Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 20:10 
 

Dakpan schreef:
Of je zeikt af wat je niks vindt en je geniet van wat je tof vindt. Win-win. :D

Ga maar lekker ergens anders kansloos dingen afzeiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Dakpan schreef:
Of je zeikt af wat je niks vindt en je geniet van wat je tof vindt. Win-win. :D

Ga maar lekker ergens anders kansloos dingen afzeiken.


KSwoosh :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je moet er zeker van genieten, Kasper, dat meen ik oprecht, alleen wij mogen ook onze mening geven over hoe hier over denkt. Het is en blijft een forum waar in principe elke mening telt. Ook die van jou, ik respecteer jouw mening daarom ook zeer zeker ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 20:45 
 

El Mare schreef:
Je moet er zeker van genieten, Kasper, dat meen ik oprecht, alleen wij mogen ook onze mening geven over hoe hier over denkt. Het is en blijft een forum waar in principe elke mening telt. Ook die van jou, ik respecteer jouw mening daarom ook zeer zeker ;)

Het is nog maar de vraag of het een mening te noemen is.
Want werkelijk waar 98% van dit forum is zo van:
Rawstyle/Theracords: :drool: :drool: :drool: :love: :love: :love: :loving: :loving: :loving: :worship: :worship: :clap: :clap: :yay: :yay: :yay:

Nustyle: :list: :list: :list: :sick: :sick: :sick: :nono: :nono: :x :x :thumbdown: :thumbdown:

En maar lopen bashen en bashen en bashen en bashen. Vind het je gek dat hier nooit artiesten komen? Juist ja, omdat iedereen hier gewoon een vuile hater is die alles maar loopt de bashen dat niet in hun perfecte wereldje past.
En dan kan je dat perfecte wereld misschien ook maar beter hype van het moment noemen, want wat zijn we weer origineel met jullie "liefde" voor rawstyle, dat is ook maar iets dat sinds korte tijd populair is. En dat jullie daar een schepje bovenop doen vind ik dan maar triest.

En daarnaast, een feest hoor je niet door de radio te luisteren, daar hoor je bij te zijn, Vind je het heel gek dat het kut lijkt als je em op je kamertje op je bureaustoel zit te luisteren? Kom op mensen, denk gewoon eens na, gebruik je verstand, en hopelijk kan je dan ook wel bedenken dat een feest niet voor niets wordt gehouden op een speciale locatie. Als het werkelijk genoeg zou zijn om het via de radio uit te zenden, dan zouden er geen feesten zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 20:50 
 
Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
je kan alles constant lopen afzeiken of je geniet gewoon van wat je hebt en krijgt.

Hèhè, een iemand die m'n mening deelt. Wat fijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
En daarnaast, een feest hoor je niet door de radio te luisteren, daar hoor je bij te zijn, Vind je het heel gek dat het kut lijkt als je em op je kamertje op je bureaustoel zit te luisteren? Kom op mensen, denk gewoon eens na, gebruik je verstand, en hopelijk kan je dan ook wel bedenken dat een feest niet voor niets wordt gehouden op een speciale locatie. Als het werkelijk genoeg zou zijn om het via de radio uit te zenden, dan zouden er geen feesten zijn.


Waarom zou een tracklijst die je sowieso al niks vindt wel ineens vet zijn op een feest? Het grootste gedeelte van de users hier komt wèl voor de muziek. Die geven geen hol om tripbrillen, de hoeveelheid gezellige onbekende buitenlandse mensen of het aantal dj's waarmee ze op de foto zijn gegaan.

Dat de muziek jou niks boeit okè, maar ga niet lopen huilen als mensen dit feest afkraken op basis van gedraaide sets, want die mensen staan volledig in hun recht. Die lijsten zijn ook om te huilen.

Hier laat ik het bij, geen tijd voor een discussie aangezien ik om 0400 m'n nest uit moet voor Denemarken. Doei. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 20:56 
 

Dakpan schreef:
KSwoosh schreef:
En daarnaast, een feest hoor je niet door de radio te luisteren, daar hoor je bij te zijn, Vind je het heel gek dat het kut lijkt als je em op je kamertje op je bureaustoel zit te luisteren? Kom op mensen, denk gewoon eens na, gebruik je verstand, en hopelijk kan je dan ook wel bedenken dat een feest niet voor niets wordt gehouden op een speciale locatie. Als het werkelijk genoeg zou zijn om het via de radio uit te zenden, dan zouden er geen feesten zijn.


Waarom zou een tracklijst die je sowieso al niks vindt wel ineens vet zijn op een feest? Het grootste gedeelte van de users hier komt wèl voor de muziek. Die geven geen hol om tripbrillen, de hoeveelheid gezellige onbekende buitenlandse mensen of het aantal dj's waarmee ze op de foto zijn gegaan.

Dat de muziek jou niks boeit okè, maar ga niet lopen huilen als mensen dit feest afkraken op basis van gedraaide sets, want die mensen staan volledig in hun recht. Die lijsten zijn ook om te huilen.

Hier laat ik het bij, geen tijd voor een discussie aangezien ik om 0400 m'n nest uit moet voor Denemarken. Doei. (L)

Er is ook nog wel een verschil tussen het geven om de muziek/techniek/sets, en het constant lopen bashen van mensen.

Veel plezier in Denemarken iig :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 20:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
El Mare schreef:
Je moet er zeker van genieten, Kasper, dat meen ik oprecht, alleen wij mogen ook onze mening geven over hoe hier over denkt. Het is en blijft een forum waar in principe elke mening telt. Ook die van jou, ik respecteer jouw mening daarom ook zeer zeker ;)

Het is nog maar de vraag of het een mening te noemen is.
Want werkelijk waar 98% van dit forum is zo van:
Rawstyle/Theracords: :drool: :drool: :drool: :love: :love: :love: :loving: :loving: :loving: :worship: :worship: :clap: :clap: :yay: :yay: :yay:

Nustyle: :list: :list: :list: :sick: :sick: :sick: :nono: :nono: :x :x :thumbdown: :thumbdown:

En maar lopen bashen en bashen en bashen en bashen. Vind het je gek dat hier nooit artiesten komen? Juist ja, omdat iedereen hier gewoon een vuile hater is die alles maar loopt de bashen dat niet in hun perfecte wereldje past.
En dan kan je dat perfecte wereld misschien ook maar beter hype van het moment noemen, want wat zijn we weer origineel met jullie "liefde" voor rawstyle, dat is ook maar iets dat sinds korte tijd populair is. En dat jullie daar een schepje bovenop doen vind ik dan maar triest.

En daarnaast, een feest hoor je niet door de radio te luisteren, daar hoor je bij te zijn, Vind je het heel gek dat het kut lijkt als je em op je kamertje op je bureaustoel zit te luisteren? Kom op mensen, denk gewoon eens na, gebruik je verstand, en hopelijk kan je dan ook wel bedenken dat een feest niet voor niets wordt gehouden op een speciale locatie. Als het werkelijk genoeg zou zijn om het via de radio uit te zenden, dan zouden er geen feesten zijn.



Heb hier maar 1 emoticon voor : :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
okè

Da hoort nie
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 21:11 
 
Hardtraxxer

sjonge jonge wat een gezeik weer over de gedraaide setjes en het gebrek aan oudere platen,
volgens mij vind een groot deel van dit forum alles van na 2010 "mainstream meuk" behalve als het van spoontech of theracords komt.

beetje jammer hoor.


Ondaks het gebrek aan oude platen en dat zogenaamd het concept 10 years volgens de meeste daarom nergens op sloeg

heb ik me iig prima vermaakt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 21:13 
 

mephisto schreef:
sjonge jonge wat een gezeik weer over de gedraaide setjes en het gebrek aan oudere platen,
volgens mij vind een groot deel van dit forum alles van na 2010 "mainstream meuk" behalve als het van spoontech of theracords komt.

beetje jammer hoor.


Ondaks het gebrek aan oude platen en dat zogenaamd het concept 10 years volgens de meeste daarom nergens op sloeg

heb ik me iig prima vermaakt :thumbsup:

Juist, wij snappen elkaar. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 21:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

mephisto schreef:
sjonge jonge wat een gezeik weer over de gedraaide setjes en het gebrek aan oudere platen,
volgens mij vind een groot deel van dit forum alles van na 2010 "mainstream meuk" behalve als het van spoontech of theracords komt.

beetje jammer hoor.


Ondaks het gebrek aan oude platen en dat zogenaamd het concept 10 years volgens de meeste daarom nergens op sloeg

heb ik me iig prima vermaakt :thumbsup:


Daarom word het hier ook weleens "Haattraxx" genoemd.

@ Kasper : Gaan wij lekker danseng op Euphoria? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tsja, ik blijf van mening dat je de naam van het concept anders had moeten noemen.
Tsja en de term haattraxx, ik vind dat flauwekul, nogmaals, een forum is om je mening te geven en als dat een haatreactie is volgens sommige prima, maar daardoor gaat mijn mening niet veranderen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mephisto schreef:
sjonge jonge wat een gezeik weer over de gedraaide setjes en het gebrek aan oudere platen,
volgens mij vind een groot deel van dit forum alles van na 2010 "mainstream meuk" behalve als het van spoontech of theracords komt.

Jammer van deze opmerking. Waarom denk je dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 21:19 
 

Jeff3rd schreef:
Daarom word het hier ook weleens "Haattraxx" genoemd.

@ Kasper : Gaan wij lekker danseng op Euphoria? :D

Een naam die ze helaas wel verdient hebben.

Maa rik weet niet man, utrecht is zon pokke end xd
maaaaaaaar.... de lineup is wel heel dik!
eventjes kijken hoor!
hij staat nu iig als optie in de agenda!
want in mei heb ik nog niets staan eigenlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 21:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Jeff3rd schreef:
Daarom word het hier ook weleens "Haattraxx" genoemd.

@ Kasper : Gaan wij lekker danseng op Euphoria? :D

Een naam die ze helaas wel verdient hebben.

Maa rik weet niet man, utrecht is zon pokke end xd
maaaaaaaar.... de lineup is wel heel dik!
eventjes kijken hoor!
hij staat nu iig als optie in de agenda!
want in mei heb ik nog niets staan eigenlijk :D



Ik zeg gaan! Ik ga volgende week even een kaartje halen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 21:21 
 
Hardtraxxer

El Mare schreef:
Tsja, ik blijf van mening dat je de naam van het concept anders had moeten noemen.
Tsja en de term haattraxx, ik vind dat flauwekul, nogmaals, een forum is om je mening te geven en als dat een haatreactie is volgens sommige prima, maar daardoor gaat mijn mening niet veranderen


je mening hoeft ook niet te veranderen, maar als dezelfde mensen steeds dezelfde dingen gaan zitten afzeiken dat slaat nergens op.
als je een keer heb gezegd dat je het niks vind omdat dit of dat, prima, maar gewoon zo een beetje hetzelfde pitchkick gezeik, setjes gezeik, dagjesmensen gezeik en mainstream gezeik onder elk nummer of feest topic te gooien is onzin.

iedereen weet van dit soort feesten dat het zo zal gaan dus ga er dan ook niet steeds over klagen, en als je het niks vind prima, maar hou het dan gewoon bij wat jij wel lekker vind en ga niet alles lopen bashen

Henk-Jan schreef:
mephisto schreef:
sjonge jonge wat een gezeik weer over de gedraaide setjes en het gebrek aan oudere platen,
volgens mij vind een groot deel van dit forum alles van na 2010 "mainstream meuk" behalve als het van spoontech of theracords komt.

Jammer van deze opmerking. Waarom denk je dat?


omdat het mij opvalt om eerlijk te zijn, ik ga gewoon alle nieuwe releases en tracks af om te kijken of het me aan spreekt, en lees ondertussen de reacties
en dan valt mij dat gewoon op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er is nooit door Q-dance of wie dan ook naar buiten gebracht dat ze van alle afgelopen 10 jaren tracks zullen draaien op dit feest. Nee ze vieren juist dat ze 10 jaar bestaan, meer niet. Er is nooit gezegd op wat voor manier. Ik begrijp wel dat ze geen shitload aan tracks van 10 jaar terug gaan draaien, dan loopt de zaal leeg. En Q-dance richt zich toch op de massa ;)

Begrijp me niet verkeerd, je mening geven moet ook gewoon kunnen, maar sommigen van jullie geven alleen commentaar op de TRACKLISTS. Jullie mening heeft dus alleen met je eigen SMAAK te maken, en die is voor iedereen verschillend. Volgens mij dus ook geen goede reden om een feest of een setje als 'troep' aan te kunnen duiden voor iedereen. (zoals sommigen elke keer maar weer doen, zonder argumenten)

Ikzelf bijvoorbeeld hou totaal niet van het merendeel van de tracks van Thera, Geck-O of al die andere Theracords/Spoontech artiesten. Mag ik dan zomaar zeggen dat een feest als "Zak Invites · Theracords, low-e vs Kevin Kaos" een kutfeest is? Volgens mij niet. ;)

Overigens ben ik niet in de HMH geweest of geluisterd naar de setjes, maar vind dit weer een topic vol met onzin die niet nodig is..t slaat gewoon nergens op. Zoals Kswoosh al zei:
KSwoosh schreef:
Want werkelijk waar 98% van dit forum is zo van:
Rawstyle/Theracords: :drool: :drool: :drool: :love: :love: :love: :loving: :loving: :loving: :worship: :worship: :clap: :clap: :yay: :yay: :yay:

Nustyle: :list: :list: :list: :sick: :sick: :sick: :nono: :nono: :x :x :thumbdown: :thumbdown:

En maar lopen bashen en bashen en bashen en bashen.


En dat vind ik zonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M.a.w verkondig alleen je mening als je positief bent xd hou toch op man.. iedereen mag hier zn mening verkondigen welke mening dat ook is, positief of negatief.. maakt niet uit.
Als er bij een bepaald onderwerp dan veelal negatieve meningen staan zal dat wel een reden hebben he :thumbup: Dat alles maar accepteren wat de scene je voorschoteld omdat je maar blij moet zijn met wat er is is nou precies hetgene wat een groot deel van de hardstyle kapot maakt imo..

He verdorie ik krijg een verrotte pizza bij het restaurant, ach ik moet maar blij zijn dat ik een pizza heb dus ik zal niet klagen.. Geweldige mentaliteit jongens :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
He verdorie ik krijg een verrotte pizza bij het restaurant, ach ik moet maar blij zijn dat ik een pizza heb dus ik zal niet klagen.. Geweldige mentaliteit jongens :thumbup:


En hier ga je dus de mist in (om me eens in de discussie te mengen).

Het is namelijk een beetje zo: je gaat naar een restaurant en bestelt een pizza. Je vindt hem niet lekker en zegt er wat van, kan gebeuren. Vervolgens ga je toch IEDERE dag weer naar dat restaurant om die vieze pizza te eten en te vertellen dat je hem niet lekker vindt. Self-forfilling prophecy etcetera.

Tip: als iets niet jouw ding is, lekker laten lopen! De track erna misschien wel wat voor je.

En om dan ook maar eens te zeggen: ik heb geen idee wat dit met het feest zelf te maken heeft, dus lijkt het me verstandiger om hier de mensen die wel naar dit feest gegaan zijn aan het woord te laten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 21:35 
 
Hardtraxxer

tommetjeuh schreef:
M.a.w verkondig alleen je mening als je positief bent xd hou toch op man.. iedereen mag hier zn mening verkondigen welke mening dat ook is, positief of negatief.. maakt niet uit.
Als er bij een bepaald onderwerp dan veelal negatieve meningen staan zal dat wel een reden hebben he :thumbup: Dat alles maar accepteren wat de scene je voorschoteld omdat je maar blij moet zijn met wat er is is nou precies hetgene wat een groot deel van de hardstyle kapot maakt imo..

He verdorie ik krijg een verrotte pizza bij het restaurant, ach ik moet maar blij zijn dat ik een pizza heb dus ik zal niet klagen.. Geweldige mentaliteit jongens :thumbup:


zo zeg lekker zwart wit bekijk jij het zeg, zoals ik net al zij je mag best een mening hebben en die delen, sterker nog ik ben zelfs wel benieuwd waarom jij dat dan vind,
maar als je al 1 of 2 keer op iets gerageerd heb dat je het niks vind en waarom en dan vervolgens gewoon een beetje elk nummer afzijken en feest afzijken, dan lijkt het me meer dat je bomvol frustraties zit dan dat het simpel weg je mening is.

en dat over je pizza theorie, jij vind die style nu verrot, ander vinden hem wel lekker, wie ben jij dan om dat ook niet in zijn waarde te laten ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ khadber: Dus eigenlijk moet ik helemaal niets meer een kans geven tenzij ik 100% zeker weet dat het mijn ding is?

En @ hierboven: wie laat ik niet in zijn waarde dan als ik iemand zijn mening niet deel? iedereen heeft zijn eigen mening en dat is maar goed ook :thumbup: over het andermands mening respecteren gesproken, in dit topic word negatief zijn net zo hard aangepakt door sommigen, is dat dan niet net zo onrespectvol?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 21:38 
 
Hardtraxxer

[quote="tommetjeuhEn @ hierboven: wie laat ik niet in zijn waarde dan als ik iemand zijn mening niet deel? iedereen heeft zijn eigen mening en dat is maar goed ook over het andermands mening respecteren gesproken, in dit topic word negatief zijn net zo hard aangepakt door sommigen, is dat dan niet net zo onrespectvol?

jij vind het een "verrotten pizza" en toch eet ik em dan maar op, dus uit jouw metafoor begrijp ik dan dat je bijv. de nummers op dit feest een verotte pizza vind, en dat de mensen die het leuk vinden doelloos naar alles luisteren en vet vinden wat ze voor geschoteld word.
noem dit toch niet echt iets in zijn waarde laten hoor..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
@ khadber: Dus eigenlijk moet ik helemaal niets meer een kans geven tenzij ik 100% zeker weet dat het mijn ding is?


Je mening delen vind ik 1, maar om nou onder een hoop tracks iedere keer te lezen: kut kick, kut vocals. kut. en kut. Geen mening, geen onderbouwing, geen niets. Verschil tussen opbouwende, onderbouwde kritiek en destructieve kritiek. Het laatste ben ik het namelijk niet mee eens en heeft eigenlijk geen functie op het in de grond boren van mensen na.
En ook: ik houd simpelweg niet van bijvoorbeeld Spoontech tracks. Ik luister die tracks daarom ook niet. Je zal ook niet mijn naam onder Spoontech vinden met kut dit kut dat ernaast. Velen die dit dus wel doen blijven maar een artiest opzoeken en keer op keer neerzetten dat iets niet hun ding is. Mijn idee: waarom denk je dan niet van: hey, die artiest, niet interessant, niet luisteren en laten rusten! Zo moeilijk is dat echt niet.

Maar het wordt tijd om ontopic te gaan. Discussie zet ik graag via PM voort.

Hieronder dus ontopic berichten. Laat de mensen die wel gegaan zijn even hun gang gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat was bedoeld op wat khadber zei he :P iedere track beoordeel ik apart dus het is dan niet dat ik keer op keer op hetzelfde zeik.. ik heb verder voor dat ik me in deze discussie mengde ook geen enkel negatief woord over dit feest geuit :P vond het alleen wel erg jammer om het niveau "vind het maar leuk of zeg anders maar niets :cry: :cry: " te zien eerder in dit topic :P

edit: zie nu pas khadbers post, ontopic maar weer :P
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten