Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2019 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

fflkkr schreef:
Pillen poppen of alleen cola drinken is de enige manier hoe ik kan bedenken dat je het met 20/30 euro vol kan houden. Aan de zuip gaan is altijd zo duur :mad: Maar wel leuk weer leuk :yes:

Patrickje staat hier ook wel bekend als de fantaboy
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2019 19:14 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

fflkkr schreef:
Pillen poppen of alleen cola drinken is de enige manier hoe ik kan bedenken dat je het met 20/30 euro vol kan houden. Aan de zuip gaan is altijd zo duur :mad: Maar wel leuk weer leuk :yes:


Bier in het ziggo dome is 6 euro per halve liter. Die 30 euro ben je inderdaad vrij snel doorheen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2019 19:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

aron96 schreef:
fflkkr schreef:
Pillen poppen of alleen cola drinken is de enige manier hoe ik kan bedenken dat je het met 20/30 euro vol kan houden. Aan de zuip gaan is altijd zo duur :mad: Maar wel leuk weer leuk :yes:


Bier in het ziggo dome is 6 euro per halve liter. Die 30 euro ben je inderdaad vrij snel doorheen.


3 euro wordt er al uitgestoten als je weer bij de bar vandaan loopt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2019 19:38 
 
Hardtraxxer

10k voor een uurtje plaatjes aan elkaar draaien, waarvan de meeste setjes voor gemixed zijn :lol: Van mij part zetten ze DJ Jantje neer die 1 uur lang Noisecontrollers platen gaat draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2019 21:35 
 
Hardtraxx Veteran

fflkkr schreef:
aron96 schreef:
fflkkr schreef:
Pillen poppen of alleen cola drinken is de enige manier hoe ik kan bedenken dat je het met 20/30 euro vol kan houden. Aan de zuip gaan is altijd zo duur :mad: Maar wel leuk weer leuk :yes:


Bier in het ziggo dome is 6 euro per halve liter. Die 30 euro ben je inderdaad vrij snel doorheen.


3 euro wordt er al uitgestoten als je weer bij de bar vandaan loopt :lol:


Standaard dit idd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2019 01:57 
 
Hardtraxx Addict

Ik weet dat DJ Jean als speciale rocket shot actie een uurtje kwam voor 1000,- een paar jaar geleden. De naam is natuurlijk niet heel groot meer en het was een speciale actie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2019 14:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Byron schreef:
broodjebeenham schreef:

svennn schreef:
Wat kost dat nou, laten we zeggen een uurtje Noisecontrollers? Heb daar echt geen flauw idee van. Van iedere Nederlandstalige zanger staan de prijzen heel transparant op internet, grappig dat dat in de DJ wereld niet zo is. Ja, hangt af van andere boekingen en package deals met boekingskantoren, maar dan nog.


Hier weer een paar bronloze claims die ik mij vaag herinner; volgens mij vroegen echt grote namen als gunz of Radical rond de 10k voor een optreden, en ik heb ooit 1250 euro gehoord voor een uurtje Jason Payne. Ik denk dat Noisecontrollers wel eerder richting die 10k kruipt, al zal dat ook wel wisselen tussen organisatie en grootte van optreden.


Wat ik laatst hoorde (van iemand die samen met een organisatie een aantal feesten in een club is gaan organiseren), dat iemand als Warface rond de 5,5k ofzo zat voor dat ene uurtje.


Ik wilde een keer kijken hoeveel een act of rage, sub sonik of d sturb zou kosten. Maar het ligt ook heel erg aan de locatie, grootte van de venue en aantal bezoekers. Daarop baseren zij een prijs. 2 jaar geleden zou dit ongeveer 1200 tot 1500 kosten inclusief bookingsfee. D sturb zou inmiddels wel wat hoger zijn maar verwacht dat act of rage en sub sonik nog ongeveer hetzelfde zouden kosten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2019 15:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
10k voor een uurtje plaatjes aan elkaar draaien, waarvan de meeste setjes voor gemixed zijn


Ik lees dit veel de laatste tijd maar kan iemand me dan eens een voorbeeld geven van welke DJ's dit doen? Of noem eens een recente set op een feest.

Ik let er namelijk vaak op en hoor dan toch echt wel dat er vrijwel altijd ''on the spot'' gemixt wordt
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2019 15:56 
 
Hardtraxx Addict

Henkerfist schreef:
joostmakaay schreef:
10k voor een uurtje plaatjes aan elkaar draaien, waarvan de meeste setjes voor gemixed zijn


Ik lees dit veel de laatste tijd maar kan iemand me dan eens een voorbeeld geven van welke DJ's dit doen? Of noem eens een recente set op een feest.

Ik let er namelijk vaak op en hoor dan toch echt wel dat er vrijwel altijd ''on the spot'' gemixt wordt

De laatste pre mix die ik me echt kan herinneren was de defqon.1 legends set in 2017.
Qlimax was dit jaar(op elke eerste nummer na) ook gewoon live gemixt(bron: peacock die ik persooblijk ken(niet om op te scheppen maar is dus niet zo'n onzin facebook reactie), alleen tweekacore heb ik mn twijfels over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2019 15:57 
 
Hardtraxx Veteran

Wildstylez live was ook duidelijk premixed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2019 16:01 
 
Hardtraxx Veteran

Alle 'live' mixes zijn geprefabriceerd, kleine uitzonderingen daargelaten.
'shows'. Zoals een legend set en een powerhour kan je ook vanuit gaan dat ze niet live gemixt zijn. Verder doen heel veel dj's eigenlijk wel hun best om live de mix intro en outro aan elkaar te plakken. Heel veel meer bijzonders is het tegenwoordig ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2019 16:03 
 
Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Alle 'live' mixes zijn geprefabriceerd, kleine uitzonderingen daargelaten.
'shows'. Zoals een legend set en een powerhour kan je ook vanuit gaan dat ze niet live gemixt zijn. Verder doen heel veel dj's eigenlijk wel hun best om live de mix intro en outro aan elkaar te plakken. Heel veel meer bijzonders is het tegenwoordig ook niet.


Ben ervan bewust, maar zei m omdat miwer die niet noemde wbt. Qlimax :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2019 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Alle 'live' mixes zijn geprefabriceerd, kleine uitzonderingen daargelaten.
'shows'. Zoals een legend set en een powerhour kan je ook vanuit gaan dat ze niet live gemixt zijn. Verder doen heel veel dj's eigenlijk wel hun best om live de mix intro en outro aan elkaar te plakken. Heel veel meer bijzonders is het tegenwoordig ook niet.


Er worden volgens mij ook pre-tracks ingeladen om juist de show er omheen te creeren. Niet elke plaat maar meestal wel de hits van de artiest.

Laaste premix die ik me kan herinnerne is Wildstylez op Qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2019 16:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Henkerfist schreef:
joostmakaay schreef:
10k voor een uurtje plaatjes aan elkaar draaien, waarvan de meeste setjes voor gemixed zijn


Ik lees dit veel de laatste tijd maar kan iemand me dan eens een voorbeeld geven van welke DJ's dit doen? Of noem eens een recente set op een feest.

Ik let er namelijk vaak op en hoor dan toch echt wel dat er vrijwel altijd ''on the spot'' gemixt wordt

De laatste pre mix die ik me echt kan herinneren was de defqon.1 legends set in 2017.
Qlimax was dit jaar(op elke eerste nummer na) ook gewoon live gemixt(bron: peacock die ik persooblijk ken(niet om op te scheppen maar is dus niet zo'n onzin facebook reactie), alleen tweekacore heb ik mn twijfels over.


Project One set in de ziggodome was ook een premix.
(Niet om op te scheppen, maar ik ken de lichtoperator die de show moest programmeren. ;) )
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2019 17:09 
 
Hardtraxx Veteran

Vgm zijn alle P1 sets premixed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2019 18:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja alle live acts en megamixen zoals legends 2017, power hour etc wist ik inderdaad haha, had ik er bij moeten vermelden :$. Maar ben dus benieuwd of er echt hardstyle dj’s zijn die tijdens een uur lange set gewoon een mixje aanzetten, omdat dat is wat ik sommige mensen zie zeggen (niet per se op hardtraxx maar ook in yt comments en dergelijk)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2019 18:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vanuit de organisatie kan ik dit ook wel begrijpen. Zij willen een gelikte set die goed aansluit op de lichtshow en andere elementen. Daar kunnen dan geen fouten in worden gemaakt, terwijl bij een set van een DJ die draait wat die wil en wanneer die dat wil veel meer kans op falen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2019 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henkerfist schreef:
joostmakaay schreef:
10k voor een uurtje plaatjes aan elkaar draaien, waarvan de meeste setjes voor gemixed zijn


Totale onzin. Noem eens iets concreets waarop dat gebaseerd wordt dan.

JarneNL schreef:
]terwijl bij een set van een DJ die draait wat die wil en wanneer die dat wil veel meer kans op falen is.


Wat? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2019 19:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Henkerfist schreef:
joostmakaay schreef:
10k voor een uurtje plaatjes aan elkaar draaien, waarvan de meeste setjes voor gemixed zijn


Totale onzin. Noem eens iets concreets waarop dat gebaseerd wordt dan.

JarneNL schreef:
]terwijl bij een set van een DJ die draait wat die wil en wanneer die dat wil veel meer kans op falen is.


Wat? :lol:


Ik bedoel dat de organisatie meer kans op succes heeft wanneer de set precies in overeenstemming is met de show erbij, dus dat alles al van tevoren geregeld is.
Bijvoorbeeld P1 op qlimax 2016. Als het een set was die niet pre-mixed was(geen idee dat dit zo is, maar ik ga daar even van uit) en P1 zou ineens The Zero Hour draaien die op dat moment niet aanslaat bij het publiek en het publiek raakt verveelt door deze impulsieve platenkeuze, en de mensen achter de show zijn hier niet op voorbereid, dan zal die hele set dus minder ''Legendarisch'' zijn dan dat deze nu is. Waarbij de set in alles klopte qua show en platenkeuze.
Snapte?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2019 19:54 
 
Hardtraxx Veteran

Ja hun Qlimax 2016 set is 100% premixed. Je ziet ook als je 'm terug kijkt dat alle tracks naadloos aansluiten op de lichtshow. Vgm zijn al hun sets premixed, laatst ook in die set in China ofzo. Die perfect overlopende midintro's, zo mixt HHZ/WSZ normaal nooit. Dus blinddoekje op, pakje aan en play. Prima wat mij betreft, alleen maar vet voor de show en 90% van het publiek zou het toch niet merken als je een paar keer scheef beatmatcht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2019 23:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maar het is toch algemeen bekend dat live acts premixed zijn..? En ik zie daar ook het probleem niet in, ik denk dat ze langer bezig zijn met het in elkaar zetten van een set dan dat ze staan te draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2019 13:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het hele premixen en afstemmen op de show was twee jaar geleden tijdens HDE nog een item. Radical zat er om vanuit MM te praten en hij vertelde dat ze bepaalde keypoints neerzetten, waar de show op draait. Verder voegen ze wel zelf 'live' elementen toe met draaien.

Ophidian zat er naast en die vond dat echt debiel. Voor hem moest live echt live zijn. Vandaar het live piano spelen.

Maar bij belangrijke/grote shows snap ik heel goed dat alles perfect moet zijn, en dus alles premix is. Het gaat uiteindelijk toch om de beleving van de bezoekers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2019 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JarneNL schreef:
Ik bedoel dat de organisatie meer kans op succes heeft wanneer de set precies in overeenstemming is met de show erbij, dus dat alles al van tevoren geregeld is.
Bijvoorbeeld P1 op qlimax 2016. Als het een set was die niet pre-mixed was(geen idee dat dit zo is, maar ik ga daar even van uit) en P1 zou ineens The Zero Hour draaien die op dat moment niet aanslaat bij het publiek en het publiek raakt verveelt door deze impulsieve platenkeuze, en de mensen achter de show zijn hier niet op voorbereid, dan zal die hele set dus minder ''Legendarisch'' zijn dan dat deze nu is. Waarbij de set in alles klopte qua show en platenkeuze.
Snapte?


Ja maar je doet nu niks anders dan een enorme open deur in trappen in 5 zinnen? Ik snap echt helemaal niks van je punt... sorry man maar Project 1 is gewoon een LIVEact waar met Qlimax een enorme show omheen gebouwd is, voorgemixt, super logisch.

Heeft ook niks te maken met de opmerking "meeste setjes zijn gewoon pre-mixed" want dat is gewoon totale onzin, een nummertje aan elkaar mixen is het makkelijkste wat er is, ik denk dat het lastiger is om te doen alsof je staat te mixen dan daadwerkelijk eventjes track A naar track B overmixen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2019 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik laat mijn sets altijd mixen door David Guetta
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2019 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xd
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten