Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27  Volgende
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
http://bit.ly/qhhz12thankyou


Wat download je hiermee Chuk?
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 12:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Chukkels schreef:
http://bit.ly/qhhz12thankyou


Wat download je hiermee Chuk?


Headhunterz opening show, wat foto's en livesets van Adrenalize, Code Black, Headhunters en Isaac.
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Recessie is toegeslagen bij Q-Dance. Geen boekje of krant meegekregen, maar een kaartje met daarop een downloadlink en wat info over FreaQshow. :lol:
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Recessie is toegeslagen bij Q-Dance. Geen boekje of krant meegekregen, maar een kaartje met daarop een downloadlink en wat info over FreaQshow. :lol:

Ze hebben dit topic gelezen.
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 13:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
die energiedrankjes (Get Real) zijn echt de meest zoete smerige troepdie ik ooit gehad heb.

Lekker man vond ik 't. xd
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 14:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Was een leuk feestje.. Setjes van het broekje van 15 jaar was echt geniaal :worship: Toen, het moment waar iedereen naar uitkeek. headhunterz!! Nou dit vond ik echt een geweldig setje (L) had bijna nog geen 1 nummer live gehoord van zijn setje, dat maakte het al helemaal leuk! En kwalitatief zijn al die plaatjes gewoon geweldig (L) Daarna was het de buurt aan Code Black, dit was ook wel fijn :) Lekkere blije zweef muziek, hou ik wel van.

Na dit gingen we naar de 2de zaal toe, voor een stukje Frontliner en B-Front.. Nou, wat een drama! Je moest met liften omhoog, werkte voor geen meter.. Sta je een halfuur in de rij te wachten om in de lift te komen :') Echt een hele grote minpunt!

Nou, jah.. Eenmaal aangekomen in dat zaaltje, draaide Frontliner nog.. Maar dit deed me helaas niet zoveel. Ook vond ik het zaaltje een beetje erg 'saai'! Geen leuke lampjes of decoratie.. Jammer, vind dat toch altijd wel een meerwaarde geven.. Nou, na Frontliner mocht B-Front zijn kunsjes laten zien... Maar echt, helaas.. Wat viel dit tegen!!! Zulke rare platen gooide die erin, sloeg echt nergens op.. Ook allemaal platen van Adaro en Ran-d.. Terwijl die na hem moesten draaien in de mainstage, dus die kreeg je dan weer te horen.. Niet zo slim van mr. B-Front.. Verder nog Feel my Fire nar MAGIC! Kommop zeg :') En al helemaal slecht was de afsluiting, struggle for excistence live mix hardcore ding.. Helaas voor hem werd die afgekapt vllak t hardcore stukje, want Q wou dat hij per direct stopte.. Majah dat was niet zoveel dus....

Toen moesten we weer naar beneden toe. Nu helaas geen lift, maar een trap! Die oneindig lang was, pff..... Majah, toen konden we weer naar de mainstage waar Ran-d zijn draaikunstjes moest laten zien.. Nou en dit viel me ook alweer vies tegen! Kwam ook vooral omdat hij platen draaide die ik ervoor al bij B-Fr0nt had gehoord, maar ook omdat zijn nieuwe spul gewoon niet leuk is... Majah, verder geen woorden meer over vuil maken..

Als laatste act was Adaro! Nou, ik verwachte hier echt verdomt veel van! Maar, stiekem, helaas.. Heeft hij dit niet kunnen waarmaken. Jah, hij had leuke plaatjes.. Maar vooral de standaard dingen.. En platen die ik ervoor al bij B-Front had gehoord, dan is het ook een stuk minder interessant.. En 't ergste, hij sloot ook af met die hardcore edit van struggle for excistenene... net zoals mr.b-front. Dat je daarmee een feest afsluit, zwakjes.... Had wel wat beters voor kunnen worden gezocht.

En... Ze stopte 5 minuten te vroeg! Fucking naaiers, betaal je dan 55 euro voor.. stoppen ze 5 minuten eerder :/


Voor de rest wel een supergezellige avond gehad :-)



Pluspunten:

Locate ++
Geluid
Setkes van :"broekje van 15, headhunterz, codeblack"
Lampjes en lasers bij de mainstage
headhunterz


Minpunten:

Lift naar de 2de zaal :')
setjes van de gene die hier boven niet zijn genoemd.
Barrechtsvoor.. Dam wat waren die lui slome :')



Ohjah, het ergste!!!!!

Muntprijs 2,90!!!!! En ik heb er nog 4 over, kkzooi


Maar om toch positief te eindiging.. Geweldig nachtje gehad, mede dankzij de hardtraxx mensjes en andere die ik niet meer ken.
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 14:14 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

8 uur lang genoten, wat een dik feest :D

Enige minpunt vond ik die liften, ben uiteindelijk helemaal niet in die 2e zaal geweest. Maar gelukkig draaide Psyko Punkz nog best leuk (Samara, Let it Go, Pattern 2 bijv.) Verder niks dan lof voor deze locatie.

Vond de sfeer trouwens ook zeldzaam goed.
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

muntprijs was alleen vanwege ADE

volgende feesten zijn ze weer gewoon 2.50 (wat alsnog achtelijk is)

trouwens wisten jullie al dat je je muntjes die je niet opgemaakt hebt kunt hergebruiken/inwisselen voor geld?
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 15:04 
 
Donateur

Eerst special aankondiging van Brennan Heart en Wildstylez dat ze het jammer vonden dat ze er niet waren. bla bal. Komt daarna wildstylez samen met heady op het podium als P1. Wel wilidstylez dus:)

Feest was lachu, Inmens hoog die ziggo doom, wat een zaal.

Veel plus punten, maar ook min.

Tyfus zooi in toilet, stinken naar pis, zweet, en kots in de entree hal. Lift omhoog is ook geen lekkere.

En qua publiek in de hoofzaal... beneden op de vloer dan... veel te vol.

Geluid was lekker, vond het niet al te hard staan, wel zuiver. Ligt er aan waar je staat natuurlijk. Genoten van lichtshow. Alleen valle de laser een beetje in het niets. Ware er maar 5 ofzo in zo een inmens grote zaal. Kon meer.
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 15:09 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 15:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leuk feest hoor maar aantal dikke minpunten.

- VEEL te druk tijdens HHZ
- 2e zaal waar niet in te komen was (B-front verdomme gemist)
-VIP wachtrij duurde kapot lang, kwam gewoon later binnen dan mn vrienden die regular hadden
- geluid was niet overal even goed

Verder heb ik me na 02:00 uitstekend vermaakt en was het een zeer lekker feestje. Niet echt zin een uitgebreider verslag te makne.
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 16:13 
 
Hardtraxxer

Was een mooi feesie :).
+ Goede locatie
+ Geluid
+ Ruimte
+ Stage
+ Goede bereikbaarheid, en snel weg.
+ De bar

- Extreem gladde vloer
- Muntprijs
- 2e zaal en bereikbaarheid, niet eens geprobeerd.
- Set van Adrenalize gemist.
- Publiek was vrij dood
- Water in een beker
- Teringbende in de WC, geur, vloer etc.. In het begin leken het de ideale wc's maar viel zwaar tegen
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 16:15 
 
Hardtraxxer

wat een feest en wat een geluid :bomb:
De main niet uit geweest alleen om te pissen af en toe.
Topsetjes ook!
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hahaha volgens mij ligt het echt aan het publiek als k lees hoe ze bij HHZ die wc's hebben achtergelaten :D

op dirty dutch de avond ervoor echt totaal nergens last van gehad
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 16:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Soundscrollerz schreef:
Komt daarna wildstylez samen met heady op het podium als P1. Wel wilidstylez dus:)


als P1...?
01. Brennan Heart & Wildstylez - Lose My Mind
02. Project One - Art Of Creation
03. Wildstylez ft. Niels Geusebroek - Year Of Summer
04. Project One - The Story Unfolds
05. Wildstylez - I See Stars
06. Raine - Dominate
07. Alpha Twins & Wildstylez - Breathe
08. Brennan Heart & Wildstylez - Reputation Game
09. Noisecontrollers - Yellow Minute (Alpha Twins Remix)

2 vd 9 platen..
Was het maar zo'n feest dan had je nog een boeiende set gehad,
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dusss locatie zit wel goed zo te lezen. Maar is het zelfs nog beter dan die andere tempel in Amsterdam? (HMH)
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Dusss locatie zit wel goed zo te lezen. Maar is het zelfs nog beter dan die andere tempel in Amsterdam? (HMH)


het is de HMH aan steroids
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 16:47 
 
Hardtraxxer

Wesz91 schreef:
Soundscrollerz schreef:
Komt daarna wildstylez samen met heady op het podium als P1. Wel wilidstylez dus:)


als P1...?
01. Brennan Heart & Wildstylez - Lose My Mind
02. Project One - Art Of Creation
03. Wildstylez ft. Niels Geusebroek - Year Of Summer
04. Project One - The Story Unfolds
05. Wildstylez - I See Stars
06. Raine - Dominate
07. Alpha Twins & Wildstylez - Breathe
08. Brennan Heart & Wildstylez - Reputation Game
09. Noisecontrollers - Yellow Minute (Alpha Twins Remix)

2 vd 9 platen..
Was het maar zo'n feest dan had je nog een boeiende set gehad,

Waardeloze suprise act idd.

En dan hier voor je geplante booking laten gaan en al die mensen daar teleurstellen, niet zo'n mooie actie imo.
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 17:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

+
-Mooie locatie
-Goede lichtshow
-Helder geluid
-Sfeer!
-Setje van heady,frontliner & b-front
-Goeie temperatuur


-
-Te druk
-WC van zaal 2 ( :sick: )
-Die liften, wie dat bedacht heeft moet zich schamen xd
-Muntprijs
-Geluid was van het midden tot het eind van de zaal ronduit zacht.
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 17:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vet feestje gehad. Nooit gedacht dat ik hier zou komen maar dankzij een behulpzame maat was ik op het laatste moemnt toch nog aanwezig. Ziggodome was erg vet! Setjes waren natuurlijk niet echt te doen. Headhunterz was leuk, Ran-D 2e helft was leuk en adaro was natuurlijk weer een held!
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 19:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

+ Opwarmset van Isaac, ik zat op de tribune (want geen zin nog) en je zag de hele zaal steeds meer loskomen, mooi werk.
+ Sets van Adrenalize en Headhunterz
+ Baas van een Adrenalize, die als 16-jarige even de nacht van zijn leven heeft èn een goede set neerzet.
+ Lichtshow. Vooral die schedel die door een beamer aangestraald werd met gave mapping-effecten.
+ Goed geluid

- JEZUS WAT WAS DIE VLOER GLAD. In de zaal was het voor het stampen nog wel fijn (hoewel dat ook te glad was), maar buiten de zaal SPEKglad, flikkerde bijna met zak friet en al op de grond.
- Bekertje water voor 2,90, fuck you, pole smokers.
- De rest van de sets in de main. Adaro was twee weken geleden mijn held geworden met zijn optreden op Superbash, maar wist dat bepaald niet te reproduceren.
- Dat superemotionele gedoe van Headhunterz. Ik vind het leuk voor hem dat hij een mooie nacht beleeft, maar ik trok die emotionele speeches slecht. En het samen met Adaro draaien was ook geen succes. Beter dat ze samen een track gaan maken.
- Geen timetable gekregen bij de ingang
- Extreem onduidelijk floorplan, onduidelijk waar je welke snacks kon kopen (10 minuten gezocht naar een zak friet ffs).
- Dat proppen in de trein na afloop, nooit en nooit weer. Volgende keer ga ik wel met de taxi van A'dam naar Utrecht.

Ik heb besloten dat ik meer van kleinschalige feestje houd, de lichtshow en het goede geluid van grote feesten is me de extra kosten en reistijd gewoon niet waard.
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 21:18 
 

Het was weer een heel goed feest! :thumbsup:
Geluid werd wat beter naarmate de avond vorderde. Enige echte minpunt was dat het te druk was tijdens de set van Headhunterz waardoor ik er niet zoveel van heb kunnen genieten als ik graag zou willen.
Voor de rest ga ik me niet druk maken over muntprijzen die een paar cent duurder zijn of wat gladheid buiten de zaal.
Het was dus weer genieten en ik ben benieuwd of Freaqshow dit feest kan gaan overtreffen! :)
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 21:35 
 
Hardtraxx Newbie

met dank aan die gestoord gladde vloer zal ik de komende tijd niet kunnen werken en moet mn moeder mn rug afdrogen. Laatste 10 min. hard onderuit gegaan. En ik was zeker niet de enige die dit is overkomen!! wie heeft dat bedacht zeg...

top feest verder. heerlijke nummers en mooie lichtshow!
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 21:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
- Dat proppen in de trein na afloop, nooit en nooit weer. Volgende keer ga ik wel met de taxi van A'dam naar Utrecht.

Daarom gingen Robert en ik ook naar Duivendrecht lopen. Alle ruimte van de wereld in de trein :)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten