Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-dance Radio timetable:
21:30 - 22:30 Beatbox: The Anarchist
22:30 - 23:30 Blackbox: F8trix
23:30 - 00:30 Blackbox: Max Enforcer
00:30 - 01:30 Blackbox: D-Block & S-te-Fan
01:30 - 02:00 Beatbox: Bass Modulators
02:00 - 03:00 Beatbox: Scope DJ
03:00 - 03:30 Beatbox: Frontliner LIVE
03:30 - 04:30 Beatbox: Adaro
04:30 - 05:30 Blackbox: Ran-D
05:30 - 06:00 Gunz 4 Hire @ Qlimax 2011
06:00 - 07:00 Blackbox: The Prophet

radio-radio-shows/q-dance-radio-presents-scantraxx-ten-years-live-t25339.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 16:49 
 
Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Q-dance Radio timetable:

03:30 - 04:30 Beatbox: Adaro
04:30 - 05:30 Blackbox: Ran-D
05:30 - 06:00 Gunz 4 Hire


Wow, 2 en half uur Gunz For Hire dus, ben alleen benieuwd naar die nieuwe tracks van G4H. Zal wel weer een standaard setje worden met Sorrow, KOTU, PutitOn, Muse Bootleg, Under Attack enz...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 20:31 
 
Hardtraxx Newbie

iMark schreef:
Chukkels schreef:
Q-dance Radio timetable:

03:30 - 04:30 Beatbox: Adaro
04:30 - 05:30 Blackbox: Ran-D
05:30 - 06:00 Gunz 4 Hire


Wow, 2 en half uur Gunz For Hire dus, ben alleen benieuwd naar die nieuwe tracks van G4H. Zal wel weer een standaard setje worden met Sorrow, KOTU, PutitOn, Muse Bootleg, Under Attack enz...


Nee daarom zend qdance hun oude set van qlimax uit. Omdat ze op scantraxx een compleet nieuwe set gaan gooien. Ben benieuwd! Heb er zin in
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben benieuwd wat The Prophet neer zet :P . Audiofreq heeft 't over een oldskool feeling in het anthem (kan die feeling nergens voelen maarja..), en aangezien Dov het anthem met Audiofreq gemaakt heeft zullen ze die zogenaamde feeling ook wel in hun sets laten horen. En aangezien The Prophet van de oude garde is, is hij bijna wel verplicht wat oude tracks te draaien toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 21:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Ben benieuwd wat The Prophet neer zet :P . Audiofreq heeft 't over een oldskool feeling in het anthem (kan die feeling nergens voelen maarja..), en aangezien Dov het anthem met Audiofreq gemaakt heeft zullen ze die zogenaamde feeling ook wel in hun sets laten horen. En aangezien The Prophet van de oude garde is, is hij bijna wel verplicht wat oude tracks te draaien toch?

Ja maar dan alleen in een nieuw jasje. Refuxxxxxennngggg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 21:55 
 
Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
G1LL schreef:
Ben benieuwd wat The Prophet neer zet :P . Audiofreq heeft 't over een oldskool feeling in het anthem (kan die feeling nergens voelen maarja..), en aangezien Dov het anthem met Audiofreq gemaakt heeft zullen ze die zogenaamde feeling ook wel in hun sets laten horen. En aangezien The Prophet van de oude garde is, is hij bijna wel verplicht wat oude tracks te draaien toch?

Ja maar dan alleen in een nieuw jasje. Refuxxxxxennngggg!


Kan niet wachten op de wake up remuxxxzzznggg :evil: :love: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 21:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iemand vrijgevig? En die mij een kaartje wil sponsoren? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 12:07 
 

Ik had dov nog gevraagd of ie mss The Force of Outburst wilde draaien, maar helaas was zijn antwoord:
"ik draai als laatse, ik ga er dus flink gas op geven.."

Ach ja, we zien het wel, ik heb iig heel erg zin in vanavond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 20:28 
 

ik heb er gvd zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 20:33 
 
Hardtraxx Veteran

Veel plezier allen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 23:37 
 
Hardtraxx Newbie

Helaas toch nog een kaartje over :(

30 euro, overmaken kan via ING

Groetjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 00:58 
 
Hardtraxx Veteran

Te horen aan de stream wordt hier de jaarlijkse pitchkickverkiezing gehouden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 01:32 
 
Hardtraxxer

2x Red Planet in 20 minuten :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 08:02 
 
Hardtraxxer

Onverwacht een topfeest gehad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 08:37 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een heerlijk feest!! Er werd echt top gedraaid :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Wat een heerlijk feest!! Er werd echt top gedraaid :D


Als ik zo die livesets zie, snap ik niet waarom ze dit 10 years of scantraxx hebben genoemd. Geen enkele oude plaat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 12:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als ik die setjes zie.. Ben ik blij dat ik hier niet geweest ben. Wat een aanfluiting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 15:12 
 
Hardtraxxer

Ben benieuwd naar de set van G4H.. Iemand die hier meer over weet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 15:28 
 
Hardtraxx Elite

LNDRTJN schreef:
Ben benieuwd naar de set van G4H.. Iemand die hier meer over weet?


Als ik het me goed herinner hebben ze niks nieuws gedraaid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Hoofdcoach schreef:
Wat een heerlijk feest!! Er werd echt top gedraaid :D


Als ik zo die livesets zie, snap ik niet waarom ze dit 10 years of scantraxx hebben genoemd. Geen enkele oude plaat xd

Betere naam is inderdaad: Q-Dance presents: Scantraxx' Current Hits. -.-

Ga me niet vertellen dat de muziek de reden is dat je je vermaakt hebt op de feest. Wat een afgang zijn bepaalde setjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 15:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wordt echt tijd dat Q weer eens een fatsoenlijk hardstyle-feest gaat organiseren in de HMH.
Huilen geblazen dit :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 15:56 
 

epic feest :worship: echt... niet normaal!

ik was onze oude heer Mol nog tegen gekomen, leuk om hem weer eens te zien :P
en Frontliner :bomb: :worship: held!

super avond gehad met Hoofdcoach (& vriendengroep), Banaanslak en Jelle!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wtf doet mol op dit feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 15:58 
 

Jolle schreef:
Wtf doet mol op dit feest

Unity :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 16:01 
 
Hardtraxxer

Als ik kijk naar de tracklists word ik er juist wel vrolijk van :D wel vind ik dat er begonnen had kunnen beginnen met een set met wat oudere dingen erin, 't is toch een feest wat met een 10 jarig bestaan te maken heeft. The Anarchist heeft toch maar wat leuke trackjes uit de kast getrokken :) Maar verder ach, ziet er allemaal goed uit en ik denk dat ik me heel goed vermaakt zou kunnen hebben :D

En daarbij, Q kennende zal het ook wel weer een vette show zijn geweest :)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten