Past

Qlimax 2009

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 19 days ago
dawasiknie wrote:Zero Tolerance :cry: :thumbdown:
Je doet net alsof dat voor het eerst is :')
Hardtraxxer
871 posts member since 2009
last seen Jan 2020
Volgende week :D Mega veel zin in!
1e x Qlimax :yay:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
maarten1410 wrote:
Hehe dat weet ik wel. Bijna alle indoor-feesten in grote steden hanteren dat.
Heb wel gehoord dat ze in Arnhem belachelijk streng controleren. We zullen zien.
T
Donateur
3777 posts member since 2009
dawasiknie wrote:
maarten1410 wrote:
Hehe dat weet ik wel. Bijna alle indoor-feesten in grote steden hanteren dat.
Heb wel gehoord dat ze in Arnhem belachelijk streng controleren. We zullen zien.
zelfs met speur/drugshonden.
Hardtraxxer
72 posts member since 2009
last seen Nov 2012
:/ Echt..?
D
4 posts member since 2009
last seen May 2010
Qlimax voelden ze zelfs in mn schoenen de meeste keren dat ik ben geweest. Echt stuk strenger dan andere Q-Dance feesten in ieder geval, of misschien zie ik er 'drukker' uit als ik bij qlimax naar binnenhuppel ;)
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Volgens mij zijn er maar 8 drugshonden in Nederland. Die hebben vast wel wat belangrijkers te doen dan een feest controleren waar die beesten toch helemaal kneitergek worden van alle geuren die ze op pikken.
Vorig jaar hadden ze op zowel Qlimax als Hardbass honden, maar volgens mij zijn het geen drugs honden.. anders had ik dat wel gemerkt :P

Ze controleren inderdaad wel streng met fouilleren, zelfs onder m'n kraag werd nog gecontroleerd.
Donateur
last seen Mar 2017
Zouden ze in je mobiel kijken :P?
Donateur
last seen Nov 2014
Mwah dat lijkt me sterk.. maar laat me een tip geven voor de dumbasses die er toch aan zaten te denken; NIET in je pakje peuken :lol:
Hardtraxxer
871 posts member since 2009
last seen Jan 2020
Mol wrote:Volgens mij zijn er maar 8 drugshonden in Nederland. Die hebben vast wel wat belangrijkers te doen dan een feest controleren waar die beesten toch helemaal kneitergek worden van alle geuren die ze op pikken.
Vorig jaar hadden ze op zowel Qlimax als Hardbass honden, maar volgens mij zijn het geen drugs honden.. anders had ik dat wel gemerkt :P

Ze controleren inderdaad wel streng met fouilleren, zelfs onder m'n kraag werd nog gecontroleerd.
Echt drugs honden kunnen ruiken dat jij een dag geleden in de coffee shop bent geweest
Dus als die echt bij Qlimax zouden staan heeft ie zat werk :huh:
Donateur
last seen Nov 2014
Vorig jaar zat ik dezelfde dag nog 2 uur in de shop, plus nog net voor ik naar binnen ging nog eentje gerookt, dus op zich weet ik best wel zeker dat het geen drugshonden zijn :P

Maarja, stel het zijn dit jaar wel echte -.-
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
dawasiknie wrote:Zouden ze in je mobiel kijken :P?
Ze kijken of die aan staat, als die aan staat kijken ze niet.
Als hij uit staat zou je je batterij er uit kunnen hebben gehaald en daar drugs in hebben zitten. ;)
G
9 posts member since 2008
last seen Apr 2011
Noize Suppressor live met Sonar!

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 3 days ago
Dat is wel heel vet inderdaad!!
D
4 posts member since 2009
last seen May 2010
die honden reageren denk ik niet echt op de geur van wiet, maar meer op de geur van speed/cocaine oid. Voor een zakje wiet laten ze zon hond echt niet opdraven...

Maar bij het gelredome is de controle net iets strenger idd , zou je telefoon niet aanraden want die hebben ze 2 jaar geleden bij mij ook gevraagd of ik ff de accu eruit wou halen.. En achja er zijn nog altijd je edele delen waar meneer de controleur nou net niet mag fouilleren ^^
Hardtraxxer
849 posts member since 2009
last seen Jan 2016
hij gaat die schijt sonar toch niet meenemen he -_-
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
wazig gedoe altijd met die controles :(
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 3 days ago
Explain jongens?
Ik heb Sonar nog nooit live gehoord? mis ik iets??
Donateur
last seen Mar 2017
Kepro wrote:Explain jongens?
Ik heb Sonar nog nooit live gehoord? mis ik iets??
Sonar is een apparaatje van Noize Suppressor tijdens zijn live-acts. Niet te verwisselen met Davide Sonar die rond een uur of 12 gaat draaien :P
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 19 days ago
Mol wrote:Volgens mij zijn er maar 8 drugshonden in Nederland. Die hebben vast wel wat belangrijkers te doen dan een feest controleren waar die beesten toch helemaal kneitergek worden van alle geuren die ze op pikken.

Precies, die hondjes staan over het algemeen gewoon op Schiphol of ergens, niet bij Qlimax. Als je oplet zie je ook dat er gewoon een beveiliger naast staat, naast die beveiligingshond dus. En die doen helemaal niks tenzij de baas dat zegt. Wat ze dus wel doen is zo'n hond willekeurig naast mensen laten gaan zitten. Dan wordt je eruit gepikt en dubbel gecheckt.

Vorig jaar ook gezien dat ze 5 mensen voor mij eruit pikten en die even meenamen als steekproef.
Hardtraxxer
72 posts member since 2009
last seen Nov 2012
6 DAAGJES :thumbsup: :woot: :love:
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
Patto wrote:6 DAAGJES :thumbsup: :woot: :love:
zeseneenhalf
R
Hardtraxxer
79 posts member since 2009
last seen Mar 2011
Zin in :D.
Knallen met Deepack en daarna helemaal gassen met Noize Suppressor
J
Hardtraxxer
205 posts member since 2009
last seen Oct 2012
maarten1410 wrote:

Precies, die hondjes staan over het algemeen gewoon op Schiphol of ergens, niet bij Qlimax. Als je oplet zie je ook dat er gewoon een beveiliger naast staat, naast die beveiligingshond dus. En die doen helemaal niks tenzij de baas dat zegt. Wat ze dus wel doen is zo'n hond willekeurig naast mensen laten gaan zitten. Dan wordt je eruit gepikt en dubbel gecheckt.

Vorig jaar ook gezien dat ze 5 mensen voor mij eruit pikten en die even meenamen als steekproef.
gewoon goed verpakken, deo eroverheen en tussen je bilspleet bewaren :P
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
Jeroen! wrote:
maarten1410 wrote:

gewoon goed verpakken, deo eroverheen en tussen je bilspleet bewaren :P
beste is: in een condoom => in je anus :D

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 7 minutes ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 24 minutes ago