Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 19  Volgende
Bericht Geplaatst op 04 feb 2012 14:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
dawasiknie schreef:
Ik twijfel wel heel erg. De line-up etc is niks voor mij, maar ik mis de HMH. Ben er dan al bijna anderhalf jaar niet meer geweest :( En ook veel te veel andere leuke feesten rond die periode, kan ik echt niet betalen...

zullen we samen gaan dan?

Ik moet eerst maar eens gaan kijken wat de uiteindelijke feestplanning wordt voor de komende weken en hoe ik dat ga financieren. Zo'n avond kost je uiteindelijk wel weer meer dan een euro of 100...
Bericht Geplaatst op 04 feb 2012 15:11 
 

en misschien is het ook wel een goed idee om nog maar ff de lineup af te wachten :P
Bericht Geplaatst op 04 feb 2012 22:33 
 
Hardtraxx Veteran

Hoogstwaarschijnlijk aanwezig. Ticket in de pocket.
Bericht Geplaatst op 04 feb 2012 22:33 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
en misschien is het ook wel een goed idee om nog maar ff de lineup af te wachten :P


Die is er toch al? Of is dit een voorlopige?
Bericht Geplaatst op 05 feb 2012 01:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat dit de volledige line-up is, is dikke bullshit...

Ookal lijkt 't wel zo op Scantraxx.com
Bericht Geplaatst op 05 feb 2012 16:26 
 

Duruz schreef:
KSwoosh schreef:
en misschien is het ook wel een goed idee om nog maar ff de lineup af te wachten :P


Die is er toch al? Of is dit een voorlopige?

welke?
D-Block & S-te-Fan
Frontliner
Headhunterz
The Prophet
Wildstylez

die?
Bericht Geplaatst op 06 feb 2012 12:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vincent_ schreef:
Dat dit de volledige line-up is, is dikke bullshit...

Ookal lijkt 't wel zo op Scantraxx.com


Dat zou dan betekenen dat er artiesten wél in de trailer staan, maar niet geboekt zijn.

En dat de kleine zaal niet gebruikt gaat worden.

Hoop op een verrassingset van Duro. :drool:

En Hardheadz!
Bericht Geplaatst op 06 feb 2012 20:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Vincent_ schreef:

Hoop op een verrassingset van Duro. :drool:

En Hardheadz!


Die kans acht ik zeeeeeeer klein.
Bericht Geplaatst op 15 feb 2012 18:42 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Scantraxx Recordz
We have some exciting news tomorrow, keep your eyes and ears open;) http://twitter.com/scantraxxnl


Dit stond gister op facebook, misschien vandaag de line-up?
Bericht Geplaatst op 15 feb 2012 19:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waarom willen jullie in godsnaam naar de HMH... Terwijl er dit is : https://partyflock.nl/party/214813:Hard ... tival.html
Bericht Geplaatst op 15 feb 2012 21:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Waarom willen jullie in godsnaam naar de HMH... Terwijl er dit is : https://partyflock.nl/party/214813:Hard ... tival.html


Ik vat hem niet; je vraagt waarom men naar de HMH wil terwijl er ook een feest is met een knudde line-up? :/
Bericht Geplaatst op 15 feb 2012 21:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Murcie schreef:
Citaat:
Scantraxx Recordz
We have some exciting news tomorrow, keep your eyes and ears open;) http://twitter.com/scantraxxnl


Dit stond gister op facebook, misschien vandaag de line-up?


Ik hoop niet dat ze dit bedoelden:

Citaat:
Scantraxx Recordz @Scantraxxnl
Talent group Atmozfears signs to Scantraxx Recordz! Check it out here: bit.ly/y93B8o and here: bit.ly/wpblWD @Atmozfears


Dat is toch voor niemand goed nieuws. :x
Bericht Geplaatst op 15 feb 2012 21:42 
 
Hardtraxxer

hoebedoelje schreef:
Murcie schreef:
Citaat:
Scantraxx Recordz
We have some exciting news tomorrow, keep your eyes and ears open;) http://twitter.com/scantraxxnl


Dit stond gister op facebook, misschien vandaag de line-up?


Ik hoop niet dat ze dit bedoelden:

Citaat:
Scantraxx Recordz @Scantraxxnl
Talent group Atmozfears signs to Scantraxx Recordz! Check it out here: bit.ly/y93B8o and here: bit.ly/wpblWD @Atmozfears


Dat is toch voor niemand goed nieuws. :x


Ik ben bang van wel :(, had inderdaad wel wat beters verwacht
Bericht Geplaatst op 17 feb 2012 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Max Enforcer, Arkaine en Gunz For Hire dus.
Bericht Geplaatst op 17 feb 2012 21:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dus wat is de score tot nu toe?

Audiofreq staat ook in het filmpje.
Bericht Geplaatst op 18 feb 2012 00:51 
 

Aanwezig, HMH is heldig dus wordt vast wel leuk.
Bericht Geplaatst op 18 feb 2012 00:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet echt interessant voor mij..
Bericht Geplaatst op 18 feb 2012 01:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Jeff3rd schreef:
Waarom willen jullie in godsnaam naar de HMH... Terwijl er dit is : https://partyflock.nl/party/214813:Hard ... tival.html


Ik vat hem niet; je vraagt waarom men naar de HMH wil terwijl er ook een feest is met een knudde line-up? :/


Knuddelineup... Trololo.. Ga maar lekker handjeklappen in de HMH knul
Bericht Geplaatst op 18 feb 2012 01:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeg je tegen de user met de theracords signature..
En al had hij voorkeur aan een feest als dit met mainstream hardstyle, big fucking deal?
T zal niet jou (en zeker ook niet mijn) smaak zijn, maar om dan zo te reageren ALS dat wel de smaak van iemand is, is te triest voor woorden.
Bericht Geplaatst op 18 feb 2012 01:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ff lief zijn voor elkaar hier :) (L)
Bericht Geplaatst op 18 feb 2012 11:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Zeg je tegen de user met de theracords signature..
En al had hij voorkeur aan een feest als dit met mainstream hardstyle, big fucking deal?
T zal niet jou (en zeker ook niet mijn) smaak zijn, maar om dan zo te reageren ALS dat wel de smaak van iemand is, is te triest voor woorden.


Voel je je op je kleine pikkie getrapt?
Bericht Geplaatst op 18 feb 2012 11:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jeff3rd, volgens mij neemt ie het juist voor je op xd Of euhhh
Bericht Geplaatst op 18 feb 2012 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nouja ik vond het ten eerste al behoorlijk kortzichtig om te vragen waarom mensen in godsnaam in de HMH zouden willen staan terwijl hardshock er ook is.. Alsof het debiel is dat andere mensen een andere smaak hebben >.<

Vervolgens zegt hoebedoelje daar wat van (op een bijna net zo kortzichtige manier, maar het maakt wel duidelijk dat andere mensen een andere mening kunnnen hebben) en word daar vervolgens ook nog belachelijk om gemaakt :P
Ik reageerde zelf achteraf gezien ook wel te fel maar ik vond het bovenstaande nogal bekrompen :P

Weer verder over het feest zelf? ^^
Bericht Geplaatst op 18 feb 2012 13:33 
 

HMH is wel kut -.- fucked dure reis :(
Bericht Geplaatst op 18 feb 2012 17:48 
 

Aanwezig yeaahhh boooyyyyy
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten