-dance, dacht echt van WTF ?

Toen zag ik Qlimax DVD staan :yay:
Binnen 2 minuten had ik hem besteld en meteen betaald!
Binnenkort nagenieten :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2010 02:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook besteld :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2010 10:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch maar de gok genomen om em bij Freerecordshop te bestellen, dan maar een weekje langer wachten, daar is de dvd + bluray+ cd nog 3 euro goedkoper :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2010 18:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wesletje92 schreef:
Toch maar de gok genomen om em bij Freerecordshop te bestellen, dan maar een weekje langer wachten, daar is de dvd + bluray+ cd nog 3 euro goedkoper :yay:

Wel 3 hele euro's! :')
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten