Zaterdag ook nog eerst een etentje met de schoonfamilie
daarna wel knallen tho
daarna wel knallen tho
Best wel vet! Zal wel tijdens NC live etc te horen zijnwrote:The Qlimax VIP is hosted by Thilo & Evanti
00.00 - 02.30 Thilo & Evanti (Special Straight On Black Set) with Special Guest
02.30 - 04.00 Zero Sanity vs Kevin Kaos
Boeiend?wrote:Nog geen vervoer...
TRein = Drama dan benk pas 11 uur thuis
Partybus = allemaal vol
Eigen auto Kenk niet zuipe...(moet dan jammer genoeg maar)
Pendel bussen, dus zullen wel constant of maximaal om het kwartier rijden!wrote:Iemand enig idee hoe het zit met de bussen vanaf station Arnhem naar Gelredome? Vanaf hoe laat rijden die?
Zin innnnn!
Ik neem aan dat ze gewoon dezelfde parkeergelegenheden als de gelredome gebruiken. Ik zou zeggen: Kijk in de alles-wat-je-moet-weten op de frontpage en kijk even op de website van de Gelredome.wrote:Wordt ook mijn eerste Qlimax. Wij gaan met de auto aangezien we een heel eind moeten rijden, kom uit de richting van Den Haag. Hoe is het daar met parkeerplaatsen geregeld?
Inderdaad wat een gezeik, met de bus ben ik waarschijnlijk ook pas rond een uur of half 11 weer in mijn hometown.wrote:Boeiend?wrote:Nog geen vervoer...
TRein = Drama dan benk pas 11 uur thuis
Partybus = allemaal vol
Eigen auto Kenk niet zuipe...(moet dan jammer genoeg maar)
Mwah dan gaan we maar voor de sigarettenmaker en de hulzenDat is inderdaad een goei al keken ze vorige jaar ook tussen de peuken van een maat van mij... trokken er een paar uit, beetje voelen. Mij niet gezien.
Dankje voor de tip, in de alles-wat-je-moet-weten stond het niet daar had ik al gezocht. Op de website van het Gelredome zelf vond ik dit (voor de geïnteresseerde):wrote:Ik neem aan dat ze gewoon dezelfde parkeergelegenheden als de gelredome gebruiken. Ik zou zeggen: Kijk in de alles-wat-je-moet-weten op de frontpage en kijk even op de website van de Gelredome.
Parkeerplaatsen GelreDome
In Arnhem en bij GelreDome zijn meerdere parkeerplaatsen voor bezoekers van GelreDome. Omdat vooraf niet bekend is welke parkeerplaatsen wanneer vol zijn, word je geadviseerd de aanwijzingen van verkeersregelaars en de informatie op de borden gaten te houden. Een overzicht van de parkeerplaatsen:
P1-GelreDome
De parkeerplaatsen van GelreDome liggen rond het complex. Op deze parkeerplaatsen is plaats voor een kleine 4.000 auto’s. Doordat deze parkeerplaatsen erg populair zijn, zijn ze vaak ruim een uur voor een evenement al vol. Ook kan de wachttijd bij het vertrekken na het evenement oplopen tot een uur.
P4-Rijnhal
Deze parkeerplaats is gelegen op loopafstand van GelreDome. Je wordt middels bewegwijzering naar de parkeerplaats geleid wanneer overige parkeerplaatsen vol zijn.
Parkeergarage Centraal
Bij treinstation Arnhem Centraal is een ruime parkeergarage. Hiervandaan kun je met pendelbussen naar GelreDome. Een retourtje kost €3,00 per persoon. De parkeergarage bereik je door ‘Centrum Ring + P’ te volgen.
Kut is dat hea!!wrote:Begint bij mij nu ook te kriebelen, maar waarom doen ze dit in godsnaam vlak VOOR de stufi-uitbetaling?Nu heb ik geen geld haha. Ach, livesetjes dan maar.