Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 28  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2009 01:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Zero Tolerance :cry: :thumbdown:

Je doet net alsof dat voor het eerst is :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2009 03:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volgende week :D Mega veel zin in!
1e x Qlimax :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2009 11:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
dawasiknie schreef:
Zero Tolerance :cry: :thumbdown:

Je doet net alsof dat voor het eerst is :')

Hehe dat weet ik wel. Bijna alle indoor-feesten in grote steden hanteren dat.
Heb wel gehoord dat ze in Arnhem belachelijk streng controleren. We zullen zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2009 11:56 
 
Donateur

dawasiknie schreef:
maarten1410 schreef:
dawasiknie schreef:
Zero Tolerance :cry: :thumbdown:

Je doet net alsof dat voor het eerst is :')

Hehe dat weet ik wel. Bijna alle indoor-feesten in grote steden hanteren dat.
Heb wel gehoord dat ze in Arnhem belachelijk streng controleren. We zullen zien.


zelfs met speur/drugshonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2009 12:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:/ Echt..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2009 13:08 
 
Hardtraxx Newbie

Qlimax voelden ze zelfs in mn schoenen de meeste keren dat ik ben geweest. Echt stuk strenger dan andere Q-Dance feesten in ieder geval, of misschien zie ik er 'drukker' uit als ik bij qlimax naar binnenhuppel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2009 13:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Volgens mij zijn er maar 8 drugshonden in Nederland. Die hebben vast wel wat belangrijkers te doen dan een feest controleren waar die beesten toch helemaal kneitergek worden van alle geuren die ze op pikken.
Vorig jaar hadden ze op zowel Qlimax als Hardbass honden, maar volgens mij zijn het geen drugs honden.. anders had ik dat wel gemerkt :P

Ze controleren inderdaad wel streng met fouilleren, zelfs onder m'n kraag werd nog gecontroleerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2009 13:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zouden ze in je mobiel kijken :P?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2009 13:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mwah dat lijkt me sterk.. maar laat me een tip geven voor de dumbasses die er toch aan zaten te denken; NIET in je pakje peuken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2009 14:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Volgens mij zijn er maar 8 drugshonden in Nederland. Die hebben vast wel wat belangrijkers te doen dan een feest controleren waar die beesten toch helemaal kneitergek worden van alle geuren die ze op pikken.
Vorig jaar hadden ze op zowel Qlimax als Hardbass honden, maar volgens mij zijn het geen drugs honden.. anders had ik dat wel gemerkt :P

Ze controleren inderdaad wel streng met fouilleren, zelfs onder m'n kraag werd nog gecontroleerd.


Echt drugs honden kunnen ruiken dat jij een dag geleden in de coffee shop bent geweest
Dus als die echt bij Qlimax zouden staan heeft ie zat werk :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2009 14:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vorig jaar zat ik dezelfde dag nog 2 uur in de shop, plus nog net voor ik naar binnen ging nog eentje gerookt, dus op zich weet ik best wel zeker dat het geen drugshonden zijn :P

Maarja, stel het zijn dit jaar wel echte -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2009 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Zouden ze in je mobiel kijken :P?


Ze kijken of die aan staat, als die aan staat kijken ze niet.
Als hij uit staat zou je je batterij er uit kunnen hebben gehaald en daar drugs in hebben zitten. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2009 17:52 
 
Hardtraxx Newbie

Noize Suppressor live met Sonar!

http://www.youtube.com/watch?v=8GogESHWz6U
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2009 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is wel heel vet inderdaad!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2009 18:17 
 
Hardtraxx Newbie

die honden reageren denk ik niet echt op de geur van wiet, maar meer op de geur van speed/cocaine oid. Voor een zakje wiet laten ze zon hond echt niet opdraven...

Maar bij het gelredome is de controle net iets strenger idd , zou je telefoon niet aanraden want die hebben ze 2 jaar geleden bij mij ook gevraagd of ik ff de accu eruit wou halen.. En achja er zijn nog altijd je edele delen waar meneer de controleur nou net niet mag fouilleren ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2009 18:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hij gaat die schijt sonar toch niet meenemen he -_-
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2009 18:43 
 
Hardtraxx Veteran

wazig gedoe altijd met die controles :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2009 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Explain jongens?
Ik heb Sonar nog nooit live gehoord? mis ik iets??
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2009 00:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Explain jongens?
Ik heb Sonar nog nooit live gehoord? mis ik iets??

Sonar is een apparaatje van Noize Suppressor tijdens zijn live-acts. Niet te verwisselen met Davide Sonar die rond een uur of 12 gaat draaien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2009 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Volgens mij zijn er maar 8 drugshonden in Nederland. Die hebben vast wel wat belangrijkers te doen dan een feest controleren waar die beesten toch helemaal kneitergek worden van alle geuren die ze op pikken.
Vorig jaar hadden ze op zowel Qlimax als Hardbass honden, maar volgens mij zijn het geen drugs honden.. anders had ik dat wel gemerkt :P

Ze controleren inderdaad wel streng met fouilleren, zelfs onder m'n kraag werd nog gecontroleerd.

Precies, die hondjes staan over het algemeen gewoon op Schiphol of ergens, niet bij Qlimax. Als je oplet zie je ook dat er gewoon een beveiliger naast staat, naast die beveiligingshond dus. En die doen helemaal niks tenzij de baas dat zegt. Wat ze dus wel doen is zo'n hond willekeurig naast mensen laten gaan zitten. Dan wordt je eruit gepikt en dubbel gecheckt.

Vorig jaar ook gezien dat ze 5 mensen voor mij eruit pikten en die even meenamen als steekproef.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2009 14:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

6 DAAGJES :thumbsup: :woot: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2009 16:05 
 
Hardtraxx Veteran

Patto schreef:
6 DAAGJES :thumbsup: :woot: :love:

zeseneenhalf
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2009 16:15 
 
Hardtraxxer

Zin in :D.
Knallen met Deepack en daarna helemaal gassen met Noize Suppressor
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2009 22:06 
 
Hardtraxxer

maarten1410 schreef:
Mol schreef:
Volgens mij zijn er maar 8 drugshonden in Nederland. Die hebben vast wel wat belangrijkers te doen dan een feest controleren waar die beesten toch helemaal kneitergek worden van alle geuren die ze op pikken.
Vorig jaar hadden ze op zowel Qlimax als Hardbass honden, maar volgens mij zijn het geen drugs honden.. anders had ik dat wel gemerkt :P

Ze controleren inderdaad wel streng met fouilleren, zelfs onder m'n kraag werd nog gecontroleerd.

Precies, die hondjes staan over het algemeen gewoon op Schiphol of ergens, niet bij Qlimax. Als je oplet zie je ook dat er gewoon een beveiliger naast staat, naast die beveiligingshond dus. En die doen helemaal niks tenzij de baas dat zegt. Wat ze dus wel doen is zo'n hond willekeurig naast mensen laten gaan zitten. Dan wordt je eruit gepikt en dubbel gecheckt.

Vorig jaar ook gezien dat ze 5 mensen voor mij eruit pikten en die even meenamen als steekproef.


gewoon goed verpakken, deo eroverheen en tussen je bilspleet bewaren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2009 22:11 
 
Hardtraxx Veteran

Jeroen! schreef:
maarten1410 schreef:
Mol schreef:
Volgens mij zijn er maar 8 drugshonden in Nederland. Die hebben vast wel wat belangrijkers te doen dan een feest controleren waar die beesten toch helemaal kneitergek worden van alle geuren die ze op pikken.
Vorig jaar hadden ze op zowel Qlimax als Hardbass honden, maar volgens mij zijn het geen drugs honden.. anders had ik dat wel gemerkt :P

Ze controleren inderdaad wel streng met fouilleren, zelfs onder m'n kraag werd nog gecontroleerd.

Precies, die hondjes staan over het algemeen gewoon op Schiphol of ergens, niet bij Qlimax. Als je oplet zie je ook dat er gewoon een beveiliger naast staat, naast die beveiligingshond dus. En die doen helemaal niks tenzij de baas dat zegt. Wat ze dus wel doen is zo'n hond willekeurig naast mensen laten gaan zitten. Dan wordt je eruit gepikt en dubbel gecheckt.

Vorig jaar ook gezien dat ze 5 mensen voor mij eruit pikten en die even meenamen als steekproef.


gewoon goed verpakken, deo eroverheen en tussen je bilspleet bewaren :P

beste is: in een condoom => in je anus :D
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 28  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten