Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 9 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 16 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Qapital
Past

Qapital

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Sneerfuljam2948 wrote:Ik snap je punt zeker wel maar waar ik daarna op doelde is dat er door deze discussie waarschijnlijk in de aanzienlijke tijd een extra raw sub genre zal ontstaan dat dus los staat van "mainstream raw" (het is überhaupt al een schande dat de raw scene zelfs al verdeeld). Zodra dat gebeurt is kunnen we hopelijk meer een life and let life mentaliteit in stand brengen waar we elkaar kunnen tolereren en daardoor hopelijk minder haat zal ontstaan.

Liever een meer gespleten scene met minder haat en 1 groep (gearbox, "RSU volk") die hun eigen stages heeft en daar blijft, dan al dat gekanker op elkaar dat nu aan de hand is. Daar wordt niemand vrolijk van en mensen blijven recht hebben op een mening van wat zij in "Hardstyle" zoeken.
LIFE IS LIFE, LA LAAAA LA LALA
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Chroman wrote:
Uberhout wrote:Zou er trouwens niet vreemd van op kijken als Alpha² moet openen en ze een setje a la Alpha Twins neerzetten. Juich ik in ieder geval erg toe :D Zou van de huidige line-up niet zo snel weten wie er anders moet openen.
Zat ik ook al naar te kijken, misschien Atmozfears & Sub Zero Project, het is wel raar om 2 artiesten te laten openen. Anders misschien Phuture Noize, maar dat zou ook zonde zijn.
Bass Chaserz misschien.. Al zal het niet heel logisch zijn om hun voor SZP & Atmozfears te zetten.
Hardtraxx Addict
1189 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Quellas wrote:Over losgaan gesproken... Zo kon het dus ook op intents. :loving: (filmpje)
Dit was echt episch, heerlijk vooraan vol gas geven. Nog altijd een van mijn vetste festival ervaringen :D
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 21 days ago
Rawstyle term is echt een kut term. Makes me cringe.
Hardtraxxer
365 posts member since 2016
last seen 6 days ago
Exterkate wrote:
Sneerfuljam2948 wrote: rawstyle
RAWSTYLE IS GEEN GENRE!!!11

Ik laat niet het prachtige genre hardstyle, wat levende legendes als The Prophet, Zany, NC hebben opgebouwd, vreselijk verkeerd muteren tot iets wat rawstyle moet gaan heten.
Rawstyle klinkt beetje skeer idd, maar waarom zou dit geen (sub)genre kunnen zijn?
Je hebt toch ook zoveel 'genres' in de hardcore scene?
Hardtraxx Addict
1448 posts member since 2011
last seen Oct 2025
RTM93 wrote:Rawstyle term is echt een kut term. Makes me cringe.
DIT! Bij die term zie ik hakkende mondkapjes voor me. :evil:
Hardtraxx Elite
last seen Dec 2019
kingxxl wrote:
RTM93 wrote:Rawstyle term is echt een kut term. Makes me cringe.
DIT! Bij die term zie ik hakkende mondkapjes voor me. :evil:
True that haha
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Hhaah grappig om al die TC stickers op die ruggen te zien in die video.
kingxxl wrote:DIT! Bij die term zie ik hakkende mondkapjes voor me. :evil:
Haha inderdaad!
Hardtraxx Elite
last seen Dec 2019
Anthem by Public Enemies.
Hardtraxxer
606 posts member since 2014
last seen 19 days ago
StevenvanKuijk wrote:Anthem by Public Enemies.
Bron?
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 14 days ago
Digital Punk & Hard Driver draaiden m gister. Klonk overigens als een behoorlijk vette plaat, geen 13/12 anti spul in ieder geval
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Exterkate wrote:

Ik laat niet het prachtige genre hardstyle, wat levende legendes als The Prophet, Zany, NC hebben opgebouwd, vreselijk verkeerd muteren tot iets wat rawstyle moet gaan heten.
Als je het genre "hardstyle" wil beschermen en puur wil houden, zou je toch juist vóór een rawstyle-afsplitsing moeten zijn?
Hardtraxxer
306 posts member since 2016
last seen Mar 2021
PNXRMX wrote:
Exterkate wrote:

