Past

Qlimax 2009

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
dawasiknie wrote:
Khadber wrote:Begint bij mij nu ook te kriebelen, maar waarom doen ze dit in godsnaam vlak VOOR de stufi-uitbetaling? :P Nu heb ik geen geld haha. Ach, livesetjes dan maar.
Had je moeten sparen hea ;)
Met 2 weekenden weg waarin 250 euro er doorheen gejaagd is (en ik krijg nog 150 euro geleend terug ;)) heb ik ook wel een topmaand gehad hoor. Dus aan de andere kant is het ook prima zo! Bij Qountdown sta ik weer van 8 tot 7 vooraan.
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Ben benieuwd hoe de VIP area is!
Hardtraxx Elite
2422 posts member since 2008
last seen Apr 2014
Khadber wrote:Begint bij mij nu ook te kriebelen
Hier ook last van
Hardtraxxer
871 posts member since 2009
last seen Jan 2020
Qlimax - Ga naar de goede ingang!
Belangrijke info voor Qlimax bezoekers! Lees hier verder

Op een aantal kaarten die Ticketonline verzonden heeft, staat niet vermeld voor welke ingang deze geldig is.

Als je een VIP kaart hebt, moet je je melden bij de hoofdingang. Als je een regular kaart hebt, moet je OF bij ingang Q zijn, OF bij ingang E. Als er NIET op je kaart staat bij welke ingang je moet zijn, heb je een mail gekregen van Ticketonline met welke ingang je moet hebben.

Weet je niet zeker welke ingang je moet hebben, neem contact op met Ticketonline via 020-2061204.

LET OP: Je entreekaart is maar bij één ingang geldig, zorg dat je van tevoren weet welke ingang dat moet zijn!
Qlimax 2009 (21-11-2009)
Dus...
Hardtraxxer
72 posts member since 2009
last seen Nov 2012
INGANG Q :thumbsup:

2 DAYS :woot:
T
6 posts member since 2009
last seen Feb 2012
Leuk verhaal over de opbouw e.d.
Ben vooral benieuwd naar hoe het zaterdag klinkt daar.
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
- knip, Q-dance doet boe boe -
tekst is niet van mij, heb het ook maar ergens gevonden :thumbup:
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Er zijn nog combi-tickets te koop op event-travel!
Hardtraxx Beheerder
6143 posts member since 2008
online now
_dp_ wrote: tekst is niet van mij, heb het ook maar ergens gevonden :thumbup:
Qlimax 2009 (21-11-2009) (page 19)
-.-
Donateur
4992 posts member since 2008
last seen Mar 2026
Milán wrote:Lees dit niet, als je niet wil weten hoe Qlimax er voor een gedeelte uit komt te zien. Scroll dan door naar het volgende bericht en laat je goed verrassen zaterdag :)

- knip, Q-dance doet boe boe -
Wat voor werk doe jij Milan
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Zo apart dat iedereen met foto's komt terwijl ze hier vandaan komen :/
Hardtraxx Beheerder
online now
Khadber wrote:Zo apart dat iedereen met foto's komt terwijl ze hier vandaan komen :/
Moet je ook maar net weten natuurlijk :P
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Jor-D wrote:
Khadber wrote:Zo apart dat iedereen met foto's komt terwijl ze hier vandaan komen :/
Moet je ook maar net weten natuurlijk :P
Het staat maar 1 pagina terug :p.
Hardtraxxer
871 posts member since 2009
last seen Jan 2020
Over 48 uur zit ik al weer in de trein richting Qlimax ! :yay:
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
Jor-D wrote:
_dp_ wrote: tekst is niet van mij, heb het ook maar ergens gevonden :thumbup:
Qlimax 2009 (21-11-2009) (page 19)
-.-
stupid :surrender:
Hardtraxx Veteran
4329 posts member since 2009
last seen 18 days ago
KRIEBEL KRIEBEL KRIEBEL :love: :woot:
Donateur
1558 posts member since 2009
last seen Oct 2017
Jongens, Q-dance heeft mij een bericht gestuurd dat alle informatie hoogst vertrouwelijk is en dat ik alles dien weg te halen over wat ik heb gezegd over Qlimax. Ik neem dit bericht zeer serieus aangezien ik Q-dance, als pure hardstyle liefhebber op geen enkele wijze in de weg wil zitten. Ik heb zojuist, toen ik het bericht las, alles direct weggehaald, vandaar dat je dus niks meer ziet staan.
Ook wil ik iedereen vragen het niet meer te hebben over de inhoud van mijn teksten, laten we gewoon wachten tot zaterdag en dan gewoon moeilijk hard los gaan :thumbup:
Donateur
4992 posts member since 2008
last seen Mar 2026
Milán wrote:Jongens, Q-dance heeft mij een bericht gestuurd dat alle informatie hoogst vertrouwelijk is en dat ik alles dien weg te halen over wat ik heb gezegd over Qlimax. Ik neem dit bericht zeer serieus aangezien ik Q-dance, als pure hardstyle liefhebber op geen enkele wijze in de weg wil zitten. Ik heb zojuist, toen ik het bericht las, alles direct weggehaald, vandaar dat je dus niks meer ziet staan.
Ook wil ik iedereen vragen het niet meer te hebben over de inhoud van mijn teksten, laten we gewoon wachten tot zaterdag en dan gewoon moeilijk hard los gaan :thumbup:
oei foei Milan xd
Hardtraxx Beheerder
online now
Milán wrote:Jongens, Q-dance heeft mij een bericht gestuurd dat alle informatie hoogst vertrouwelijk is en dat ik alles dien weg te halen over wat ik heb gezegd over Qlimax.
Goh, daar bereiken ze echt veel mee :')

Staat nu toch overal :P
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
En terecht hoor Milan. Niet lullig bedoeld, maar ik geef Q-dance daarbij groot gelijk hoor ;)
Donateur
1558 posts member since 2009
last seen Oct 2017
dawasiknie wrote:En terecht hoor Milan. Niet lullig bedoeld, maar ik geef Q-dance daarbij groot gelijk hoor ;)
Ik neem het ook niet als lullig aan;) En ja, ik ben er nu van bewust dat dit niet kan. Maar omdat we altijd zo alles bespreken, heb ik het zonder er goed bij na te denken gewoon mijn info met jullie gedeeld, maar het blijkt dat er dan genoeg andere mensen zijn die het dan overal doorsturen. Dit is logisch gevolg, maar daar was ik me tot één uurtje geleden niet bewust van. Dus volgende keer let ik wel op met wat ik hierop wel of niet zet, de laatste organisatie die ik wil schaden is Q-dance wel, geven ze veels te mooie feesten voor :D
Hardtraxx Beheerder
online now
Milán wrote:
dawasiknie wrote:En terecht hoor Milan. Niet lullig bedoeld, maar ik geef Q-dance daarbij groot gelijk hoor ;)
Ik neem het ook niet als lullig aan;) En ja, ik ben er nu van bewust dat dit niet kan. Maar omdat we altijd zo alles bespreken, heb ik het zonder er goed bij na te denken gewoon mijn info met jullie gedeeld, maar het blijkt dat er dan genoeg andere mensen zijn die het dan overal doorsturen. Dit is logisch gevolg, maar daar was ik me tot één uurtje geleden niet bewust van. Dus volgende keer let ik wel op met wat ik hierop wel of niet zet, de laatste organisatie die ik wil schaden is Q-dance wel, geven ze veels te mooie feesten voor :D
Snap wel dat ze het zo lang mogelijk 'geheim' willen houden, maar schaden (of geld mislopen?)? Nee hoor.

Vind het altijd wel interessant om te zien hoe zoiets opgebouwd wordt :)
Hardtraxx Addict
1189 posts member since 2009
last seen Feb 2026
[NL]Sjefke wrote:
Qlimax - Ga naar de goede ingang!
Belangrijke info voor Qlimax bezoekers! Lees hier verder

Op een aantal kaarten die Ticketonline verzonden heeft, staat niet vermeld voor welke ingang deze geldig is.

Als je een VIP kaart hebt, moet je je melden bij de hoofdingang. Als je een regular kaart hebt, moet je OF bij ingang Q zijn, OF bij ingang E. Als er NIET op je kaart staat bij welke ingang je moet zijn, heb je een mail gekregen van Ticketonline met welke ingang je moet hebben.

Weet je niet zeker welke ingang je moet hebben, neem contact op met Ticketonline via 020-2061204.

LET OP: Je entreekaart is maar bij één ingang geldig, zorg dat je van tevoren weet welke ingang dat moet zijn!
Qlimax 2009 (21-11-2009)
Dus...

hoop dat de controle niet zo streng is.. ben 17:P haha
en anders pech gehad
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Zeggen dat je je ID bent vergeten in de auto, even weglopen, bij andere rij aansluiten en weer proberen. Kans dat ze je ID vragen is overigens 1 op de tienduizend ofzo...
Hardtraxx Addict
1796 posts member since 2009
last seen Feb 2026
dawasiknie wrote:Zeggen dat je je ID bent vergeten in de auto, even weglopen, bij andere rij aansluiten en weer proberen. Kans dat ze je ID vragen is overigens 1 op de tienduizend ofzo...
ik ben de de vorige 2 edities ook naar Qlimax geweest en ben 2 keer gecontroleerd op me id xd

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 33 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago