Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2022 17:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wow dit zijn de prijzen die ik bij Tomorrowland Winter vorige week in de alpen naast de piste betaalde :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2022 18:35 
 
Hardtraxx Newbie

Ik zal het even voor jullie uitrekenen, al die onderbuik gevoelens.
€4,75 voor 35cl als je in beker inlevert.
25cl op een ander feest zou dan omgerekend €3,39 kosten.
Onderbuikgevoelens kloppen dus, super duur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2022 20:13 
 
Hardtraxxer

Het is altijd prijzig geweest:

Zie voor de aardigheid:

https://partyflock.nl/topic/588496:Entr ... onsumpties
—-
Verder gaan we met z’n allen betalen voor:
dat er na 2 jaar dicht zijn,
nog kroegen, festival organisatoren en ziggodomes bestaan.

Als je het mij vraagt, ik ben blij dat ze er nog zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2022 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2,85 voor een bekertje water, doe normaal :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2022 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bambambam schreef:
Ik zal het even voor jullie uitrekenen, al die onderbuik gevoelens.
€4,75 voor 35cl als je in beker inlevert.
25cl op een ander feest zou dan omgerekend €3,39 kosten.
Onderbuikgevoelens kloppen dus, super duur.


Rebirth verkoopt online hun coin-tickets van 15 coins voor 50 euro.
Dit houdt in dat een coin zo'n €3,33 kost, mits je ze online aanschaft.
Zou me niet verbazen als ze op het festival zelf nog iets duurder zijn, dus zo gek is die prijs van €3,39 niet.

We kunnen het duur vinden of niet, helaas is het de harde realiteit dat organisaties deze prijzen wel moeten gaan vragen. Producties worden duurder, alle inkoop wordt duurder, artiesten zullen hun fees ook echt niet omlaag hebben gebracht na corona en het is tegenwoordig blijkbaar nodig om het dubbele aantal namen van voorheen op een festival te boeken en de setjes korter te houden. Organisaties willen hun kosten toch graag terugverdienen en zullen dat deels moeten doen zonder hun ticketprijzen te veel omhoog te schroeven, dit gaat mensen namelijk eerder afschrikken dan een iets hogere muntprijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2022 09:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar de prijzen gaan vanzelf wel weer naar beneden, toch??
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2022 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sappers schreef:
Het is altijd prijzig geweest:

Zie voor de aardigheid:

https://partyflock.nl/topic/588496:Entr ... onsumpties
—-
Verder gaan we met z’n allen betalen voor:
dat er na 2 jaar dicht zijn,
nog kroegen, festival organisatoren en ziggodomes bestaan.

Als je het mij vraagt, ik ben blij dat ze er nog zijn :)


Pleur op joh, je kan niet alles onder de noemer corona gooien. Ga nou niet met z'n allen doen alsof 7 euro voor biertje normaal is.

Alm1ghty schreef:
Maar de prijzen gaan vanzelf wel weer naar beneden, toch??


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2022 09:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ziggo is altijd duur geweest, dat het duurder is komt meer door de algehele inflatie die er op dit moment is door de oorlog en corona.

En het zal wss niet goedkoper worden nee, het zou wel moeten over een lange tijd maar gaan we echt van de goedheid van venues en organisatoren uit dat ze dat ook doen? Zeker met Q en Ziggo kun je daar een hele harde nee op verwachten.

Heb zelf dit weekend op een feest nog 2,75 betaald voor een muntje en dat was ook een biertje in een 0,3 beker. Er zijn zat feesten die wss nog normale prijzen hanteren maar de echte grote uitbaters wss niet. Dat is ook gewoon een stukje, ga je naar een duur feest van een grote organisator in een grote venue, dan is de rest ook duur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2022 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ziggo is altijd duur geweest, dat het duurder is komt meer door de algehele inflatie die er op dit moment is door de oorlog en corona.

En het zal wss niet goedkoper worden nee, het zou wel moeten over een lange tijd maar gaan we echt van de goedheid van venues en organisatoren uit dat ze dat ook doen? Zeker met Q en Ziggo kun je daar een hele harde nee op verwachten.


Precies, iedereen snapt dat venues het zwaar hebben gehad, maar ga nou niet doen alsof ze niet van de gelegenheid gebruik maken om hun zwaar overpriced muntprijs nog eens duurder te maken.

Tuurlijk mag een "dagje uit" wat kosten, en dat een ziggo wat aan de duurdere kant is kun je ook nog wel begrijpen. Maar dit gaat toch nergens over?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2022 09:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Tuurlijk mag een "dagje uit" wat kosten, en dat een ziggo wat aan de duurdere kant is kun je ook nog wel begrijpen. Maar dit gaat toch nergens over?


Het zijn absurde prijzen, ze zijn echter wel te verklaren door de inflatie en het feit dat de Ziggodome sowieso duurder is. Maar dat is dus ook een van de redenen dat ik de Ziggodome en overpriced Q-Dance feesten vermijd (Defqon.1 uitgezonderd al leef ik daar vaak ook alleen op water).

Ik merkte op Dediqated (met een 2e hands ticket want og prijs mokerduur) dat ik eigenlijk beter gewoon op de heenreis bier kon tanken en daar zelf gewoon leven op een paar flesjes water die je weer vult. Dan kom je als bezoeker nog op normale prijzen uit die je besteedt voor een feest en niet een 10% van je maandloon wat ook weer geld laat voor andere feesten.

Tuurlijk achteraf was Dediqated de volle prijs waard, maar dat weet je van te voren niet bij Q, het is niet dat zij een perfect trackrecord hebben oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2022 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
beter gewoon op de heenreis bier kon tanken


Dit is toch sowieso vaste prik mag ik hopen? :oh: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2022 10:07 
 
Hardtraxxer

Op zich ook niet zo gek dat locaties die de luxe hebben hun eigen prijzen op te voeren dit (blijven) doen. Is ook niet exclusief voor de evenementenbranche. Vliegveld, dierentuin, bioscoop etc. allemaal hetzelfde verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2022 10:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Broken Balance schreef:
beter gewoon op de heenreis bier kon tanken


Dit is toch sowieso vaste prik mag ik hopen? :oh: :lol:


Ligt er aan haha, laatste grote feest reed ik zelf en als ik bijvoorbeeld alleen met d'n Jordi heen ga vind ik het wat aso om als een malle te gaan zuipen terwijl hij moet rijden. Naar The Funky Cat wel genoeg speciaalbier weggebonjourd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2022 15:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maar, afgezien van duur, hoe was het feest verder?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2022 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

werd alleen maar goedkope rommel gedraaid xd xd xd xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2022 15:44 
 
Artiest
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
hoe was het feest verder?

Dik
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2022 15:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Cryex schreef:
JeroenB93 schreef:
hoe was het feest verder?

Dik


Dik inderdaad! Ook fijn dat de tweede zaal gewoon met een trap bereikbaar was, leuke smalle stage! Wel bijzonder dat de looprichting naar boven en naar beneden tijdens het feest werd omgewisseld, veel mensen in de war gezien :lol: Verder uitschieters waren voor mij B-Front & Adaro (die eerste nieuwe B-front ID vooral :love: ) D-attack en de drankprijzen. Maar dat mocht de pret niet drukken :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2022 10:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vond het ook echt heel erg dik en heel erg genoten.
Duurde wel lang voordat we eenmaal binnen stonden doordat er weinig kluisjes beschikbaar waren.
Net optijd binnen voor B-Front en Adrao echt wat een top set en beginnen met Unfold Me met live zangeressen echt dikke kippenvel zo dik. Vertile nog niet eerder live gehoord dus echt lekker genoten van zijn drive en draaide wat ik verwacht had. Was een beetje sceptisch over de Creator maar die draaide verrassend goed ook gewoon van alles van de afgelopen jaren heen. Act Of Rage had een heerlijke drive en zijn nummers maken echt ook wat los op de werkvloer. Set van de avond was wat mij betreft van Rebellion heerlijke doorstampen maar ook veel van hun wat melodische nummers er tussen door. Rooler live blijft heel dik, zijn kicks doen het op een feest gewoon goed.

Vond allen Ncrypta en Thyron als afsluiter na een rooler echt een mismatch. Had daar dan iets van N-Vitral of Malice daar neer gezet. daarom half uurtje eerder wegegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2022 10:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TkTT schreef:
Act Of Rage had een heerlijke drive en zijn nummers maken echt ook wat los op de werkvloer.


Ik wou dat ik zulke collega's had :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2022 10:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

David_ schreef:
TkTT schreef:
Act Of Rage had een heerlijke drive en zijn nummers maken echt ook wat los op de werkvloer.


Ik wou dat ik zulke collega's had :P


Haha autocorrect
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2022 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette aftermovie

Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten