Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 28  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2009 00:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nou Rico leef je uit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2009 00:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gadver, dan maar aan t bier :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2009 01:52 
 
Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Nou Rico leef je uit :P

drugs are bad mkay


voor mij alleen maar water en cola en sigaretten anders hou ik het niet vol met mijn fatsige conditieloze lichaam :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2009 02:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dj-rico01 schreef:
Mol schreef:
Nou Rico leef je uit :P

drugs are bad mkay


voor mij alleen maar water en cola en sigaretten anders hou ik het niet vol met mijn fatsige conditieloze lichaam :)

Daar heb je dan weer een speed-en-kiwi-dieet voor xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2009 12:50 
 
Hardtraxx Veteran

nog maar 5 dagen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2009 14:04 
 
Donateur

dj-rico01 schreef:
nog maar 5 dagen


en dan al m`n energy er weer uit stampen. haha :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2009 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NOG 5 NACHTJES GOED SLAPEN

:sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2009 00:33 
 
Hardtraxxer

ik heb er GVD veel zin in!!! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2009 01:04 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ja ja heb er erg veel zin in morgen er heen om op te bouwen effe werken een paas uurtje en dan zelf lkkr feesten zaterdag
Ga het zkr naar me zin hebben :thumbsup: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2009 01:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DH-Jeppy schreef:
Ja ja heb er erg veel zin in morgen er heen om op te bouwen effe werken een paas uurtje en dan zelf lkkr feesten zaterdag
Ga het zkr naar me zin hebben :thumbsup: :beer:


opbouwen, dus jij zou een tipje van de sluier op kunnen lichten morgenavond?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2009 01:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Liever geen tipjes. Laat ons lekker verrast worden. Dat hoort bij de magie van qlimax!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2009 01:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Liever geen tipjes. Laat ons lekker verrast worden. Dat hoort bij de magie van qlimax!

Dan lees je tot zaterdag dit topic niet toch :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2009 11:36 
 
Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Liever geen tipjes. Laat ons lekker verrast worden. Dat hoort bij de magie van qlimax!


nee precies, ik ben wel nieuwsgierig hoe ze dit jaar het licht weer hebben, maar ik wil gewoon lekker verrast worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2009 17:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

4 Days :thumbup: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2009 18:55 
 
Hardtraxx Elite

Ik ga zelf niet heen, maar stel je wordt betrapt op een paar pillen word je dan ook gearresteerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2009 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Just4Music schreef:
Ik ga zelf niet heen, maar stel je wordt betrapt op een paar pillen word je dan ook gearresteerd?

Hangt er vanaf wat je verstaat onder een paar.. Inleveren moet je ze sowieso. Controle in Arnhem schijnt wel bovengemiddeld streng te zijn, dus bij deze ben je gewaarschuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2009 19:44 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Just4Music schreef:
Ik ga zelf niet heen, maar stel je wordt betrapt op een paar pillen word je dan ook gearresteerd?

Hangt er vanaf wat je verstaat onder een paar.. Inleveren moet je ze sowieso. Controle in Arnhem schijnt wel bovengemiddeld streng te zijn, dus bij deze ben je gewaarschuwd.


maar net als op decibel ofz is geen politie aanwezig regelen alles zelf, van politie tilburg of hilvarenbeek hoeven daar nooit te zijn heb ik gehoord van een politieman uit mijn dorp :huh: dus ja als het erzoveel zijn nemen ze ze gewoon mee naar het bureau ofz??
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2009 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nogmaals, de dingen die ik hoor zijn dat er in Arnhem over het algemeen strenger word gecontroleerd dan in de rest van NL. Grote hoeveelheden word je sowieso voor opgepakt, voor gebruikershoeveelheden weet ik het niet 100% zeker. Ik hou me niet met dat soort dingetjes bezig, simpelweg omdat ik ook niet gebruik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2009 20:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bij Qlimax is er wél politie aanwezig dacht ik. Het beleid verschilt per gemeente maar Arnhem is inderdaad streng. Softdrugs is inleveren en harddrugs hoe weinig het ook is, betekent einde feest. Per pil een boete van 50 ekkies. Meer dan 8 pillen en/of een bepaalde hoeveelheid sos/pep en je gaat een tijdje de bak in en strafrechterlijk vervolgt worden voor dealen.

Kleine hoeveelheden vallen goed te verstoppen gelukkig. Heb al een oplossing gevonden waar ik zelfs bij visitatie niet door de mand val :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2009 20:32 
 
Donateur

dawasiknie schreef:

Kleine hoeveelheden vallen goed te verstoppen gelukkig. Heb al een oplossing gevonden waar ik zelfs bij visitatie niet door de mand val :)


Vertel?

onder je balzak??
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2009 20:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daar kijken ze toch joh als je kleertjes uit moeten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2009 20:35 
 
Donateur

dawasiknie schreef:
Daar kijken ze toch joh als je kleertjes uit moeten...


maar wat is dan jou plekkie waar jij het zou verstoppen?

in je reet??? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2009 20:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Alles wat je nodig hebt is een (bijna) vol pakje sigaretten, wat folie en een beetje plakband indien je wat onhandig bent. Of als je het heel mooi wil doen hulzen en een sigarettenmaker. Maak het maar af zou ik zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2009 20:47 
 
Donateur

dawasiknie schreef:
Alles wat je nodig hebt is een (bijna) vol pakje sigaretten, wat folie en een beetje plakband indien je wat onhandig bent. Of als je het heel mooi wil doen hulzen en een sigarettenmaker. Maak het maar af zou ik zeggen.


ja dit is een goed idee. dan ga ik maar eens ff knutselen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2009 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Khadber schreef:
Just4Music schreef:
Ik ga zelf niet heen, maar stel je wordt betrapt op een paar pillen word je dan ook gearresteerd?

Hangt er vanaf wat je verstaat onder een paar.. Inleveren moet je ze sowieso. Controle in Arnhem schijnt wel bovengemiddeld streng te zijn, dus bij deze ben je gewaarschuwd.


maar net als op decibel ofz is geen politie aanwezig regelen alles zelf, van politie tilburg of hilvarenbeek hoeven daar nooit te zijn heb ik gehoord van een politieman uit mijn dorp :huh: dus ja als het erzoveel zijn nemen ze ze gewoon mee naar het bureau ofz??

Euh.. Ik kan je vertellen dat op Decibel WEL politie aanwezig was in de vorm van een politiepost aan het begin van het terrein. Ik was die dag heel blij dat het zo warm was en de beveiliging er ook zo over dacht :worship:

dawasiknie schreef:
Alles wat je nodig hebt is een (bijna) vol pakje sigaretten, wat folie en een beetje plakband indien je wat onhandig bent. Of als je het heel mooi wil doen hulzen en een sigarettenmaker. Maak het maar af zou ik zeggen.

Dat is inderdaad een goei al keken ze vorige jaar ook tussen de peuken van een maat van mij... trokken er een paar uit, beetje voelen. Mij niet gezien.
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 28  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten