Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19  Volgende
Bericht Geplaatst op 28 jan 2012 19:59 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nou Lyst, probeer je hier maar eens onderuit te lullen :corn: :P
Bericht Geplaatst op 28 jan 2012 20:01 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

J.orisss schreef:
net alsof alleen de muziek een feest goed maakt?
Tuurlijk zijn er muzikaal betere feesten, maar het gaat om het totaal plaatje!
Hmh is en blijft gewoon het DIKST, dus sta liever dan daar met een iets mindere line up

PARTYLOVER (L) (L)

Dat zegt genoeg denk ik. Je bent een liefhebber van feesten, niet zozeer van de muziek.

Je zegt "Line up doet er helemaal niks toe!", oftewel het muzikale gedeelte is voor jou geen onderdeel van het totaalplaatje. Jij bent degene die dat zegt, niet ik. Ik herhaal alleen maar wat je gezegd hebt.

Op je andere vraag, Hard Classics On The Beach, Decibel, Defqon en Ground Zero. De meeste feestjes met lineups die ik boeiend vind zijn 's nachts en ik kan dat vanwege een medische oorzaak niet volhouden.
Bericht Geplaatst op 28 jan 2012 20:03 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
J.orisss schreef:
net alsof alleen de muziek een feest goed maakt?
Tuurlijk zijn er muzikaal betere feesten, maar het gaat om het totaal plaatje!
Hmh is en blijft gewoon het DIKST, dus sta liever dan daar met een iets mindere line up

PARTYLOVER (L) (L)

Dat zegt genoeg denk ik. Je bent een liefhebber van feesten, niet zozeer van de muziek.

Je zegt "Line up doet er helemaal niks toe!", oftewel het muzikale gedeelte is voor jou geen onderdeel van het totaalplaatje. Jij bent degene die dat zegt, niet ik. Ik herhaal alleen maar wat je gezegd hebt.


Ik luister gemiddeld 4 uur per dag hardstyle maar dan ben ik geen liefhebber klopt ;) :nono: :nono:
Bericht Geplaatst op 28 jan 2012 20:04 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Als je om de muziek geeft, waarom boeit de lineup je dan he-le-maal niets?
Bericht Geplaatst op 28 jan 2012 20:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst jij zal zeker vooraan staan bij dit feestje :thumbsup: Lekker losgaan op de oude Scantraxx hitjes <3
Bericht Geplaatst op 28 jan 2012 20:10 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
Als je om de muziek geeft, waarom boeit de lineup je dan he-le-maal niets?


IK bedoelde te zeggen dat ik NIET een dikke party laat schieten omdat de line up tegenvalt.
Het slaat gewoon nergens op om te concluderen dat de mensen die gewoon alle grote feesten afgaan (waar line-ups nou eenmaal standaard zijn) geen liefhebbers van de muziek zelf zijn.

en ik zou nog graag antwoord willen op mijn vraag wat je laatste 5 bezochte feesten waren
Bericht Geplaatst op 28 jan 2012 20:11 
 

J.orisss schreef:
en ik zou nog graag antwoord willen op mijn vraag wat je laatste 5 bezochte feesten waren


Lyst schreef:
Op je andere vraag, Hard Classics On The Beach, Decibel, Defqon en Ground Zero. De meeste feestjes met lineups die ik boeiend vind zijn 's nachts en ik kan dat vanwege een medische oorzaak niet volhouden.


:corn:
Bericht Geplaatst op 28 jan 2012 20:13 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Lyst jij zal zeker vooraan staan bij dit feestje :thumbsup: Lekker losgaan op de oude Scantraxx hitjes <3

Caligula :worship:
Helaas dat het niet overdag is :cry:
Bericht Geplaatst op 28 jan 2012 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J.orisss schreef:
patrickjeb schreef:
Lyst schreef:
Geeft wel weer aan wat voor type mensen hier op af komen, mensen die niets geven om wat voor muziek er gedraaid wordt. (anders had de lineup wel wat uitgemaakt immers)


Ik word het meer en meer met je eens per post :D


lekker zijn reet schoonlikken dan

lyst zou ik mogen vragen naar je laatste 5 feesten die je hebt bezocht?


Nee, ik lik hem vies..
Dus muziek draait om feesten bezoeken? Naja, deze discussie word al te vaak gehouden..
Bericht Geplaatst op 28 jan 2012 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen deze topic trekt al triest volk aan. :lol:
Bericht Geplaatst op 28 jan 2012 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Alleen dit topic trekt al triest volk aan. :lol:


^^
Bericht Geplaatst op 28 jan 2012 20:18 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Dakpan schreef:
Alleen dit topic trekt al triest volk aan. :lol:


^^

Lullige is dat dakpan gelijk heeft. Volgens de Nederlandse spelling is het "de topic", dus deze. Ben het alleen wel met je eens dat het totaal niet klinkt xd
Bericht Geplaatst op 28 jan 2012 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Patrickjeb log maar gelijk uit. :D

Maar ben het er ook mee eens dat het niet klinkt.
Bericht Geplaatst op 28 jan 2012 20:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
roberttt schreef:
Lyst jij zal zeker vooraan staan bij dit feestje :thumbsup: Lekker losgaan op de oude Scantraxx hitjes <3

Caligula :worship:

Vraag me af of ze die zullen draaien, kleine kans denk ik.

Lyst schreef:
Helaas dat het niet overdag is :cry:

Hmm dat is wel balen voor je :( Misschien heb je mazzel en hosten ze nog een area bij Defqon 1.!
Bericht Geplaatst op 28 jan 2012 20:32 
 

Lyst schreef:
Op je andere vraag, Hard Classics On The Beach, Decibel, Defqon en Ground Zero. De meeste feestjes met lineups die ik boeiend vind zijn 's nachts en ik kan dat vanwege een medische oorzaak niet volhouden.

Zou ik mogen vragen wat je precies hebt?
Bericht Geplaatst op 28 jan 2012 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
patrickjeb schreef:
Dakpan schreef:
Alleen dit topic trekt al triest volk aan. :lol:


^^

Lullige is dat dakpan gelijk heeft. Volgens de Nederlandse spelling is het "de topic", dus deze. Ben het alleen wel met je eens dat het totaal niet klinkt xd


Afbeelding

:P
Bericht Geplaatst op 28 jan 2012 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
patrickjeb schreef:
Dakpan schreef:
Alleen dit topic trekt al triest volk aan. :lol:


^^

Lullige is dat dakpan gelijk heeft. Volgens de Nederlandse spelling is het "de topic", dus deze. Ben het alleen wel met je eens dat het totaal niet klinkt xd

Dafuq :P? Klinkt nergens naar idd :P
Bericht Geplaatst op 28 jan 2012 20:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

J.orisss schreef:
Lyst schreef:
Geeft wel weer aan wat voor type mensen hier op af komen, mensen die niets geven om wat voor muziek er gedraaid wordt. (anders had de lineup wel wat uitgemaakt immers)


Lyst, je blijft ook altijd even verschrikkelijk :aww:
flikker toch op met je niets geven om de muziek die er gedraaid wordt.
Wat zou ik blij zijn als jij je hier niet meer zou vertonen op hardtraxx, irriteer me aan vrijwel elke opmerking van je!
net alsof alleen de muziek een feest goed maakt?
Tuurlijk zijn er muzikaal betere feesten, maar het gaat om het totaal plaatje!
Hmh is en blijft gewoon het DIKST, dus sta liever dan daar met een iets mindere line up

PARTYLOVER (L) (L)


:lol:
Bericht Geplaatst op 28 jan 2012 21:21 
 
Hardtraxx Newbie

Dakpan schreef:
Alleen deze topic trekt al triest volk aan. :lol:


zullen we samen gaan? krijg je van mij een scantraxx shirt
Bericht Geplaatst op 28 jan 2012 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Binnenkort ga ik echt met een t-shirt met daarop de naam Lyst Hardtraxx naar feesten toe. Ik ben benieuwd hoeveel ik zal worden aangesproken :lol:
Bericht Geplaatst op 28 jan 2012 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed plan om hier maar weer een beetje over het feest te gaan hebben in plaats van kansarm discussieren over elkaar.
Bericht Geplaatst op 28 jan 2012 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Marvin010 schreef:
Dakpan schreef:
Alleen deze topic trekt al triest volk aan. :lol:


zullen we samen gaan? krijg je van mij een scantraxx shirt


Alleen als het een slim-fit is.
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 02:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Marvin010 schreef:
Dakpan schreef:
Alleen deze topic trekt al triest volk aan. :lol:


zullen we samen gaan? krijg je van mij een scantraxx shirt


Alleen als het een slim-fit is.

als jij hem aan doet is ie al slim
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 11:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
J.orisss schreef:
Sommige mensen snappen echt niet dat dit feest fucking vet gaat worden.
Line up doet er helemaal niks toe!

wordt er een voor in de boeken


Party on!
Trouwens, toekomstvoorspeller? Wat word de line up? Als hier Willy Wartaal, Justin Bieber, DJ Kicken ft. Bassie en Gerard Joling komen blijf ik toch thuis hoor.. Dan word het feest een stuk minder!


Willy Wartaal is beter dan Winne!
Bericht Geplaatst op 29 jan 2012 12:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
patrickjeb schreef:
Dakpan schreef:
Alleen dit topic trekt al triest volk aan. :lol:


^^

Lullige is dat dakpan gelijk heeft. Volgens de Nederlandse spelling is het "de topic", dus deze. Ben het alleen wel met je eens dat het totaal niet klinkt xd


Dan ben ik heel benieuwd wat jouw bron is, officieel is het HET topic, niet DE. :thumbup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten