Nouja ik vond het ten eerste al behoorlijk kortzichtig om te vragen waarom mensen in godsnaam in de HMH zouden willen staan terwijl hardshock er ook is.. Alsof het debiel is dat andere mensen een andere smaak hebben
Vervolgens zegt hoebedoelje daar wat van (op een bijna net zo kortzichtige manier, maar het maakt wel duidelijk dat andere mensen een andere mening kunnnen hebben) en word daar vervolgens ook nog belachelijk om gemaakt
Ik reageerde zelf achteraf gezien ook wel te fel maar ik vond het bovenstaande nogal bekrompen
Weer verder over het feest zelf?
