Via het officiele Qapital kanaal: https://www.facebook.com/OfficialQAPITAL/wrote:Bron? Behalve hun filmpje op hun FB. Filmpje kan namelijk ook wijzen op hun nummers die op de qapital CD staan.wrote:Rejecta en Imperatorz nu officieel toegevoegd aan de line-up.
Prima, kunnen ze openen en kan Clockartz dus iets later
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Man man man, lekker aannames blijven uitkramenwrote:Dat geloof je toch zelf niet. Een plaat draaien van een artiest die nog nooit heeft opgetreden? En dan op Qlimax wat zo het hoogste podium is. Dit is nog nooit gebeurd en daarom weet je zeker dat hij hierdoor 80% door wordt geholpen. Dit is duidelijk een push van Frequencerz zelf. Zelfs de sound is hetzelfde en nu staan ze ook B2B op rebirth. Normaal zou dat 2-3 jaar duren voordat een dergelijke artiest op zulke podia mag deelnemen.wrote:Uiteindelijk is hij zelf degene geweest die Frequencerz verbaasde met twee hele dikke platen. Als hij met matig materiaal was gekomen had Frequencerz dat niet gedraaid op Qlimax of überhaupt laten releasen op Roughstate. Dus ja, hard work pays offwrote: Lol u srs? Had Frequenzers/Qdance hem niet zo gepushed was het gewoon iemand die een leuk plaatje had gemaakt.
Ah zie het. Dan zeer waarschijnlijk toch clockartz openen om 22:00. Hopelijk gaan de deuren deze keer dan wel eerder open dan stipt 22:00, zonde om een deel te missen met buiten staan.
wrote:https://www.youtube.com/watch?v=wurwsB472Ow
Voor wie niet wachten kan op volgende week zaterdag!
-
OHardtraxxer
- 662 posts member since 2009
- last seen Aug 2025
Nice dit, vaker doen!wrote:https://www.youtube.com/watch?v=wurwsB472Ow
-
KHardtraxxer
- 382 posts member since 2010
- last seen Mar 2026
Heel vet ditwrote:https://www.youtube.com/watch?v=wurwsB472Ow
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 17 days ago
Godverdomme, schakel ik weer precies in bij Rebelion
Vet hoor!
Maar bij Rebelion & Malice heb ik hem toch maar uit gezet

Maar bij Rebelion & Malice heb ik hem toch maar uit gezet
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 17 days ago
Ik vind het tot nu toe nog best te doen. Scriptie ontwijkend gedrag zullen we het maar noemen.wrote:Vet hoor!
Maar bij Rebelion & Malice heb ik hem toch maar uit gezet![]()
Edit: oke die nieuwe edit van Girls Love Techno heeft mijn mening verandert.
Die was inderdaad niet zo heel bestwrote:wrote:Edit: oke die nieuwe edit van Girls Love Techno heeft mijn mening verandert.
Zit het eens terug te luisteren, holy wat slecht zeg. Het geluid kraakt gewoon helemaalwrote: Edit: oke die nieuwe edit van Girls Love Techno heeft mijn mening verandert.
Jammer van Clockartz maar verder wel oke
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
Delete moet dus in de half uur van beesd naar Amsterdam?wrote:
Ik ben ook heel benieuwd hoe ze dat gaan doen danwrote:Delete moet dus binnen een half uur van beesd naar Amsterdam?
Dit gaat sws niet werken dus hoogstwaarschijnlijk dat er bij Vazard wat geschoven gaat worden in de time table
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
Auto correct en aanvulling op de telefoon... Schijt systeem.wrote:Ik ben ook heel benieuwd hoe ze dat gaan doen danwrote:Delete moet dus binnen een half uur van beesd naar Amsterdam?53 minuten rijden geeft de routeplanner aan!
Jammer dat clockartz begint. szp missen voor mind dimension is wel dikke prima.
Wat een ontzettende poep tt. D&R tegelijk met PN en Mind Dimension tegelijk met SZP 
Precies dit, 22:00 binnen proberen te zijn, uitstapje naar mind dimension. Prima zowrote:Jammer dat clockartz begint. szp missen voor mind dimension is wel dikke prima.
Mehh, Clockartz al zo vroeg, MD tegelijk met SZP en geen mogelijkheid om Rebelion en Malice te ontvluchten (buiten naar huis gaan, maar dat is geen optie
). Niet de meest ideale timetable, maar kom er wel overheen 
-
SHardtraxx Newbie
- 13 posts member since 2015
- last seen Oct 2018
Na 3 jaar weer een keer aanwezig. Waarschijnlijk rond 00:30 binnen met PN.
Dan zeker weten nog even kijken bij Jason Payne. Dik vermaakt bij het setje van Defqon bij de Blue.
Rest gewoon weer zaal 1.
Dan zeker weten nog even kijken bij Jason Payne. Dik vermaakt bij het setje van Defqon bij de Blue.
Rest gewoon weer zaal 1.
-
FHardtraxxer
- 176 posts member since 2015
- last seen Aug 2022
Dit is wel echt kut kan er pas rond 00:00 zijn dan andy svge en rejecta maar op defqon checken