Prima lineup, voorgaande jaren goed bevallen dus waarschijnlijk wel weer aanwezig! 
Ik ben bloed serieus.wrote:Hahaha zit ie nou gewoon te fucken of is ie serieus
Ik ben bloed serieus.wrote:Hahaha zit ie nou gewoon te fucken of is ie serieus
Ja dan heb je wel de verkeerde baarmoeder uitgekozen, brrr.wrote:Familie weekend pfff. Ben blij dat ik die 'verplichtingen' niet heb.
wrote:
Het is toch prachtig dat dit via Hardtraxx gaat![]()
Ik ook niet. Over 5 jaar zie ik Mn familie denk ik sws amper meerwrote:Familie weekend pfff. Ben blij dat ik die 'verplichtingen' niet heb.
Had je maar sneller moeten zwemmenwrote:Krijg je als je de jongste bent van de familie met wel een aanzienlijk verschil in leeftijd
Of minder lang een vieze gedachte moeten blijven.wrote:Had je maar sneller moeten zwemmenwrote:Krijg je als je de jongste bent van de familie met wel een aanzienlijk verschil in leeftijd
je betaald natuurlijk ook voor de locatiewrote:Over het algemeen een leuke line-up, alleen niet voor dat geld.
Livid zit bij "het juiste" management toch?wrote:Geen DV8 meer. Leuk voor Livid dat ie zo’n grote stage krijgt
Meen me te herinneren dat Livid ook het eerste gedeelte van Defqon op de RED (zaterdag) heeft gedaan. Beviel me toen ook vrij goed eigenlijk!wrote:Livid zit bij "het juiste" management toch?wrote:Geen DV8 meer. Leuk voor Livid dat ie zo’n grote stage krijgt
Los daarvan vind ik het ook heel erg terecht dat hij er staat. Blijft nog altijd samen met Da Syndrome m'n favoriete MC