Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 28  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2009 11:13 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Khadber schreef:
Begint bij mij nu ook te kriebelen, maar waarom doen ze dit in godsnaam vlak VOOR de stufi-uitbetaling? :P Nu heb ik geen geld haha. Ach, livesetjes dan maar.

Had je moeten sparen hea ;)

Met 2 weekenden weg waarin 250 euro er doorheen gejaagd is (en ik krijg nog 150 euro geleend terug ;)) heb ik ook wel een topmaand gehad hoor. Dus aan de andere kant is het ook prima zo! Bij Qountdown sta ik weer van 8 tot 7 vooraan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2009 13:28 

Donateur

Ben benieuwd hoe de VIP area is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2009 13:53 

Hardtraxx Elite

Khadber schreef:
Begint bij mij nu ook te kriebelen

Hier ook last van
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2009 13:53 

Hardtraxxer

Citaat:
Qlimax - Ga naar de goede ingang!
Belangrijke info voor Qlimax bezoekers! Lees hier verder

Op een aantal kaarten die Ticketonline verzonden heeft, staat niet vermeld voor welke ingang deze geldig is.

Als je een VIP kaart hebt, moet je je melden bij de hoofdingang. Als je een regular kaart hebt, moet je OF bij ingang Q zijn, OF bij ingang E. Als er NIET op je kaart staat bij welke ingang je moet zijn, heb je een mail gekregen van Ticketonline met welke ingang je moet hebben.

Weet je niet zeker welke ingang je moet hebben, neem contact op met Ticketonline via 020-2061204.

LET OP: Je entreekaart is maar bij één ingang geldig, zorg dat je van tevoren weet welke ingang dat moet zijn!
Afbeelding

Dus...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2009 18:48 

Hardtraxxer

INGANG Q :thumbsup:

2 DAYS :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2009 20:19 

Hardtraxx Newbie

Leuk verhaal over de opbouw e.d.
Ben vooral benieuwd naar hoe het zaterdag klinkt daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2009 20:27 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
- knip, Q-dance doet boe boe -

tekst is niet van mij, heb het ook maar ergens gevonden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2009 20:33 

Donateur

Er zijn nog combi-tickets te koop op event-travel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2009 20:41 

Hardtraxx Beheerder

_dp_ schreef:

feesten/qlimax-2009-21-11-2009-t3612-460.html#p94032
-.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2009 20:51 

Donateur

Milán schreef:
Lees dit niet, als je niet wil weten hoe Qlimax er voor een gedeelte uit komt te zien. Scroll dan door naar het volgende bericht en laat je goed verrassen zaterdag :)

- knip, Q-dance doet boe boe -

Wat voor werk doe jij Milan
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2009 20:53 

Hardtraxx Veteran

Zo apart dat iedereen met foto's komt terwijl ze hier vandaan komen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2009 21:04 

Hardtraxx Beheerder

Khadber schreef:

Moet je ook maar net weten natuurlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2009 21:05 

Hardtraxx Veteran

Jor-D schreef:
Khadber schreef:

Moet je ook maar net weten natuurlijk :P

Het staat maar 1 pagina terug :p.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2009 22:16 

Hardtraxxer

Over 48 uur zit ik al weer in de trein richting Qlimax ! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2009 23:27 

Hardtraxx Veteran

Jor-D schreef:
_dp_ schreef:

feesten/qlimax-2009-21-11-2009-t3612-460.html#p94032
-.-

stupid :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2009 10:53 

Hardtraxx Veteran

KRIEBEL KRIEBEL KRIEBEL :love: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2009 12:20 

Donateur

Jongens, Q-dance heeft mij een bericht gestuurd dat alle informatie hoogst vertrouwelijk is en dat ik alles dien weg te halen over wat ik heb gezegd over Qlimax. Ik neem dit bericht zeer serieus aangezien ik Q-dance, als pure hardstyle liefhebber op geen enkele wijze in de weg wil zitten. Ik heb zojuist, toen ik het bericht las, alles direct weggehaald, vandaar dat je dus niks meer ziet staan.
Ook wil ik iedereen vragen het niet meer te hebben over de inhoud van mijn teksten, laten we gewoon wachten tot zaterdag en dan gewoon moeilijk hard los gaan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2009 12:32 

Donateur

Milán schreef:
Jongens, Q-dance heeft mij een bericht gestuurd dat alle informatie hoogst vertrouwelijk is en dat ik alles dien weg te halen over wat ik heb gezegd over Qlimax. Ik neem dit bericht zeer serieus aangezien ik Q-dance, als pure hardstyle liefhebber op geen enkele wijze in de weg wil zitten. Ik heb zojuist, toen ik het bericht las, alles direct weggehaald, vandaar dat je dus niks meer ziet staan.
Ook wil ik iedereen vragen het niet meer te hebben over de inhoud van mijn teksten, laten we gewoon wachten tot zaterdag en dan gewoon moeilijk hard los gaan :thumbup:

oei foei Milan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2009 12:33 

Hardtraxx Beheerder

Milán schreef:
Jongens, Q-dance heeft mij een bericht gestuurd dat alle informatie hoogst vertrouwelijk is en dat ik alles dien weg te halen over wat ik heb gezegd over Qlimax.

Goh, daar bereiken ze echt veel mee :')

Staat nu toch overal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2009 12:35 

Donateur

En terecht hoor Milan. Niet lullig bedoeld, maar ik geef Q-dance daarbij groot gelijk hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2009 12:44 

Donateur

dawasiknie schreef:
En terecht hoor Milan. Niet lullig bedoeld, maar ik geef Q-dance daarbij groot gelijk hoor ;)

Ik neem het ook niet als lullig aan;) En ja, ik ben er nu van bewust dat dit niet kan. Maar omdat we altijd zo alles bespreken, heb ik het zonder er goed bij na te denken gewoon mijn info met jullie gedeeld, maar het blijkt dat er dan genoeg andere mensen zijn die het dan overal doorsturen. Dit is logisch gevolg, maar daar was ik me tot één uurtje geleden niet bewust van. Dus volgende keer let ik wel op met wat ik hierop wel of niet zet, de laatste organisatie die ik wil schaden is Q-dance wel, geven ze veels te mooie feesten voor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2009 13:09 

Hardtraxx Beheerder

Milán schreef:
dawasiknie schreef:

Ik neem het ook niet als lullig aan;) En ja, ik ben er nu van bewust dat dit niet kan. Maar omdat we altijd zo alles bespreken, heb ik het zonder er goed bij na te denken gewoon mijn info met jullie gedeeld, maar het blijkt dat er dan genoeg andere mensen zijn die het dan overal doorsturen. Dit is logisch gevolg, maar daar was ik me tot één uurtje geleden niet bewust van. Dus volgende keer let ik wel op met wat ik hierop wel of niet zet, de laatste organisatie die ik wil schaden is Q-dance wel, geven ze veels te mooie feesten voor :D

Snap wel dat ze het zo lang mogelijk 'geheim' willen houden, maar schaden (of geld mislopen?)? Nee hoor.

Vind het altijd wel interessant om te zien hoe zoiets opgebouwd wordt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2009 14:25 

Hardtraxx Addict

[NL]Sjefke schreef:
Citaat:
Qlimax - Ga naar de goede ingang!
Belangrijke info voor Qlimax bezoekers! Lees hier verder

Op een aantal kaarten die Ticketonline verzonden heeft, staat niet vermeld voor welke ingang deze geldig is.

Als je een VIP kaart hebt, moet je je melden bij de hoofdingang. Als je een regular kaart hebt, moet je OF bij ingang Q zijn, OF bij ingang E. Als er NIET op je kaart staat bij welke ingang je moet zijn, heb je een mail gekregen van Ticketonline met welke ingang je moet hebben.

Weet je niet zeker welke ingang je moet hebben, neem contact op met Ticketonline via 020-2061204.

LET OP: Je entreekaart is maar bij één ingang geldig, zorg dat je van tevoren weet welke ingang dat moet zijn!
Afbeelding

Dus...

hoop dat de controle niet zo streng is.. ben 17:P haha
en anders pech gehad
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2009 15:19 

Donateur

Zeggen dat je je ID bent vergeten in de auto, even weglopen, bij andere rij aansluiten en weer proberen. Kans dat ze je ID vragen is overigens 1 op de tienduizend ofzo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2009 16:07 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Zeggen dat je je ID bent vergeten in de auto, even weglopen, bij andere rij aansluiten en weer proberen. Kans dat ze je ID vragen is overigens 1 op de tienduizend ofzo...

ik ben de de vorige 2 edities ook naar Qlimax geweest en ben 2 keer gecontroleerd op me id xd
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 28  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten