Prima timetable! zin in! 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
JHardtraxxer
- 94 posts member since 2017
- last seen 22 hours ago
Na lang twijfelen toch maar een ticket gekocht, dure grap voor een nachtje in zaal 2, maar wordt vast gezellig. 
-
THardtraxx Addict
- 1542 posts member since 2016
- last seen Oct 2023
Word wel een duur avondje dan maar je kan vanaf 5 uur dan wel lopen genieten bij de eerste zaal.wrote:Na lang twijfelen toch maar een ticket gekocht, dure grap voor een nachtje in zaal 2, maar wordt vast gezellig.
-
JHardtraxxer
- 94 posts member since 2017
- last seen 22 hours ago
Heb helaas niet zo veel met de 2 acts na Delete, dus daarna lekker met de auto naar huis, beetje schappelijke tijd thuis en goedkoper dan de hele nacht aan 't bier.wrote:Word wel een duur avondje dan maar je kan vanaf 5 uur dan wel lopen genieten bij de eerste zaal.wrote:Na lang twijfelen toch maar een ticket gekocht, dure grap voor een nachtje in zaal 2, maar wordt vast gezellig.
?wrote:Not sure if.........wrote:Masters of Hardcore - Vault of Violence (30-03-2019, Brabanthallen, Den Bosch) (page 2)wrote:Dit wordt mn eerste grootste indoor feest ooit, tis echt huge.
Ben zeer benieuwd... Ga met iemand die überhaupt nog nooit naar een feest is gegaan, wordt nog wat!![]()
Oh
kaartje binnen. SO naar q-dance door het vernaggelen van het scoren van een goedkoop ts kaartje.
OV is wel lekker kut zaterdag, vanaf Leiden rijden er alleen maar bussen 
Leven = Leidenwrote:OV is wel lekker kut zaterdag, vanaf Leiden rijden er alleen maar bussen
Dan had je tot vandaag moeten wachten denk ikwrote:kaartje binnen. SO naar q-dance door het vernaggelen van het scoren van een goedkoop ts kaartje.
wrote:Dan had je tot vandaag moeten wachten denk ikwrote:kaartje binnen. SO naar q-dance door het vernaggelen van het scoren van een goedkoop ts kaartje.
Heb ik toch geen geduld voor als ik zie dat het bijna uitverkocht is..

-
RHardtraxx Newbie
- 11 posts member since 2018
- last seen Jun 2025
Dan zorg je toch zelf ook voor stijgende vraag en dus stijgende prijs op TicketSwap ...wrote:Heb ik toch geen geduld voor als ik zie dat het bijna uitverkocht is..![]()
vandaag toch nog een kaartje op TS kunnen scoren voor 40 euro
wachten word beloond 
-
FHardtraxxer
- 249 posts member since 2017
- last seen Nov 2023
Heb er zin in! Te herkennen aan zwarte airmax, blauwe spijkerbroek, Radical Redemption shirt met logo achterop en Brutal eronder en een Radical petje. En t schijnt dat ik op m lijk 
20 duizend volt, kuj behriepnwrote:Heb er zin in! Te herkennen aan zwarte airmax, blauwe spijkerbroek, Radical Redemption shirt met logo achterop en Brutal eronder en een Radical petje. En t schijnt dat ik op m lijk
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Hoe gaaf is dat heywrote:Heb er zin in! Te herkennen aan zwarte airmax, blauwe spijkerbroek, Radical Redemption shirt met logo achterop en Brutal eronder en een Radical petje. En t schijnt dat ik op m lijk
Doe eens niet zo sneu manwrote:Hoe gaaf is dat heywrote:Heb er zin in! Te herkennen aan zwarte airmax, blauwe spijkerbroek, Radical Redemption shirt met logo achterop en Brutal eronder en een Radical petje. En t schijnt dat ik op m lijk
-
FHardtraxxer
- last seen Nov 2023
Kei gaafwrote:Hoe gaaf is dat hey
Ik denk niet dat iemand hier hem ook maar een beetje serieus neemt.wrote:Doe eens niet zo sneu manwrote:Hoe gaaf is dat heywrote:Heb er zin in! Te herkennen aan zwarte airmax, blauwe spijkerbroek, Radical Redemption shirt met logo achterop en Brutal eronder en een Radical petje. En t schijnt dat ik op m lijk
-
MHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Gelukkig maar
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
MF is het kneusje van dit forum. geen stress Freankie
-
FHardtraxxer
- last seen Nov 2023
Haha Thanks, trek me dr ook niks van aan hoor.wrote:MF is het kneusje van dit forum. geen stress Freankie
Respect voor een ieder en zijn/haar smaak
Matherfocker die MFwrote:MF is het kneusje van dit forum. geen stress Freankie
-
MHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Wauw