Als je het genre "hardstyle" wil beschermen en puur wil houden, zou je toch juist vóór een rawstyle-afsplitsing moeten zijn?
Exact de reden waarom ik de term gebruikte, en omdat we het steeds over Rawstyle united hebben.
Hardtraxx Elite
last seen Dec 2019
Uberhout wrote:Digital Punk & Hard Driver draaiden m gister. Klonk overigens als een behoorlijk vette plaat, geen 13/12 anti spul in ieder geval
Hardtraxxer
580 posts member since 2014
last seen Feb 2023
StevenvanKuijk wrote:
Uberhout wrote:Digital Punk & Hard Driver draaiden m gister. Klonk overigens als een behoorlijk vette plaat, geen 13/12 anti spul in ieder geval
Leuke plaat inderdaad! Knalde er best over.
https://www.hardstylehumor.nl/public-en ... 17-anthem/
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 14 days ago
Chroman wrote:
Uberhout wrote:Zou er trouwens niet vreemd van op kijken als Alpha² moet openen en ze een setje a la Alpha Twins neerzetten. Juich ik in ieder geval erg toe :D Zou van de huidige line-up niet zo snel weten wie er anders moet openen.
Zat ik ook al naar te kijken, misschien Atmozfears & Sub Zero Project, het is wel raar om 2 artiesten te laten openen. Anders misschien Phuture Noize, maar dat zou ook zonde zijn.
Alpha² opent dus en Deetox doet live act 'Bring The Riot'
http://www.q-dance.com/global/news/deta ... new-music/
L
Hardtraxxer
72 posts member since 2016
last seen Jun 2025
ULTIMO wrote:Ach, liever deze onzin dan dat 'hee hoo'

:corn: :corn:
Juist, Net als sitdowns, of allemaal tegelijk met 1 hand naar het vipdeck wijzen, terwijl je onder de andere oksel ruikt.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Linus wrote:allemaal tegelijk met 1 hand naar het vipdeck wijzen, terwijl je onder de andere oksel ruikt.
euhhh is dit een ding?
Hardtraxx Veteran
3892 posts member since 2013
last seen 24 minutes ago
Rickzel wrote:
Linus wrote:allemaal tegelijk met 1 hand naar het vipdeck wijzen, terwijl je onder de andere oksel ruikt.
euhhh is dit een ding?
Volgens mij heet dit dabben :whistle:
L
Hardtraxxer
72 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Rickzel wrote:
euhhh is dit een ding?
Helaas wel. Zag het laatst voorbij komen op fissaboek, maar heb toen uit ergernis m'n laptop door het raam geflikkerd, dus kan het niet meer opzoeken.

-edit- toch nog iets gevonden:
Qapital (01-04-2017, Ziggo Dome, Amsterdam)
was niet de foto die ik zocht, maar dit dus.

Kwam tijdens mijn zoektocht ook dit tegen:
Qapital (01-04-2017, Ziggo Dome, Amsterdam)
Toen moest ik lachen.
Hardtraxxer
83 posts member since 2017
last seen Apr 2019
Heb liever dat iemand zit te kickrollen of los te gaan, dan elke andere bezigheid op een feestje. Maak je je maar eerder druk om de veel te vage Italianen ofzo.. :lol:
Waar maak je je druk om, ga andere muziek luisteren ofzo als je niet tegen mensen kan die op een andere manier genieten van muziek dan jij. :nono:
Hardtraxx Elite
2983 posts member since 2011
last seen 18 hours ago
BakfietsBel wrote:Heb liever dat iemand zit te kickrollen of los te gaan, dan elke andere bezigheid op een feestje. Maak je je maar eerder druk om de veel te vage Italianen ofzo.. :lol:
Waar maak je je druk om, ga andere muziek luisteren ofzo als je niet tegen mensen kan die op een andere manier genieten van muziek dan jij. :nono:
losgaan is prima, maar aandacht trekken is gewoon vervelend. En kickrolls mee trommelen is helemaal niet erg, maar als iemand op een hek gaat zitten met zn rug naar de dj om te laten zien hoe goed die wel niet is, dan kan je van mij een tering stomp krijgen.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Kees de Venator dabt ook regelmatig
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Lenny wrote:Kees de Venator dipt ook regelmatig
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 26 days ago
BakfietsBel wrote:Heb liever dat iemand zit te kickrollen of los te gaan, dan elke andere bezigheid op een feestje. Maak je je maar eerder druk om de veel te vage Italianen ofzo.. :lol:
Dit inderdaad. Zolang ik er geen last van heb lekker boeiend.