Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
G1LL schreef:
Hoofdcoach schreef:
Wat een heerlijk feest!! Er werd echt top gedraaid :D


Als ik zo die livesets zie, snap ik niet waarom ze dit 10 years of scantraxx hebben genoemd. Geen enkele oude plaat xd

Betere naam is inderdaad: Q-Dance presents: Scantraxx' Current Hits. -.-

Ga me niet vertellen dat de muziek de reden is dat je je vermaakt hebt op de feest. Wat een afgang zijn bepaalde setjes!


Kan me hier ook behoorlijk druk om maken alweer. Al die reacties hier dat het een top feest was, man ik zou naar dit feest gaan vanwege de oude scantraxx platen, en die worden niet gedraaid.. Je noemt 't toch niet voor niets 10 years?? Echt een afgang dit inderdaad..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 16:33 
 
Hardtraxx Addict

Dat mensen het naar hun zin hebben gehad kan ik vast wel begrijpen, als ik daar ben met de juiste mensen zal ik me ook wel vermaken maar de muziek die er gedraaid werd is gewoon totaal niet in een lijn met het concept, sterker nog het wijkt gewoon af van het concept en daarvoor kom ik dus niet naar zo'n feest, als dit X-Qlusive Wildstylez (Ik noem maar even een willekeurige DJ) dan zou het al een ander verhaal zijn maar nu wordt gewoon een feest neergezet wat totaal niet bij de naam en het idee past.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 16:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is echt een afgang! :lol:

Zoals meerdere al zeggen: Wtf heeft dit te maken met 10 years of Scantraxx
Ze vieren dat scantraxx 10 jaar bestaat en dan gaan ze zulke standaard setjes draaien! xd
Heb je zo'n mooi concept en toch weten ze het weer te verneuken! :P

Scantraxx :worship: of het ligt aan q-dance kan ook, dat ze niks ouders dan 2 of 3 jaar mochten draaien omdat ze anders bang waren dat de zaal leegliep ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 16:39 
 

als je niet bent geweest moet je niet huilie huilie doen, stelletje kansloze haters
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nja, ik snap het wel, deze kritiek, het is een 10 jarig bestaan van een label, dan verwachte je dat er van elk jaar wel tracks gedraaid worden in setjes, tsja en als je alleen maar tracks van het heden en misschien maximaal 3 of 4 jaar geleden in je set verwerkt, kan ik me die (terechte) kritiek voorstellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 16:46 
 

ja denk gewoon eens na, als ze alleen maar oude tracks gaan draaien komt er toch geen hond op af, ze willen ook geld verdienen duh.
ik vind: niet gegaan = niet oordelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 16:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
als je niet bent geweest moet je niet huilie huilie doen, stelletje kansloze haters


Ik zal me er best vermaakt hebben daar niet van! ;)

Maar kwa concept scantraxx 10 years klopt er geen hol van! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan moeten ze het feest niet 10 years Scantraxx noemen, maar xQlusive Scantraxx ofzo, want je misleid heb publiek hier gewoon mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 16:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tsja je had aan de hand van de line-up en het hele concept al kunnen voorspellen dat er alleen recent werk gedraaid zou worden.

Erg jammer, maar what's new aan de andere kant. Zo gaat het al jaren. Het verleden verkoopt niet meer ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 16:53 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

En scantraxx is niet in staat om mensen die de oude tracks nu nog kennen, vast te houden, laat staan naar dit feest te trekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was ook trouwens nog een uitgelezen kans geweest om Project 1 weer eens samen te brengen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 16:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
En scantraxx is niet in staat om mensen die de oude tracks nu nog kennen, vast te houden, laat staan naar dit feest te trekken.


Q-dance ook niet.
Die hebben nou eenmaal een hele andere doelgroep. Heel simpel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
ja denk gewoon eens na, als ze alleen maar oude tracks gaan draaien komt er toch geen hond op af, ze willen ook geld verdienen duh.
ik vind: niet gegaan = niet oordelen

We kunnen niet oordelen over het feest an sich. Wel over de sets, die waren te horen. En om te janken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 16:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Tsja je had aan de hand van de line-up en het hele concept al kunnen voorspellen dat er alleen recent werk gedraaid zou worden.

Erg jammer, maar what's new aan de andere kant. Zo gaat het al jaren. Het verleden verkoopt niet meer ;)


Helaas denk ik dat je gelijk heb!

Ik denk als je bijvoorbeeld over 5 jaar spul uit 2012 wil horen zal dat ook niet snel gebeuren op zo'n feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 17:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gelukkig maar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 17:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Gelukkig maar xd



Haha ik noemde het als voorbeeld he! xd

bijna heel 2012 kan van mijn part geremuxxt worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 17:08 
 

El Mare schreef:
Dan moeten ze het feest niet 10 years Scantraxx noemen, maar xQlusive Scantraxx ofzo, want je misleid heb publiek hier gewoon mee.

het feest is ook alleen maar omdat ze 10 jaar bestaan, er is nooit gezegd dat ze de hele geschiedenis aan bod laten komen..
jullie moeten niet zoveel dromen

iig, mijn pics: https://partyflock.nl/album/1050602/7543289.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
El Mare schreef:
Dan moeten ze het feest niet 10 years Scantraxx noemen, maar xQlusive Scantraxx ofzo, want je misleid heb publiek hier gewoon mee.

het feest is ook alleen maar omdat ze 10 jaar bestaan, er is nooit gezegd dat ze de hele geschiedenis aan bod laten komen..
jullie moeten niet zoveel dromen

iig, mijn pics: https://partyflock.nl/album/1050602/7543289.html



je zou het wel verwachten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
als je niet bent geweest moet je niet huilie huilie doen, stelletje kansloze haters


KSwoosh schreef:
het feest is ook alleen maar omdat ze 10 jaar bestaan, er is nooit gezegd dat ze de hele geschiedenis aan bod laten komen..
jullie moeten niet zoveel dromen


Q-Dance presents: KSwoosh 10 years

En het enige wat we te zien krijgen zijn foto's, filmpjes, schoolresultaten van het laatste jaar, z'n eerste rondje met de auto en z'n eerste 18 + feest ipv oude foto's, je eerste rondje op de fiest, je cadeau's toen je 5 werd, je eerste schooldag, de dag dat je bleef zitten op school, uitjes, slapen bij opa en oma etc etc.. Ik noem maar wat, maar je misleid 't publiek toch gewoon zo?

Nee, ik ben niet op 't feest geweest, maar ik kom op zo'n feest voor de muziek en de muziek is uitgebreid luisterbaar naderhand en daaruit concludeer ik dat Scantraxx gewoon hard heeft gefaald. Ik snap echt niet dat je alleen hitjes van tegenwoordig op zo'n feest wilt horen, echt waar niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 18:56 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Q-Dance presents: KSwoosh 10 years

Dat verklaart een hoop :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
G1LL schreef:
Q-Dance presents: KSwoosh 10 years

Dat verklaart een hoop :lol:


Niet het beste voorbeeld haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb een super vet feest gehad! Prima sfeer, lekkere setjes, mooie stage, heerlijk geluid. Echt top! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vroeger was er een smiley voor figuren als KSwoosh. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 20:05 
 

Ach ja, je kan alles constant lopen afzeiken of je geniet gewoon van wat je hebt en krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of je zeikt af wat je niks vindt en je geniet van wat je tof vindt. Win-win. :D
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten