Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 12:13 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Onder andere hier in het Koenen Woordenboek wat hier ligt:
topic m -s (Eng.) onderwerp van gesprek: the topic of the day zaak waarover ieder spreekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 13:42 
 

Ik ben wel blij dat jullie zulke noodzakelijke details toch maar eventjes uitzoeken, bedankt mannen!
Nu kan ik eindelijk weer zorgeloos verder met mn dag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 14:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik moet jullie allemaal teleurstellen, want jullie hebben het fout. Het mag namelijk allebei.

http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advie ... het-weblog
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nogmaals: discussie gaat nergens over. Over het feest aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 21:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het zou mooi zijn (volgens mij kan ik verder dromen) als ze project one act in de line up zetten nog 1 keer neerzetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 21:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
roberttt schreef:
Lyst jij zal zeker vooraan staan bij dit feestje :thumbsup: Lekker losgaan op de oude Scantraxx hitjes <3

Caligula :worship:
Helaas dat het niet overdag is :cry:

Werkelijkwaar nog nooit van gehoord. Wat een nummer. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eigenlijk ben ik best wel blij dat dit een Scantraxx avond is op deze dag. Want HMH = goud. En aangezien ik al mijn energie er waarschijnlijk heb uitgehakt bij Hardshock Festival, is het prettig om te weten dan je voor dit soort muziek niet al te veel energie hoeft te hebben om het te kunnen uithouden tot 7 uur. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 23:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

J.orisss schreef:
en ik zou nog graag antwoord willen op mijn vraag wat je laatste 5 bezochte feesten waren

Lyst schreef:
Op je andere vraag, Hard Classics On The Beach, Decibel, Defqon en Ground Zero. De meeste feestjes met lineups die ik boeiend vind zijn 's nachts en ik kan dat vanwege een medische oorzaak niet volhouden.

Dat zijn er 4 :corn:

Hangt beetje van de lineup of ik hierheen wil, HMH lijkt me wel superdik, nog nooit geweest :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 09:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
Ik moet jullie allemaal teleurstellen, want jullie hebben het fout. Het mag namelijk allebei.

http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advie ... het-weblog


Toch hecht ik meer waarde aan de officiële taalregels dan aan de website van onzetaal.nl om heel eerlijk te zijn. :thumbup:

Khadber schreef:
Nogmaals: discussie gaat nergens over. Over het feest aub.


Het gaat niet nergens over, de Nederlandse taal is juist heel erg belangrijk, en in het belang van iedereen. Zeker op fora. :thumbup:

Maar wat ik me afvraag; waarom maken ze de line-up niet bekend nog vóór de verkoop start.

Is die niet al aanstaande zaterdagmorgen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-up volgens partyflock:

D-Block & S-te-Fan
Frontliner
Headhunterz
The Prophet
Wildstylez

Als dit alles is vind ik het toch wel erg slap moet ik zeggen.. :/

Edit: wist niet of de line-up al ergens stond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 13:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Line-up volgens partyflock:

D-Block & S-te-Fan
Frontliner
Headhunterz
The Prophet
Wildstylez

Als dit alles is vind ik het toch wel erg slap moet ik zeggen.. :/

Edit: wist niet of de line-up al ergens stond!


Dit zijn de dj's die in het filmpje voorkomen, uiteraard niet de volledige lineup ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oh,dan heb ik niks gezegd sorry :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In het filmpje kwamen toch ook Audiofreq, Ran-d & Adaro en E-force voor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 17:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
In het filmpje kwamen toch ook Audiofreq, Ran-d & Adaro en E-force voor?


Inderdaad, maar weet Partyflock veel. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 01:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

@Q-Dance.nl

http://scantraxx.tickets.q-dance.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 01:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uitverkocht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 01:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Uitverkocht!


ahhaha :lol:

morge ff kaartje scoren
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 09:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Uitverkocht!


Het zou me niet eens hebben doen verbazen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 11:42 
 

snel ff checken of een maat van me mee wil, en anders 1 ticket halen , want hier moet ik wel bij zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 11:44 
 

overigens die site van scantraxx ziet er ook niet meer uit xd werkt ook maar half :lol: http://scantraxx.nl/scantraxx/artistz.php
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
overigens die site van scantraxx ziet er ook niet meer uit xd werkt ook maar half :lol: http://scantraxx.nl/scantraxx/artistz.php


Dat is ook de oude site
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 13:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik twijfel wel heel erg. De line-up etc is niks voor mij, maar ik mis de HMH. Ben er dan al bijna anderhalf jaar niet meer geweest :( En ook veel te veel andere leuke feesten rond die periode, kan ik echt niet betalen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 13:48 
 

PNXRMX schreef:
KSwoosh schreef:
overigens die site van scantraxx ziet er ook niet meer uit xd werkt ook maar half :lol: http://scantraxx.nl/scantraxx/artistz.php


Dat is ook de oude site

is er een nieuwe dan? ik kwam er namelijk via scantraxx.nl :P

dawasiknie schreef:
Ik twijfel wel heel erg. De line-up etc is niks voor mij, maar ik mis de HMH. Ben er dan al bijna anderhalf jaar niet meer geweest :( En ook veel te veel andere leuke feesten rond die periode, kan ik echt niet betalen...

zullen we samen gaan dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
PNXRMX schreef:
KSwoosh schreef:
overigens die site van scantraxx ziet er ook niet meer uit xd werkt ook maar half :lol: http://scantraxx.nl/scantraxx/artistz.php


Dat is ook de oude site

is er een nieuwe dan? ik kwam er namelijk via scantraxx.nl :P


Dat is wel erg slecht. Nieuwe site staat op scantraxx.com. Belachelijk dat ze niet alle domeinen aanpassen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 14:49 
 

oh lol idd :P
ik vond die artiestenpagina er ook al zo karig uit zien xd
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten