Bass staat iets te hard. Of ligt dat aan mij?
Ik vond het heerlijk!wrote:Bass staat iets te hard. Of ligt dat aan mij?
Ik vond het heerlijk!wrote:Bass staat iets te hard. Of ligt dat aan mij?
Dit was ook het eerste dat mij opviel.wrote:Nu al een aantal filmpjes gezien, maar vind de stage wat karig in vergelijking met vorig jaar. Ben er dan ook niet geweest, maar hoe vond de rest dit?
Stage van vorig jaar met de brug is ook moeilijk te overtreffen, maar deze was inderdaad magertjes opgezet. Vooral qua showelementen en lichten was t minder indrukwekkend, t was allemaal vrij statisch.wrote:Nu al een aantal filmpjes gezien, maar vind de stage wat karig in vergelijking met vorig jaar. Ben er dan ook niet geweest, maar hoe vond de rest dit?
Da's niet bepaald een Qapitaal!Prijs: €00,00
Heb je nu echt vier maanden na aanmaken van het topic nog effe de openingspost gecheckt nadat je deze grap in RSU gemaakt zag worden?wrote:Da's niet bepaald een Qapitaal!Prijs: €00,00
Huh, nee? Ik ben geen lid van RSU, was er serieus niet van bewust dat deze grap al gemaakt waswrote:Heb je nu echt vier maanden na aanmaken van het topic nog effe de openingspost gecheckt nadat je deze grap in RSU gemaakt zag worden?wrote:Da's niet bepaald een Qapitaal!Prijs: €00,00
Was wel goed. Eerdere jaren was geluid slechter dan nuwrote:Ik vond het heerlijk!wrote:Bass staat iets te hard. Of ligt dat aan mij?
Ik vond het eerlijk gezegd super vet met die trippy paal in het midden. De stage was inderdaad niet zo vet als die brug vorig jaar, maar ik had ook niet verwacht dat ze dat zouden overtreffen of zelfs zouden evenaren.wrote: - Stage en show was echt heel matig, niet eens Q-dance waardig?
Je moet ze in het middenhangen en aan de zijkanten discoballen die ze ver1000voudigenwrote:Ik ben ook overtuigt dat ze lasers aan de stage in het midden moeten hangen inplaats rondom. Volgens mij dan je kan echt gave effecten maken.
Kwam toevallig net een filmpje tegen die dit duidelijk maakt:wrote:- Stage en show was echt heel matig, niet eens Q-dance waardig?
Zolang je die bas maar voel toch!wrote:Kwam toevallig net een filmpje tegen die dit duidelijk maakt:wrote:- Stage en show was echt heel matig, niet eens Q-dance waardig?
View on Streamable
Show zoog me er totaal niet in, op vette drops en alles gebeurde er gewoon niks, slechte timing niet goed op de muziek.