Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 19:23 
 
Hardtraxx Veteran

Volgens mij heeft hij gewoon een goede keus gemaakt door zich volledig te focussen op het produceren in plaats van maar direct te gaan draaien en in de loop van de tijd wat platen uit te brengen. Dan heeft hij misschien wel het geluk dat hij bevriend is met iemand van Frequencerz die vervolgens, niets meer dan terecht, die platen gaan draaien op Qlimax.
Na zoiets kan het snel gaan, want dat hij nu bij Wishlist zit vind ik geen verrassing. En ja, zodra je daar hebt getekend en je hebt wat talent dan stromen de boekingen automatisch binnen. Vooral omdat hij nog lekker goedkoop is en een aardige hype heeft gecreëerd.

Vind het ook niets meer dan terecht dat hij al flink wat boekingen heeft, die ene release klinkt imo al veel beter dan wat er soms uit menig RAW Hardstyle studio komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 19:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind het ook niet onterecht, zeker niet. Zijn eerste release vind ik zelf ook heerlijk en ik sta er gewoon bij op Rebirth en Intents, zeker nieuwschierig. Maar vind het wel opvallend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het compleet logisch. Q en Wishlist zijn natuurlijk intiem verbonden door Headliner Entertainment. Ze ruiken simpelweg geld.

http://www.headliner-entertainment.com/about-headliner/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Volgens mij heeft hij gewoon een goede keus gemaakt door zich volledig te focussen op het produceren in plaats van maar direct te gaan draaien en in de loop van de tijd wat platen uit te brengen. Dan heeft hij misschien wel het geluk dat hij bevriend is met iemand van Frequencerz die vervolgens, niets meer dan terecht, die platen gaan draaien op Qlimax.
Na zoiets kan het snel gaan, want dat hij nu bij Wishlist zit vind ik geen verrassing. En ja, zodra je daar hebt getekend en je hebt wat talent dan stromen de boekingen automatisch binnen. Vooral omdat hij nog lekker goedkoop is en een aardige hype heeft gecreëerd.

Vind het ook niets meer dan terecht dat hij al flink wat boekingen heeft, die ene release klinkt imo al veel beter dan wat er soms uit menig RAW Hardstyle studio komt.


100% mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2018 17:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Basshunterzz schreef:

Vind het ook niets meer dan terecht dat hij al flink wat boekingen heeft, die ene release klinkt imo al veel beter dan wat er soms uit menig RAW Hardstyle studio komt.


Hard work pays off. Tuurlijk heb je ook de juiste mensen om je heen nodig maar 80% heeft 'ie aan zichzelf te danken :)

Lol u srs? Had Frequenzers/Qdance hem niet zo gepushed was het gewoon iemand die een leuk plaatje had gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2018 17:39 
 
Hardtraxx Veteran

Myst beetje hetzelfde verhaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2018 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Myst heeft echt wel door muziek zich zelf omhoog gewerkt. Natuurlijk zullen contacten (zoals endymion) hebben geholpen maar hij heeft zich echt bewezen met zijn muziek. Terwijl Rejecta maar 1 leuke plaat heeft uitgebracht en nu al overal wordt geboekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2018 18:44 
 
Hardtraxxer

Myst heeft een eigen stijl. Rejecta niet. Dat lijkt gewoon veel op dat van Frequencerz. Waardoor hij ook nog eens gepushed wordt door frequencerz dan weet je wel genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2018 18:51 
 
Hardtraxx Elite

Byron schreef:
DerBeuker schreef:
Qapital, defqon. Doet die boy goed.

Rebirth, Xlqusive freqz, Intents, Emporium, Beat The Bridge, Supersized kingsday.

Gaat wel heel erg snel voor iemand die pas 1 release heeft.

Mooi toch, goed dat het kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2018 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Myst beetje hetzelfde verhaal


Myst heeft zich de scene in gewerkt onder zijn hardcore alias Pandorum, waarmee hij de remix contest voor The Machine - No Turning Back had gewonnen en bij Enzyme binnen kon komen. Compleet ander verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2018 19:31 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Spobbertiet schreef:
Myst beetje hetzelfde verhaal


Myst heeft zich de scene in gewerkt onder zijn hardcore alias Pandorum, waarmee hij de remix contest voor The Machine - No Turning Back had gewonnen en bij Enzyme binnen kon komen. Compleet ander verhaal.


Dan heb ik niks gezegd. Leek voor mij erop dat die History Before You go opeens door iedereen werd gedraaid en hij ook overal mocht draaien opeens
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2018 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is ook gewoon een dikke plaat, logisch dat die veel gedraaid werd. Verder heeft hij niet heel veel grote podia gehad, of hij moest openen. Vind hem nog steeds best ondergewaardeerd eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2018 20:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Had begrepen dat de set van Rejecta op (X-Qlusive?) behoorlijk tegenviel. Dus vind die vele boekingen dan wel verrassend. Correct me if I'm wrong
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2018 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoorde juist positieve verhalen van iedereen over zijn set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2018 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Ik hoorde juist positieve verhalen van iedereen over zijn set.


Draaide Damned zag ik, dan is je set al instant goedgekeurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2018 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://itunes.apple.com/jp/album/qapit ... 1360515618

Qapital cd met onder andere black mirror society, fate of the fearless en drift away :love:
(release: 26.03)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2018 21:25 
 
Hardtraxxer

Exterkate schreef:
Hoxyz schreef:
Lol u srs? Had Frequenzers/Qdance hem niet zo gepushed was het gewoon iemand die een leuk plaatje had gemaakt.


Uiteindelijk is hij zelf degene geweest die Frequencerz verbaasde met twee hele dikke platen. Als hij met matig materiaal was gekomen had Frequencerz dat niet gedraaid op Qlimax of überhaupt laten releasen op Roughstate. Dus ja, hard work pays off :)


Dat geloof je toch zelf niet. Een plaat draaien van een artiest die nog nooit heeft opgetreden? En dan op Qlimax wat zo het hoogste podium is. Dit is nog nooit gebeurd en daarom weet je zeker dat hij hierdoor 80% door wordt geholpen. Dit is duidelijk een push van Frequencerz zelf. Zelfs de sound is hetzelfde en nu staan ze ook B2B op rebirth. Normaal zou dat 2-3 jaar duren voordat een dergelijke artiest op zulke podia mag deelnemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2018 23:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
jackSparrow schreef:

Dat geloof je toch zelf niet


Jawel


Ik zie bij rejecta ook niet per se redenen om het niet te geloven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2018 01:38 
 
Hardtraxx Veteran

JeroenB93 schreef:
Had begrepen dat de set van Rejecta op (X-Qlusive?) behoorlijk tegenviel. Dus vind die vele boekingen dan wel verrassend. Correct me if I'm wrong


Prima set juist op Xq. Was positief verrast.

Vind het idd ook wel opmerkelijk makkelijk snel gaan allemaal bij Rejecta.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2018 11:47 
 
Hardtraxxer

Spobbertiet schreef:
Myst beetje hetzelfde verhaal

Myst had via zijn hardcore alias Pandorum al Endymion leren kennen, toen die overstapte naar de hardstyle mocht hij zijn platen dus bij hun label uitbrengen. Bracht daar een paar platen uitgebracht welke kwalitatief goed waren maar hij bleef wel redelijk onder de radar totdat 'Man Bear Pig' uit kwam, wat wel een kleine hit te noemen is. Daardoor kwam hij wat meer in de spotlight en vervolgens kwam 'Before You Go', welke een nog grotere hit werd en waardoor hij echt "bekend" werd. Hier is niet echt te spreken van een goeie marketingstechniek (tenzij de combo "hitje voor wat naamsbekendheid -> dijk van een plaat om door te breken" van tevoren werd bedacht, al lijkt dat mij sterk).

Rejecta heeft het geluk met dat hij vrienden is met de heren van Frequencerz, één van de bekendste acts op dit moment, die 2 van zijn tracks draaide op één van de grootste en meest toonaangevende feesten van het jaar, en vervolgens werd een track ook overal opgepakt. Hij heeft dus veel support van de wat grotere namen, plus nog de listing bij The Wishlist Agency (die zo'n opkomende naam altijd nog kan gebruiken als "extra artiest" in het boekingspakket wanneer er meerdere andere artiesten bij hun worden geboekt). Misschien is het een push project, misschien is het een bijzondere samenloop van omstandigheden, wie weet.

Echte vraag is of hij dit ook kan doorzetten. Er zijn volgens mij al meerdere DJ's die ook bij The Wishlist Agency zaten en op de grootste feesten/festivals zijn geboekt, maar nooit echt doorbraken tot het grote publiek (Dark Pact, Festuca)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2018 11:53 
 
Hardtraxx Veteran

Duidelijk, dacht zelf even dat Rejecta Physika was. Die heeft (net als Myst) toch al wat prima plaatjes gemaakt(itt Rejecta)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2018 14:17 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Duidelijk, dacht zelf even dat Rejecta Physika was. Die heeft (net als Myst) toch al wat prima plaatjes gemaakt(itt Rejecta)


Ik denk dat de kwaliteit van Rejecta's eerste plaat toch wel een stuk hoger ligt dan platen van Physika.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2018 15:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rejecta en Imperatorz nu officieel toegevoegd aan de line-up.

Prima, kunnen ze openen en kan Clockartz dus iets later :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2018 18:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Redle schreef:
Rejecta en Imperatorz nu officieel toegevoegd aan de line-up.

Prima, kunnen ze openen en kan Clockartz dus iets later :thumbup:

Neem aan dat ze gewoon in zaal 2 staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2018 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redle schreef:
Rejecta en Imperatorz nu officieel toegevoegd aan de line-up.

Prima, kunnen ze openen en kan Clockartz dus iets later :thumbup:


Bron? Behalve hun filmpje op hun FB. Filmpje kan namelijk ook wijzen op hun nummers die op de qapital CD staan.
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten