Kan helaas niet, maar wss is de lineup toch niet zo spannend
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Niet aanwezig. In deze periode ook loudness al. Line up is ook fckin voorspelbaar. Scantraxx is al een hele tijd enorm terug gevallen.
Niet aanwezig aangezien er rond die tijd heel veel feesten zijn. De line-up zal toch wel voorspelbaar zijn.
Dit feest heeft de potentie om 10 Years of Q te overtreffen qua kutheid. 
Tot een aantal jaar geleden was het een heldig label, nu komt er nauwelijks nog wat soeps op uit. Verwacht ook niet dat ze een hoop oudere nummers gaan draaien, maar de standaard hitjesparade als altijd. Denk dat er dus niet heen hoef.
Dit is Banaanslak zijn verjaardagsfeestje.
J
Hardtraxxer
496 posts member since 2011
last seen Dec 2022
Cool!
Ik ben er
kijken of het net zo vet wordt als 2008 
Last edited by J9_ on , edited 1 time in total.
Ik ben er wel voor de wasted penguinz denk ik 
Ben bang dat we hier weer alleen de platen van de laatste 2/3 jaar horen en de rest gewoon vergeten wordt.
Deze skippen we... Zijn genoeg leukere feesten!
Deze skippen we... Zijn genoeg leukere feesten!
Wat een bazenfeest was dat!wrote:Cool!Ik ben er
kijken of het net zo vet wordt als 2008
Deze editie ook wel aanwezig, HMH is een thuiswedstrijdje.
G
gvd waarom al zo snel 
dat wordt dus maar weer een feestje erbij in april
dat wordt dus maar weer een feestje erbij in april
Ben der wel bij, benieuwd naar de HMH!
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
arkaine staat dr ok sowieso :
Arkaine
Already see the 10 years of scantraxx trailer? That three shadows, who can it be? ;P
M
Hardtraxx Newbie
46 posts member since 2011
last seen Oct 2012
Misschien aanwezig
J
Hardtraxxer
64 posts member since 2009
last seen Apr 2012
Sommige mensen snappen echt niet dat dit feest fucking vet gaat worden.
Line up doet er helemaal niks toe!
wordt er een voor in de boeken
Party on!wrote:Sommige mensen snappen echt niet dat dit feest fucking vet gaat worden.
Trouwens, toekomstvoorspeller? Wat word de line up? Als hier Willy Wartaal, Justin Bieber, DJ Kicken ft. Bassie en Gerard Joling komen blijf ik toch thuis hoor.. Dan word het feest een stuk minder!
Geeft wel weer aan wat voor type mensen hier op af komen, mensen die niets geven om wat voor muziek er gedraaid wordt. (anders had de lineup wel wat uitgemaakt immers)
Ja wordt echt heel dik! Die haters hier altijd! Hoop dat Wildstylez dit keer 3x Lose My Mind draaitwrote:Sommige mensen snappen echt niet dat dit feest fucking vet gaat worden.
Ik word het meer en meer met je eens per postwrote:Geeft wel weer aan wat voor type mensen hier op af komen, mensen die niets geven om wat voor muziek er gedraaid wordt. (anders had de lineup wel wat uitgemaakt immers)
Ik stem voorwrote:Ik wil naar Hardshock maar ik wil eigenlijk ook geen feest in de HMH missen(Beide doen?)
J
Hardtraxxer
last seen Apr 2012
Lyst, je blijft ook altijd even verschrikkelijkwrote:Geeft wel weer aan wat voor type mensen hier op af komen, mensen die niets geven om wat voor muziek er gedraaid wordt. (anders had de lineup wel wat uitgemaakt immers)
flikker toch op met je niets geven om de muziek die er gedraaid wordt.
Wat zou ik blij zijn als jij je hier niet meer zou vertonen op hardtraxx, irriteer me aan vrijwel elke opmerking van je!
net alsof alleen de muziek een feest goed maakt?
Tuurlijk zijn er muzikaal betere feesten, maar het gaat om het totaal plaatje!
Hmh is en blijft gewoon het DIKST, dus sta liever dan daar met een iets mindere line up
PARTYLOVER
Hmm, wil wel weer een keer naar de HMH, is weer te lang geleden! Maargoed, Scantraxx + feesten is niet echt meer wat voor mij de laatste tijd, het ligt dus heel erg aan de line-up!
J
Hardtraxxer
last seen Apr 2012
lekker zijn reet schoonlikken danwrote:Ik word het meer en meer met je eens per postwrote:Geeft wel weer aan wat voor type mensen hier op af komen, mensen die niets geven om wat voor muziek er gedraaid wordt. (anders had de lineup wel wat uitgemaakt immers)
lyst zou ik mogen vragen naar je laatste 5 feesten die je hebt bezocht?
Who was there
Nobody has said they're going yet.