Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Volgende
Bericht Geplaatst op 28 jan 2012 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan helaas niet, maar wss is de lineup toch niet zo spannend
Bericht Geplaatst op 28 jan 2012 12:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Niet aanwezig. In deze periode ook loudness al. Line up is ook fckin voorspelbaar. Scantraxx is al een hele tijd enorm terug gevallen.
Bericht Geplaatst op 28 jan 2012 12:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Niet aanwezig aangezien er rond die tijd heel veel feesten zijn. De line-up zal toch wel voorspelbaar zijn.
Bericht Geplaatst op 28 jan 2012 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit feest heeft de potentie om 10 Years of Q te overtreffen qua kutheid. :lol:
Bericht Geplaatst op 28 jan 2012 13:19 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Tot een aantal jaar geleden was het een heldig label, nu komt er nauwelijks nog wat soeps op uit. Verwacht ook niet dat ze een hoop oudere nummers gaan draaien, maar de standaard hitjesparade als altijd. Denk dat er dus niet heen hoef.
Bericht Geplaatst op 28 jan 2012 14:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

nee
Bericht Geplaatst op 28 jan 2012 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is Banaanslak zijn verjaardagsfeestje.
Bericht Geplaatst op 28 jan 2012 15:30 
 
Hardtraxxer

Cool! :D Ik ben er :) kijken of het net zo vet wordt als 2008 :D
Bericht Geplaatst op 28 jan 2012 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben er wel voor de wasted penguinz denk ik :loving:
Bericht Geplaatst op 28 jan 2012 15:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben bang dat we hier weer alleen de platen van de laatste 2/3 jaar horen en de rest gewoon vergeten wordt.
Deze skippen we... Zijn genoeg leukere feesten!
Bericht Geplaatst op 28 jan 2012 15:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

J9_ schreef:
Cool! :D Ik ben er :) kijken of het net zo vet wordt als 2008 :D


Wat een bazenfeest was dat!
Deze editie ook wel aanwezig, HMH is een thuiswedstrijdje.
Bericht Geplaatst op 28 jan 2012 17:00 
 

gvd waarom al zo snel xd
dat wordt dus maar weer een feestje erbij in april xd
Bericht Geplaatst op 28 jan 2012 17:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben der wel bij, benieuwd naar de HMH!
Bericht Geplaatst op 28 jan 2012 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wordt m denk ik niet
Bericht Geplaatst op 28 jan 2012 17:57 
 
Hardtraxx Veteran

arkaine staat dr ok sowieso :
Citaat:
Arkaine
Already see the 10 years of scantraxx trailer? That three shadows, who can it be? ;P
Bericht Geplaatst op 28 jan 2012 18:26 
 
Hardtraxx Newbie

Misschien aanwezig
Bericht Geplaatst op 28 jan 2012 18:49 
 
Hardtraxxer

Sommige mensen snappen echt niet dat dit feest fucking vet gaat worden.
Line up doet er helemaal niks toe!

wordt er een voor in de boeken
Bericht Geplaatst op 28 jan 2012 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J.orisss schreef:
Sommige mensen snappen echt niet dat dit feest fucking vet gaat worden.
Line up doet er helemaal niks toe!

wordt er een voor in de boeken


Party on!
Trouwens, toekomstvoorspeller? Wat word de line up? Als hier Willy Wartaal, Justin Bieber, DJ Kicken ft. Bassie en Gerard Joling komen blijf ik toch thuis hoor.. Dan word het feest een stuk minder!
Bericht Geplaatst op 28 jan 2012 19:00 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Geeft wel weer aan wat voor type mensen hier op af komen, mensen die niets geven om wat voor muziek er gedraaid wordt. (anders had de lineup wel wat uitgemaakt immers)
Bericht Geplaatst op 28 jan 2012 19:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

J.orisss schreef:
Sommige mensen snappen echt niet dat dit feest fucking vet gaat worden.
Line up doet er helemaal niks toe!

wordt er een voor in de boeken


Ja wordt echt heel dik! Die haters hier altijd! Hoop dat Wildstylez dit keer 3x Lose My Mind draait :loving:
Bericht Geplaatst op 28 jan 2012 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Geeft wel weer aan wat voor type mensen hier op af komen, mensen die niets geven om wat voor muziek er gedraaid wordt. (anders had de lineup wel wat uitgemaakt immers)


Ik word het meer en meer met je eens per post :D
Bericht Geplaatst op 28 jan 2012 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
Ik wil naar Hardshock maar ik wil eigenlijk ook geen feest in de HMH missen :x (Beide doen?)

Ik stem voor :)
Bericht Geplaatst op 28 jan 2012 19:52 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
Geeft wel weer aan wat voor type mensen hier op af komen, mensen die niets geven om wat voor muziek er gedraaid wordt. (anders had de lineup wel wat uitgemaakt immers)


Lyst, je blijft ook altijd even verschrikkelijk :aww:
flikker toch op met je niets geven om de muziek die er gedraaid wordt.
Wat zou ik blij zijn als jij je hier niet meer zou vertonen op hardtraxx, irriteer me aan vrijwel elke opmerking van je!
net alsof alleen de muziek een feest goed maakt?
Tuurlijk zijn er muzikaal betere feesten, maar het gaat om het totaal plaatje!
Hmh is en blijft gewoon het DIKST, dus sta liever dan daar met een iets mindere line up

PARTYLOVER (L) (L)
Bericht Geplaatst op 28 jan 2012 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm, wil wel weer een keer naar de HMH, is weer te lang geleden! Maargoed, Scantraxx + feesten is niet echt meer wat voor mij de laatste tijd, het ligt dus heel erg aan de line-up!
Bericht Geplaatst op 28 jan 2012 19:57 
 
Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
Lyst schreef:
Geeft wel weer aan wat voor type mensen hier op af komen, mensen die niets geven om wat voor muziek er gedraaid wordt. (anders had de lineup wel wat uitgemaakt immers)


Ik word het meer en meer met je eens per post :D


lekker zijn reet schoonlikken dan

lyst zou ik mogen vragen naar je laatste 5 feesten die je hebt bezocht?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten