El Mare schreef:
Tsja, ik blijf van mening dat je de naam van het concept anders had moeten noemen.
Tsja en de term haattraxx, ik vind dat flauwekul, nogmaals, een forum is om je mening te geven en als dat een haatreactie is volgens sommige prima, maar daardoor gaat mijn mening niet veranderen
je mening hoeft ook niet te veranderen, maar als dezelfde mensen steeds dezelfde dingen gaan zitten afzeiken dat slaat nergens op.
als je een keer heb gezegd dat je het niks vind omdat dit of dat, prima, maar gewoon zo een beetje hetzelfde pitchkick gezeik, setjes gezeik, dagjesmensen gezeik en mainstream gezeik onder elk nummer of feest topic te gooien is onzin.
iedereen weet van dit soort feesten dat het zo zal gaan dus ga er dan ook niet steeds over klagen, en als je het niks vind prima, maar hou het dan gewoon bij wat jij wel lekker vind en ga niet alles lopen bashen
Henk-Jan schreef:
mephisto schreef:
sjonge jonge wat een gezeik weer over de gedraaide setjes en het gebrek aan oudere platen,
volgens mij vind een groot deel van dit forum alles van na 2010 "mainstream meuk" behalve als het van spoontech of theracords komt.
Jammer van deze opmerking. Waarom denk je dat?
omdat het mij opvalt om eerlijk te zijn, ik ga gewoon alle nieuwe releases en tracks af om te kijken of het me aan spreekt, en lees ondertussen de reacties
en dan valt mij dat gewoon op.