Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 21:44 

Hardtraxxer

tommetjeuh schreef:
En @ hierboven: wie laat ik niet in zijn waarde dan als ik iemand zijn mening niet deel? iedereen heeft zijn eigen mening en dat is maar goed ook :thumbup: over het andermands mening respecteren gesproken, in dit topic word negatief zijn net zo hard aangepakt door sommigen, is dat dan niet net zo onrespectvol?

jij vind het een "verrotte pizza" en toch eet ik em dan maar op, dus uit jouw metafoor begrijp ik dan dat je bijv. de nummers op dit feest een verrotte pizza vind, en dat de mensen die het leuk vinden doelloos naar alles luisteren en vet vinden wat ze voor geschoteld word.
noem dit toch niet echt iets in zijn waarde laten hoor..

Maar klaar ermee dus.. :P

OT: ik vond het gewoon een leuk feesie :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 21:45 

Hardtraxx Veteran

Ja, ik zag het ook te laat, op het moment dat Khadber zijn verhaal typte, was ik ook aan het typen en om dan maar meteen mijn post te verwijderen, vind ik wel een :') smilie waard >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 22:12 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
Je mening delen vind ik 1, maar om nou onder een hoop tracks iedere keer te lezen: kut kick, kut vocals. kut. en kut. Geen mening, geen onderbouwing, geen niets. Verschil tussen opbouwende, onderbouwde kritiek en destructieve kritiek. Het laatste ben ik het namelijk niet mee eens en heeft eigenlijk geen functie op het in de grond boren van mensen na.
En ook: ik houd simpelweg niet van bijvoorbeeld Spoontech tracks. Ik luister die tracks daarom ook niet. Je zal ook niet mijn naam onder Spoontech vinden met kut dit kut dat ernaast. Velen die dit dus wel doen blijven maar een artiest opzoeken en keer op keer neerzetten dat iets niet hun ding is. Mijn idee: waarom denk je dan niet van: hey, die artiest, niet interessant, niet luisteren en laten rusten! Zo moeilijk is dat echt niet.

Precies dit inderdaad, goed verwoord :thumbup: klaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 23:16 

Artiest

Ik vind t persoonlijk jammer dat wij als theracords er ineens bijgehaald worden bij de meer mainstream releases en feesten. Nergens voor nodig, hou je post toch gewoon inhoudelijk over t feest of release. Als iemand iets negatiefs zegt, gaat iemand anders proberen iets negatiefs over diegene zeggen en zo ontstaat een vicieuze cirkel en dat is voor niemand leuk.

Ik ben zelf niet op dit feest geweest (ondanks toch ooit n paar releases op scantraxx gehad te hebben hahaha) maar respect, ze bestaan al zo lang en hebben erg veel voor de hardstyle betekent. Misschien n beetje rare zin van mijn kant maar dat is wel hoe ik er over denk :)

sowieso beter alleen focussen op wat je wèl leuk vindt ipv focussen op wat je ruk vindt. Dat hoeft natuurlijk ook niet helemaal zwart wit opgevat te worden maar dat bashen om t bashen is gewoon vermoeiend en ja ook theracords sucks volgens velen op hardtraxx haha valt missch minder op omdat de meeste artiesten v ons actief zijn hier ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 23:30 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
El Mare schreef:
Je moet er zeker van genieten, Kasper, dat meen ik oprecht, alleen wij mogen ook onze mening geven over hoe hier over denkt. Het is en blijft een forum waar in principe elke mening telt. Ook die van jou, ik respecteer jouw mening daarom ook zeer zeker ;)

Het is nog maar de vraag of het een mening te noemen is.
Want werkelijk waar 98% van dit forum is zo van:
Rawstyle/Theracords: :drool: :drool: :drool: :love: :love: :love: :loving: :loving: :loving: :worship: :worship: :clap: :clap: :yay: :yay: :yay:

Nustyle: :list: :list: :list: :sick: :sick: :sick: :nono: :nono: :x :x :thumbdown: :thumbdown:

En maar lopen bashen en bashen en bashen en bashen. Vind het je gek dat hier nooit artiesten komen? Juist ja, omdat iedereen hier gewoon een vuile hater is die alles maar loopt de bashen dat niet in hun perfecte wereldje past.
En dan kan je dat perfecte wereld misschien ook maar beter hype van het moment noemen, want wat zijn we weer origineel met jullie "liefde" voor rawstyle, dat is ook maar iets dat sinds korte tijd populair is. En dat jullie daar een schepje bovenop doen vind ik dan maar triest.

En daarnaast, een feest hoor je niet door de radio te luisteren, daar hoor je bij te zijn, Vind je het heel gek dat het kut lijkt als je em op je kamertje op je bureaustoel zit te luisteren? Kom op mensen, denk gewoon eens na, gebruik je verstand, en hopelijk kan je dan ook wel bedenken dat een feest niet voor niets wordt gehouden op een speciale locatie. Als het werkelijk genoeg zou zijn om het via de radio uit te zenden, dan zouden er geen feesten zijn.

Altijd weer dat rawstyle d'r bij halen... Ik vind de raw-style ook helemaal geweldig, of 't nou een hype of niet is staat daar compleet los van. Veel meer diversiteit, zit veel meer tempo in en het is allemaal een stuk energieker. Maar dat wil niet direct zeggen dat ik de mainstream niet meer kan waarderen. D'r zit alleen in de mainstream van tegenwoordig zo weinig verschil meer, 't lijkt veel te veel op elkaar. Ran-D gebruikt steeds dezelfde formule voor tracks, G4H net zo, Adaro, D-Block & S-Te-Fan met hun energieke mid-intro's maar die softe climaxen en zelfde kicks, zatox altijd 't zelfde liedje, Headhunterz met zijn sounds en Wildstylez & Alpha Twins etc etc.. En je kunt 't leuk vinden of niet, maar diversiteit, originaliteit, energie en tempo kan ik tegenwoordig alleen maar vinden in de raw-style (hype of niet) en er zijn maar een paar mainstream tracks die dat ook hebben, terwijl juist de 4 bovengenoemde termen de ingrediënten zijn voor een goede hardstyle track (+ de kicks natuurlijk). Daarbij komt nog dat al die artiesten steeds 't zelfde setje neerzetten, alleen maar nieuwe tracks draaien en dus gewoon totaal niet divers zijn. En dan juist op zo'n groot feest, in de HMH, met ook veel oudere Scantraxx fans kun je 't nog durven om zo'n 13 in een dozijn setje neer te zetten.., ik snap dat gewoon echt niet. En natuurlijk zou ik op zo'n feest ook geen snoeiharde Theracords platen verwachten, maar ook geen standaard 13 in een dozijn setjes.

Nee KSwoosh, je mag vinden wat je wilt en luisteren wat je wilt en feesten wat je wilt, ik wilde dit gewoon effe kwijt. Dat bashen heeft niet direct te maken met het feit dat ''wij'' alleen maar de rauwe sound kunnen waarderen. Fusion The Next Level kun je hier misschien wel wat mee vergelijken, maar daar durfden ze wel een oudere plaat d'r op te gooien, word een feest zoooooveel vetter door :) .

En @ Thera, focussen op wat je wel leuk vind ipv focussen op wat je ruk vind, heb je aan de ene kant gelijk in. Maar als veel van jouw favorieten minder krijgen dan dat ze verdienen (niet in geld), dat vergelijkt met de top artiesten binnen deze scene dan kan ik 't soms niet laten. En zo zijn d'r wel meer dingen. En wat je zegt, Theracords word hier genoeg gebashed op 't forum dus snap daarom die vergelijking idd ook niet echt.

Ach ja, zoals ik al vaker tegen anderen zei: Misschien ben ik zelf wel te kritisch.., weet 't soms zelf niet meer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 23:34 

Hardtraxxer

Zijn er hier ook nog mensen die mij kunnen vertellen hoe dit feest werkelijk was i.p.v. het in de herhaling vallen van een al zo vaak gevoerde discussie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 23:34 

Hardtraxx Veteran

Vrij hypocriet btw van de staff dat er toch gewoon verder door wordt gegaan met de discussie, terwijl Khadber duidelijk (als staff zijnde) aangaf dit via PM te doen, beetje jammer.
Verder zal ik me er maar aan houden :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 23:37 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Vrij hypocriet btw van de staff dat er toch gewoon verder door wordt gegaan met de discussie, terwijl Khadber duidelijk (als staff zijnde) aangaf dit via PM te doen, beetje jammer.
Verder zal ik me er maar aan houden :/

Sorry had d'r overheen gelezen ;) . Je hebt helemaal gelijk hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 23:39 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
ja denk gewoon eens na, als ze alleen maar oude tracks gaan draaien komt er toch geen hond op af, ze willen ook geld verdienen duh.
ik vind: niet gegaan = niet oordelen

Hier ben ik het niet mee eens, de echte echte dagjesmensen kennen toch maar 5 tot 10 tracks, dus die boeit het behalve die paar tracks toch niet wat er gedraaid word.

En spul uit 2007-2010 had ook gewoon melodietjes, dus dat kunnen ze gewoon aanhoren.

En er zijn waarschijnlijk veel mensen op het feest die die oudere tracks kennen, er leuke herrineringen aan hebben, en ze een tijd niet gehoord hebben. Dan is het leuk als je ze op een feest weer hoort. En beter dan Lose My Mind (ik noem maar een voorbeeld) voor de 134e keer te horen in een half jaar tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 00:22 

Hardtraxx Veteran

J9_ schreef:
KSwoosh schreef:
je kan alles constant lopen afzeiken of je geniet gewoon van wat je hebt en krijgt.

Hèhè, een iemand die m'n mening deelt. Wat fijn!

Hier nog zo een :D heb echt genoten van ieder nummer.

G4H live was zeer baas :D

En the prophet draaide hard, sick hoog bpm, early hardcore kicks :drool: :drool:

Maarja ik ga nu lekker in coma liggen :lol: was gezellig met KSwoosh banaanslak echte_oostzaner en de rest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 00:59 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
En the prophet draaide hard, sick hoog bpm, early hardcore kicks :drool: :drool:

Buiten het meningen gedeelte om he, maar...klopt de TL dan wel? Kon namelijk niets hards of snels ontdekken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 07:28 

Hardtraxx Elite

In vergelijking met Qountdown en XQ: Noisecontrollers vond ik dit weer wat minder, maar de aankleding was wel vet gedaan met de led schermen en de sfeer was ook leuk! Natuurlijk alle standaard huppel liedjes van Scantraxx die je kunt verwachten maar omdat mijn smaak de laatste tijd zo divers is vind ik dit op zijn tijd ook gewoon weer fijn (laatste 4 weken zagen er voor mij zo uit: MoH - ASoT550 - Awakenings - Scantraxx... Hoezo divers? :D). Volgende week weer heerlijk raggen op Loudness, vooral de laatste uurtjes op Scantraxx ENORM genoten ondanks de vrolijke hitjes hardcore van The Prophet waar ik stiekem eigenlijk gewoon ook van hou (op die ruk remuxx na..)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 11:16 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Hoofdcoach schreef:

Buiten het meningen gedeelte om he, maar...klopt de TL dan wel? Kon namelijk niets hards of snels ontdekken...

Bpm omhoog draaien en je hebt snel
+HMH geluid en je hebt hard :)

En als jij het niet hard vindt prima, ik heb genoten van zijn set :) zelfs de remux vond ik geniaal, gewoon omdat het kan en omdat bijna iedereen er over zeikt :D ben niet zo van het gehuil over tracks... Vind alles best wat er gedraaid wordt ;) dan maar geen "liefhebber" en smaak xd wel plezier en een mooie avond
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 11:39 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Steffnov schreef:
Hoofdcoach schreef:

Bpm omhoog draaien en je hebt snel
+HMH geluid en je hebt hard :)

En als jij het niet hard vindt prima, ik heb genoten van zijn set :) zelfs de remux vond ik geniaal, gewoon omdat het kan en omdat bijna iedereen er over zeikt :D ben niet zo van het gehuil over tracks... Vind alles best wat er gedraaid wordt ;) dan maar geen "liefhebber" en smaak xd wel plezier en een mooie avond

Er is een reden waarom je het leuk vond op dat moment :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 12:04 

Hardtraxx Elite

Hoofdcoach schreef:

:thumbsup: En aangezien op pf dit feest weer een geweldig heeft gehad (voor mij een goed) zijn wij niet de enige die van deze huppel muziek hebben genoten hoor ;) Het zijn de zeikerds die vrees ik in de minderheid zijn (en ook niet aanwezig waren - dus dan moet je wat mij betreft ook je bek houden over een feest).
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 12:07 

DarkBeatz schreef:
Het zijn de zeikerds die vrees ik in de minderheid zijn (en ook niet aanwezig waren - dus dan moet je wat mij betreft ook je bek houden over een feest).

Dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 12:09 

Aan het typen...

Dagjesmensen zijn altijd in de meerderheid, om dat nu als argument aan te halen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 12:21 

Topfeest! :clap: Sfeer was goed en er werd heerlijk gedraaid. :thumbsup:
Ik ben het verder meer dan eens met Khadber, als deze boodschap tot iedereen zou doordringen zou dat een verbetering voor het forum zijn imo.
Verder ben ik heel benieuwd of dit de laatste keer HMH was en wat de volgende zet van Q-dance gaat zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 15:15 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Dagjesmensen zijn altijd in de meerderheid, om dat nu als argument aan te halen :lol:

Prima toch, alle dagjes mensen samen hebben veel meel plezier dan de zeikerds die in de minderheid zijn :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 15:32 

Hardtraxx Addict

Hoofdcoach schreef:
Lyst schreef:

Prima toch, alle dagjes mensen samen hebben veel meel plezier dan de zeikerds die in de minderheid zijn :thumbsup:

Maar als 'niet-dagjesmens' kan ik met trots zeggen dat ik geen blauwe handen heb van het klappen en dat mijn aanstekercollectie niet compleet opgebrand is.
De hard in hardstyle is tegenwoordig ver te zoeken.. erg jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 15:34 

Hardtraxxer

liever alleen maar dagjesmensen die het allemaal naar hun zin hebben en bijdragen aan de goede sfeer dan een zaal vol met van die zeikerds..
Topavond gehad, had zelf liever ook iets meer oude hits gehoord maar dat laat ik niet mn avond verpesten :)
Vind het al top de huidige nummers met HMH geluid te horen (L)
Citaat:
Maar als 'niet-dagjesmens' kan ik met trots zeggen dat ik geen blauwe handen heb van het klappen en dat mijn aanstekercollectie niet compleet opgebrand is.

gefeliciteerd, ik als niet dagjesmens zeg met trots van wel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 15:34 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
tommetjeuh schreef:
He verdorie ik krijg een verrotte pizza bij het restaurant, ach ik moet maar blij zijn dat ik een pizza heb dus ik zal niet klagen.. Geweldige mentaliteit jongens :thumbup:

En hier ga je dus de mist in (om me eens in de discussie te mengen).

Het is namelijk een beetje zo: je gaat naar een restaurant en bestelt een pizza. Je vindt hem niet lekker en zegt er wat van, kan gebeuren. Vervolgens ga je toch IEDERE dag weer naar dat restaurant om die vieze pizza te eten en te vertellen dat je hem niet lekker vindt. Self-forfilling prophecy etcetera.

Nee, je gaat naar een restaurant die al jaren lekkere pizza's maakt. Die zaak maakt steeds minder goede pizza's, maar niet per se omdat ze het niet meer kunnen, ze zijn gewoon van recepten gewisseld en bieden nu andere soorten pizza's aan. Je vindt de pizza's die ze nu aanbieden niet zo lekker, maar bent bereid er wat van te eten als je ook wat van de oude pizza's meekrijgt. Nu viert het restaurant z'n 10-jarig bestaan met een feest. Nu is het de norm bij zulke feesten dat de oude menukaarten en recepten er bij worden gehaald. Echter kiest het restaurant ervoor om dat niet te doen. Liefhebbers van de oude pizza's zijn teleurgesteld, omdat andere restaurants wel hieraan doen en deze niet, terwijl deze juiste hele lekkere pizza's had vroeger.

En willen jullie nustyle fanz a.u.b. kappen met jullie Theracords en rawstyle onzin. Als je daarmee aan komt zetten ben je net zo triest als de nustyle bashers waar je je juist tegen richt. Wees er trots op als je een brede smaak hebt, niet als je andere delen van je favoriete genre zomaar verwerpt omdat er wat mensen kinderachtig doen af en toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 15:37 

Hardtraxx Addict

Q-Dominic schreef:
liever alleen maar dagjesmensen die het allemaal naar hun zin hebben en bijdragen aan de goede sfeer dan een zaal vol met van die zeikerds..
Topavond gehad, had zelf liever ook iets meer oude hits gehoord maar dat laat ik niet mn avond verpesten :)
Vind het al top de huidige nummers met HMH geluid te horen (L)
Citaat:

gefeliciteerd, ik als niet dagjesmens zeg met trots van wel ;)

Dan moet jij eens een keer naar een feest gaan met van die zeikerds waar WEL goed gedraaid wordt.
Geloof me.. zo'n sfeertje maak je niet mee op scantraxxfeestjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 15:40 

Hardtraxx Veteran

Amen voor PNXRMX! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 15:45 

Hardtraxx Veteran

Pizza vergelijkingen FTW :lol:
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten