Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 23  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2023 11:22 
 
Hardtraxxer

En dan op de melodie van Basshunter - Boten Anna, naar goed recent gebruik van de heren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2023 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Riiss schreef:
En dan op de melodie van Basshunter - Boten Anna, naar goed recent gebruik van de heren.


Ik zou de vinyl meteen pre-orderen als ik deze ideeën zo hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2023 14:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat klinken die vocals tof zeg in de trailer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2023 16:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Rickzel schreef:
Sound Rush x Kris Kross Amsterdam x Tony Junior - Enter the Void (Qlimax 2023 anthem)


Goed idee, hopelijk een stukje zaagkick en een versneld stuk geïnspireerd door Side FX er bij.


Helemaal mee eens. Je krijgt geen echt anthem gevoel zonder Ran-D momentje in de plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2023 15:16 
 
Hardtraxx Veteran

Ooooh, de kaartjes zijn maar 100 euro dit jaar. Koopje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2023 15:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Ooooh, de kaartjes zijn maar 100 euro dit jaar. Koopje!


€89,05 + n tientje service fee (per ticket), geen geld inderdaad :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2023 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is volgens mij nauwelijks verhoging tov vorig jaar toch? Dat is in ieder geval positief...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2023 16:17 
 
Hardtraxxer

Man wat hoop ik dat ze het overdag gaan houden. Dan is het voor mij een instant go. Vorig jaar erg goed vermaakt!!

Devin Wild anthemmaker, Een fatsoenlijke hardcore afsluiter(Tha Playah maar dat is wishful thinking), Iets meer euphorisch(Jay Reeve met zijn nieuwe concept :innocent: ) en dan moet het wel goed komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2023 16:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Birdieb1992 schreef:
Man wat hoop ik dat ze het overdag gaan houden. Dan is het voor mij een instant go. Vorig jaar erg goed vermaakt!!

Devin Wild anthemmaker, Een fatsoenlijke hardcore afsluiter(Tha Playah maar dat is wishful thinking), Iets meer euphorisch(Jay Reeve met zijn nieuwe concept :innocent: ) en dan moet het wel goed komen.


Tha Playah heeft al eens afgesloten, dus dat wordt hem niet. Een van de beste hardcore setjes op Qlimax was dat.

Ik denk dat Dither gaat afsluiten.

Melodieuze hardcore is amper nog relevant en de grote namen die melodieus zijn (of niet semi uptempo) hebben al eens afgesloten (Mad Dog, Tha Playah, Angerfist, Promo, Miss K8). De rest is denk ik niet groot genoeg (Korsakoff, Ophidian, Re-Style, Nosferatu, Broken Minds, GridKiller, Unfused) al blijft er wel een kans natuurlijk, maar Dither is gewoon een van de grootste namen atm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2023 16:27 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:

Tha Playah heeft al eens afgesloten, dus dat wordt hem niet. Een van de beste hardcore setjes op Qlimax was dat.


Hij ging er zelf op dat moment ook wel lekker op :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2023 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Birdieb1992 schreef:
Man wat hoop ik dat ze het overdag gaan houden. Dan is het voor mij een instant go. Vorig jaar erg goed vermaakt!!

Devin Wild anthemmaker, Een fatsoenlijke hardcore afsluiter(Tha Playah maar dat is wishful thinking), Iets meer euphorisch(Jay Reeve met zijn nieuwe concept :innocent: ) en dan moet het wel goed komen.


Tha Playah heeft al eens afgesloten, dus dat wordt hem niet. Een van de beste hardcore setjes op Qlimax was dat.

Ik denk dat Dither gaat afsluiten.

Melodieuze hardcore is amper nog relevant en de grote namen die melodieus zijn (of niet semi uptempo) hebben al eens afgesloten (Mad Dog, Tha Playah, Angerfist, Promo, Miss K8). De rest is denk ik niet groot genoeg (Korsakoff, Ophidian, Re-Style, Nosferatu, Broken Minds, GridKiller, Unfused) al blijft er wel een kans natuurlijk, maar Dither is gewoon een van de grootste namen atm.

Dat hij al eens heeft afgesloten zegt niets he. Hoevaak heeft Sefa al afgesloten.
Maar het word gewoon populariteit, ik hoop The Dark Horror ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2023 17:12 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Broken Balance schreef:
Birdieb1992 schreef:
Man wat hoop ik dat ze het overdag gaan houden. Dan is het voor mij een instant go. Vorig jaar erg goed vermaakt!!

Devin Wild anthemmaker, Een fatsoenlijke hardcore afsluiter(Tha Playah maar dat is wishful thinking), Iets meer euphorisch(Jay Reeve met zijn nieuwe concept :innocent: ) en dan moet het wel goed komen.


Tha Playah heeft al eens afgesloten, dus dat wordt hem niet. Een van de beste hardcore setjes op Qlimax was dat.

Ik denk dat Dither gaat afsluiten.

Melodieuze hardcore is amper nog relevant en de grote namen die melodieus zijn (of niet semi uptempo) hebben al eens afgesloten (Mad Dog, Tha Playah, Angerfist, Promo, Miss K8). De rest is denk ik niet groot genoeg (Korsakoff, Ophidian, Re-Style, Nosferatu, Broken Minds, GridKiller, Unfused) al blijft er wel een kans natuurlijk, maar Dither is gewoon een van de grootste namen atm.

Dat hij al eens heeft afgesloten zegt niets he. Hoevaak heeft Sefa al afgesloten.
Maar het word gewoon populariteit, ik hoop The Dark Horror ofzo.


1 keer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2023 19:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Dat hij al eens heeft afgesloten zegt niets he. Hoevaak heeft Sefa al afgesloten.


Een keer, net als iedere hardcore act ooit op Qlimax sinds de invoering van het Gelredome. Alleen Vince en Evil Activities hebben er 2 keer gestaan onder een andere act/collab en beiden zijn meer dan 10 jaar terug. Sommigen hebben er 2x gestaan maar dat was toen er nog dubbele edities waren in andere venues met oa Silverdome, Thialf en de HMH.

Volgens mij was in 2010 ook het plan om alleen Endymion te hebben, maar die wouden per sé EA er bij gezien hun remix van het anthem een collab was (was een wandelgangen ding dus weet niet hoe erg dat klopt).
Net als in 2015 toen Noisecontrollers niet op Qlimax wou staan, pas toen ze Wildstylez naast hem deden wou hij wel.

In dat opzicht zou Mad Dog hem nog solo kunnen krijgen.

2003: Bass-D & King Matthew
2004: Outblast
2005: Vince
2006: Promo
2007: Neophyte
2008: Zany & Vince (Shadowlands Terrorists)
2009: Noize Suppressor (Sonar)
2010: Endymion & Evil Activities
2011: The Prophet
2012: Evil Activities & E-Life
2013: Art Of Fighters & Mad Dog
2014: Partyraiser
2015: Tha Playah
2016: Angerfist
2017: N-Vitral
2018: Dr. Peacock
2019: Miss K8
2022: Sefa
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2023 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeetje waarom heb ik het gevoel dat Sefa meerdere keren is geweest xd my bad
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2023 19:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Jeetje waarom heb ik het gevoel dat Sefa meerdere keren is geweest xd my bad

Dat was hij ook, maar dan via de digitale versie van Qlimax tijdens Corona.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2023 20:46 
 
Hardtraxx Newbie

Denkeleda schreef:


Als je naar alle symboliek kijkt lijkt het thema dit jaar iets met hypnose en dromen o.i.d. te maken te hebben. Aangepast Qlimax logo met spiralen, ook de merchandise bevat spiralen. De bezweerder die met z'n hanger heen en weer slingert om je mee te sleuren The Void in, wat mij betreft wel weer een kanshebber voor een tof thema.

Qua anthem ben ik benieuwd of ze iets met de timing gaan doen. Wellicht al iets op Defqon? Er is natuurlijk iets speciaals voor Sefa weggelegd, zouden ze hem het anthem geven? Première in de eindshow? Vond toen de première van Wildstylez in de Mysteryland eindshow wel fantastisch, maar Defqon is wel heel vroeg. Echter wel riskant om Sefa midden op de avond te zetten, dus dan zet ik m'n geld in op Devin Wild, Rebellion of Phuture Noize. Zou alle drie top vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2023 00:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kevin93w schreef:
Rebellion[/quote]

:list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2023 09:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Jeetje waarom heb ik het gevoel dat Sefa meerdere keren is geweest xd my bad


De 2 corona/online edities heeft hij ook afgesloten/gedraaid + de laatste editie in het GelreDome.
Dus wellicht dat je daarom het gevoel hebt dat hij meerdere keren is geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2023 18:52 
 
Hardtraxxer

Jammer dat het niet overdag is. Zo'n overdag feest is doorgaans veel beter dan nachtfeest
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2023 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ijssie schreef:
Jammer dat het niet overdag is. Zo'n overdag feest is doorgaans veel beter dan nachtfeest


Waarom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2023 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
ijssie schreef:
Jammer dat het niet overdag is. Zo'n overdag feest is doorgaans veel beter dan nachtfeest


Waarom?


Omdat je dan op een normale tijd weer thuis bent ipv (in mijn geval) 10 uur 's ochtends.

Elk feest is beter als het overdag is, Gelredome is gewoon donker overdag (kijk Dediqated) dus dat hele "vibes" verhaal gaat ook niet op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2023 23:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Omdat de meeste mensen een leven hebben na zondag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2023 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke, oke. Was even benieuwd. Maakt mij geen bal uit of het nou overdag of nacht is.
Heeft alle twee positieve en negatieve kanten
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2023 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Elk feest is beter als het overdag is.


Qlimax 2016 was toch echt s'nachts :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2023 13:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Rickzel schreef:
Elk feest is beter als het overdag is.


Qlimax 2016 was toch echt s'nachts :P


Moet je nagaan als het overdag was!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 23  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten