Wie was dat ook alweer?wrote:hij is al lang niet meer gezien hier
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Twanneke. Excuse me als de naam verkeerd schrijf.wrote:Wie was dat ook alweer?wrote:hij is al lang niet meer gezien hier
Nog nooit naar Mr. Robot gekeken?wrote:Hardcore aflsluiter misschien Angerfist ("hacker" draagt een zwarte trui en een masker) of Decipher (qua thema van het filmpje)? Alhoewel ik Angerfist niet echt een lekkere afsluiter vind na bijvoorbeeld een Malice/Rebelion/Delete VIP.
Nog niet! Staat wel op de planning.wrote:Nog nooit naar Mr. Robot gekeken?wrote:Hardcore aflsluiter misschien Angerfist ("hacker" draagt een zwarte trui en een masker) of Decipher (qua thema van het filmpje)? Alhoewel ik Angerfist niet echt een lekkere afsluiter vind na bijvoorbeeld een Malice/Rebelion/Delete VIP.
-
JHardtraxxer
- 167 posts member since 2017
- last seen Aug 2024
Erg mooie en diverse line up! Nog nooit naar Qapital geweest, dus ben erg benieuwd.
Binnenkort maar even een kaartje kopen! Namen zoals Malice, Rebelion, Delete VIP en Gunz for hire zijn wel erg dik.
Binnenkort maar even een kaartje kopen! Namen zoals Malice, Rebelion, Delete VIP en Gunz for hire zijn wel erg dik.
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Vet voor de heren van Clockartz dat ze in zaal 1 mogen draaien. Wel jammer dat ze waarschijnlijk gaan openen als je naar de rest van de namen kijkt.
Trouwens wel opvallend dat DV8 hier niet meer staat. Al heb ik wel liever Livid als MC, is altijd heerlijk aan t mee genieten.
-
ZHardtraxxer
- 107 posts member since 2017
- last seen Nov 2019
hij lijkt dan ook niet bijzonder gemotiveerd de laatste tijd? jammer genoeg vind ik het wel enigzins begrijpelijk.wrote:Trouwens wel opvallend dat DV8 hier niet meer staat. Al heb ik wel liever Livid als MC, is altijd heerlijk aan t mee genieten.
Hard driver kan ook wel...wrote:Vet voor de heren van Clockartz dat ze in zaal 1 mogen draaien. Wel jammer dat ze waarschijnlijk gaan openen als je naar de rest van de namen kijkt.
Ik gok niet dat Hard Driver gaat openen.. Al met al best leuke namen, maar helaas heb ik een familieweekend op dezelfde dag 
Wat betreft tempo opbouw zou PN moeten openen
vorig jaar stond hij ook om 23uur
Dat zou beetje raar zijn met z’n populariteit momenteel. Hij hoort minimaal 1 uur te staan. Eerst Clockartz, Hard Driver en daarna Deetox/D-Sturb & Sub Sonik zou het meest logische zijn.wrote:Wat betreft tempo opbouw zou PN moeten openenvorig jaar stond hij ook om 23uur
Vreemd dat Ran-D met een B2b en als G4H staat. Had liever B-Front met Andy SVGE gezien en dan Prefix & Density als opener gezien.
Raar, had toch wel Big Shaq hier verwacht.. Skip
Was ook bij We Are Hardstyle. Vind er niks vreemds aan hoor.wrote:Vreemd dat Ran-D met een B2b en als G4H staat. Had liever B-Front met Andy SVGE gezien en dan Prefix & Density als opener gezien.
Vreemd is misschien verkeerde woord. Ik baal er beetje van. Vind Ran-D en G4H nummers over het algemeen iets te veel van hetzelfde. Daarom had ik liever graag een andere artiest gezien.
Feit dat hij nu b2b staat met Andy SVGE geeft hem wel de kans de wat meer melodieuze en sfeervolle platen van zijn kant erbij te pakken. Dit lijkt wat mij betreft niet heel erg veel op G4H.wrote:Vreemd is misschien verkeerde woord. Ik baal er beetje van. Vind Ran-D en G4H nummers over het algemeen iets te veel van hetzelfde. Daarom had ik liever graag een andere artiest gezien.
Twijfel nog een beetje tussen deze en tussen Vazard, beetje afhankelijk van wat de rest van m'n vriendengroep doet.
Als SVB dit feest gaat bezoeken is hij er toch een beetje bij.wrote:Raar, had toch wel Big Shaq hier verwacht.. Skip
Mijn ervaring vertelt me dat het prima te doen iswrote:Qapital is € 59,00 EUR + € 4,75 EUR servicekostenwrote:Leuke line-up op zich maar wederom niet mijn €70,- waard. Al helemaal niet op zo'n moment wanneer alle festivals in aantocht zijn. Ik sla 'm wederom over.
Twijfel tussen MOH en Qapital nu, weekend achter elkaar, beide is beetje to much
Over het algemeen een leuke line-up, alleen niet voor dat geld.
Heb ik iets gemist?wrote:maar helaas heb ik een familieweekend op dezelfde dag
Zou wat zijn, kan ik gvd niet naar Vazard feest.wrote:Gvd mooi ditwrote:Heb ik iets gemist?wrote:maar helaas heb ik een familieweekend op dezelfde dag
Hahaha zit ie nou gewoon te fucken of is ie serieus