KSwoosh schreef:
als je niet bent geweest moet je niet huilie huilie doen, stelletje kansloze haters
KSwoosh schreef:
het feest is ook alleen maar omdat ze 10 jaar bestaan, er is nooit gezegd dat ze de hele geschiedenis aan bod laten komen..
jullie moeten niet zoveel dromen
Q-Dance presents: KSwoosh 10 years
En het enige wat we te zien krijgen zijn foto's, filmpjes, schoolresultaten van het laatste jaar, z'n eerste rondje met de auto en z'n eerste 18 + feest ipv oude foto's, je eerste rondje op de fiest, je cadeau's toen je 5 werd, je eerste schooldag, de dag dat je bleef zitten op school, uitjes, slapen bij opa en oma etc etc.. Ik noem maar wat, maar je misleid 't publiek toch gewoon zo?
Nee, ik ben niet op 't feest geweest, maar ik kom op zo'n feest voor de muziek en de muziek is uitgebreid luisterbaar naderhand en daaruit concludeer ik dat Scantraxx gewoon hard heeft gefaald. Ik snap echt niet dat je alleen hitjes van tegenwoordig op zo'n feest wilt horen, echt waar niet..