Nou Rico leef je uit 
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
drugs are bad mkaywrote:Nou Rico leef je uit
voor mij alleen maar water en cola en sigaretten anders hou ik het niet vol met mijn fatsige conditieloze lichaam
Daar heb je dan weer een speed-en-kiwi-dieet voorwrote:drugs are bad mkaywrote:Nou Rico leef je uit
voor mij alleen maar water en cola en sigaretten anders hou ik het niet vol met mijn fatsige conditieloze lichaam
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
nog maar 5 dagen
T
Donateur
3777 posts member since 2009
en dan al m`n energy er weer uit stampen. hahawrote:nog maar 5 dagen
N
Hardtraxxer
111 posts member since 2009
last seen Dec 2011
ik heb er GVD veel zin in!!! 
Ja ja heb er erg veel zin in morgen er heen om op te bouwen effe werken een paas uurtje en dan zelf lkkr feesten zaterdag
Ga het zkr naar me zin hebben

Ga het zkr naar me zin hebben
opbouwen, dus jij zou een tipje van de sluier op kunnen lichten morgenavond?wrote:Ja ja heb er erg veel zin in morgen er heen om op te bouwen effe werken een paas uurtje en dan zelf lkkr feesten zaterdag
Ga het zkr naar me zin hebben![]()
Liever geen tipjes. Laat ons lekker verrast worden. Dat hoort bij de magie van qlimax!
Dan lees je tot zaterdag dit topic niet tochwrote:Liever geen tipjes. Laat ons lekker verrast worden. Dat hoort bij de magie van qlimax!
N
Hardtraxxer
111 posts member since 2009
last seen Dec 2011
nee precies, ik ben wel nieuwsgierig hoe ze dit jaar het licht weer hebben, maar ik wil gewoon lekker verrast wordenwrote:Liever geen tipjes. Laat ons lekker verrast worden. Dat hoort bij de magie van qlimax!
J
Hardtraxx Elite
2259 posts member since 2009
last seen Jan 2013
Ik ga zelf niet heen, maar stel je wordt betrapt op een paar pillen word je dan ook gearresteerd?
Hangt er vanaf wat je verstaat onder een paar.. Inleveren moet je ze sowieso. Controle in Arnhem schijnt wel bovengemiddeld streng te zijn, dus bij deze ben je gewaarschuwd.wrote:Ik ga zelf niet heen, maar stel je wordt betrapt op een paar pillen word je dan ook gearresteerd?
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
maar net als op decibel ofz is geen politie aanwezig regelen alles zelf, van politie tilburg of hilvarenbeek hoeven daar nooit te zijn heb ik gehoord van een politieman uit mijn dorpwrote:Hangt er vanaf wat je verstaat onder een paar.. Inleveren moet je ze sowieso. Controle in Arnhem schijnt wel bovengemiddeld streng te zijn, dus bij deze ben je gewaarschuwd.wrote:Ik ga zelf niet heen, maar stel je wordt betrapt op een paar pillen word je dan ook gearresteerd?
Nogmaals, de dingen die ik hoor zijn dat er in Arnhem over het algemeen strenger word gecontroleerd dan in de rest van NL. Grote hoeveelheden word je sowieso voor opgepakt, voor gebruikershoeveelheden weet ik het niet 100% zeker. Ik hou me niet met dat soort dingetjes bezig, simpelweg omdat ik ook niet gebruik.
Bij Qlimax is er wél politie aanwezig dacht ik. Het beleid verschilt per gemeente maar Arnhem is inderdaad streng. Softdrugs is inleveren en harddrugs hoe weinig het ook is, betekent einde feest. Per pil een boete van 50 ekkies. Meer dan 8 pillen en/of een bepaalde hoeveelheid sos/pep en je gaat een tijdje de bak in en strafrechterlijk vervolgt worden voor dealen.
Kleine hoeveelheden vallen goed te verstoppen gelukkig. Heb al een oplossing gevonden waar ik zelfs bij visitatie niet door de mand val
Kleine hoeveelheden vallen goed te verstoppen gelukkig. Heb al een oplossing gevonden waar ik zelfs bij visitatie niet door de mand val
T
Donateur
Vertel?wrote:
onder je balzak??
Daar kijken ze toch joh als je kleertjes uit moeten...
T
Donateur
maar wat is dan jou plekkie waar jij het zou verstoppen?wrote:Daar kijken ze toch joh als je kleertjes uit moeten...
in je reet???
Alles wat je nodig hebt is een (bijna) vol pakje sigaretten, wat folie en een beetje plakband indien je wat onhandig bent. Of als je het heel mooi wil doen hulzen en een sigarettenmaker. Maak het maar af zou ik zeggen.
T
Donateur
ja dit is een goed idee. dan ga ik maar eens ff knutselenwrote:Alles wat je nodig hebt is een (bijna) vol pakje sigaretten, wat folie en een beetje plakband indien je wat onhandig bent. Of als je het heel mooi wil doen hulzen en een sigarettenmaker. Maak het maar af zou ik zeggen.
Euh.. Ik kan je vertellen dat op Decibel WEL politie aanwezig was in de vorm van een politiepost aan het begin van het terrein. Ik was die dag heel blij dat het zo warm was en de beveiliging er ook zo over dachtwrote:maar net als op decibel ofz is geen politie aanwezig regelen alles zelf, van politie tilburg of hilvarenbeek hoeven daar nooit te zijn heb ik gehoord van een politieman uit mijn dorpwrote:Hangt er vanaf wat je verstaat onder een paar.. Inleveren moet je ze sowieso. Controle in Arnhem schijnt wel bovengemiddeld streng te zijn, dus bij deze ben je gewaarschuwd.wrote:Ik ga zelf niet heen, maar stel je wordt betrapt op een paar pillen word je dan ook gearresteerd?dus ja als het erzoveel zijn nemen ze ze gewoon mee naar het bureau ofz??
Dat is inderdaad een goei al keken ze vorige jaar ook tussen de peuken van een maat van mij... trokken er een paar uit, beetje voelen. Mij niet gezien.wrote:Alles wat je nodig hebt is een (bijna) vol pakje sigaretten, wat folie en een beetje plakband indien je wat onhandig bent. Of als je het heel mooi wil doen hulzen en een sigarettenmaker. Maak het maar af zou ik zeggen.
Who was there
Nobody has said they're going yet.