Ik wacht nog steeds op het Nolz album, dat is 4 jaar geleden ofzo al aangekondigd.wrote:Dat dat E-Force album nog komt johtwee jaar laat?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Maar Atmozfears heeft toch helemaal geen kickrolls wtf gaat hij Release draaien ofzo haha grapje ik ga naar Remember
Mooi ook meteen die haatreacties op Atmozfears. Ik vind zijn rauwere platen juist erg vet!
- Atmozfears & Sub Zero Project
- B-Front
- Deetox
- Phuture Noize
- Mind Dimension
- Prefix & Density
Enige interesante namen met kans op overlappingen, Remember dus
- B-Front
- Deetox
- Phuture Noize
- Mind Dimension
- Prefix & Density
Enige interesante namen met kans op overlappingen, Remember dus
Afgelopen zaterdag nog gezien in de plaatselijke discotheek, hij draaide een super set die verbazingwekkend voor een groot deel naar de raw kant hinkte.wrote:Mooi ook meteen die haatreacties op Atmozfears. Ik vind zijn rauwere platen juist erg vet!
Vind de trailer zelf trouwens ook erg vet in elkaar zitten! 
Ik zie geen haatreacties?wrote:Mooi ook meteen die haatreacties op Atmozfears. Ik vind zijn rauwere platen juist erg vet!
Ga voor de grap naar RSU, de raw-defenders gaan helemaal los...
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Benieuwd naar wat Atmozfears neerzet met SZP. Ik ga zelf er niet heen, want oninteressante namen in overvloed
matig ja

Last edited by Seeker Of Fire on , edited 1 time in total.
Hoe zou je zelf zijn als je je broer verliest?wrote:Dat dat E-Force album nog komt johtwee jaar laat?
Treurigwrote:Ga voor de grap naar RSU, de raw-defenders gaan helemaal los...
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Is dat een Facebooksite ofwat? Hoe kom ik daar haha
Atmozfears draait misschien nog wel het leukste van iedereen die op de line-up staat maarja dat is weer niet hard genoeg. RSU in het kwadraat weer 
Raw Style United is een Facebook groep en het epicentrum van de Nederlandse Raw-soldiers, heerlijk om een beetje ruzie te maken met kortzichtige rawstyle liefhebbers!wrote:Is dat een Facebooksite ofwat? Hoe kom ik daar haha
Kan je ff een linkje geven, krijg het niet gevonden.wrote:Raw Style United is een Facebook groep en het epicentrum van de Nederlandse Raw-soldiers, heerlijk om een beetje ruzie te maken met kortzichtige rawstyle liefhebbers!wrote:Is dat een Facebooksite ofwat? Hoe kom ik daar haha
De reden dat enkele de facebook pagina niet kunnen vinden is omdat het een besloten groep is, oftewel je moet uitgenodigd worden om er bij in te komen.
Zonde!!wrote:De reden dat enkele de facebook pagina niet kunnen vinden is omdat het een besloten groep is, oftewel je moet uitgenodigd worden om er bij in te komen.
Sorry, dat heb ik dus niet meegekregen.wrote:Hoe zou je zelf zijn als je je broer verliest?wrote:Dat dat E-Force album nog komt johtwee jaar laat?
Ongelofelijk, wat een reacties in die groep allemaal
. Het komt er iig op neer dat het totaal geen raw line-up is. Waarschijnlijk al had heel gearbox er gestaan was het een tering dikke line-up geweest volgens hun.
Zaal 2 zeker wel wat vette namen, maar zaal 1 verre van interessant imo. Adaro & freqz, Rebelion, Alpha2, Bass Chaserz en Public Enemies word ik totaal niet warm van. Afwachten of er veel bekenden gaan.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
RsU is precies hoe de hardstyle scène nou nooit was bedoeld. Ruziënde pubers en ongelooflijk grote trollen alleen maar op jacht naar likes.
Dan kunnen we nog elkaar hier wel eens in de haren vliegen maar ik zal voor iedereen hier meer respect hebben dan 99% van de actieve leden van RsU ( de trolls en defenders) die de kloof nog groter maken.
Dan kunnen we nog elkaar hier wel eens in de haren vliegen maar ik zal voor iedereen hier meer respect hebben dan 99% van de actieve leden van RsU ( de trolls en defenders) die de kloof nog groter maken.
wrote:Ongelofelijk, wat een reacties in die groep allemaal. Het komt er iig op neer dat het totaal geen raw line-up is. Waarschijnlijk al had heel gearbox er gestaan was het een tering dikke line-up geweest volgens hun.
Ditwrote:RsU is precies hoe de hardstyle scène nou nooit was bedoeld. Ruziënde pubers en ongelooflijk grote trollen alleen maar op jacht naar likes.