Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 28  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2009 15:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zaterdag ook nog eerst een etentje met de schoonfamilie :huh:
daarna wel knallen tho :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2009 16:59 
 
Hardtraxxer

The Qlimax VIP is hosted by Thilo & Evanti

22.00 - 23.00 Evan Forrest vs Steve Mace
23.00 - 00.00 DJ W
00.00 - 02.30 Thilo & Evanti (Special Straight On Black Set) with Special Guest
02.30 - 04.00 Zero Sanity vs Kevin Kaos
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2009 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

harderstyles schreef:
The Qlimax VIP is hosted by Thilo & Evanti

00.00 - 02.30 Thilo & Evanti (Special Straight On Black Set) with Special Guest
02.30 - 04.00 Zero Sanity vs Kevin Kaos


Best wel vet! Zal wel tijdens NC live etc te horen zijn :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2009 18:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zaterdag :love:
eerste keer qlimax voor mij
benieuwd naar het geluid...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2009 20:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog geen vervoer...
TRein = Drama dan benk pas 11 uur thuis
Partybus = allemaal vol
Eigen auto Kenk niet zuipe...(moet dan jammer genoeg maar)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2009 20:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Patto schreef:
Nog geen vervoer...
TRein = Drama dan benk pas 11 uur thuis
Partybus = allemaal vol
Eigen auto Kenk niet zuipe...(moet dan jammer genoeg maar)


Boeiend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2009 20:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gelukking hebben wij onderdak in Nijmegen! 10 mins treinen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2009 20:34 
 
Hardtraxx Newbie

Iemand enig idee hoe het zit met de bussen vanaf station Arnhem naar Gelredome? Vanaf hoe laat rijden die?

Zin innnnn! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2009 20:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Glenno schreef:
Iemand enig idee hoe het zit met de bussen vanaf station Arnhem naar Gelredome? Vanaf hoe laat rijden die?

Zin innnnn! :clap:


Pendel bussen, dus zullen wel constant of maximaal om het kwartier rijden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2009 21:57 
 
Hardtraxx Veteran

bijna zover!

zin in!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2009 22:40 
 
Hardtraxx Newbie

Wordt ook mijn eerste Qlimax. Wij gaan met de auto aangezien we een heel eind moeten rijden, kom uit de richting van Den Haag. Hoe is het daar met parkeerplaatsen geregeld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2009 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Who schreef:
Wordt ook mijn eerste Qlimax. Wij gaan met de auto aangezien we een heel eind moeten rijden, kom uit de richting van Den Haag. Hoe is het daar met parkeerplaatsen geregeld?

Ik neem aan dat ze gewoon dezelfde parkeergelegenheden als de gelredome gebruiken. Ik zou zeggen: Kijk in de alles-wat-je-moet-weten op de frontpage en kijk even op de website van de Gelredome.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2009 22:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

[NL]Sjefke schreef:
Patto schreef:
Nog geen vervoer...
TRein = Drama dan benk pas 11 uur thuis
Partybus = allemaal vol
Eigen auto Kenk niet zuipe...(moet dan jammer genoeg maar)


Boeiend?

Inderdaad wat een gezeik, met de bus ben ik waarschijnlijk ook pas rond een uur of half 11 weer in mijn hometown.
Citaat:
Dat is inderdaad een goei al keken ze vorige jaar ook tussen de peuken van een maat van mij... trokken er een paar uit, beetje voelen. Mij niet gezien.

Mwah dan gaan we maar voor de sigarettenmaker en de hulzen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2009 23:24 
 
Hardtraxx Newbie

Khadber schreef:
Ik neem aan dat ze gewoon dezelfde parkeergelegenheden als de gelredome gebruiken. Ik zou zeggen: Kijk in de alles-wat-je-moet-weten op de frontpage en kijk even op de website van de Gelredome.


Dankje voor de tip, in de alles-wat-je-moet-weten stond het niet daar had ik al gezocht. Op de website van het Gelredome zelf vond ik dit (voor de geïnteresseerde):

Citaat:
Parkeerplaatsen GelreDome
In Arnhem en bij GelreDome zijn meerdere parkeerplaatsen voor bezoekers van GelreDome. Omdat vooraf niet bekend is welke parkeerplaatsen wanneer vol zijn, word je geadviseerd de aanwijzingen van verkeersregelaars en de informatie op de borden gaten te houden. Een overzicht van de parkeerplaatsen:

P1-GelreDome
De parkeerplaatsen van GelreDome liggen rond het complex. Op deze parkeerplaatsen is plaats voor een kleine 4.000 auto’s. Doordat deze parkeerplaatsen erg populair zijn, zijn ze vaak ruim een uur voor een evenement al vol. Ook kan de wachttijd bij het vertrekken na het evenement oplopen tot een uur.

P4-Rijnhal
Deze parkeerplaats is gelegen op loopafstand van GelreDome. Je wordt middels bewegwijzering naar de parkeerplaats geleid wanneer overige parkeerplaatsen vol zijn.

Parkeergarage Centraal
Bij treinstation Arnhem Centraal is een ruime parkeergarage. Hiervandaan kun je met pendelbussen naar GelreDome. Een retourtje kost €3,00 per persoon. De parkeergarage bereik je door ‘Centrum Ring + P’ te volgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2009 00:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lees dit niet, als je niet wil weten hoe Qlimax er voor een gedeelte uit komt te zien. Scroll dan door naar het volgende bericht en laat je goed verrassen zaterdag :)



xxxxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2009 00:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

OMFG DIKKE KWIJL :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2009 00:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Godver hebben ze hier niet zoiets als Spoilers ofzo.
Nja nou heb ik het toch gezien. De rest wordt verrassing voor zaterdag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2009 00:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja oke, misschien is dan de verrassing inderdaad al weg. Euhm..ik ga het wel met links doen:

Dus let op, links zijn foto's hoe Qlimax er momenteel uitziet. Het is zeker nog lang niet alles, maar mogelijk verdwijnt het grootste verrassing effect als je de foto's ziet. Op eigen risico laten we maar zeggen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2009 01:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zal trouwens ook nog wel een waarschuwing bij mijn tekst zetten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2009 01:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nja er zal de komende dagen toch nog wel een hoop bij komen, daar laat ik me over verrassen. Overigens wel leuk dat je die foto's maakt en online gooit, om achteraf terug te zien vind ik dat wel erg tof!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2009 01:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja, zo probeer ik mensen wel te laten zien, dat een feest er niet zomaar staat, maar dat daar een jaar lang planning inzit en een week lang 24 uur per dag ploegendiensten worden gedraaid van 50tigtallen mensen om maar te zorgen dat de schroef goed in de trap ziet, dat deco goed is opgehangen, dat de logistiek intern geregeld is en dat iedereen die er werkt goed te eten krijgt. Als je dat in je achterhoud houd, zeur je iets minder over de hoogte van je prijskaartje, kun je zo'n feest nog beter ervaren en ga je er nog meer van genieten, aldus de hardstyle-theorie, bedacht door Milan in November 2009 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2009 09:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als het geluid net zo goed is als het er uit ziet dan komt het wel denk ik :woot: :thumbsup: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2009 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Begint bij mij nu ook te kriebelen, maar waarom doen ze dit in godsnaam vlak VOOR de stufi-uitbetaling? :P Nu heb ik geen geld haha. Ach, livesetjes dan maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2009 11:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Begint bij mij nu ook te kriebelen, maar waarom doen ze dit in godsnaam vlak VOOR de stufi-uitbetaling? :P Nu heb ik geen geld haha. Ach, livesetjes dan maar.


Kut is dat hea!! :/
heb er ook last van!! en tis scheit irritant :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2009 11:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Begint bij mij nu ook te kriebelen, maar waarom doen ze dit in godsnaam vlak VOOR de stufi-uitbetaling? :P Nu heb ik geen geld haha. Ach, livesetjes dan maar.

Had je moeten sparen hea ;)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 28  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten