KSwoosh schreef:
El Mare schreef:
Je moet er zeker van genieten, Kasper, dat meen ik oprecht, alleen wij mogen ook onze mening geven over hoe hier over denkt. Het is en blijft een forum waar in principe elke mening telt. Ook die van jou, ik respecteer jouw mening daarom ook zeer zeker

Het is nog maar de vraag of het een mening te noemen is.
Want werkelijk waar 98% van dit forum is zo van:
Rawstyle/Theracords:
Nustyle:
En maar lopen bashen en bashen en bashen en bashen. Vind het je gek dat hier nooit artiesten komen? Juist ja, omdat iedereen hier gewoon een vuile hater is die alles maar loopt de bashen dat niet in hun perfecte wereldje past.
En dan kan je dat perfecte wereld misschien ook maar beter hype van het moment noemen, want wat zijn we weer origineel met jullie "liefde" voor rawstyle, dat is ook maar iets dat sinds korte tijd populair is. En dat jullie daar een schepje bovenop doen vind ik dan maar triest.
En daarnaast, een feest hoor je niet door de radio te luisteren, daar hoor je bij te zijn, Vind je het heel gek dat het kut lijkt als je em op je kamertje op je bureaustoel zit te luisteren? Kom op mensen, denk gewoon eens na, gebruik je verstand, en hopelijk kan je dan ook wel bedenken dat een feest niet voor niets wordt gehouden op een speciale locatie. Als het werkelijk genoeg zou zijn om het via de radio uit te zenden, dan zouden er geen feesten zijn.
Altijd weer dat rawstyle d'r bij halen... Ik vind de raw-style ook helemaal geweldig, of 't nou een hype of niet is staat daar compleet los van. Veel meer diversiteit, zit veel meer tempo in en het is allemaal een stuk energieker. Maar dat wil niet direct zeggen dat ik de mainstream niet meer kan waarderen. D'r zit alleen in de mainstream van tegenwoordig zo weinig verschil meer, 't lijkt veel te veel op elkaar. Ran-D gebruikt steeds dezelfde formule voor tracks, G4H net zo, Adaro, D-Block & S-Te-Fan met hun energieke mid-intro's maar die softe climaxen en zelfde kicks, zatox altijd 't zelfde liedje, Headhunterz met zijn sounds en Wildstylez & Alpha Twins etc etc.. En je kunt 't leuk vinden of niet, maar diversiteit, originaliteit, energie en tempo kan ik tegenwoordig alleen maar vinden in de raw-style (hype of niet) en er zijn maar een paar mainstream tracks die dat ook hebben, terwijl juist de 4 bovengenoemde termen de ingrediënten zijn voor een goede hardstyle track (+ de kicks natuurlijk). Daarbij komt nog dat al die artiesten steeds 't zelfde setje neerzetten, alleen maar nieuwe tracks draaien en dus gewoon totaal niet divers zijn. En dan juist op zo'n groot feest, in de HMH, met ook veel oudere Scantraxx fans kun je 't nog durven om zo'n 13 in een dozijn setje neer te zetten.., ik snap dat gewoon echt niet. En natuurlijk zou ik op zo'n feest ook geen snoeiharde Theracords platen verwachten, maar ook geen standaard 13 in een dozijn setjes.
Nee KSwoosh, je mag vinden wat je wilt en luisteren wat je wilt en feesten wat je wilt, ik wilde dit gewoon effe kwijt. Dat bashen heeft niet direct te maken met het feit dat ''wij'' alleen maar de rauwe sound kunnen waarderen. Fusion The Next Level kun je hier misschien wel wat mee vergelijken, maar daar durfden ze wel een oudere plaat d'r op te gooien, word een feest zoooooveel vetter door

.
En @ Thera, focussen op wat je wel leuk vind ipv focussen op wat je ruk vind, heb je aan de ene kant gelijk in. Maar als veel van jouw favorieten minder krijgen dan dat ze verdienen (niet in geld), dat vergelijkt met de top artiesten binnen deze scene dan kan ik 't soms niet laten. En zo zijn d'r wel meer dingen. En wat je zegt, Theracords word hier genoeg gebashed op 't forum dus snap daarom die vergelijking idd ook niet echt.
Ach ja, zoals ik al vaker tegen anderen zei: Misschien ben ik zelf wel te kritisch.., weet 't soms zelf niet meer..