yannickvk schreef:
Genoeg feesten in April. dus gaat echt van de lin-up afhangen.
Yep, elk jaar nog de line-up afgewacht. Hopen dat ze wat risico nemen en met wat verrassends aankomen. Deetox anthem zou ik bijv heel erg toejuichen! Verder hopen op Artifact/Phuture Noize/B-Front/Regain opde main tussen de te verwachten namen die je sowieso gaat zien op een feest als dit en ik ben blij

Nog een keer Delete VIP zou ook top zijn

Ik zou een uurtje Unresolved trouwens ook best OK vinden, die maakt de laatste tijd best vette shit, liever dat dan een Rebelion o.i.d!