Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 15 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Qapital
Past

Qapital

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxxer
306 posts member since 2016
last seen Mar 2021
Dacht dat dit een discussie forum was en niet een grote haat groep waar iedereen op een andere groep loopt te zeiken de hele dag. Gearbox wordt (over het algemeen) niet op hardtraxx gewaardeerd en niemand dwingt je om hier ook maar iets mee te maken hebben. En het direct beledigen en afkraken van mensen die hier wel van genieten vind ik wat ver gaan.

Ergens moet toch een grens worden getrokken wanneer je fatsoen voorbij gaat (dus ook hier, net zoals in RSU). Dit soort discussies zorgen alleen maar voor meer haat en agressie binnen de scene en lossen niks op waar iedereen al weken lang over zit te zieken.

Laat lekker die lui hun gang gaan en over een jaar hebben ze lekker hun eigen genre weten te vormen wat ergens tussen rawcore en rawstyle inzit en krijgen ze allemaal lekker hun eigen stage waar jullie allemaal lekker weg kunnen blijven. Elkaar een beetje in waarde laten (hoe naar/verschrikkelijk/slecht hun muziek ook is) doet niemand kwaad.

Haattraxx in het kwadraat weer.
Hardtraxxer
834 posts member since 2014
last seen 1 day ago
amen :worship:
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 20 days ago
Sneerfuljam2948 wrote:Dacht dat dit een discussie forum was en niet een grote haat groep waar iedereen op een andere groep loopt te zeiken de hele dag. Gearbox wordt (over het algemeen) niet op hardtraxx gewaardeerd en niemand dwingt je om hier ook maar iets mee te maken hebben. En het direct beledigen en afkraken van mensen die hier wel van genieten vind ik wat ver gaan.

Ergens moet toch een grens worden getrokken wanneer je fatsoen voorbij gaat (dus ook hier, net zoals in RSU). Dit soort discussies zorgen alleen maar voor meer haat en agressie binnen de scene en lossen niks op waar iedereen al weken lang over zit te zieken.

Laat lekker die lui hun gang gaan en over een jaar hebben ze lekker hun eigen genre weten te vormen wat ergens tussen rawcore en rawstyle inzit en krijgen ze allemaal lekker hun eigen stage waar jullie allemaal lekker weg kunnen blijven. Elkaar een beetje in waarde laten (hoe naar/verschrikkelijk/slecht hun muziek ook is) doet niemand kwaad.

Werkte dit ook maar in RsU....
Er is daar geen fatsoen te vinden maat.
Vind het ook best dat we die jongens mogen afkraken want ze zorgen zelf voor de afbraak van de scène.
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 7 days ago
Sneerfuljam2948 wrote: Haattraxx in het kwadraat weer.

Jaa echt he, if you can do better, laat zien dan! Zo niet, shut up!
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 14 days ago
Indyy wrote:
Sneerfuljam2948 wrote: Haattraxx in het kwadraat weer.

Jaa echt he, if you can do better, laat zien dan! Zo niet, shut up!
In het geval van zijn statement; ja, waarom laten wij (als HT) niet zien dat we het beter kunnen?
Omdat RSU een haatgroep is, hoeven wij ons toch niet tot dat niveau te verlagen?
Hardtraxxer
365 posts member since 2016
last seen 6 days ago
Uberhout wrote:n het geval van zijn statement; ja, waarom laten wij (als HT) niet zien dat we het beter kunnen?
Omdat RSU een haatgroep is, hoeven wij ons toch niet tot dat niveau te verlagen?
Of er wordt een besloten Facebook Hardtraxx groep opgericht om te laten zien hoe het wel kan?
- tenzij deze er is al is :woot: -
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Marks wrote: Of er wordt een besloten Facebook Hardtraxx groep opgericht om te laten zien hoe het wel kan?
Ja, je hebt er zojuist op gereageerd, beetje dubbel op om dezelfde discussies ook nog op facebook te gaan voeren
RTM93 wrote: Werkte dit ook maar in RsU....
Vind het ook best dat we die jongens mogen afkraken want ze zorgen zelf voor de afbraak van de scène.
wtf spreek je jezelf nou tegen dan, zeggen dat ze bij RSU geen fatsoen hebben, maar zelf claimen dat ze "de scene afbreken" en dat we ze mogen afkraken. >.<
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Delt-A wrote:2:13 linksonderin xd
:lol: :lol: :lol:
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 2 hours ago
Sneerfuljam2948 wrote:Dacht dat dit een discussie forum was en niet een grote haat groep waar iedereen op een andere groep loopt te zeiken de hele dag. Gearbox wordt (over het algemeen) niet op hardtraxx gewaardeerd en niemand dwingt je om hier ook maar iets mee te maken hebben. En het direct beledigen en afkraken van mensen die hier wel van genieten vind ik wat ver gaan.

Het gaat twee kanten op en zij zullen dit forum ook wel afkraken. Ik vind dat je dat soort mensen zeker mag afkraken die de essentie van een festival of set missen. Als jij op een hek gaat zitten met je gezicht naar het publiek dan wil je gezien worden en 'oh kijk mij eens, ik ken alle kickrolls en dat moeten jullie allemaal zien'. Dat soort mensen komen om gezien te worden en die verafschuw ik net zoveel als die anabolen gasten die voor de ingang al hun shirt uit doen en die alleen maar komen omdat in het in deze scene gebruikelijk is om ontbloot te gaan feesten en alleen komen zodat iedereen hun lichaam kan zijn(Zijn er genoeg van). Die mensen missen de essentie van het feest en komen alleen om zich te laten zien en niet mee te doen met de rest van het feest. Dont get me wrong, genoeg komen er wel naar het feest met de intentie om met iedereen mee te feesten die ook hun shirt uit doen en kickrolls kennen. Maar het gaat erom dat deze jongens die op een hek gaan zitten en het publiek 'even laat zien hoe je moet kickrollen' die zorgen voor irritaties bij veel mensen, omdat zij alleen maar komen met kijk hoe goed ik ben, terwijl iedereen komt voor de muziek en zij met andere zaken bezig zijn.
Last edited by Pipa on , edited 1 time in total.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 20 days ago
Rickzel wrote:
Marks wrote: Of er wordt een besloten Facebook Hardtraxx groep opgericht om te laten zien hoe het wel kan?
Ja, je hebt er zojuist op gereageerd, beetje dubbel op om dezelfde discussies ook nog op facebook te gaan voeren
RTM93 wrote: Werkte dit ook maar in RsU....
wtf spreek je jezelf nou tegen dan, zeggen dat ze bij RSU geen fatsoen hebben, maar zelf claimen dat ze "de scene afbreken" en dat we ze mogen afkraken. >.<
Laat ik het zo stellen dat je hier in ieder geval niet hoeft te komen om het op te nemen voor RsU en dat kritiek op dit moment op z'n plaats is. Zo beter?
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Prefix & Density hadden van mij best in zaal 1 mogen staan, wellicht als opening :$
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 7 days ago
Pipa wrote:

Het gaat twee kanten op en zij zullen dit forum ook wel afkraken. Ik vind dat je dat soort mensen zeker mag afkraken die de essentie van een festival of set missen. Als jij op een hek gaat zitten met je gezicht naar het publiek dan wil je gezien worden en 'oh kijk mij eens, ik ken alle kickrolls en dat moeten jullie allemaal zien'. Dat soort mensen komen om gezien te worden en die verafschuw ik net zoveel als die anabolen gasten die voor de ingang al hun shirt uit doen en die alleen maar komen omdat in het in deze scene gebruikelijk is om ontbloot te gaan feesten en alleen komen zodat iedereen hun lichaam kan zijn(Zijn er genoeg van). Die mensen missen de essentie van het feest en komen alleen om zich te laten zien en niet mee te doen met de rest van het feest. Dont get me wrong, genoeg komen er wel naar het feest met de intentie om met iedereen mee te feesten die ook hun shirt uit doen en kickrolls kennen. Maar het gaat erom dat deze jongens die op een hek gaan zitten en het publiek 'even laat zien hoe je moet kickrollen' die zorgen voor irritaties bij veel mensen, omdat zij alleen maar komen met kijk hoe goed ik ben, terwijl iedereen komt voor de muziek en zij met andere zaken bezig zijn.
:worship: :worship:
Hardtraxxer
306 posts member since 2016
last seen Mar 2021
Ik snap je punt zeker wel maar waar ik daarna op doelde is dat er door deze discussie waarschijnlijk in de aanzienlijke tijd een extra raw sub genre zal ontstaan dat dus los staat van "mainstream raw" (het is überhaupt al een schande dat de raw scene zelfs al verdeeld). Zodra dat gebeurt is kunnen we hopelijk meer een life and let life mentaliteit in stand brengen waar we elkaar kunnen tolereren en daardoor hopelijk minder haat zal ontstaan.

Liever een meer gespleten scene met minder haat en 1 groep (gearbox, "RSU volk") die hun eigen stages heeft en daar blijft, dan al dat gekanker op elkaar dat nu aan de hand is. Daar wordt niemand vrolijk van en mensen blijven recht hebben op een mening van wat zij in "Hardstyle" zoeken.
Hardtraxx Addict
1122 posts member since 2009
last seen 24 days ago
Wat een diepzinnige discussies zeg. Gaat dit nog over dat ene feest in Amsterdam xd
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Pipa wrote:verhaal
Zo, eindelijk 's eens met Pipa. Mooi verwoord :thumbup:

Maar ook dit:
Sjorz wrote:Wat een diepzinnige discussies zeg. Gaat dit nog over dat ene feest in Amsterdam xd
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 14 days ago
Zou er trouwens niet vreemd van op kijken als Alpha² moet openen en ze een setje a la Alpha Twins neerzetten. Juich ik in ieder geval erg toe :D Zou van de huidige line-up niet zo snel weten wie er anders moet openen.
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 11 days ago
Uberhout wrote:Zou er trouwens niet vreemd van op kijken als Alpha² moet openen en ze een setje a la Alpha Twins neerzetten. Juich ik in ieder geval erg toe :D Zou van de huidige line-up niet zo snel weten wie er anders moet openen.
Zat ik ook al naar te kijken, misschien Atmozfears & Sub Zero Project, het is wel raar om 2 artiesten te laten openen. Anders misschien Phuture Noize, maar dat zou ook zonde zijn.
Hardtraxxer
183 posts member since 2014
last seen Jul 2026
Over losgaan gesproken... Zo kon het dus ook op intents. :loving:
View on YouTube
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Hahahah wat is die gek aan het doen op 0:05 linksonderaan in het blauw???
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
klapstoel wrote:Prefix & Density hadden van mij best in zaal 1 mogen staan, wellicht als opening :$
Blijf eens on-topic man.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
TiMOTHYb wrote:Hahahah wat is die gek aan het doen op 0:05 linksonderaan in het blauw???

:lol: das die NSCLT fan gek
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
:D
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 19 days ago
Dat is die jongen met zijn 'jumping is not a crime' t-shirt. :whistle:
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
TiMOTHYb wrote:Hahahah wat is die gek aan het doen op 0:05 linksonderaan in het blauw???
:lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
yannickvk wrote:
klapstoel wrote:Prefix & Density hadden van mij best in zaal 1 mogen staan, wellicht als opening :$
Blijf eens on-topic man.
kut sorry :x